Foshow
huviline
Registreerunud 15.10.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 2.5TDI 85kw ABP, Audi A6 avant 2.5tdi 103kw quattro
|
postitati 12.10.15 14:29
|
|
|
audi 100 2.5tdi probleemid.
Auto läheb käima, kuid ei jää tühikäiku hoidma vaid pöörded kõiguvad, diagnoosimisega oleme jõudnud niikaugele et suretusklapile tulev vool kõigub.
Mis võiks seda põhjustada?
Kas suretusklapp käib läbi aju ja ehk on kellegil skeemi pakkuda?
Teine probleem on et gaasipedaal ei reageeri üldse. Mis seda põhjustada võiks? on kellegil ideid mida teha või kustkohast alustada diagnoosimist?
Kaablit pole kahjuks võimalik järgi panna.
igasugune abi on teretulnud.
|
|
|
Foshow
huviline
Registreerunud 15.10.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 2.5TDI 85kw ABP, Audi A6 avant 2.5tdi 103kw quattro
|
postitati 12.10.15 16:01
|
|
|
Meenus veel et välja ka ei sure. Võtme võib ära võtta ja metsa visata, mootor töristab ikka edasi.
Hetkel on relee 109 ja pumba pistiku peal kahtlus.
Auto juurde saan minna alles nädalavahetusel, senikaua ragistan ajusid.
|
|
|
Foshow
huviline
Registreerunud 15.10.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 2.5TDI 85kw ABP, Audi A6 avant 2.5tdi 103kw quattro
|
postitati 12.10.15 18:52
|
|
|
link
teemasse
Leidsin sellise asja mida nädalavahetusel katsetada.
Antud lingil siis sarnane probleem, et auto ei sure võtmest välja ja veaks on toodud generaatori pingeregulaator või selle diood vist.
kas see võib põhjustada ka seda et suretusklapile tulev vool kõigub?
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 23.08.16 21:03
|
|
|
Ei hakka uut teemat tegema ja kirjutaks mure siia. Nimelt audi 100 2,5tdi ABP koodiga mootor läheb avariisse. Mootor on võetud maha sõitvalt autolt ja
pandud paadi peale. Käevitub poolest pöördest aga kui sõitma hakata siis päris pöördesse ei lähe ja peale paari minutit tõmbab jõu päris maha. Ennem
jõud tagasi ei tule kui uuesti käima pannes. Kui sujuvamalt kiirendada siis korra hakkab juba elama ja siis kaob jälle jõud. Veakoodideks
piduripedaal, speed sensor ja intake air sensor. Vead saab kustudada aga programmi uuesti avades on tagasi. Samuti pole kasu sõidu pealt nende
kustutamisel. On kellegil ideid mida vaadata? Pole varem siukest jama nagu kellegil kuulnud ja ei oska enam midagi vaadata ka .
|
|
|
karly
huviline
Registreerunud 26.11.08
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.08.16 06:07
|
|
|
Speed Sensor(Vända andur) kontrollida või vahetada ja peaks sõitma hakkama uuesti.
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 24.08.16 08:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: karly
Speed Sensor(Vända andur) kontrollida või vahetada ja peaks sõitma hakkama uuesti. |
On seda võimalik kuidagi kontrollida ka? Või peab uue ostma kohe
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 27.08.16 17:56
|
|
|
Uus vändaandur küljes aga viga ikka sees. Mille pealt ta signaali loeb? Endal neid hoorattaid olnud pärispalju aga ei mäleta enam. Googlist mingi
pildi leidsin ja seal mingid süvendid tundusid.
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 05.09.16 06:21
|
|
|
Turbo kell sai ka järgi pandud ja turbo puhub ainult 0,3 ja vahest korra tahaks nagu rohkem puhuda ja siis vajub taas 0,3 peale. N75 sai ka prooviks
vahetatud. Kellegil ideid mida veel vaadata võiks?
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 05.09.16 09:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kuno666
Turbo kell sai ka järgi pandud ja turbo puhub ainult 0,3 ja vahest korra tahaks nagu rohkem puhuda ja siis vajub taas 0,3 peale. N75 sai ka prooviks
vahetatud. Kellegil ideid mida veel vaadata võiks? |
Kas lekkeid kindlasti ei ole?
Kokku rohkem, kui 1100 hobust
|
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 05.09.16 10:24
|
|
|
Lekkeid pole. Miski nagu piiraks rõhu ära aga ei suuda leida mis. Küll lihtne mootor aga sellest veast kuidagi pole lahti saand.
|
|
|
villis21
huviline
Registreerunud 01.06.11
Asukoht: palamuse
Kasutaja on eemal
Auto: 100 tdi quattro 92a.
|
postitati 21.02.17 19:05
|
|
|
Kontrolli pistikute asetus üle!
Mootorivahetusega pistikud võibolla vahetusse läinud, seesama speed sensor ja intake air oma.
Kõikidest veakoodidest tuleks esmalt lahti saada.
bensiin on pintslite pesemiseks,
Diislis peitub jõud!
|
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 18.06.17 22:39
|
|
|
Kuidas panna sellel vanal 100 mootoril süüde paika? Arvutiga nagu ei näe kuskilt mingeid näite. Mootor siis pärit 91a c4 pealt ja on siis 85kw aga
ilma õhulugejata. Hetkel sai proovitu keerata ja käima läheb iga mats ilusti. Vahest lööb pöörde korra kõrgemaks ja siis langeb normi. Kui aga sõita
siis jõudu kuidagi vähe, pumpa peale lüües tuleb jõud aga siis jälle tühikäik lainetab. Aeli puhul on lihtne arvutiga see paika panna aga see mootor
tundub vähe teine asi olevat.
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 28.07.17 10:18
|
|
|
Märgid peavad kõik paigas olema.
Ega seal arvutiga midagi suurt teha ei saagi.
Piduripedaali alune lüliti võib ka viga tekitada, olen proovinud kui tõsta pöördeid ja vajutada pidurit siis tõmbab pöörded alla ja hakkab puterdama.
|
|
|