Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: kütusekulu arvesti (Vastuseid: 24 | Vaatamisi: 1645)
Siin123
huviline



Registreerunud 28.06.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B7 Quattro 3.0 tdi s-line

postitati 26.10.15 18:15 Tsiteeri
kütusekulu arvesti



Tere

Autoks siis A4 B7 2005. 3.0 tdi. Kütusekulu arvesti on viimasel ajal segaseid numbreid näidanud.
Kohapeal seistes ei lähe numbrid nulli, vaid jäävad umbes 3.5 l/km. ja vahel õrnalt gaasi vajutades on 40.0 L/km.

Kütusekulu näitab näidikute keskel värvilise ekraani pealt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Elxx
klubiliige

Avatar


Registreerunud 11.04.12
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 2.7TDi 140kw S-Line Quattro

postitati 26.10.15 19:02 Tsiteeri


Kas jutt on hetkelisest kulust või keskmisest? Kohapeal seistes tarbib ka auto kütust ja see ei peagi nulli minema:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Lauri0112
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.03.12
Kasutaja on eemal

Auto: A5 S-line 3.0tdi

postitati 26.10.15 19:03 Tsiteeri


Nulli peaks minema siis kui käiguga pidurdada. Niisama seistes jah 2-4 sajale enamvähem.
Mul sama moodi. Ja see et gaasi andes 40 peale viskab on normaalne kui tuimalt pressida. Vist. Vähemalt minu loogika järgi. :D


Lauri in Audi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Siin123
huviline



Registreerunud 28.06.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B7 Quattro 3.0 tdi s-line

postitati 26.10.15 19:07 Tsiteeri


Jutt on hetkelisest kütusekulust.
varem on ikkagi töötava mootoriga seistes kütusekulu 0.0 l/km.
40l/km peale võtab tõesti siis kui vajutad ja pöörded suhteliselt kõrgele lähevad, aga rahulikult startides peaks umbes 20-25l/km kohta olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
corbe
huviline



Registreerunud 11.12.07
Kasutaja on eemal

Auto: A5 Q | A6 C8 Q

postitati 26.10.15 19:10 Tsiteeri


Kui sa nüüd liitrit tunnis seistes mõtled, siis minu tähelepanekud:

Kohapeal tiksudes tundub 3,5 liitrit tunnis palju nii P kui D re˛iimis. Mul on küll uuem mudel, kuid P re˛iimis seistes on kütusekulu umbes 0,9 ja peale liitrit ttunnis ning kui D re˛iimis ja kohapeal seista näiteks ristmikul või ummikus, siis seal on hetkeline kulu 1,6-2,3 liitrit sajale tunnis. Ise olen seda seostanud sellega, kas ta on tahma põletamise re˛iimil või mitte. Ma ei usu, et B7 puhul see kõrgem peaks olema.
Manuaalkastiga on lihtne, kui seisad siis on vabakäigu kütusekulu ja kunagi omatud B7 3.0 tdi puhul sellist kulu küll ei näinud. Automaatkastiga on nii öelda mineku valmis, takistad vedu piduriga ja siiski on see 3,5 palju.

Kui palju paak täis- paak tühjaks keskmine kütusekulu tuleb arvutuslikult ja mida kompuuter keskmiseks näitab? Igal juhul mõistlik oleks kaabel taha visata ja vaadata mida pihustid jm näitab.

Kui aga liitrit sajale näitab, siis jah see muudkui tõuseb kohapeal seistes.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Siin123
huviline



Registreerunud 28.06.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B7 Quattro 3.0 tdi s-line

postitati 26.10.15 19:15 Tsiteeri


kompuuter keskmiseks näitab 7.8 l/km. mulle tundub, et see on normaalne. ise veel täpsemalt arvutanud ei ole.
Dpf on autol eemaldatud.

pihustite kontrolli läheb kohe, kuna masin ise vabal kulgemisel D-peal hakkavad pöörded kõikuma 1000-1100 kanti.
Võimalik, et seal ka see probleem äkki.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
real-illusion
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q

postitati 26.10.15 19:18 Tsiteeri


Täiesti tavaline asi vanematel audidel. Uuematel Liitrit tunnis, vanadel l/100km. Pealegi, miuke normaalne inimene üldse hetkekulu vaatab??? Täiesti mõtetu näit. Foorumis selle kohta juttu korduvalt olnud. Võiks otsingut kasutada.


Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
rs156
Suletud konto



Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal


postitati 26.10.15 19:42 Tsiteeri


Minu arust on hetkekulu küll hea teada, kui sa pead pikemalt talvel kohapeal passima, suvaliseks näiteks.. Pealegi, on see teiste inimeste asi uurida, miks keegi midagi üldse teeb? Tahab uurida hetkekulu, las uurib, mis see sinu/minu/teiste asi on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Siin123
huviline



Registreerunud 28.06.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B7 Quattro 3.0 tdi s-line

postitati 26.10.15 20:20 Tsiteeri


Hetkekulust on üldpildis mul suht ükskõik, asi lihtsalt selles, et kui see midagi näitab, siis võiks see õigeid numbreid näidata :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kert85
huviline

Avatar


Registreerunud 30.12.14
Kasutaja on eemal


postitati 26.10.15 20:39 Tsiteeri


Kõik väga õige. B7 ei näita l/h vaid ainult l/km ja seisma jäädes jääb sinna suvaline näit, mis ennem seiskumist veel ees oli.
Selle asja näitu võid arvestada ainult trassil kulgedes, siis ehk on miskit sellest sul lugeda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
real-illusion
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q

postitati 27.10.15 03:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rs156
Minu arust on hetkekulu küll hea teada, kui sa pead pikemalt talvel kohapeal passima, suvaliseks näiteks.. Pealegi, on see teiste inimeste asi uurida, miks keegi midagi üldse teeb? Tahab uurida hetkekulu, las uurib, mis see sinu/minu/teiste asi on.
Kuidas kurat see hea teada on, kui ei näita õiget numbrit???


Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
corbe
huviline



Registreerunud 11.12.07
Kasutaja on eemal

Auto: A5 Q | A6 C8 Q

postitati 27.10.15 07:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: real-illusion
Tsitaat:
Algselt postitas: rs156
Minu arust on hetkekulu küll hea teada, kui sa pead pikemalt talvel kohapeal passima, suvaliseks näiteks.. Pealegi, on see teiste inimeste asi uurida, miks keegi midagi üldse teeb? Tahab uurida hetkekulu, las uurib, mis see sinu/minu/teiste asi on.
Kuidas kurat see hea teada on, kui ei näita õiget numbrit???

Ei saa su küsimuse püstitusest aru, 2 varianti:

Küsimus: Kuidas teada, et ei näita õiget numbrit hetkekulu? Vastus: Lihtne, kui auto juba piisavalt tark ja näitab liitreid tunnis, siis paari liitrine vahe paneb kukalt kratsima.
Küsimus: Miks seda hea teada kui ei näita õiget hetkekulu? Vastus: Kui juba kukalt kratsima paneb, siis võiks mõelda äkki on kuskil liinis mingi viga, et paar liitrit juurde lajatab ja saad võimalikult vara vea diagnoosida.

Ehk siis, mina pooldan ka varianti kui midagi käitub tavapäraselt erinevalt, siis võiks veidi ärevaks muutuda ja üle vaadata. Muidugi on tore sõita kui tuled vilguvad/numbrid käivad kuidas jumal juhatab ja sellest mööda vaadata, kuid lõpptulemus ei pruugi kõige parem olla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tyyp1234
huviline



Registreerunud 13.12.14
Asukoht: Harju mk
Kasutaja on eemal


postitati 27.10.15 08:13 Tsiteeri


Minu c6 3.0 näitab samuti täitsa suvaliselt.See oleneb kuidagi sellest,et kuidas seisma jään:DVahel 1l millegagi siis 6-7l millegagi Ei ole süvenenud eriti.Kõik mis sisse valad,selle ära võtab.Saaks kuidagi sellest lahti:D:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
real-illusion
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q

postitati 27.10.15 08:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: corbe
Ei saa su küsimuse püstitusest aru, 2 varianti:

Küsimus: Kuidas teada, et ei näita õiget numbrit hetkekulu? Vastus: Lihtne, kui auto juba piisavalt tark ja näitab liitreid tunnis, siis paari liitrine vahe paneb kukalt kratsima.
Küsimus: Miks seda hea teada kui ei näita õiget hetkekulu? Vastus: Kui juba kukalt kratsima paneb, siis võiks mõelda äkki on kuskil liinis mingi viga, et paar liitrit juurde lajatab ja saad võimalikult vara vea diagnoosida.

Ehk siis, mina pooldan ka varianti kui midagi käitub tavapäraselt erinevalt, siis võiks veidi ärevaks muutuda ja üle vaadata. Muidugi on tore sõita kui tuled vilguvad/numbrid käivad kuidas jumal juhatab ja sellest mööda vaadata, kuid lõpptulemus ei pruugi kõige parem olla.

Siis tuleb lugema õppida. Kui auto näitab liitrit / 100 km, siis loodad sealt kohapeal seistes targemaks saada?
Saab vaadata loomulikult kaabliga neil, kui palju kütuse kulu on tunnis. Aga hetkel käis ikka jutt L/100km ja sellisel juhul on see hetkenäit täiesti ebaoluline ja mõtetu. Võiks parem olematta olla. Tekitab aint pidevalt foorumi mingeid mõtetuid teemasi ja postitusi. Kes teada tahab, näeb kaabliga nagunii paremini. Kui oskab.


Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Gunnark
klubiliige



Registreerunud 27.10.09
Asukoht: Harjumaa / Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 27.10.15 08:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: real-illusion
Tsitaat:
Algselt postitas: corbe
Ei saa su küsimuse püstitusest aru, 2 varianti:

Küsimus: Kuidas teada, et ei näita õiget numbrit hetkekulu? Vastus: Lihtne, kui auto juba piisavalt tark ja näitab liitreid tunnis, siis paari liitrine vahe paneb kukalt kratsima.
Küsimus: Miks seda hea teada kui ei näita õiget hetkekulu? Vastus: Kui juba kukalt kratsima paneb, siis võiks mõelda äkki on kuskil liinis mingi viga, et paar liitrit juurde lajatab ja saad võimalikult vara vea diagnoosida.

Ehk siis, mina pooldan ka varianti kui midagi käitub tavapäraselt erinevalt, siis võiks veidi ärevaks muutuda ja üle vaadata. Muidugi on tore sõita kui tuled vilguvad/numbrid käivad kuidas jumal juhatab ja sellest mööda vaadata, kuid lõpptulemus ei pruugi kõige parem olla.

Siis tuleb lugema õppida. Kui auto näitab liitrit / 100 km, siis loodad sealt kohapeal seistes targemaks saada?
Saab vaadata loomulikult kaabliga neil, kui palju kütuse kulu on tunnis. Aga hetkel käis ikka jutt L/100km ja sellisel juhul on see hetkenäit täiesti ebaoluline ja mõtetu. Võiks parem olematta olla. Tekitab aint pidevalt foorumi mingeid mõtetuid teemasi ja postitusi. Kes teada tahab, näeb kaabliga nagunii paremini. Kui oskab.


Kohapeal seistes olgu see siis P või R,D asendis, peaks hekekulu näit muutuma L/tunnis.


Vahest kui igav, aitan 3G+(HN+) softi ja navi uuendusega - lisainfo privasõnumis.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
real-illusion
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q

postitati 27.10.15 08:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Gunnark

Kohapeal seistes olgu see siis P või R,D asendis, peaks hekekulu näit muutuma L/tunnis.

Igal audil? Palju raha tahad vahele panna?


Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
corbe
huviline



Registreerunud 11.12.07
Kasutaja on eemal

Auto: A5 Q | A6 C8 Q

postitati 27.10.15 08:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: real-illusion
Tsitaat:
Algselt postitas: corbe
Ei saa su küsimuse püstitusest aru, 2 varianti:

Küsimus: Kuidas teada, et ei näita õiget numbrit hetkekulu? Vastus: Lihtne, kui auto juba piisavalt tark ja näitab liitreid tunnis, siis paari liitrine vahe paneb kukalt kratsima.
Küsimus: Miks seda hea teada kui ei näita õiget hetkekulu? Vastus: Kui juba kukalt kratsima paneb, siis võiks mõelda äkki on kuskil liinis mingi viga, et paar liitrit juurde lajatab ja saad võimalikult vara vea diagnoosida.

Ehk siis, mina pooldan ka varianti kui midagi käitub tavapäraselt erinevalt, siis võiks veidi ärevaks muutuda ja üle vaadata. Muidugi on tore sõita kui tuled vilguvad/numbrid käivad kuidas jumal juhatab ja sellest mööda vaadata, kuid lõpptulemus ei pruugi kõige parem olla.

Siis tuleb lugema õppida. Kui auto näitab liitrit / 100 km, siis loodad sealt kohapeal seistes targemaks saada?
Saab vaadata loomulikult kaabliga neil, kui palju kütuse kulu on tunnis. Aga hetkel käis ikka jutt L/100km ja sellisel juhul on see hetkenäit täiesti ebaoluline ja mõtetu. Võiks parem olematta olla. Tekitab aint pidevalt foorumi mingeid mõtetuid teemasi ja postitusi. Kes teada tahab, näeb kaabliga nagunii paremini. Kui oskab.


Enne kui soovitusi jagad ole hea ja loe ka ise mõttega mida ma kirjutasin. Igaks juhuks märksõnad ka millele mina tähelepanu juhtisin: liitrit tunnis , kui auto piisavalt tark/ uuem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Gunnark
klubiliige



Registreerunud 27.10.09
Asukoht: Harjumaa / Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 27.10.15 08:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: real-illusion
Tsitaat:
Algselt postitas: Gunnark

Kohapeal seistes olgu see siis P või R,D asendis, peaks hekekulu näit muutuma L/tunnis.

Igal audil? Palju raha tahad vahele panna?


Kas tõesti 2008 b8 tuli ajus "niisuur" muudatus hetkelise kulu kohapealt võrreldes 2007 B7-ga;).

Vastus su küsimusele kas igal audil - ei tea!


Vahest kui igav, aitan 3G+(HN+) softi ja navi uuendusega - lisainfo privasõnumis.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
real-illusion
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q

postitati 27.10.15 09:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: corbe
Enne kui soovitusi jagad ole hea ja loe ka ise mõttega mida ma kirjutasin. Igaks juhuks märksõnad ka millele mina tähelepanu juhtisin: liitrit tunnis , kui auto piisavalt tark/ uuem.


Lugesin su teksti kindlasti hoolikamalt, kui sina minu oma. Ühtlasi ka seda, kellele vastasin.
Sinu postitus oli ju tegelikult täielik offtopic. KUNA b7 EI NÄITA L/H ! Ja EI OLE piisavalt TARK/ UUEM.


Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
real-illusion
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q

postitati 27.10.15 09:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Gunnark
Kas tõesti 2008 b8 tuli ajus "niisuur" muudatus hetkelise kulu kohapealt võrreldes 2007 B7-ga;).

Vastus su küsimusele kas igal audil - ei tea!

Tarkvara parandatakse ju iga mudeliga. Samuti võiks võrrelda, kas b6 ja b7 tarkvara on "niisuure" vahega. :)
Igatahes mis näitavad l/100 km on hetkenäit täiesti mõttetu. Ta näitab lihtsalt aiateibaid. Nagu teema algataja kirjutas. Õrnalt gaasi vajutades kohe 40L/100km.


Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
stonestick
huviline



Registreerunud 08.07.15
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S3 8P

postitati 27.10.15 09:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: real-illusion
Tsitaat:
Algselt postitas: Gunnark
Kas tõesti 2008 b8 tuli ajus "niisuur" muudatus hetkelise kulu kohapealt võrreldes 2007 B7-ga;).

Vastus su küsimusele kas igal audil - ei tea!

Tarkvara parandatakse ju iga mudeliga. Samuti võiks võrrelda, kas b6 ja b7 tarkvara on "niisuure" vahega. :)
Igatahes mis näitavad l/100 km on hetkenäit täiesti mõttetu. Ta näitab lihtsalt aiateibaid. Nagu teema algataja kirjutas. Õrnalt gaasi vajutades kohe 40L/100km.


Ja miks see 40l/100km aiateibad peaks olema? 2 tonni kiirendamiseks kulubki rohkem kütust! See, et sinu jaoks mõttetu on, ei tähenda, et see mitte kedagi teist kottida ei võiks ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
real-illusion
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q

postitati 27.10.15 09:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stonestick
Ja miks see 40l/100km aiateibad peaks olema? 2 tonni kiirendamiseks kulubki rohkem kütust! See, et sinu jaoks mõttetu on, ei tähenda, et see mitte kedagi teist kottida ei võiks ;)

Koha peal seistes näiteks 6h hiljem, palju siis kulunud on? Kiirendamine ja koha peal seismine kaks erinevat asja. ;)

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=96212

Siin ka sellest kunagi juttu olnud. Rohkem otsida ei viitsi. :) Mõttetu on minu jaoks ta sellepärast, et uus omanik ostab auto. Läheb siis talvel soojendama, kraabib ja puhastab. Siis istub sisse ja vaatab kütusekulu 40L/100km. Tekib reaalne mure, et kas autol midagi viga. Selle pärast just võikski ta olematta olla. :)
Kes vanemal autol tahab reaalset näitu näha, siis kaabel sappa.


Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Lauri0112
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.03.12
Kasutaja on eemal

Auto: A5 S-line 3.0tdi

postitati 27.10.15 19:12 Tsiteeri


Hetke kulu on hea selleks, et kui 80ga näiteks järvevanal kulgeda, siis ilus vaadata kuidas kulu 3,5. :D


Lauri in Audi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
real-illusion
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q

postitati 27.10.15 19:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Lauri0112
Hetke kulu on hea selleks, et kui 80ga näiteks järvevanal kulgeda, siis ilus vaadata kuidas kulu 3,5. :D

Seda küll a kasu vähe. :D Mina istusin täna parklas paar minutit ootasin naist. Näitas 40L/100km. :D


Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Comic
huviline

Avatar


Registreerunud 04.07.15
Asukoht: Viimsi-Espoo
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Allroad 3,0 TDI (B8) 176 kw

postitati 27.10.15 19:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: real-illusion
Tsitaat:
Algselt postitas: Lauri0112
Hetke kulu on hea selleks, et kui 80ga näiteks järvevanal kulgeda, siis ilus vaadata kuidas kulu 3,5. :D

Seda küll a kasu vähe. :D Mina istusin täna parklas paar minutit ootasin naist. Näitas 40L/100km. :D
B8 külma mootoriga hetkekulu 1,3l/h ja keskmine 10l ´/100km


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 33.5% - SQL: 66.5%]