Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi c4 2.3 R5 vs audi 200 2.2 turbo R5, mootori elektrisüsteemi erinevus. (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 1051)
jaanus25
huviline



Registreerunud 25.09.10
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal


postitati 30.09.15 09:22 Tsiteeri
Audi c4 2.3 R5 vs audi 200 2.2 turbo R5, mootori elektrisüsteemi erinevus.



Tere klubilised, huvilised!

Oleks vaja infot seoses mootori vahetusega. Oman audi 100 c4 2.3 98kw ja tahaks mootori asendada audi 200 2.2 turbo 121kw omaga.
Peale läheb mootor koos kastiga. Kas 200 elektrisüsteem on väga palju erinev c4 omast? Mida mul üldse vaja oleks kaabeldusest?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 30.09.15 10:11 Tsiteeri


200 2.2 turbosid on mitu variant. Palju kilovatte on?


Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Oma autole ostan rehvid Baltyre'st
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
jaanus25
huviline



Registreerunud 25.09.10
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal


postitati 30.09.15 13:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kivitare
200 2.2 turbosid on mitu variant. Palju kilovatte on?
121kw


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jaanus25
huviline



Registreerunud 25.09.10
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal


postitati 30.09.15 19:59 Tsiteeri


Ilmselt tuleb ka aju vahetus teha?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 01.10.15 09:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jaanus25
Ilmselt tuleb ka aju vahetus teha?

Ilmselgelt ju, vabalthingava ajul pole turboga seonduvast õrna aimugi ning suure tõenäosusega ei sobi see aju füüsiliselt pistikuga isegi mitte kokku.

Soovitan alustada sellest, et noki vana mootori juhtmestik maha ja enne tee ühendustest ka pilte, sest neist on pärast abi kui elektrialased teadmised pole just tugevaim külg. Siis võrdle juba autopoolseid pistikuid mõlemal juhtmestikul ja hea õnne korral ehk midagi neist ka klapib, kuid ilmselt tuleb kõik need 2.2t c3 mootori autopoolsed pistikud asendada 2.3 c4 omadega. Lihtsaks teeb asja aga see, et läbi aastate enamus värve klapib. Enda kogemustest lähtudes b4 ja b5 swappide näol olen leidnud vaid kaks juhet, mis on põlvkonna vahetusega värvi vahetanud. Siinkohal tuleb kasuks oskus lugeda el.skeeme ning nii leiab ka need erinevused ja saab asjad kokku.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
r384n3
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro

postitati 01.10.15 10:14 Tsiteeri


Pole küll otseselt teemasse, kuid miks koos kastiga vahetad? Kas diffri ülekanne on sama mõlemal kastil? Kui pole samad, siis pärast esimest sõitu on keskdiffer laiali. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaanus25
huviline



Registreerunud 25.09.10
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal


postitati 01.10.15 10:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: r384n3
Pole küll otseselt teemasse, kuid miks koos kastiga vahetad? Kas diffri ülekanne on sama mõlemal kastil? Kui pole samad, siis pärast esimest sõitu on keskdiffer laiali. :)
võimalik et kast isegi sobib. Keegi võikski infot jagada! Kuna saan kogu kompoti siis oli mõttes kõik ringi vahetada! Tean et sõbra NG mootori kast istus ilusti MC mootori omale, aga AAR-ist ei tea midagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
r384n3
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro

postitati 01.10.15 13:37 Tsiteeri


Aar ja ng mootorid raua poolest 1:1 identsed


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaanus25
huviline



Registreerunud 25.09.10
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal


postitati 01.10.15 14:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: r384n3
Aar ja ng mootorid raua poolest 1:1 identsed
seda ma tean jah. Ju siis sobib ka AAR ja MC kokku.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
r384n3
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro

postitati 01.10.15 15:23 Tsiteeri


Jap :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 19.2% - SQL: 80.8%]