Lehekülgi: 1 2 |
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 25.09.15 10:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: SiimHH
Tsitaat: | Algselt postitas: mkb
Tsitaat: | Algselt postitas: SiimHH
/---/ siis ei ole ju kahju kettide-pingutite-pihustite (võib juhtuda et ei pea neid kulutusi tegemagi) peale see ülejäänud 2000€ panna ja üks väga
korralik auto saada. |
2k eest saad sa ainult pihustid vahetatud, kui paned uued, mitte ei osta kasutatuid.
Ketiliini kohta on segane info, aga tundub et kogu mängu vahetus ikka isuga üle 1k euri.
Automaadil siis dünaamiline õlivahetus umbes 500 euri. Turbiini taastamine ligikaudu 600 euri, kui sisendvõll lendab, siis umbes 800 euri. Viimasele
kahele võib õlivahetuse otsa liita, kui seda pole hiljuti tehtud. |
Ketiliini vahetuse eest küsitakse Tartus 1000€, väidetavalt tehase taastatud pihusti 200€tk http://www.auto24.ee/products/kutuse-pihustid-ja-pihustiotsad/audi-a6-3-0-volkswagen-touareg-3-0/986068/
Recros ZF 6HP19A taastatud turbiin 250€, soodukaga 200€+tööraha. (mis selle 600€ eest pakutakse?)
Hea küll, jääb sinna 3000€ tuuri, kui kõik ära teha, aga olgem ausad, kui seda kõike vaja teha, siis peab ikka väga õnnetu käega olema, et sellise
otsa sattuda.
Teistpidi võtta - kui selle 3k€ laod sisse, siis sõidad tavahoolduste peal ikka väga-väga pikalt muretult. |
Kes kus teeb 1000 eest ketiliini ära ja mis sinna kuuluvad?
Sportlikust huvist helistasin ja uurisin pihustite kohta. Garantiid annab see koht aasta (mõni muu ntks 2 aastat). Autolt võetakse pihustid maha ja
saadetakse tehasesse kust uus ports vastu tuleb. Nii kaua auto seisab. Isegi kui saab komplekti 1200ga, siis vanade stendimine, vahetus ja kodeerimine
(ja õlivahetus mootoril) teeb ikkagi ligikaudu 1500€.
600 sees on ka tööraha, kuna teatavasti ei ole "kast maha-peale" just 3h töö.
Viimase lausega olen nõus, sest tõenäoliselt lähima 200-300k km jooksul neid asju uuesti tegema pea.
|
|
|
Gunnark
klubiliige
Registreerunud 27.10.09
Asukoht: Harjumaa / Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.09.15 10:28
|
|
|
Tsitaat: |
Kas B8 kere on juba A4-l korralikum ja mugavam? Ruumilisuse suhtes on ta ikkagi vist väike? Teab keegi ehk rääkida? |
Need numbrid tegelikku pilti siiski ei anna aga A4 pereautona ikka niru(seda siis tagaistujate ruumi poolest), mina 188cm ja minu taga ruum
olematu(b8)
B7
wheelbase 2648mm length 4586mm
B8
wheelbase 2808mm length 4703mm
A6 C6
wheelbase 2843mm length 4927mm
Samas naabri Superbi andmed:
Superb Estate Dimensions
Length (mm):
4,833
Wheel base (mm):
2,761
Ja mina roolis on taga ikka kõvasti ruumi.
B8 vs B7, saad ise piltidelt aimu salongi jne erinevuste kohta.
|
|
|
|
JoonasJJ
klubiliige
Registreerunud 29.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: '08 Civic Type R / '07 GRB STI
|
postitati 25.09.15 12:16
|
|
|
Ma ei saa nendest hooldusvaidlustest aru, lahendused neile minu meelest lihtsad:
a) ostad auto, millel on need tööd tehtud ja omanik suudab seda adekvaatselt tõestada - üldjuhul maksvad rohkem
b) ostad odavama masina ja ning oled valmis ise aegamisi kõike välja vahetama - üldjuhul tuleb odavamalt kätte
c) ostad endale sama raha eest mingisugust teist kaubamärki kandva ja pea, et uue sõiduvahendi ning paned niisama hullu (Corolla, Civic, ükskõik mis
numbriga Mazda, vb mõni pranstuse auto?)
d) ei ostagi endale autot ja elad õndsalt ilma sellega seonduvate kuludeta
C6 kere kohta võin öelda nii palju, et kui tundub, et 200€ suvalisel hetkel suvalise vajamineva jupi eest välja käia on palju, siis ei saa sellist
autot osta. Mis igasugustesse kapitaalsematesse töödesse puutub, siis läbi sõbra või mitte, 1000€ on garanteeritud ja seda taaka kannad kaasas selle
autoga sõites. Kui närv vastu ei pea, siis eelpool tõin lahendused välja.
|
|
|
|
maxcools
huviline
Registreerunud 08.01.08
Asukoht: Tartu, Stockholm
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2,8 Q 142kw 2000a.Volvo S80 2,9. Jumpy 17
|
postitati 25.09.15 21:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: JoonasJJ
Ma ei saa nendest hooldusvaidlustest aru, lahendused neile minu meelest lihtsad:
a) ostad auto, millel on need tööd tehtud ja omanik suudab seda adekvaatselt tõestada - üldjuhul maksvad rohkem
b) ostad odavama masina ja ning oled valmis ise aegamisi kõike välja vahetama - üldjuhul tuleb odavamalt kätte
c) ostad endale sama raha eest mingisugust teist kaubamärki kandva ja pea, et uue sõiduvahendi ning paned niisama hullu (Corolla, Civic, ükskõik mis
numbriga Mazda, vb mõni pranstuse auto?)
d) ei ostagi endale autot ja elad õndsalt ilma sellega seonduvate kuludeta
C6 kere kohta võin öelda nii palju, et kui tundub, et 200€ suvalisel hetkel suvalise vajamineva jupi eest välja käia on palju, siis ei saa sellist
autot osta. Mis igasugustesse kapitaalsematesse töödesse puutub, siis läbi sõbra või mitte, 1000€ on garanteeritud ja seda taaka kannad kaasas selle
autoga sõites. Kui närv vastu ei pea, siis eelpool tõin lahendused välja.
|
Nuh ei saa just väita, et midagi oleks valesti öeldud))
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
|
MrAnre
huviline
Registreerunud 28.01.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8T Quattro
|
postitati 27.09.15 20:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kps
Tsitaat: | Algselt postitas: maxcools
Nuh ei saa just väita, et midagi oleks valesti öeldud)) |
Eks see pisut väsitab igas ostuabi teemas lõpuks selleni välja jõuda .
Tegelikult peaks vist iga ostuabi teemat alustama sellest, et mitte linkida kuulutust (loeme siis soovunelmat) postitusse vaid kirjutatakse otse
millised on finantsilised võimalused ja millised on vajadused ja vot siis kõige lõpuks alles milline on see "suund". Sorry, et seda hetkel
konkreetses teemaalgataja teemas postitan (mitte midagi isiklikku) - see kehtib kahjuks terve kuradi ostuabi alateema kohta . |
Ma endaarust ei öelnudki otseselt mitte midagi mootorikulude üle, pigem toodi siin vastuses neid näiteks, et ühel mootoril sellised kulud ja teisel
teistsugused. Sellest nagu läks kogu teema muudeks asjadeks üle Antud
teemas tahtsin konkreetse masina kohta teada, kuid sain infot rohkem, mille poolest olen ma vägagi rõõmus . Sain vajalikku infot rohkem ja see on ainult kasuks.
Lõpetuseks ütlen, et ma tean, mida ma tahan ja hetkel ma ei kiirusta auto ostuga. Kindel on see et tulevikus ma endale midagi soetan, aga mida, seda
näitab aeg.
Päikest!
Anre
|
|
|
kenkaljas
klubiliige
Registreerunud 31.07.10
Asukoht: Laagri, Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant quattro 2.0 TDI 125kW ´07 | Audi A3 Sportback g-tron 1.4 TFSI 81kW ´14
|
postitati 08.10.15 20:30
|
|
|
B7 Avant quattro S-Line 2.0 TDI 125 kW omanik
Olen nüüd selle aasta algusest B7 Avant quattro S-Line 2.0 TDI 125 kW omanik. Ning ka täna olen tehtud otsusega rahul. Talv on ju kohe ukse ees.
Minu teekond B7 kereni on tulnud läbi B5 ja B4. B6 jätsin teadlikult vahele ja B8 oli mulle veel liiga suur suutäis haugata.
Soov oli võtta reas mootoriga täisveoline isend. Esimene eelistus oli bensiin kuid kuna neid Eestis ei liigu, siis plaan B oli diisel. Kokkuvõttes jäi
sõelale kolm mudelit: (B) 147kW ja 162 kW ning (D) 125Kw.
Silma jäi klubiliikme müügikuulutus (http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=140888) ja usaldust tõstis foorumist leitud info (http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=111647).
Müügihind oli 9,5K ja mul õnnestus jätkata liisingut DNB-s. Hindamisakt koos sissemaksega tuli juurde teha. Läbisõit ei olnud finantseerijale kui
mulle väljakutseks.
Lõpuni aus olla, siis ma ostsin B7 internetist. Proovisõidu ühildasin koju sõitmisega.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |
|