Audi 80 B2 1.8l 66kw - 1983 - Sidrun
Kõigepealt tervist siis kõigile. Mõtlesin ka ikka teema ära teha, endal mõnus siia ära märkida mis juba tehtud ja mis veel teha.
Autost siis natukene - Asi sai alguse sellest, kui u 2a tagasi sai otsitud omale projektikat. Lube ja vanust oli siis veel vähem kui praegu, aga see
ei mänginud eriti rolli. Sai uuritud ja otsitud ja lõpuks saigi koju toodud siit samast foorumist üks veoauto sinine Audi 80 b2 Typ81 1.6l mootoriga
manuaal. Hea hinnaga tuli kätte ja sai hunniku varuosi kaasa, kuid mootor ei töödanud. Tookord sai ikka üritatud käima panna teda (märgid said paika
pandud jms) kuid seda mootorit tööle ei saanud. Noja siis aasta hiljem tuli müügile samasugune B2 Typ81 ainult, et roheline ja aasta uuem (1984a oma).
See sai siis koju doonoriks toodud nii mootori, kui ka muude defkade vidinate pärast. Algselt oli plaan hoopis roheline aluseks võtta, kuna tal esiosa
istus mõnesmõttes paremini ja värvkate oli ilusam jms, kuid sinisega oli eelmine omanik päris palju vaeva näinud ja kere oli kõvasti parem siis saigi
mootor sinisele ümber lapatud. Keset mootori vahetust tuli välja, et tegu on hoopis 1.8l 66kw mootoriga (passis oli 1.6l 55kw) mis oli väga hea uudis
ja 1.6l juhtmestikuga läks poolest pöördest, ainult jagaja tuli ära vahetada kuna pistik ei sobinud. Noja selline ta nüüd siis ongi, ootab hoolt ja
armastust. Kuna käin ise koolis veel ja oskusi/aega napib siis mingit kiiret arengut oodata ei tasu. Vabandan kohe ette ära ka, et kõik pildid on
tehtud telefoniga, niiet kvaliteet pole just parim.
Paar pilti siis sinisest autost, milline ta ostes oli.
Natukene roostet ka ikka ja ees lanseka juures on ka, kuid sellest hetkel pilti pole.
Mõni pilt ka siis rohelisest putukast, ehk doonorist. Miks roheline doonoriks läks oli ka see, et esiklaas oli omadega täiesti läbi, esi ja tagaotsa
oli paugu saanud, ehk siis tagumine ots oli kergelt kortsus ja esistange ei istunud korralikult, küljekarpides olid rusikasuurused augud, alumine
sillatala oli peaaegu pooleks roostetanud ja väga ei meeldinud ka roheline sisu. Numbrimärk meeldis ainult rohkem
Rohelise mootor sai igasugusest nõgist ära puhastatud, külge läks väga vähe sõitnud siduriketas koos korviga ja uued KKK tihendid, uued vl. ja sl.
tihendid. Rihmad olid äsja vahetatud, niiet ei hakanud neid näppima.
Esimesed prooviringid uue mootoriga sai tehtud niiviisi (tagumine stange
sai küljest võetud) Õli vahetus sai ka üsna kohe ära tehtud.
Ja selline ta hetkel on siis.
Ega autoga midagi väga meeletut tehtud polegi veel. Roostelevik sai peatatud kuniks keevitama saab, uus terve armatuur sai sisse koos lisakelladega
(andureid pole, võite pakkuda), Õlilekked mootoril said parandatud, sai pandud igaksjuhuks lüliti el. ventikale, karpa padi vahetatud jmsjms, ei hakka
neid pisiasju siin kõiki ettelugema. Teha oleks vaja veel stabika puksid vahetada, keretöid, süüde tuleb paika saada (liiga varajane on hetkel),
poolraami puksid ja rattalaagrid. Muu tehniline seisukord üpriski hea. Pilte tuli vist praegu natukene palju, niiet kui ette jäävad siis andke
teada.
Kõike paremat
R.
|