Pole see 1,8 TFSI nii hull midagi. Olen omanud sama mootoriga autot (küll mitte AUDI, aga VAG grupist ikka) 2009 aastast, tänaseks läbisõit 143000
kilomeetrit.
Kütusekulu osas - kui võrrelda võrreldava võimsuse ja dünaamikaga vabalthingavate bensukatega on ta ökonoomne. Õlikulu - mul alates 30000 km olen
15000 jooksul 1L juurde kallanud, sõbral oli sama mootoriga A4 ja tema näiteks kordagi õli lisama ei pidanud (müüs auto maha kui ls oli kopikad alla
100000).
Tüüpveana tahmub TFSI ja FSI mootoritel sisselase (carbon buildup), nii ka kõnealusel mootoril. Mina lasin enda autol nüüd paari nädala eest puhastada
(oli puhastaja jutu järgi mõõdukalt must), koos õlivahetusega maksumus 390eur. Enne puhastamist jõukadu väga tugevalt tunda ei andnud, saa nüüd aru
kas oli mälestus teravamst kiirendusest ilustatud mälestus v reaalsus. Pärast puhastamist tuli juurde või õigemini tagasi mootori teravus madalamatel
pööretel.
Veel räägitakse ketipingutite kulumisest, mida reedab kõrisev hääl käivitmisel - mulle tänaseks veel tundamat nähtus.
Väänet toodab see mootor piisavalt, et liikluses mitte jalgu jääda.
Otsmisel pigem võib segada teadmine, et A4 saab osta mitmete hulga võimsamate mootoritega, mis diisli korral lisaks jõulisemale minekule ka ökonoomsem
on.
|