Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi a4 1.9 81kw probleemid käivitamisel ja mootor jõuetu (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 2313)
TaSa
huviline

Avatar


Registreerunud 20.01.12
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4,Audi A4 b5

postitati 21.09.15 18:47 Tsiteeri
Audi a4 1.9 81kw probleemid käivitamisel ja mootor jõuetu



Murelaseks on siis audi a4 B5 1.9 81kw AFN,
Muresid on mitu;
Esiteks on see ,et külma mootoriga tahab pikka käivitamist,et üldse käima saada,samas kui oled auto korra käima saanud siis käivitub päev läbi probleemideta.
Teiseks mureks on see,et auto on jube jõuetu.1.9 66kw b4 on ka tunduvalt ergum kui see 81kw a4.


Tehtud ja katsetatud asju on palju:
Eelsüüteküünlad korras
Teine kütusepump on peal (vahetusega ei muutunud midagi)
Kõiksugused kütusevoolikud ja ühendus kohad üle käidud
Kütusefilter uus
Pihusteid katsetatud erinevate autode pealt ja vahet pole üldse
Turbo geomeetria puhastatud-liigub ilusti
Ühtegi veakoodi ei ole



Endal mõistus juba kahjuks otsa saanud,seega ootaks veel ideid mida katsetada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tauno22
huviline



Registreerunud 26.05.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 Avant 2.5 TDI 103kw

postitati 21.09.15 18:57 Tsiteeri


Kas küttetorus mullikesi on hommikul? Endal oli sama pull autol. Küte vajus ööga alla ja õhk vahel, hommikul sama jebla käivitamisega. Vahetasin tagasivooli voolikud ära ja probleem kadus ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TaSa
huviline

Avatar


Registreerunud 20.01.12
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4,Audi A4 b5

postitati 21.09.15 19:13 Tsiteeri


Tagasivoolud samuti uued,aga kui õhumullidest rääkida,siis suuremal pöördel on mulle näha.
Küte tagasi vajuda ei saa,sest sai tagasivoolu klapp vahele pandud ja samuti on voolikust näha,et on kütet täis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vibro
huviline



Registreerunud 01.10.11
Kasutaja on eemal


postitati 21.09.15 19:21 Tsiteeri


Kui mullid tulevad kütusetorustikku siis tuleb torustik korralikult üle vaadata uuesti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 21.09.15 19:29 Tsiteeri


Rihmamärgid paigas? Õhutorustik korras, sealhulgas ka filter uus?


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TaSa
huviline

Avatar


Registreerunud 20.01.12
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4,Audi A4 b5

postitati 21.09.15 19:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KeveN
Rihmamärgid paigas? Õhutorustik korras, sealhulgas ka filter uus?


Õhutorustik korras,filter uus,märgid paigas ja pump samuti arvuti järgi paika pandud.
See auto on üks müstiline isend millel on väga imelikud vead :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tauno22
huviline



Registreerunud 26.05.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 Avant 2.5 TDI 103kw

postitati 22.09.15 04:31 Tsiteeri


A proovi nii, hommikul enne, kuu autot käima hakkad ketrama, keera pihusti toru lahti, kui käivitub koheselt, siis järelikult õhk vahel :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TaSa
huviline

Avatar


Registreerunud 20.01.12
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4,Audi A4 b5

postitati 23.09.15 17:35 Tsiteeri


Proovitud igatipidi,kui toru lahti keerata ja proovida käivitada,siis koheselt lendab korralikult kütet välja aga käima ikka ei lähe ilusti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
J.Aru
huviline



Registreerunud 28.07.12
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 23.09.15 18:26 Tsiteeri


Kas mootori surveid on mõõdetud? Praeguste ilmadega kui küte on, rõhk on, siis ei tohiks mingit takistust käivitumiseks olla, vähemalt minu loogika järgi... Muidu jõuetuse kohapealt viskaks esialgu pilgu õhulugeja ja turbo rõhu näitudele.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
TaSa
huviline

Avatar


Registreerunud 20.01.12
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4,Audi A4 b5

postitati 23.09.15 19:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: J.Aru
Kas mootori surveid on mõõdetud? Praeguste ilmadega kui küte on, rõhk on, siis ei tohiks mingit takistust käivitumiseks olla, vähemalt minu loogika järgi... Muidu jõuetuse kohapealt viskaks esialgu pilgu õhulugeja ja turbo rõhu näitudele.



Surved lastud üle mõõta ja need samuti korras.
Õhulugeja sai tuttava autole mingiaeg prooviks peale pandud ja tema auto liikus kohe jupp maad paremini kui ta enda rikkis õhulugejaga,seega selle võib välistada,samuti turbo puhub kella järgi 1.2bar.i


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 24.09.15 04:22 Tsiteeri


Mootori temperatuuri anduri lahti ühendamisel käivituses muutusi pole?


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TaSa
huviline

Avatar


Registreerunud 20.01.12
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4,Audi A4 b5

postitati 24.09.15 08:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: yanekk
Mootori temperatuuri anduri lahti ühendamisel käivituses muutusi pole?


Ei,käivitus ikka sama pikk.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
J.Aru
huviline



Registreerunud 28.07.12
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 24.09.15 17:05 Tsiteeri


Võiks veel vaadata kas hommikusel käiamisel aju pöördeid "näeb" ilusti, kuigi üsna vähe tõenäoline, et väntvõlli andur ainult hommikuti ajusid nöögiks ja iga kord... Teine asi võiks vaadata üle kütusevõtturi paagis (kui juba tehtud pole), seal peaks juttude järgi ka sõel olema. Ja ikkagi õhulugeja ja turborõhu näidud võiks igaks-petteks arvutiga üle vaadata, ehk hoopis kuskil juhtmestikus kala vms., saaks 100% kindlusega need vead välistada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 32.9% - SQL: 67.1%]