Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Elektiline mootoripadi? (Vastuseid: 3 | Vaatamisi: 2277)
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 01.10.15 23:31 Tsiteeri
Elektiline mootoripadi?



Küsimus selline, et kumb on õigem väide, kas Audi A4 b7 2.5tdi mootoril on mootoripadjad anduriga või elektriliselt juhitava klapiga? Mul üks mootoripadi füüsiliselt katki aga vedelik ilmselt veel sees. Küljepealt läheb pistikuga kaks juhet külge. Mõni väidab et on andur padjas, mõni jällegi et padjal on sees klapp kahe kambri vahel, mis avaneb ja sulgub vastavalt mootori tööle. Klapp siis laseb vastavalt vajadusele ühest kambrist vedeliku teise ja muudab nii padja pehmemaks/jäigemaks.
Eemaldasin pistiku aga veakoodi ei tekkinud, samas mitmel teisel autol annab vigane padi veakoodi. Miks minul ei anna?
Või on hoopis vastupidi, et veakood tekib lühise korral, mitte lahti ühendades?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 06.10.15 10:13 Tsiteeri


Lõikasin vana mootoripadja katki ja vaatasin, mis seal sees siis toimub. Toimub nii, et tõesti on seal küljepeal väike klapike, mis sulgeb õhu väljapääsu padjast või padja sisse, sellest aru ei saanud. Sees on seal kaks kambrit ja kui ma ei eksi siis ühes neist peaks olema õhk. Andurit ei tuvastanud, kaks juhet mis padjal küljes, need on klapi magneti mähisele. Mis seal seda veakoodi tekitada saab, mina aru ei saanudki.
Seal autoall küürutades avastasin ka, et juba ammu ilmselt on ka teise poole padjast see punane silikoon välja voolanud. Padi ise ja selle all asuvad detailid kõik punakat tooni. Veakoodi taas pole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
iguaan
huviline

Avatar


Registreerunud 10.02.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B7 A4 Avant 2.0T quattro 147kw '05

postitati 08.10.15 19:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jaiks
Lõikasin vana mootoripadja katki ja vaatasin, mis seal sees siis toimub. Toimub nii, et tõesti on seal küljepeal väike klapike, mis sulgeb õhu väljapääsu padjast või padja sisse, sellest aru ei saanud. Sees on seal kaks kambrit ja kui ma ei eksi siis ühes neist peaks olema õhk. Andurit ei tuvastanud, kaks juhet mis padjal küljes, need on klapi magneti mähisele. Mis seal seda veakoodi tekitada saab, mina aru ei saanudki.
Seal autoall küürutades avastasin ka, et juba ammu ilmselt on ka teise poole padjast see punane silikoon välja voolanud. Padi ise ja selle all asuvad detailid kõik punakat tooni. Veakoodi taas pole.

Klapi magneti mähise takistuse puudumine/ liiga suur väärtus tekitab veakoodi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 09.10.15 20:40 Tsiteeri


Ehk siis õli puudumist padjas ei näe auto ise mitte kuidagi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 40.1% - SQL: 59.9%]