PPiip
huviline
Registreerunud 02.07.15
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.9TDi Quattro
|
postitati 07.10.15 19:25
|
|
|
A6 C5 2,5 TDi ei lähe soojaks
Probleem oli juba suvel, kuuma ilma ja päiksega sain mõne korra auto 90 kraadi peale, aga muidu oli ikka 70-80 kraadi. Nüüd külmema ilmaga ei tõuse
näidik enam üleski... Ma usun, et ma eeldan õigesti et termostaat läbi? Ühtlasi ka seda, et milline uus panna? 87`kraadi või 92?
|
|
|
jussbar
huviline
Registreerunud 10.01.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C6 Allroad
|
postitati 10.10.15 17:47
|
|
|
Tundub väga termostaadi viga olevat, kui paned siis pane ikka see mis ennegi ,peaks olema 87. Aga mis tootja??
Enamus rahvast soovitaks panna originaali.
Aga minu esimene originaal kestis 2 aastat, teine originaal umbes 6 kuud siis Behri karbi olev kestis täpselt 5 päeva ja seda suvel. Ei ole enam usku
audi originaal termostaati kuna nii mõnelgi tuttaval on nendega jamasid olnud
ja vahetus on ka päris suur töö.
Nüüd plaan panna peale Wahleri oma pidi olema tunduvalt töökindlam eks näha, parandage kui eksin
|
|
|
ragenor
huviline
Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A8L 4.2, B4 2.0E
|
postitati 11.10.15 05:55
|
|
|
Mul oli näiteks eile maanteel sõites nii ,et seier püsis seal 60-65 peal.
Jõudsin linna ära ja siis tõusis 70 kraadini ning veidi üles.
Ei tea kas õhk nii jahe, et mootori hullult maha jahutas, või on ka termostaadi viga?
|
|
|
Tauno22
huviline
Registreerunud 26.05.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4 Avant 2.5 TDI 103kw
|
postitati 11.10.15 07:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ragenor
Mul oli näiteks eile maanteel sõites nii ,et seier püsis seal 60-65 peal.
Jõudsin linna ära ja siis tõusis 70 kraadini ning veidi üles.
Ei tea kas õhk nii jahe, et mootori hullult maha jahutas, või on ka termostaadi viga? |
Termostaat ikka
|
|
|
Gunnark
klubiliige
Registreerunud 27.10.09
Asukoht: Harjumaa / Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
sir-mac
huviline
Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal
Auto: S6 4,2 Avant
|
postitati 11.10.15 07:59
|
|
|
Ei ole temperatuuri näiduga probleem küll C5 2,5 TDi-l vaid C4 2,8-l, aga sarnasust on ikka. Kell näitab +70-75C, aga lülitades kliimaplokis 51 näidu
peale on temp ilusti +90. Ja seda kogu sõidu vältel (külma mootoriga loomulikult mitte 90). Kella nõel on vahel ilusasti +90, vahel vajub maanteel ära
kusagile 60-70 juurde, vahel mitte. Aastaid tagasi oli suvel varjus+32, aga kell näitas linnasõidul vaid hädised 65-70. Ja ei kerkinud ka kohal
töötades kõrgemale. Kahtlustasin samuti termostaati, sest peale paigaldust toimetas kõik paari kuu vältel nagu kord ja kohus (kusjuures oli
paigaldatud u. aasta jooksul juba teine BEHR´i termostaat), aga vahetama ei hakanud ja pole tänaseni viitsinud asja lähemalt uurida. Keetsin
katsetuse korras kastrulis tutikat koos vahetatuga (mõlemad BEHR´id)- uus sulgus jahtudes kiiremini. Kas tegu võib olla hoopiski temp. anduri jamaga,
jätan oletamata, sest ei tea, kas kliima saab oma tegutsemiseks info samalt andurilt, millelt kellgi või on 2 eraldi andurit.
Samas on foorumis kusagilt silma jäänud sarnane mure, et TDi-d ei kipu hästi soojenema, eriti just jahedate ilmadega. Aga võib-olla on nendelgi olnud
probleem termostaadiga.
|
|
|
Tauno22
huviline
Registreerunud 26.05.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4 Avant 2.5 TDI 103kw
|
postitati 11.10.15 17:25
|
|
|
Minul isiklikult on nii. Et soojadel aegadel sõidad üks 5-10 km ja mootor näidiku järgi 90 kraadi, talvel see eest peab sõitma ca 20-25 km, enne kui
näidik 90 kraadini jõuab. Vahepealset kõikumist küll pole. Vahet sel, seisad, sõidad linnas või mida iganes, kui korra juba 90 kraadi saavutab, siis
seal ka püsib kuni mootori välja suretamiseni. Need kõikumised olid mul kunagi samamoodi ja asi lõppes termostaadi vahetamisega. Vaheta termostaat
ära ja probleem on lahenend.
|
|
|
sir-mac
huviline
Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal
Auto: S6 4,2 Avant
|
postitati 11.10.15 18:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Tauno22
Minul isiklikult on nii. Et soojadel aegadel sõidad üks 5-10 km ja mootor näidiku järgi 90 kraadi, talvel see eest peab sõitma ca 20-25 km, enne kui
näidik 90 kraadini jõuab. Vahepealset kõikumist küll pole. Vahet sel, seisad, sõidad linnas või mida iganes, kui korra juba 90 kraadi saavutab, siis
seal ka püsib kuni mootori välja suretamiseni. Need kõikumised olid mul kunagi samamoodi ja asi lõppes termostaadi vahetamisega. Vaheta termostaat
ära ja probleem on lahenend. |
Kõik võib olla õige, aga selgita, miks siis kliimaplokis näitab sõidu ja seisu ajal nr. 51 all ikka stabiilselt +90C? Kas erinevad andurid v. jamab
kell ise?
See on täiesti loomulik, et talvel võtab soojenemine vähe kauem aega, aga 20-25 km on ikka liiga pikk aeg, kui sul just TDi ei ole. C5 4,2 läheb 90-ni
suvel u. 3km, talvel ehk 5-6km. Ja ka 2,8 normaalne soojenemine on jäänud samadesse piiridesse, kui kõik justkui korras oli.
|
|
|
Tauno22
huviline
Registreerunud 26.05.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4 Avant 2.5 TDI 103kw
|
postitati 12.10.15 07:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sir-mac
Tsitaat: | Algselt postitas: Tauno22
Minul isiklikult on nii. Et soojadel aegadel sõidad üks 5-10 km ja mootor näidiku järgi 90 kraadi, talvel see eest peab sõitma ca 20-25 km, enne kui
näidik 90 kraadini jõuab. Vahepealset kõikumist küll pole. Vahet sel, seisad, sõidad linnas või mida iganes, kui korra juba 90 kraadi saavutab, siis
seal ka püsib kuni mootori välja suretamiseni. Need kõikumised olid mul kunagi samamoodi ja asi lõppes termostaadi vahetamisega. Vaheta termostaat
ära ja probleem on lahenend. |
Kõik võib olla õige, aga selgita, miks siis kliimaplokis näitab sõidu ja seisu ajal nr. 51 all ikka stabiilselt +90C? Kas erinevad andurid v. jamab
kell ise?
See on täiesti loomulik, et talvel võtab soojenemine vähe kauem aega, aga 20-25 km on ikka liiga pikk aeg, kui sul just TDi ei ole. C5 4,2 läheb 90-ni
suvel u. 3km, talvel ehk 5-6km. Ja ka 2,8 normaalne soojenemine on jäänud samadesse piiridesse, kui kõik justkui korras oli. |
Jah, unustasin lisada, et oman 2.5 TDI-d, mille puhul on talvel 20-25 km normaalne näitaja, kui mootor alles siis soojaks hakkab minema
|
|
|
|