Tehniliste andmete kohapealt parim ehk:
http://www.rsmodels.de/
Keremudeli B5 baasil on valmistatud nii S ( S4 B5 ), kui ka RS ( RS4 B5 ) seeria mudeleid, mõlemal mudelil kapoti all 2.7L V6 bi turbo ( mõlema
silindri rea jaoks individuaalne turbokompressor ). Töömahult ja surveastmelt on mootorid indentsed, kuid erinevused tulevad sisse gaasijaotuses (
kollektorid, nukkvõllid, plokikaaned, turbokompressorid, väljalaske süsteem ), mootori juhtelektroonikas, toitesüsteemis. Välisilmelt on S ja RS
samuti erinevad, nii esistange, rattakoopad ( tiiva servad ), tagastange, küljekarbid, uksed. Pidurid on RS-il hoopis klass omaette
Võhik ilmselt ei suuda esmavaatluse põhjal ehk erinevust teha S ja RS mudelil, kuid need on kaks täiesti erinevat mudelit. Nii on ka S2-e ( S2 B4 )
ja RS2-ga ( RS2 B4 ), ( RS2 valmis koostööd Porsche inseneridega ). RS mudeleid võib nimetada ( seda nad ongi tegelikult ) sportlikeks autodeks või
hoopiski avant kerega sportautodeks? pigem viimati nimetaud variant
Nüüdseks on päevavalgust näinud RS4 B7 keremudel, varustatud V8 vabalthingava 4.2 liitrise töömahuga jõuallikaga.
PS! Kõik RS mudelid on nelivedu.
|