huraa
huviline
Registreerunud 15.08.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.10.15 05:55
|
|
|
A4 2007 2,0TDI 103kw BPW käivitusmured!
Tere, ehk oskab keegi tiba aidata. Nüüd nende esimeste külmadega probleem käivitamisel. Nii kui esimene öö alla nulli -4 kukkus, enam käima ei läinud.
Siiani nulli ringi polnud probleemi. Eile hommikul kui käima hakkasin panema siis kohe starterit andes hetkeks lubas aga ei läinud käima.ketrasin aku
tühjaks. Kuna aku pole uus, kahtlustasin, et aku tühi. Laadisin üle 12 tunni. Nüüd hommikul täis akuga ikkagi väga pikalt lasi ketrata ja käima ei
hüpanud vaid pigem lonkas end ketramise peale käima. Eelsüüte küünlad kontrolliti kuu aega tagasi rihmavahetuse käigus ära ja need pidavat töötama. Ka
on filtird ja õlid kõik vahetatud. Millest võiks otsimist üldse alustada? Korra paar kuud tagasi tegi mul ta ka üks kord hommikul nii. Korraks nagu
tahtis käima minna starterit andes aga ei läinud ja uuesti käivitades lasi ketrata ennem käima minemist.
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 30.10.15 07:15
|
|
|
Kas need väidetavalt korras küünlad voolu saavad peale?
|
|
|
|
huraa
huviline
Registreerunud 15.08.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.10.15 07:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: yanekk
Kas need väidetavalt korras küünlad voolu saavad peale? |
Ma arvan küll, aga kuidas seda kontrollida?
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 30.10.15 07:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: huraa
Tsitaat: | Algselt postitas: yanekk
Kas need väidetavalt korras küünlad voolu saavad peale? |
Ma arvan küll, aga kuidas seda kontrollida? |
Kui arvad et masin korras, siis miks kurdad siin.
|
|
|
|
huraa
huviline
Registreerunud 15.08.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.10.15 07:40
|
|
|
Ei olegi ju korras, selle pärast kirjutasingi, et millest alustada. Eks proovin ära mõõta küünlad ja neile peale tuleva voolu. Eks siis targem.
Nüüd targem, vist ikkagi ei tule voolu peale. Kus tal relee ja kaitse asuda võiks?
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 30.10.15 08:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: huraa
Ei olegi ju korras, selle pärast kirjutasingi, et millest alustada. Eks proovin ära mõõta küünlad ja neile peale tuleva voolu. Eks siis targem.
Nüüd targem, vist ikkagi ei tule voolu peale. Kus tal relee ja kaitse asuda võiks? |
See auto oskab juba arvutiga ka suhelda päris hästi. Miks oma elu ise raskeks teha?
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
huraa
huviline
Registreerunud 15.08.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.10.15 09:55
|
|
|
Käisin Diesellandis, uuriti ja puuriti. Ühtegi veateadet ei ole, releed, andurid toimivad, küünlad korras. Vaatas pihusteid ka ja ütles, et norm. Aru
ei saanud ka tema, miks ei käivitu normaalselt. Pakkus puusalt, et pihusti all olevad tihendid/seibid kulunud ja kisub õhku vahele. Ei teagi, tuleb
vist lasta see töö neil ära teha ja siis edasi vaadata.
|
|
|
huraa
huviline
Registreerunud 15.08.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.10.15 06:59
|
|
|
Täitsa segane see värk ikka. Täna hommikul käivitus poolest pöördest. Ei teagi, mis teha. Vahetada need pihusti tihendid või mitte? Või oodata
järgmise korrani ja siis masin kohale vedada?
|
|
|
sir-mac
huviline
Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal
Auto: S6 4,2 Avant
|
postitati 31.10.15 07:26
|
|
|
Kui esineb mingi defekt aeg-ajalt ja minna Lapi targa juurde siis, kui häda pole on, ajakulu. Tarkadel, suhtlemisoskusega masinatel, võib ju viga
näidata, aga nagu sinu juhtumi korralgi, ei pruugi. Aga probleem justkui on. Ning kui toimetad masina spetsialisti juurde, võib mure olla nagu käega
pühitud- mis tast siia tirisid, häda pole ju midagi! Aastaid tagasi oli endal ka üks 6 a. vana õnnetus- 2,5 TDi (C4). Tõsise jahedaga, -20 +, oli
käimasaamine väga keeruline, samas ei startinud mõnikord ka -5-8C juures. Vahel aga polnud erilisi muresid. Joe Garage spetsid uurisid ja puurisid,
aga midagi konkreetset ei suutnud tuvastada. Soovitati kasutada 0W õli kuna Põhja-Soomes olevat sarnaseid probleeme olnud ka Vulva 850-tega, neil
olevat olnud samad (v sarnased) R5 mootorid, mis Audilgi. Et justkui õli liiga paks ja jääb hüdrotõukurite vahele ning klapid ei sulgu korralikult.
Seetõttu ei tekki vajalikku kompressiooni. Noh, vahetasin siis sisse selle 0W-50 ja ....... ketrasin külmaga ikka samamoodi. Isu sai täis ja müüsin
maha, saamata teada, milles asi oli. Aga sama isend veereb siiani edasi. Kas olid spetsialistid lihtsalt äpud?
|
|
|
madjs
huviline
Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw
|
postitati 31.10.15 07:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: huraa
Täitsa segane see värk ikka. Täna hommikul käivitus poolest pöördest. Ei teagi, mis teha. Vahetada need pihusti tihendid või mitte? Või oodata
järgmise korrani ja siis masin kohale vedada? |
Õlitase pole karteris suuremaks läinud?
|
|
|
|
huraa
huviline
Registreerunud 15.08.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.11.15 13:18
|
|
|
Õlitase tundub normis olevat. Mis siis kui see tõusma peaks? Loogiliselt võttes peaks ju vähenema?
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 02.11.15 14:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: huraa
Õlitase tundub normis olevat. Mis siis kui see tõusma peaks? Loogiliselt võttes peaks ju vähenema? |
See rohkem DPF-iga 2,7-3,0 TDI 132-165-171 kw CR mootorite teema, kuid õli tase tõuseb küll, kui asjad õigesti ei toimeta ja kütus satub õli sisse.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
|