Lehekülgi: 1 2 |
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 14.10.15 20:17
|
|
|
ACC on ju hea lisa, eriti maanteel sõites nt Tartu-Tallinn otsa..mulle küll meeldib, saab vaikselt tiksuda
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 15.10.15 03:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KsenoonE
ACC on ju hea lisa, eriti maanteel sõites nt Tartu-Tallinn otsa..mulle küll meeldib, saab vaikselt tiksuda |
Niikaua, kuni auto enne sind midagi järsku märkab, eriti libedaga..
Tõmba turvavöö pingule
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Raika
klubiliige
Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5
|
postitati 15.10.15 06:19
|
|
|
ACC on hea. Alguses on ta harjumatu, aga kui tundma õpid süsteemi on mugav sõita. Kas VCDS-iga ei saa ligi, et veakoode lugeda. Enda autol "vajus"
ka radar ära. Peast hetkel ei mäleta, aga veakoodiks oli "Sensor for Automatic Distance Regulation Misadjusted" või midagi sellist. Andmed teises
arvutis. VCDs-ga vaadates oli radari nurga väärtus -1,1 kraadi. Lubatud on -0,8 kuni +0,8.
|
|
|
|
Gunnark
klubiliige
Registreerunud 27.10.09
Asukoht: Harjumaa / Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.10.15 06:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Raika
ACC on hea. Alguses on ta harjumatu, aga kui tundma õpid süsteemi on mugav sõita. Kas VCDS-iga ei saa ligi, et veakoode lugeda. Enda autol "vajus"
ka radar ära. Peast hetkel ei mäleta, aga veakoodiks oli "Sensor for Automatic Distance Regulation Misadjusted" või midagi sellist. Andmed teises
arvutis. VCDs-ga vaadates oli radari nurga väärtus -1,1 kraadi. Lubatud on -0,8 kuni +0,8. |
Selles see jama ongi, et ei saavat ligi ka enam- "Käisin laupäeval külas uues asutuses, klubilisel : PRJ , Sai külge korralik diagnost. Seal selgus
,et ei lase üldse sellele moodulile ligi (ühendus puudub) ei oska kohe kuskile selle murega pöörduda"
|
|
|
|
beasty
huviline
Registreerunud 21.10.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.10.15 09:21
|
|
|
Siis tuleks visuaalselt vaadata ega korpus katki pole. Ja mõõta ära kas toide ja CAN-H ja CAN-L jõuavad silmani.
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.10.15 09:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Niikaua, kuni auto enne sind midagi järsku märkab, eriti libedaga..
Tõmba turvavöö pingule |
Reageering ju parem, kui tavalise püsikaga. Tavalisega unustad end rohkem ära.
Olen päris palju kilomeetreid ACC-ga sõitnud ja valiks iga kell selle üle tavalise. Sinu kirjeldatud ohtlikke olukordi pole kordagi tekkinud ja
avariiennetus süsteem on päästnud vähemalt ühest tagant otsasõidust.
Ainus miinus mida välja tuua on tõesti see, et kui radariga mingi probleem, siis püsikas ei tööta üldse.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 15.10.15 17:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Gunnark
Tsitaat: | Algselt postitas: Raika
ACC on hea. Alguses on ta harjumatu, aga kui tundma õpid süsteemi on mugav sõita. Kas VCDS-iga ei saa ligi, et veakoode lugeda. Enda autol "vajus"
ka radar ära. Peast hetkel ei mäleta, aga veakoodiks oli "Sensor for Automatic Distance Regulation Misadjusted" või midagi sellist. Andmed teises
arvutis. VCDs-ga vaadates oli radari nurga väärtus -1,1 kraadi. Lubatud on -0,8 kuni +0,8. |
Selles see jama ongi, et ei saavat ligi ka enam- "Käisin laupäeval külas uues asutuses, klubilisel : PRJ , Sai külge korralik diagnost. Seal selgus
,et ei lase üldse sellele moodulile ligi (ühendus puudub) ei oska kohe kuskile selle murega pöörduda" |
Kui radar on "misadjusted", siis ligi saab ilusti, näeb isegi seda, kui palju nurk üle +- 0,8 kraadi hälbes on.
Saab ka kraade nullida, kuid sellest abi pole. Aitab ainult 200 raha kalibreerimise ja sillaregulli eest. Neid tehakse koos. Vajalikud on erivahendid
ja tihti ka uus kinnitus + reguleerkruvid koos pesadega.
Ja hea on see seni, kuni enam nii ei tundu. Reageering võib olla parem teatud olukordades, kuid see on "tundetu" ja tihti ohtlik, kuna tekitab juhis
tähelepanematust. Juhul, kui auto juba pidurdab juhile ootamatult, ning juht ehmatab ennast kangeks hetkeks, võib olla juba hilja rooli kruttida.
Euroopa kiirteedel on sellel ainuke point, kus liiklus kulgeb ühes suunas ning igasugu vändamehed on keelatud. Eesti teedel on selle kasutamine
pehmelt öeldes ohtlik.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
siim1314
huviline
Registreerunud 12.04.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2006 171kw
|
postitati 15.10.15 21:48
|
|
|
No ma ei tea, minule ka hullult meeldib seda kasutada. Ilma selleta läheksin eessõitva auto peale maru närvi kui ta ühtlase kiirusega kulgeda ei oska.
Ja siiamaani on ainult ühe jalgratturi peale pidurdanud mulle natukene ootamatult (siis oli see süsteem mu jaoks suht uus). Ise peab ka ikka natukene
liiklust jälgima ja arvestama- kui märgatavalt aeglasem takistus on tulemas siis paned jala gaasipedaalile(ei suru seda põhja ) ja möödud rahulikult, sel hetkel ta lülitab distantsi hoidja välja ju.
Siin on küll inimesel probleem, aga kasutan seda teemat ka oma küsimuse jaoks. Neid postitusi lugedes tuli meelde, et midagi sai muuta MMIs, arvasin
korraks sealt sai välja lülitada distantsi hoidjat aga ei. Hoopis on valik "driving program" ja valikud: comfort; standard; dynamic. Mis nendest
muutub? Vahemaa kuna auto pidurdama hakkab ja kui järsk pidurdus on?
|
|
|
Gunnark
klubiliige
Registreerunud 27.10.09
Asukoht: Harjumaa / Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.10.15 03:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: siim1314
No ma ei tea, minule ka hullult meeldib seda kasutada. Ilma selleta läheksin eessõitva auto peale maru närvi kui ta ühtlase kiirusega kulgeda ei oska.
Ja siiamaani on ainult ühe jalgratturi peale pidurdanud mulle natukene ootamatult (siis oli see süsteem mu jaoks suht uus). Ise peab ka ikka natukene
liiklust jälgima ja arvestama- kui märgatavalt aeglasem takistus on tulemas siis paned jala gaasipedaalile(ei suru seda põhja ) ja möödud rahulikult, sel hetkel ta lülitab distantsi hoidja välja ju.
Siin on küll inimesel probleem, aga kasutan seda teemat ka oma küsimuse jaoks. Neid postitusi lugedes tuli meelde, et midagi sai muuta MMIs, arvasin
korraks sealt sai välja lülitada distantsi hoidjat aga ei. Hoopis on valik "driving program" ja valikud: comfort; standard; dynamic. Mis nendest
muutub? Vahemaa kuna auto pidurdama hakkab ja kui järsk pidurdus on? |
Jutt nö kasutusjuhendist:sisuliselt jah vahemaa muutub ja kiirenduse/pidurduse reageering nö!
Distance 1
This setting is suitable for brisk driving in a line of traffic. The time
interval is 1 second. This is equivalent to (for instance):
• A distance of 14 metres at a speed of 50 km/h
• A distance of 36 metres at a speed of 130 km/h
Distance 2
This setting is suitable for relaxed “moving with the flow” in a line
of traffic. The time interval is 1.3 seconds. This is equivalent to (for
instance):
• A distance of 18 metres at a speed of 50 km/h
• A distance of 47 metres at a speed of 130 km/h
Distance 3
This (recommended) setting is suitable for relaxed “moving with the
flow” in a line of traffic. The time interval is 1.8 seconds. This is
equivalent to (for instance):
• A distance of 25 metres at a speed of 50 km/h
• A distance of 65 metres at a speed of 130 km/h
Distance 4
This setting is suitable for single-carriageway roads. The time
interval is 2.3 seconds. This is equivalent to (for instance):
• A distance of 32 metres at a speed of 50 km/h
• A distance of 83 metres at a speed of 130 km/h
You can control the acceleration and braking response of your
vehicle in adaptive cruise control mode by adjusting the settings on
the sound system or MMI* ⇒ page 139. Depending on the driving
program and distance selected, acceleration and braking response
will range from dynamic (1) to relaxed (5).
Driving
program
dynamic standard comfort
Distance 1 1 2 3
Distance 2 2 3 4
Distance 3 2 3 4
Distance 4 3 4 5
Või siit põhjalikult:
http://www.iamaudi.com/audi-adaptive-cruise-control-acc-in-depth-review/
|
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.10.15 06:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Ja hea on see seni, kuni enam nii ei tundu. Reageering võib olla parem teatud olukordades, kuid see on "tundetu" ja tihti ohtlik, kuna tekitab juhis
tähelepanematust. Juhul, kui auto juba pidurdab juhile ootamatult, ning juht ehmatab ennast kangeks hetkeks, võib olla juba hilja rooli kruttida.
Euroopa kiirteedel on sellel ainuke point, kus liiklus kulgeb ühes suunas ning igasugu vändamehed on keelatud. Eesti teedel on selle kasutamine
pehmelt öeldes ohtlik. |
Eestis just see ohutu ja mugav....
Kiirteel, eriti saksamaal on keeratakse pidevalt aeglase autoga vasakusse ritta ette, et veel aeglasemast autost möödasõitu teha ja seal tasub olla
ise pidurdaja rollis ja üldse mitte püsikat kasutada.
Hea on see võib olla mõnel väiksema liiklusega kiirteel, kus reaalselt püsika kasutamine võimalik.
|
|
|
|
wautzer
huviline
Registreerunud 09.10.09
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a8 (d3) 4.2TDI V8
|
postitati 31.10.15 13:07
|
|
|
|
|
|
M.Jaaska
huviline
Registreerunud 18.08.12
Asukoht: Võru/Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.10.15 19:20
|
|
|
Sul ei saa ACC radariga ühendust. Esmalt soovitaks uurida juhtmeid ACC radari taga, olen seal katkisi juhtmeid kohanud.
|
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 31.10.15 21:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KuldarA
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Niikaua, kuni auto enne sind midagi järsku märkab, eriti libedaga..
Tõmba turvavöö pingule |
Reageering ju parem, kui tavalise püsikaga. Tavalisega unustad end rohkem ära.
Olen päris palju kilomeetreid ACC-ga sõitnud ja valiks iga kell selle üle tavalise. Sinu kirjeldatud ohtlikke olukordi pole kordagi tekkinud ja
avariiennetus süsteem on päästnud vähemalt ühest tagant otsasõidust.
Ainus miinus mida välja tuua on tõesti see, et kui radariga mingi probleem, siis püsikas ei tööta üldse. |
Pole küll Audiga tegu, kuid kiidan samuti seda ACC-d. Omalgi oli peale uue auto ostu (veebruaris ja libedaga) esimene ja ainuke ehmatav kogemus, kui
kulgesin ca. 100-ga Tartu-Jõhvi trassil ühel autol sabas ja see äkki paremale ära tahtis keerata...krt, kukkus karjuma ja hakkas jõuliselt 100-lt
0-lli pidurdama . Ei osanud isegi esialgu peale hakata. Hiljem kõne
Silberisse ja mure kurtud, öeldi, et nii kui BRAKE! karjuma hakkab, vajutage õrnalt gaasi edasi. Kõik äge, peale gaasi vajutust kuvab vaid ekraanile,
et "juht sekkus" ja sõit jätkub ilma pidurduseta, samas ACC jääb kenasti aktiivseks.
P.S Samas on mind see vähemalt 2x otsasõidust (linnavahel) päästnud...tõesti, ise oleksin hiljaks jäänud.
|
|
|
wautzer
huviline
Registreerunud 09.10.09
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a8 (d3) 4.2TDI V8
|
postitati 07.01.16 05:27
|
|
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |
|