Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: A6 2010 3.0t käigukast Q (Vastuseid: 15 | Vaatamisi: 4251)
K0LM_NELI
huviline



Registreerunud 21.08.11
Kasutaja on eemal


postitati 21.10.15 20:52 Tsiteeri
A6 2010 3.0t käigukast Q



Tere

Käigukast teeb mingi imeliku jõnksu kui tõmmata drive peale. Nii juhtub külma, kui ka sooja mootoriga. Proovisin korra edasi tagasi ning right ja neutral läheb nii, et ei tunnegi ja drive jõnksuga. Kiirendades lähevad käigud ilusti sisse nii, et ei saagi aru kui käik vahetub.

Oskab keegi informeerida, kas see normaalne või vajaks kontrolli.

Ette tänades
Kaur


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 22.10.15 04:49 Tsiteeri


Sellise masina puhul ei tohiks sa küll aru saada kui kast käigu sisse lülitab. Ehk siis pole see normaalne kui Drive peale lülitades kerest `jõnks´ läbi käib.


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
sir-mac
huviline



Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal

Auto: S6 4,2 Avant

postitati 22.10.15 07:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: K0LM_NELI
Tere

Käigukast teeb mingi imeliku jõnksu kui tõmmata drive peale. Nii juhtub külma, kui ka sooja mootoriga. Proovisin korra edasi tagasi ning right ja neutral läheb nii, et ei tunnegi ja drive jõnksuga. Kiirendades lähevad käigud ilusti sisse nii, et ei saagi aru kui käik vahetub.

Oskab keegi informeerida, kas see normaalne või vajaks kontrolli.

Ette tänades
Kaur


Ära võta norimisena, aga see right käik ei vii autot mitte paremale vaid tagasi- revers.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MEEMEES
huviline



Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2

postitati 22.10.15 16:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: K0LM_NELI
Tere

Käigukast teeb mingi imeliku jõnksu kui tõmmata drive peale. Nii juhtub külma, kui ka sooja mootoriga. Proovisin korra edasi tagasi ning right ja neutral läheb nii, et ei tunnegi ja drive jõnksuga. Kiirendades lähevad käigud ilusti sisse nii, et ei saagi aru kui käik vahetub.

Oskab keegi informeerida, kas see normaalne või vajaks kontrolli.

Ette tänades
Kaur

Kas jõnksu teeb siis, kui parkingust tõmbad drive peale?
Normaalne peaks olema jõnks, kui vajutad liiga kergelt pidurit ja auto on, kas kallaku või tõusu peal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
HangOver
huviline

Avatar


Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2

postitati 23.10.15 16:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: MEEMEES
Tsitaat:
Algselt postitas: K0LM_NELI
Tere

Käigukast teeb mingi imeliku jõnksu kui tõmmata drive peale. Nii juhtub külma, kui ka sooja mootoriga. Proovisin korra edasi tagasi ning right ja neutral läheb nii, et ei tunnegi ja drive jõnksuga. Kiirendades lähevad käigud ilusti sisse nii, et ei saagi aru kui käik vahetub.

Oskab keegi informeerida, kas see normaalne või vajaks kontrolli.

Ette tänades
Kaur

Kas jõnksu teeb siis, kui parkingust tõmbad drive peale?
Normaalne peaks olema jõnks, kui vajutad liiga kergelt pidurit ja auto on, kas kallaku või tõusu peal.


Omal ka teeb just siis kui kallaku peal olen parkinud ja kusjuures päris tugevalt peab tõmbama, et Drive üldse sisse läheks. Väldin kallaku peal parkimist pigem:)


Kui on vajadus, leia lahendus!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sir-mac
huviline



Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal

Auto: S6 4,2 Avant

postitati 23.10.15 17:16 Tsiteeri


Parkimise jaoks on autol ka selline asi, mida nimetatakse peenemas keeles seisupidur. Vanasti lihtsalt käsipidur. Enne P peale ümber lülitamist rakenda kässar ja probleeme ei tohiks tulevikus D lülitusega tekkida (kui kässar loomulikult on töökorras).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 23.10.15 18:10 Tsiteeri


Kallaku peal kast pingesse jätta P asendis enne kässarit on ikka kõrgem "pilotaaz".
Siledal maal P-D lülitusega võib olla vaevutuntav "jõnks" ja gaasi ei tohi enne peale tallata, kui vedu on tuntavalt taha tulnud. R-D vahetus toimub seisva autoga, mitte poolelt hoolt. Kui need tegevused ei sobi, siis peaks kepikasti peale mõtlema.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.5.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
HangOver
huviline

Avatar


Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2

postitati 23.10.15 21:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sir-mac
Parkimise jaoks on autol ka selline asi, mida nimetatakse peenemas keeles seisupidur. Vanasti lihtsalt käsipidur. Enne P peale ümber lülitamist rakenda kässar ja probleeme ei tohiks tulevikus D lülitusega tekkida (kui kässar loomulikult on töökorras).


Tulin ka selle peale peale esimest katset D peale saada kallakul. Enne ei olnud lihtsalt aut. kastiga autot olnud.


Kui on vajadus, leia lahendus!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KuldarA
huviline



Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 23.10.15 21:55 Tsiteeri


Mis kerega A6 teemaalgatajal on? 2010 oli veel C6 ja ka juba C7 kerega pille. Ühel on Tiptronic, teisel S-tronic.

Kallaku peal või üldse enne P rakendamist on käsipidur vajalik, et mitte autot lõhkuda. Manualis isegi kirjas selline õpetus :)


Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 24.10.15 04:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KuldarA
Mis kerega A6 teemaalgatajal on? 2010 oli veel C6 ja ka juba C7 kerega pille. Ühel on Tiptronic, teisel S-tronic.

Kallaku peal või üldse enne P rakendamist on käsipidur vajalik, et mitte autot lõhkuda. Manualis isegi kirjas selline õpetus :)


2011 keskel ikka vist oli mudelivahetus .;)


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.5.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KuldarA
huviline



Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 24.10.15 08:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann

2011 keskel ikka vist oli mudelivahetus .;)


November 2010 :)


Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 24.10.15 08:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KuldarA
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann

2011 keskel ikka vist oli mudelivahetus .;)


November 2010 :)


OK, ma olen otsingutesse alati universaal märkinud vist, pole tõesti ühtegi 2010a. kohanud.
Sedaanid huvi pole pakkunud. Jälle targem.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.5.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 24.10.15 08:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KuldarA
Kallaku peal või üldse enne P rakendamist on käsipidur vajalik, et mitte autot lõhkuda. Manualis isegi kirjas selline õpetus :)
Pane palun pilt tehasemanuaalist, kus see kirjas on.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KuldarA
huviline



Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 24.10.15 11:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Pane palun pilt tehasemanuaalist, kus see kirjas on.


Pole ühtegi Audit hetkel käepärast paraku. Kunagi sai C6 CD/DVD peal olevat manuali sirvitud ja sealt jäi see meelde.


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
OK, ma olen otsingutesse alati universaal märkinud vist, pole tõesti ühtegi 2010a. kohanud.
Sedaanid huvi pole pakkunud. Jälle targem.


Eks 2010 regamisega pillid pigem üksikud võrreldes 2011 omadega, aga siiski leidub ka neid.


Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audisell
huviline

Avatar


Registreerunud 06.01.09
Asukoht: Tallinn/Helsingi
Kasutaja on eemal

Auto: A6 avant Bitdi 2013 & Tiguan 4motion

postitati 24.10.15 13:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Tsitaat:
Algselt postitas: KuldarA
Kallaku peal või üldse enne P rakendamist on käsipidur vajalik, et mitte autot lõhkuda. Manualis isegi kirjas selline õpetus :)
Pane palun pilt tehasemanuaalist, kus see kirjas on.


Aga palun.
http://www.upload.ee/image/5281480/IMG_2439.JPG


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
sir-mac
huviline



Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal

Auto: S6 4,2 Avant

postitati 24.10.15 13:45 Tsiteeri


Seda elementaarset tarkust teati juba 90-ndatel eelmisel sajandil. Vähemasti mind selles valdkonnas valgustati. Kui autot ostes ei ole kaasas manuali ja ei ole kedagi, kes nõustaks, võib selliseid asju ette tulla. Samuti ka siis, kui manual on kaasas, aga seda ei viitsita sirvida selle sisuga tutvumise eesmärgil ja loodetakse oma peakujule.

Mitte midagi isiklikku kellegi suunas!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 73.4% - SQL: 26.6%]