Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Haagisekonksu juhtmete ühendamine. (Vastuseid: 2 | Vaatamisi: 1562)
MeelisZ
huviline

Avatar


Registreerunud 19.02.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 08.10.15 20:44 Tsiteeri
Haagisekonksu juhtmete ühendamine.



Palun andke nõu, automark on A4 2002 a 1,9 Avant, ostsin kasutatud konksu, millega kaasas 13 klemmiga haagisepistik, autopoolsed juhtmed 1,5 m kauguselt lihtsalt läbi lõigatud. Seega soovin panna kõige tavalisema kärupistiku, aga väidetavalt peab mingi lisaploki kuhugile vahele panema, et käru lisapirnid ei eksitaks auto kompuutrit. Olen küsinud erinevatelt paigaldajatelt ja üsna erinevat juttu kuulnud, mõni on öelnud, et midagi ei juhtu kui otse tulede juhtmetest kärupistikule ühendus võtta, mõni ütleb, et see võib auto kompuutrit kahjustada. Kui kellegil on sellel teemal kogemusi, andke head nõu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 09.10.15 07:58 Tsiteeri


Lisavool koos eraldi kaitsega ja releedeplokk on üldiselt parim lahendus igasuguste jamade välistamiseks. Paljudele auto markidele ja mudelitele müüakse ka näiteks Thule poolt "kit" stiilis kaablipunte, et ei pea mitte ühtegi auto poolset pistikut või juhet puutuma vaid see kaabli kit ühendub olemasolevate tule- ja muude pistikute vahele. Endal tuleb lihtsalt lisavool koos kaitsega vedada, muu on juba "pista külge" ja asi tahe stiilis teema. Küsi mõnelt Thule edasimüüjalt sellist asja, soovitan!

Need "elektrikud", kes siiani juhtmeid koorivad ning tati ja teibituuningu või siis kiirliitmikega olemasolevaid kaableid kahjustavad tuleks jaanitule ajal põlema panna! Sorry, aga vihkan selliseid südamest! See, et ei juhtu või juhtub midagi, saad Sa alles siis teada kui juhtub ja tavaliselt juhtub see mõne aasta pärast kui asi vaikselt idanema hakkab ;).
Miks selline emotsioon - eks olen ka ise pidanud p*rnolahendusi käepäraste vahenditega kuskil pärapõrgus tegema, aga peale viisakamasse kohta maandumist olen asja korralikult üle teinud. Seisvat ja mitte käivituvat masinat olen kahjuks mitmel korral taluma pidanud kui mingi eelmise omaniku sellistlaadi tegevus on läbi idanenud. Mure on lihtsalt selles, et selline "tuuning" polstrite alt üles leida on jube tüütu või lihtsamal juhul olen ka uusi kaableid vedanud.

Miskit suvalist internetiavarustest ka abiks.


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MeelisZ
huviline

Avatar


Registreerunud 19.02.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 14.10.15 21:59 Tsiteeri


Tere! Selle juhtmete paigaldamise saab nüüd lõppenuks lugeda, ostsin selle ploki ´´Respo´´ haagiste edasimüüjalt 55 Eur´ga ja juhtmed ühendasin kiirliidetega tagatule juhtmete külge, sest ega neil juhtmetel haagise juhtmete ühendamiseks auto tagaosas mingeid pistikuid küll näha pole. Ja toitejuhtme ploki jaoks ühendasin pakiruumis oleva nn. sigaretisüütaja külge, milles on pidev vool ja ilmselt ka piisavalt tugev kaitse lisatulede talumiseks.
See on nüüd selline kogemus, et autot ostes võib konksuga aoto eest lahkesti 200 Euri rohkem maksta sest kõiki ´´can-bus´´veateatesüsteemi omavatel autodel on konksu paigaldamine nii kulukas kui tülikas ettevõtmine.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 28.6% - SQL: 71.4%]