dislapartei
huviline
Registreerunud 27.04.10
Asukoht: rapla
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.10.15 19:49
|
|
|
A6 C6 3.0tdi (171kw) külmalt vibrab
Tere! Mure järgmine, vahepeal külmalt esimese käima panemise ajal võtab auto vibrama, sealjuures pöörded on normis. Siledal maanteel on ka mingi 1-3km
tunda kerget vibra, siis kaob ära. Ja päeva peale teised käivitused ok. Eelmine aasta talvel tegi ka seda kohapeal vibra, mõni üksik kord, suvel ei
täheldanud seda. Äkki on kellegil taolist kogemust olnud? Kas võib olla mootoripadi?
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 21.10.15 07:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: dislapartei
Tere! Mure järgmine, vahepeal külmalt esimese käima panemise ajal võtab auto vibrama, sealjuures pöörded on normis. Siledal maanteel on ka mingi 1-3km
tunda kerget vibra, siis kaob ära. Ja päeva peale teised käivitused ok. Eelmine aasta talvel tegi ka seda kohapeal vibra, mõni üksik kord, suvel ei
täheldanud seda. Äkki on kellegil taolist kogemust olnud? Kas võib olla mootoripadi? |
Kaabli otsas oled käinud? Kuidas on trassi rõhk, eels. küünlad, pihustinäidud jne? Arvamisega kaugele ei jõua.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Pandora
huviline
Registreerunud 05.02.13
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 3.0BiTDI & Audi Cabriolet
|
postitati 21.10.15 07:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: dislapartei
Tere! Mure järgmine, vahepeal külmalt esimese käima panemise ajal võtab auto vibrama, sealjuures pöörded on normis. Siledal maanteel on ka mingi 1-3km
tunda kerget vibra, siis kaob ära. Ja päeva peale teised käivitused ok. Eelmine aasta talvel tegi ka seda kohapeal vibra, mõni üksik kord, suvel ei
täheldanud seda. Äkki on kellegil taolist kogemust olnud? Kas võib olla mootoripadi? |
Minul oli eelmine talv täpselt sama asi. Põhjuseks olid eelsüüte küünlad. Pärast vahetust pole enam probleemi olnud. Aga jah kaabel külge ja kui ongi
küünlad siis on seal kohe selle kohta viga olemas.
|
|
|
dislapartei
huviline
Registreerunud 27.04.10
Asukoht: rapla
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.10.15 09:40
|
|
|
.
Kevadel kaabel ei näidanud miskit, pool aastat tagasi olid pihusti näidud ok. Kuid nyyd pole kaablile win 10 tarkvarA(või lihtsalt ei oska). Mingi
central locking motor viga on mis ära ei kao.
|
|
|
dislapartei
huviline
Registreerunud 27.04.10
Asukoht: rapla
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.10.15 17:05
|
|
|
.
Kaablini jõuan alles laupäeval, proovisin nüüd, panin käima kerge vibra oli sees, panin kässari peale, käigukasti neutraali peale, ning drive ja R.
Värin kadus kohe ära, ja uuesti parkingu peale pannes tagasi ei tulnud. tegin proovi ringi ning kergelt võbises, vajutasin õrnalt piduri pedaali tuli
rohkem võbinat, sõitsin kuskil 2km ja enam ei täheldanud ühtegi võbinat. Võibolla siin lihtsalt mitme asja kokkulangemine, kas võib nii olla et
piduritest või ketastest tuleb sõiduajal see külmast peast?(peale vaadates kettad suht ilusad). Rehvid sai kevadel tutikat, alla läksid nangkang eco
2-hed, keegi siin kirjutas et neid tuleks peale paari saja kildi läbimist tasakaalustada. Käigukasti õlid vahetatud, ketid tehtud, kohapeal drive peal
hoides ei värise ka, padi justkui olla ei saa. Ühesõnaga pikk jutt sai, aga kellel sarnane kogemus, võib jagada.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 21.10.15 17:47
|
|
|
Põhimõtteliselt oled juba mingi vastuse saanud, kui mainid katse söitude järeldusi pidurduse osas, visuaalselt ilusad kettad võivad olla kohati
täielik vanametall.
Rehvide taas tasakaalustus on osadel juhtudel ka selline "külamuttide" jutt, seda võib ka ette tulla väga mainekate rehvide puhul.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
dislapartei
huviline
Registreerunud 27.04.10
Asukoht: rapla
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.11.15 15:53
|
|
|
Viga
Tere! Arvuti siis näitas, et 4-nda silindri eelsüüteküünal on läbi, vahetasin kõik kuus tükki ära. Hommikul esimesel käima panemisel vibrab, löterdab
ikka korraks. Arvuti näitab ka lambda oxygen mingit viga, mis kuidagi ära ka ei kustu, kas võib viga seal olla? Või ikkagi peamine kahtlus pihustid?
Autol 350000 läbisõitu, pihustitel mingid rohelised markeri täpid peal, kas see on ka uutel või tähendab see seda, et on vahetatud? Sooja mootoriga
käib ilusti ja liigub ka ilusti.
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 18.11.15 16:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: dislapartei
Tere! Arvuti siis näitas, et 4-nda silindri eelsüüteküünal on läbi, vahetasin kõik kuus tükki ära. Hommikul esimesel käima panemisel vibrab, löterdab
ikka korraks. Arvuti näitab ka lambda oxygen mingit viga, mis kuidagi ära ka ei kustu, kas võib viga seal olla? Või ikkagi peamine kahtlus pihustid?
Autol 350000 läbisõitu, pihustitel mingid rohelised markeri täpid peal, kas see on ka uutel või tähendab see seda, et on vahetatud? Sooja mootoriga
käib ilusti ja liigub ka ilusti. |
Palju hommikul Raplas temp. oli käivitamisel? Kas küünaldele läbi relee ikka vool jõuab?
|
|
|
dislapartei
huviline
Registreerunud 27.04.10
Asukoht: rapla
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.11.15 16:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: TiitR2
Tsitaat: | Algselt postitas: dislapartei
Tere! Arvuti siis näitas, et 4-nda silindri eelsüüteküünal on läbi, vahetasin kõik kuus tükki ära. Hommikul esimesel käima panemisel vibrab, löterdab
ikka korraks. Arvuti näitab ka lambda oxygen mingit viga, mis kuidagi ära ka ei kustu, kas võib viga seal olla? Või ikkagi peamine kahtlus pihustid?
Autol 350000 läbisõitu, pihustitel mingid rohelised markeri täpid peal, kas see on ka uutel või tähendab see seda, et on vahetatud? Sooja mootoriga
käib ilusti ja liigub ka ilusti. |
Palju hommikul Raplas temp. oli käivitamisel? Kas küünaldele läbi relee ikka vool jõuab? | külma ei peagi olema et vibraks, voolu
pole katsetanud.
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 18.11.15 17:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: dislapartei
Tsitaat: | Algselt postitas: TiitR2
Tsitaat: | Algselt postitas: dislapartei
Tere! Arvuti siis näitas, et 4-nda silindri eelsüüteküünal on läbi, vahetasin kõik kuus tükki ära. Hommikul esimesel käima panemisel vibrab, löterdab
ikka korraks. Arvuti näitab ka lambda oxygen mingit viga, mis kuidagi ära ka ei kustu, kas võib viga seal olla? Või ikkagi peamine kahtlus pihustid?
Autol 350000 läbisõitu, pihustitel mingid rohelised markeri täpid peal, kas see on ka uutel või tähendab see seda, et on vahetatud? Sooja mootoriga
käib ilusti ja liigub ka ilusti. |
Palju hommikul Raplas temp. oli käivitamisel? Kas küünaldele läbi relee ikka vool jõuab? | külma ei peagi olema et vibraks, voolu
pole katsetanud. |
Ok. Sel juhul lugesin/tõlgendasin esimesi poste valesti. Nüüd liitun pakkujatega, kes pihustit(eid) pakkusid.
|
|
|
|