Lehekülgi: 1 2 |
raimo21
huviline
Registreerunud 21.08.09
Kasutaja on eemal
Auto: A6
|
postitati 19.10.15 17:36
|
|
|
Lisa aku ? Auto on A8 D2 3.3tdi
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 19.10.15 17:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Mul annab kaabel ja tarkvara kõik vajaliku ette, seega ei jäta täpseid gruppe jne. meelde, kuna seda infot on palju. Proovi seda:
When found in Aux Heater module of Audi A4 (8K), Audi A5 (8T), Audi Q5 (8R), Audi A6 (4F), Audi A6 (4G), Audi A7 (4G) or Audi A8 (4H), unlock heater
module by saving a 1 in Adaptation Channel 042, then clear fault codes.
PS. Tahmafiltriga peaks veits tegelema. |
Tänud.
Nii nagu mina nüüd aru saan, siis tuleb sukelduda Aux Heat moodulisse, leida kanal 042 ja seal sisestada ja salvestada "kodeering" 1 ja seejärel
teha veakoodide kustutamine? Stored value jääb samaks, muutma peaks New valued?
Küsiks aga juurde, et mis vöiks vöi peaks selle tahmafiltriga tegema?
Tänase küsimuse peale, kui omanikule selle esitasin (DPF´i), siis mainis, et midagi nagu oleks auto ise toimetanud (ise eeldan, et masin üritas vöi
tegigi filtri puhastuse), mootor toimivat tollel hetkel kuidagi teisiti.
VCDS´iga sunniviisiliselt kannataks ka DPF pöetust esile kutsuda?
Saan täiesti aru, et rumalad küsimused jne, kuid endal moodne auto puudub, et praktiseerida ja ka VCDS teadmine algelisel tasemel, seega igasuguseid katsetamisi proovida ei julge. |
Kõigepealt kõrvalda lamda viga sellepärast ei toimu filtri puhastust. Tavaliselt on lamda ise vigane selle rikka vea korral. Aga muidugi tuleb mootori
töö üle vaadata.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 19.10.15 17:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: raimo21
Lisa aku ? Auto on A8 D2 3.3tdi |
Kuna sul on tehasest seisuküte siis on sul lisaks auto akule veel üks väiksem aku lisasoojendi jaoks. Kus ta d2 hel asub ei oska peast öelda aga
googlest leiad kindlasti vastuse.
|
|
|
raimo21
huviline
Registreerunud 21.08.09
Kasutaja on eemal
Auto: A6
|
postitati 19.10.15 17:45
|
|
|
Krt omaarust olen selle auto läbi ja lõhki läbi käinud. Pole mul seal mingit akut silma jäänud kiire google ka ei anna miskit. Vaevalt see selline asi on mida keegi ei tea 
|
|
|
raimo21
huviline
Registreerunud 21.08.09
Kasutaja on eemal
Auto: A6
|
postitati 19.10.15 19:20
|
|
|
Nii, just oli arvuti taga ja veakoodiks oli, low voltage....
ja kui arvutiga vaadata siis parda pinge on 12.6 aga webasto alt näitas mingi 11.2v ei saa aru, kus see pinge vahepeal ära läheb.
Ja vaatasime ka töötava mootoriga, ka siis oli 11.2 aga siis kõik toimib. Ikka kala kuskil pistikutes ?
Keegi kaitsme asukohta teab?
|
|
|
raimo21
huviline
Registreerunud 21.08.09
Kasutaja on eemal
Auto: A6
|
postitati 22.10.15 07:36
|
|
|
Kellegil mingeid elektriskeeme on audi a8 d2 fl kohta ? Eriti huvitaks webasto.
|
|
|
raimo21
huviline
Registreerunud 21.08.09
Kasutaja on eemal
Auto: A6
|
postitati 22.10.15 09:04
|
|
|
J162 additional heater control unit incorrectly encoded. Keegi sellist asja saab täna õhtul tallinnas kontrollida, kas kõik on paigas.
|
|
|
Gunnark
klubiliige
Registreerunud 27.10.09
Asukoht: Harjumaa / Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.10.15 09:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: raimo21
J162 additional heater control unit incorrectly encoded. Keegi sellist asja saab täna õhtul tallinnas kontrollida, kas kõik on paigas.
|
Sul enne polnud ju seda viga? Mis su praegune kodeering on?
Vahest kui igav, aitan 3G+(HN+) softi ja navi uuendusega - lisainfo privasõnumis.
|
|
|
|
raimo21
huviline
Registreerunud 21.08.09
Kasutaja on eemal
Auto: A6
|
postitati 22.10.15 11:15
|
|
|
Ei tea, mis kodeering on. Läpakas on surnud, et ise uurida
Suvel sai korra kliimaplokk ümber vahetatud ja siis vana tagasi, vb see ajas midagi segadusse.
Kuigi nüüd olen edasi uurinud, tuleb välja, et spidoplokk juhib webastot.
Tehasest on auto olnud ainult sõidu soojendusena kasutusel(arvan). Näha on, et hiljem on veetud webastost 3 juhet salongi. 2 spidoplokki ja 1
kliimaplokki. Arvan, et viga kuskil neis juhtmetes. Kuna sõiduajal hakkab ilusti tööle.
Ja arvutiga panna ükshaaval komponente tööle, siis kõik toimivad.
Eriti tore on et webastost kõik 3 juhet tulevad kollased, siis vahepeal autos muutuvad(must, punane ja kollane.) Lõpuks spido taga jälle kõik
kollased, ebareaalsed elektrikud.
|
|
|
Gunnark
klubiliige
Registreerunud 27.10.09
Asukoht: Harjumaa / Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.10.15 12:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: raimo21
Ei tea, mis kodeering on. Läpakas on surnud, et ise uurida
Suvel sai korra kliimaplokk ümber vahetatud ja siis vana tagasi, vb see ajas midagi segadusse.
Kuigi nüüd olen edasi uurinud, tuleb välja, et spidoplokk juhib webastot.
Tehasest on auto olnud ainult sõidu soojendusena kasutusel(arvan). Näha on, et hiljem on veetud webastost 3 juhet salongi. 2 spidoplokki ja 1
kliimaplokki. Arvan, et viga kuskil neis juhtmetes. Kuna sõiduajal hakkab ilusti tööle.
Ja arvutiga panna ükshaaval komponente tööle, siis kõik toimivad.
Eriti tore on et webastost kõik 3 juhet tulevad kollased, siis vahepeal autos muutuvad(must, punane ja kollane.) Lõpuks spido taga jälle kõik
kollased, ebareaalsed elektrikud. |
Need 3 juhet jooksevad kõik webasto 6pin pistikusse või millistesse? Selle isetegevuse puhul on jah raske puslet läbinärida. Nagu arusain puldiga su
süsteem pole, nö taimeritega, mis ei tööta?
Vahest kui igav, aitan 3G+(HN+) softi ja navi uuendusega - lisainfo privasõnumis.
|
|
|
|
raimo21
huviline
Registreerunud 21.08.09
Kasutaja on eemal
Auto: A6
|
postitati 22.10.15 12:20
|
|
|
Edit: Pulti pole jah. Vahepeal oli mõte pult osta, aga kui seal praegu selline jamps on, siis pole ka vastuvõtjaid ja asju.
Webastosse jooksevad jah. Uurin veel logari taha, kus juhtmed autosse jooksevad.
Eile vaatasin webasto juurest kiiresti, siis seal oli 3 kollast juhet ja autossees on juba värvilised.
Ehk ühendus seal halb. Pole veel kuskil kehva ühendust leidnud. Täiesti lahti ei saa olla, sest muidu ta ei prooviks ka webastot käima panna.
Taimeriga hakkab webastol puhur tööle, aga põlema ei pane.
Mingist skeemist lugesin välja, et timer juhib ka kütusepumpa, see aga plõksima ei hakka.
Segane jutt, pea juba paks sellest cräpist.
Lõpuks tuleb ikka vedada uus ja korralik 3x0,75 juhe, mitte nagu praegu, kõik kolm juhet eraldi ja igalpool ühendused. 
|
|
|
raimo21
huviline
Registreerunud 21.08.09
Kasutaja on eemal
Auto: A6
|
postitati 23.10.15 16:33
|
|
|
01408
Undervoltage cut-off (fixed value)
- Voltage falling below specified minimum voltage during additional heater operation.
Contact resistance in wiring to -J162.
Battery not sufficiently charged or defective.
Fixed value for undervoltage cut-off was entered too high.
- Check alternator and voltage regulator.
=> Electrical System; Repair group
Selline viga. Juhtmed, mis taimerisse lähevad tunduvad korras. (Fixed value for undervoltage cut-off was entered too high) Keegi teab kuidas seda
muuta.
Webasto näitab täisti raudkindlalt pingeks 11.2 V nii töötava, kui seisva mootoriga. webastol endal sees mingi pinge mõõtja ?
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |