Lehekülgi: 1 2 |
Taavi.M(Audi&VW)
huviline
Registreerunud 20.05.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 treser megasquirt2 quattro, Passat 1.9tdi b5.5 4motion
|
postitati 01.12.15 19:04
|
|
|
Vahepeal tegelesin abs jamaga aga nüüd selle teema juurde tagasi tulles sai läbipaistvaid voolikuid igatepidi enne ja peale kütusefiltrit pandud ning
tundub, et õhk tulebki kas kütusefiltrist või siis on see kolmik vigane mis kinnitub filtri külge.
Kahjuks see õhk seal kütuseahelas ei mängi minu vea puhul rolli. Panin läbipaistvad voolikud otse pumpa ja pumbast välja ilma filtrita ja siis ei
tulnud enam õhku sisse kuid käivitumine oli ikka probleemne.
Pole pumba survetesti veel teinud kuid proovin selle ka varsti ära.
Täielik kosmaar, kui pumba surved korras siis mõõdan silindrites surved ära ja seejärel on mõistus otsas.
Mootoriõli igastahes pole peale 1000km tõusnud ega langenud.
|
|
|
Taavi.M(Audi&VW)
huviline
Registreerunud 20.05.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 treser megasquirt2 quattro, Passat 1.9tdi b5.5 4motion
|
postitati 06.12.15 22:16
|
|
|
Panin nüüd BOSCH kütusefiltri ja enam õhumulle ja õhukapslit ei teki kuid ikka on kehva käivitumine, lisaks läheb mõnikord nüüd eriti pika käivitumise
peale alles käima, nii u. 30s. käiamist. Tundub nagu mu probleem ei ole kütusega seotud? Uurin seda starteri asja ka siis ikkagi nagu soovitati,
võibolla on massi probleem või starteri siis. Lugesin kuskilt, et käivitumiseks on vaja 250rpm?
Muide kas veakood 18263 CAN communication, software, intermittent võib olla kurjajuur ala. aju vigane?
|
|
|
Taavi.M(Audi&VW)
huviline
Registreerunud 20.05.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 treser megasquirt2 quattro, Passat 1.9tdi b5.5 4motion
|
postitati 11.12.15 14:06
|
|
|
Mõõtsin nüüd tandempumba surve ja starteri käivituskiirust. Käiamise hetkel on kiirus kuskil 190 rpm, see on vist vähe? Tandempumba surve tühikäigul
on 3bar. ja pööretel 7bar.
|
|
|
Taavi.M(Audi&VW)
huviline
Registreerunud 20.05.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 treser megasquirt2 quattro, Passat 1.9tdi b5.5 4motion
|
postitati 14.12.15 17:57
|
|
|
Tegin väikse eksperimendi niivisi, et panin tagasivoolu ja pealevoolu voolikud pimedaks ning lasin kütusepumpa surve sisse 8 bar. kompressorist ning
vaikselt jookseb surve maha ja kuulda on pihustite juures mullitamist või midagi taolist. Tundub nagu pihusti tihendid mis ma just vahetasin lekivad
siiski?
Visuaalselt nagu allpool olevast videost näha on minu omal välja ei pressi ega mullita kuid on kuulda, et kuskil pihustite juures
sisiseb\mullitab.
https://www.youtube.com/watch?v=Bmy5Jo5Lsvk
Pihusti tihendid ostsin forsist vist oli 7 kmpl. kuid ei mäleta mis firma. Peaks vist esindusest uurima.
|
|
|
Taavi.M(Audi&VW)
huviline
Registreerunud 20.05.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 treser megasquirt2 quattro, Passat 1.9tdi b5.5 4motion
|
postitati 15.07.16 05:20
|
|
|
Tere jälle, pihusti tihendid sain pidama ja starteri kiiruse sain ka heaks kuid pikk käivitus on ikka alles, kas egr klapp võib mõjutada seda kui on
pimedaks tehtud? Endal on egr voolik ära võetud kuna niikuinii solenoid on õhtal omadega ja väga ei taha ka seda egr sinna sisselaset reostama kuid
kas see võib olla pika käivitumise põhjuseks? Pikk käivitumine on siis selline, et enamasti läheb käima pärast u. 2-3 sekundiga kuid mõnikord läheb ka
kohe käima.
|
|
|
JanP
huviline
Registreerunud 04.12.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 240, 300
|
postitati 15.07.16 05:28
|
|
|
Kümnendat korda siis, lase starter korda teha.
|
|
|
Taavi.M(Audi&VW)
huviline
Registreerunud 20.05.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 treser megasquirt2 quattro, Passat 1.9tdi b5.5 4motion
|
postitati 15.07.16 05:33
|
|
|
Peab siis teist starterit tõepoolest proovima kui juba niipalju kordi on mainitud kuigi kohe kuidagi ei taha seda uskuda sest arvuti järgi vaadates
oli nõutud kiirus olemas.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |