K0LM_NELI
huviline
Registreerunud 21.08.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.10.15 19:52
|
|
|
A6 2010 3.0t käigukast Q
Tere
Käigukast teeb mingi imeliku jõnksu kui tõmmata drive peale. Nii juhtub külma, kui ka sooja mootoriga. Proovisin korra edasi tagasi ning right ja
neutral läheb nii, et ei tunnegi ja drive jõnksuga. Kiirendades lähevad käigud ilusti sisse nii, et ei saagi aru kui käik vahetub.
Oskab keegi informeerida, kas see normaalne või vajaks kontrolli.
Ette tänades
Kaur
|
|
|
Eints
klubiliige
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-
|
postitati 22.10.15 03:49
|
|
|
Sellise masina puhul ei tohiks sa küll aru saada kui kast käigu sisse lülitab. Ehk siis pole see normaalne kui Drive peale lülitades kerest `jõnks´
läbi käib.
Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
|
|
|
|
sir-mac
huviline
Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal
Auto: S6 4,2 Avant
|
postitati 22.10.15 06:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: K0LM_NELI
Tere
Käigukast teeb mingi imeliku jõnksu kui tõmmata drive peale. Nii juhtub külma, kui ka sooja mootoriga. Proovisin korra edasi tagasi ning right ja
neutral läheb nii, et ei tunnegi ja drive jõnksuga. Kiirendades lähevad käigud ilusti sisse nii, et ei saagi aru kui käik vahetub.
Oskab keegi informeerida, kas see normaalne või vajaks kontrolli.
Ette tänades
Kaur |
Ära võta norimisena, aga see right käik ei vii autot mitte paremale vaid tagasi- revers.
|
|
|
MEEMEES
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2
|
postitati 22.10.15 15:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: K0LM_NELI
Tere
Käigukast teeb mingi imeliku jõnksu kui tõmmata drive peale. Nii juhtub külma, kui ka sooja mootoriga. Proovisin korra edasi tagasi ning right ja
neutral läheb nii, et ei tunnegi ja drive jõnksuga. Kiirendades lähevad käigud ilusti sisse nii, et ei saagi aru kui käik vahetub.
Oskab keegi informeerida, kas see normaalne või vajaks kontrolli.
Ette tänades
Kaur |
Kas jõnksu teeb siis, kui parkingust tõmbad drive peale?
Normaalne peaks olema jõnks, kui vajutad liiga kergelt pidurit ja auto on, kas kallaku või tõusu peal.
|
|
|
HangOver
huviline
Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2
|
postitati 23.10.15 15:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: MEEMEES
Tsitaat: | Algselt postitas: K0LM_NELI
Tere
Käigukast teeb mingi imeliku jõnksu kui tõmmata drive peale. Nii juhtub külma, kui ka sooja mootoriga. Proovisin korra edasi tagasi ning right ja
neutral läheb nii, et ei tunnegi ja drive jõnksuga. Kiirendades lähevad käigud ilusti sisse nii, et ei saagi aru kui käik vahetub.
Oskab keegi informeerida, kas see normaalne või vajaks kontrolli.
Ette tänades
Kaur |
Kas jõnksu teeb siis, kui parkingust tõmbad drive peale?
Normaalne peaks olema jõnks, kui vajutad liiga kergelt pidurit ja auto on, kas kallaku või tõusu peal. |
Omal ka teeb just siis kui kallaku peal olen parkinud ja kusjuures päris tugevalt peab tõmbama, et Drive üldse sisse läheks. Väldin kallaku peal
parkimist pigem
Kui on vajadus, leia lahendus!
|
|
|
|
sir-mac
huviline
Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal
Auto: S6 4,2 Avant
|
postitati 23.10.15 16:16
|
|
|
Parkimise jaoks on autol ka selline asi, mida nimetatakse peenemas keeles seisupidur. Vanasti lihtsalt käsipidur. Enne P peale ümber lülitamist
rakenda kässar ja probleeme ei tohiks tulevikus D lülitusega tekkida (kui kässar loomulikult on töökorras).
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 23.10.15 17:10
|
|
|
Kallaku peal kast pingesse jätta P asendis enne kässarit on ikka kõrgem "pilotaaz".
Siledal maal P-D lülitusega võib olla vaevutuntav "jõnks" ja gaasi ei tohi enne peale tallata, kui vedu on tuntavalt taha tulnud. R-D vahetus toimub
seisva autoga, mitte poolelt hoolt. Kui need tegevused ei sobi, siis peaks kepikasti peale mõtlema.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
HangOver
huviline
Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2
|
postitati 23.10.15 20:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sir-mac
Parkimise jaoks on autol ka selline asi, mida nimetatakse peenemas keeles seisupidur. Vanasti lihtsalt käsipidur. Enne P peale ümber lülitamist
rakenda kässar ja probleeme ei tohiks tulevikus D lülitusega tekkida (kui kässar loomulikult on töökorras). |
Tulin ka selle peale peale esimest katset D peale saada kallakul. Enne ei olnud lihtsalt aut. kastiga autot olnud.
Kui on vajadus, leia lahendus!
|
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.10.15 20:55
|
|
|
Mis kerega A6 teemaalgatajal on? 2010 oli veel C6 ja ka juba C7 kerega pille. Ühel on Tiptronic, teisel S-tronic.
Kallaku peal või üldse enne P rakendamist on käsipidur vajalik, et mitte autot lõhkuda. Manualis isegi kirjas selline õpetus
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 24.10.15 03:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KuldarA
Mis kerega A6 teemaalgatajal on? 2010 oli veel C6 ja ka juba C7 kerega pille. Ühel on Tiptronic, teisel S-tronic.
Kallaku peal või üldse enne P rakendamist on käsipidur vajalik, et mitte autot lõhkuda. Manualis isegi kirjas selline õpetus |
2011 keskel ikka vist oli mudelivahetus .
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.10.15 07:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
2011 keskel ikka vist oli mudelivahetus . |
November 2010
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 24.10.15 07:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KuldarA
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
2011 keskel ikka vist oli mudelivahetus . |
November 2010 |
OK, ma olen otsingutesse alati universaal märkinud vist, pole tõesti ühtegi 2010a. kohanud.
Sedaanid huvi pole pakkunud. Jälle targem.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.10.15 07:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KuldarA
Kallaku peal või üldse enne P rakendamist on käsipidur vajalik, et mitte autot lõhkuda. Manualis isegi kirjas selline õpetus | Pane palun pilt tehasemanuaalist, kus see kirjas on.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.10.15 10:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
Pane palun pilt tehasemanuaalist, kus see kirjas on. |
Pole ühtegi Audit hetkel käepärast paraku. Kunagi sai C6 CD/DVD peal olevat manuali sirvitud ja sealt jäi see meelde.
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
OK, ma olen otsingutesse alati universaal märkinud vist, pole tõesti ühtegi 2010a. kohanud.
Sedaanid huvi pole pakkunud. Jälle targem. |
Eks 2010 regamisega pillid pigem üksikud võrreldes 2011 omadega, aga siiski leidub ka neid.
|
|
|
|
audisell
huviline
Registreerunud 06.01.09
Asukoht: Tallinn/Helsingi
Kasutaja on eemal
Auto: A6 avant Bitdi 2013 & Tiguan 4motion
|
postitati 24.10.15 12:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
Tsitaat: | Algselt postitas: KuldarA
Kallaku peal või üldse enne P rakendamist on käsipidur vajalik, et mitte autot lõhkuda. Manualis isegi kirjas selline õpetus | Pane palun pilt tehasemanuaalist, kus see kirjas on.
|
Aga palun.
|
|
|
sir-mac
huviline
Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal
Auto: S6 4,2 Avant
|
postitati 24.10.15 12:45
|
|
|
Seda elementaarset tarkust teati juba 90-ndatel eelmisel sajandil. Vähemasti mind selles valdkonnas valgustati. Kui autot ostes ei ole kaasas manuali
ja ei ole kedagi, kes nõustaks, võib selliseid asju ette tulla. Samuti ka siis, kui manual on kaasas, aga seda ei viitsita sirvida selle sisuga
tutvumise eesmärgil ja loodetakse oma peakujule.
Mitte midagi isiklikku kellegi suunas!
|
|
|
|