eric72
huviline
Registreerunud 20.02.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 c4 2.5 TDI
|
postitati 20.09.15 13:05
|
|
|
Audi A6 c4 2.5 tdi 85kw - 1996 - Eric72
Tervist,
Sai ka peale õnnetut Audi Couped ostetud suurem ja paremas korras Audi. Algselt oli mõte leida A4 1.9 tdi. Kuid peale teist A4 ei pakkunud need enam
ammugi huvi. Sai juhuslikult vaadatud siis A6 2.5TDI 85kw Audit. Mõtlesin et mis siis ikka suur mootor küll aga peaks olema öko. Ise väga ei teadnud
sel ajal mis see mootor on jne. Kohapeal auto oli väga heas hinna ja kvaliteedi suhtes nii et sai ka ära ostetud.
Audist niipalju, et lisasi just kui pole. 4x el. aknad, konditsioneer, ja nagu muud luks lisasi pole. Hele riidest sisu ja S6 rool. Lisalaternad.
Minule isiklikult need täitsa meeldivad. Samuti tulevad talvel kasuks. Esivedu. Läbisõit on 413 tuhat. Mis juttude järgi pole diisli kohta palju.
Pumbal olevat mingid tihendid vahetatud. Edasi läheb väga hästi. Tagant ei löö väga musta ka välja. Mis ütleb mulle suht midagi. Vähemalt ei löö
sinist ei sõitmisel ega käivitamisel. Õli ei ole viimase 3000km tilkagi võtnud. Vaikselt harin ennast selle diisli teemaga kuid ei mõista seda kuidas
on õige. Kas must pilv või väheke musta.
Auto käes ja sai siis pildi ka ette mis seisus mis on ja mida oleks vaja teha.
Esimene üllatus oli see kui sai hakatud autot käima panema ilma nuputa hakkas eelsüüteküünalde tuli vilkuma. Mõtlesin et äkki tekkis jama sellest et
ei käivitanud nupuga ehk siis ei andnud ise küünlaid. Tuli välja et piduritulede kaitse läbi. Lihtne asi. Teine kaitse sisse ja tuled olemas. Kuid kui
vaadata aku pinget siis võtsid pidurituled ca 2 volti. Lühidalt öeldes sulas kaitse ära, aga kaitsmepesa korras. Probleemiks tundus olevat see et
tagumiste tulede klemmid olid väga roostes. Kui ära puhastatud sai oli probleem ka kadunud.
Teine asi mis mure tekitas oli signaal ja tagumise klaasi soojendus. Kumbki ei töötanud. Tagaklaasi soojenduse üks pistik oli lihtsalt lahti. Klemmid
kokku ja olemas. Rooli lahendus peitus siis selles et üks juhe oli lihtsalt unustatud ühendada massi külge ja nii lihtne see lahendus ka oli.
Vead mida pole veel jõudnud ära lahendada:
Piduritega mingi jama. Kui järsku lüüa pidurit siis on pedaal täiesti kivi ja tuleb elu jõuga suruda et seisma jääda. Samas kui rahulikult vajutada on
pehme aga kui teine kord kohe järgi vajutada on jällegi kivi. Sai keeratud vaskumpumba vedru väljapoole mis natuke andis juurde aga viga ei kadunud.
Uurinud niipalju et peaks vahetama mingid neli klappilaadset asja ära ja asi uus.
Tagumine vasak logar tuleks korda teha kuna sealt vaatab vastu suur auk stange poole.
Jahutusradikas tuleks õlist puhtaks teha seest ja teada saada kuidas seda õli tekkimist sinna peatada.
Viscos sidur vahetada kuna vent laseb koguaeg ringi. Selle töö põhimõte peaks olema siiski see et hakkab tööle siis kui mootor soe. Või olen valesti
aru saanud.
Ja selliseid pisiasju on. Mõned kohad on roostes. Salongivalgustus töötab siis kui tahab kui on ukseavamis re˛iimil. Taha paremale tuletaga olevasse
auku tuleb vett kuskilt. Tagumised käispiduri trossid. Ja muud polegi.
Suurem viga mis autol on rooli loks sõidu peal. Kui sõita kiirusel 30-60km/h hakkab rool vaikelt edasi tagasi kõigutama. Samas sõites 90km/h on
täiesti vaikne rool. Just madalatel kiirustel hakkab loksutama. On kellegil ideid kust viga otsida.
|
|
|
eric72
huviline
Registreerunud 20.02.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 c4 2.5 TDI
|
postitati 20.09.15 13:16
|
|
|
Pilt ka autost. Momendil rohkem pole pilte kuna olen ajateenistuses.
Samuti huvi pärast küsin kas äkki on kellegi endine A6 või kas keegi teab selle auto taustast midagi.
|
|
|
j2mis
huviline
Registreerunud 07.01.07
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C5, B5, Zafira A
|
postitati 20.09.15 13:56
|
|
|
Auto niinimetatud teeotsimine on põhjustatud ilmselt laiadest rehvidest. Omal A6 otsis ka teed 17 tollise ja 225 laia rehviga.
A6 C4 on üldse väga pessimistlik laiade rehvide suhtes, kohe hakkab kõikuma ja ujuma. S keredel vist asi nii hull pole.
|
|
|
eric72
huviline
Registreerunud 20.02.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 c4 2.5 TDI
|
postitati 20.09.15 15:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: j2mis
Auto niinimetatud teeotsimine on põhjustatud ilmselt laiadest rehvidest. Omal A6 otsis ka teed 17 tollise ja 225 laia rehviga.
A6 C4 on üldse väga pessimistlik laiade rehvide suhtes, kohe hakkab kõikuma ja ujuma. S keredel vist asi nii hull pole. |
Autol all on 215 lai rehv ja 16 tolli. Ju siis see peabki olema, kuid auto teel ei uju igatahes. Ainult selline kõikumine ja isegi kui kõvasti kinni
hoida ühe kohapeal rooli kõigub ikka.
|
|
|
kiin21
huviline
Registreerunud 17.10.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 20.09.15 15:39
|
|
|
Hiiumaalt pärit masin, kui huvi saad kontaktid.
|
|
|
eric72
huviline
Registreerunud 20.02.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 c4 2.5 TDI
|
postitati 13.10.15 16:50
|
|
|
Pole mõnda aega kirjutanud ega saanud autole väga midagi teha. Kuid sai vahetatud vasak käsipiduri tross ja mindud ülevaatusele. Läbi kukutud edukalt.
Vigadeks siis:
Airbagi tuli ei põle - kaks võimalust, kas on pistetud pirn valesse pesasse või on vaja diagnostikaga veakoodid ära kustutada
ABS'i tuli ei põle - Pirn tagant välja võetud ja ette paigaldatud odavad ilma anduriteta klotsid (lahendus oleks juhtmed kokku ühendada(vist?))
Parem käsipidur ei võta, 92% erinevus - vahetada tross ja puhastada suport.
Esisillas paremal pool püstaku alumisele kinnitusele on mingit jama toodetud mistõttu õõtshoova kinnitus loksub mõnuga.
Just kui teostatav ühe päevaga, kuid eks näis kuidas esisillaga läheb.
Autolt sai maha keeratud ka suured laternad. Kellel on tulede vastu huvi siis U2U ja räägin lähemalt.
|
|
|
stonestick
huviline
Registreerunud 08.07.15
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S3 8P
|
postitati 13.10.15 19:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: eric72
... ilma anduriteta klotsid (lahendus oleks juhtmed kokku ühendada(vist?) |
Õige. Üldse tundub mulle naljakas piduriklotsi andurit anduriks kutsuda
|
|
|
eric72
huviline
Registreerunud 20.02.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 c4 2.5 TDI
|
postitati 18.10.15 16:44
|
|
|
Nädalavahetus on jälle läbi saanud. Sai siis tehtud hooldust autole. Esisillas mis loksus ja tekitas probleeme oli püstaku alumine kinnitus. See polt
mis sinna sisse oli pandud oli palju pikem kui originaal polt. Selle vahetusega lahenes sarniiri otsiku loksumine. Airbagi tule sain kõrvalolevast
immo lambist . Tagumine käsipidur sai vahetatud ja support määritud ja
puhastatud. Asi toimib justkui nii nagu vaja. Ainus asi mis probleeme tekitas on ABS'i ja ( ! ) tuluke.
ABS lihtsalt põleb ja teine vilgub. Eest sai mõlemad piduriklotside andurite juhtmed kokku ühendatud ja probleem ei kadunud. On kellegil ideid mida
vaadata/teha?
|
|
|
Kmerevits
huviline
Registreerunud 04.03.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 18.10.15 17:58
|
|
|
Vaata üle ees kapotiall olev abs juhtploki pistik, äkki mõni pin sisse äramädanenud või siis tagaistme all oleva abs aju juhtmed .
|
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.10.15 18:20
|
|
|
Kaabliga vead kustutada ja siis vaadata mis vigu viskab.
|
|
|
eric72
huviline
Registreerunud 20.02.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 c4 2.5 TDI
|
postitati 21.10.15 16:21
|
|
|
Selle abs'i aju pistiku vaatan üle. Momendil pole selle kaabli võimalust. Ning üks küsimus veel. Probleemiks see, et tagumise vasaku tule kaitse
läheb läbi kohe kui tuled sisse lülitada. Olen vaadanud üle kõik pistikud tulede taga aga viga pole siiani lahenenud. Samas pidurituli töötab ilusti.
Mõte on tulnud et äkki on relees mingi viga. Mis variante veel välja pakkuda on?
|
|
|
eric72
huviline
Registreerunud 20.02.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 c4 2.5 TDI
|
postitati 26.10.15 17:40
|
|
|
Ja jälle nädal edasi tiksunud. Sai siis nädalavahetusel kaabel taha pandud ja kaks viga jäi sisse. Esmaks siis ABS'i kohta ütles et tagumine vasak
speed sensor on vigane. Eks ole varsti näha kas on asi juhtmes või anduris ise. Ning Airbagi kohta andis veakoodi numbriga 01025 , mina sain nii aru
et kusagil saab või ei saa massi. Igatahes mitte kumbki tuluke ära ei kustunud . Tagumise tule kohta sain niipalju teada et kui kaitse sisse panna siis on taha tule peale 9.2 volti. Samuti proovisin võtta vasaku
poole tulede pistikud eest ja tagant lahti aga lööb ikka kaitsme läbi. Kipun arvama, et viga võib peituda haagise pistikus/juhtmetes. Kuigi ei kujuta
ette kuidas see mõjutab. Kui keegi oskab aidata sellega kuidas see pistik sealt tagant üldse lahti ühendada või oskab midagi soovitada sellise vea
kohta
|
|
|
eric72
huviline
Registreerunud 20.02.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 c4 2.5 TDI
|
postitati 02.11.15 18:11
|
|
|
Jällegi üks nädalavahetus mööda saadetud. Seekord sai siis ette võetud õlivahetuse ja filtrid. Sisse läks 10w-40 Mobil 1 õli.
Vaikselt vaikselt sõduritoetusega teen autot . Õli mis välja tuli oli
mitte just kõige ilusam ja kütuse filter oli samuti mitte oma kõige uuemas kestas. Vaadates alt turbo poole on see alt päris õline. Peaks vist seal
küljes olema selline asi nagu Blowoff valve. Vähemasti nii olen aru saanud. Tulevikus tuleks ka sinnapoole pilgu viia ja vaadata mis seal sünnib. Kuid
aja nappuses väga ei jõua midagi suuremat teha. Igatahes alla läksid ka parema mustri ja naeltega talverehvid. Asi mis ära kadus oli rooli "võdin".
Asi oli nagu mainitud rehvides. Kuid nüüd tuli välja järgmine viga. Esimene parem laager teeb häält. Muidu on auto väga ilusti vastu pidanud pikkadele
sõiduotsadele. Nüüdseks on autoga kokku läbitud pea 5k kilomeetrit. Kuid siiani vaevab autot elektroonika probleem, ei ole saanud siiani sotti
tagumise parema tulega. Mis iganes ka ette võtan, lööb kaitsme läbi. Tagumise pistiku külge lähevad kärutule juhtmed, mitmeid kordi vaadatud üle
kuidas ühendada ja et kõik õige oleks kuid siiski asjatult. Kui lahti ühendada lööb ikka läbi kaitsme. Imelik on veel see et pidurituli töötab ilusti.
Äkki oskab keegi midagi soovitada. Oleks väga tänulik. Nädalavahetusel sai veel soetatud omale S-rool, mis on siis c5 kere oma. (interneti avarusest
laenatud pilt) Niipalju lugenud ja uurinud et vahele oleks vaja adaptrit et asi sobiks. Kuid kuidas airbag ja signaal tööle hakkab. Kas on nii lihtne
et juhtmed lihtsalt ümber ühendada ja toimib? Ning kas kellegil on pakkuda seda samust adaptrit vms.
Sai ka auto üle pika aja puhtaks pestud :
Ning siis asjad mida oleks just kui vaja veel autol teha momendil:
Esimene parem laager.
Termostaadi vahetus.
Tagumine parem logar panna uus. Vana auklik.
Taha vasakule "pudipadi" auku tuleb väga kergelt vett sisse.
Salongivalgustuse ukse re˛iim ei toimi.
Vargavastane turvalukk maha keerata.
Sisu keemilisse viia.
Roostes kohtadega tegeleda.
Muud väga polegi.
Mugavuse suhtes:
Paigaldada püsikiiruse hoidja.
S'i istmed sisse.
Puitliistud sisse.
S'i rool külge ja saada kõik funksioonid tööle.
Selleks korraks siis aitab.
|
|
|
j2mis
huviline
Registreerunud 07.01.07
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C5, B5, Zafira A
|
postitati 29.11.15 13:43
|
|
|
Kas sellel autol polnud siis S'i rooli küljes ? Hiiumaal ringi veeredes oli tal korralik S'i rool peal. Rooli vahetusel ei tohi roolilinti paigast
ära ajada, ega ka vigastada, vastasel juhul ei toimi sul Airbag jne.
|
|
|
eric72
huviline
Registreerunud 20.02.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 c4 2.5 TDI
|
postitati 30.11.15 08:08
|
|
|
S'i rool on tal peal, kuid see on katki ülevalt ja see uuemat tüüpi S'i rool on kapi peal olemas ja seetõttu tuli ka mõte see külge sobitada. Kuid
praegu on jäänud see tegemata kuna pole aega olnud ja kui mingi moment proovisin, ei tahtnud ta roolilindiga koostööd teha ja jäi asi ka sinnapaika.
Tsitaat: | Algselt postitas: j2mis
Kas sellel autol polnud siis S'i rooli küljes ? Hiiumaal ringi veeredes oli tal korralik S'i rool peal. Rooli vahetusel ei tohi roolilinti paigast
ära ajada, ega ka vigastada, vastasel juhul ei toimi sul Airbag jne. |
|
|
|
eric72
huviline
Registreerunud 20.02.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 c4 2.5 TDI
|
postitati 12.01.16 17:58
|
|
|
Mõnda aega jälle möödas. Autoga suhteliselt momendil kallanud ja tallanud. Probleeme pole justkui juurde tulnud kuid siis kui laiatas siin Võrus 30
kraadi külma tegi paar piuksu ja oligi kõik. Sel päeval oli naine auto kallal ja Võrus leidub ikka toredaid inimesi kes pakkusid abi ja varsti auto
juba käis ja sõitis Tallinna poole.
Kui mina ka ükskord siit Võrust tulema sain Tallinna seisis auto nukralt maja kõrval ja jälle aku tühi. Siis ei aitanud enam see ka kui autoga kõrval
laadida. Mis siis ikka kui aku tuppa ja laadima ööseks. Hommikul sai päris mõnda aega käiatud enne kui käima läks. Ja kuidagi mootor käib väga
vaevaliselt ringi, niipalju sai uuritud foorumist et võibolla on starteris viga kuna aku on 95Ah, peaks nagu jaguma. Järgmine hommik siis sama asi, 10
sek küünlaid ja käima ei vedanud. Tookord aitas siis käima tõmbamine. Eks ole nüüd see reede näha kas läheb käima kuna õues on soojem kui eelmine
nädal.
Muidu auto kallal pole aega olnud miskit teha kahjuks, niipalju sai et radikale papp ette . 90 kraadi juurde jõuab mootor ikka väga väga aeglaselt ja koha peal jahtub täielikult maha ka. Ma ise pakuks et
asi on termostaadis, kuid olen kuulnud jutte et see mootor ongi selline.
Ülevaatus ka suhteliselt korralikult läbitud. Momendil ainsateks probleemideks siis ABS ikka, sai proovitud ABSi andurit natuke sisse poole kopsitud
aga ei aitanud see ka. Arvan siis et kas on ABSi andur ise läbi või siis nagu enne mainitud teemas et võib olla ABSi aju enda pistikus miskit
kahtlast. Ning esimesed õõtsad on lõpukorral .
Paar pilti ka enne lund :
|
|
|
indrek1000
huviline
Registreerunud 20.06.10
Asukoht: Mõisaküla / Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c4 Avant 2,5TDIQ, vaz 21013, passat
|
postitati 12.01.16 21:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: eric72
90 kraadi juurde jõuab mootor ikka väga väga aeglaselt ja koha peal jahtub täielikult maha ka. Ma ise pakuks et asi on termostaadis, kuid olen kuulnud
jutte et see mootor ongi selline.
|
Kui termostaat ära, siis ei usu, et üldse 90-ni temp tõuseb.
|
|
|
eric72
huviline
Registreerunud 20.02.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 c4 2.5 TDI
|
postitati 13.01.16 17:52
|
|
|
Siis ongi lihtsalt selle mootori eripära, et ei taha kiiresti soojaks minna, ma eeldan. Olen lugenud et see visco sealt eest üldse minema visata, siis
natuke parem.
Tsitaat: | Algselt postitas: indrek1000
Tsitaat: | Algselt postitas: eric72
90 kraadi juurde jõuab mootor ikka väga väga aeglaselt ja koha peal jahtub täielikult maha ka. Ma ise pakuks et asi on termostaadis, kuid olen kuulnud
jutte et see mootor ongi selline.
|
Kui termostaat ära, siis ei usu, et üldse 90-ni temp tõuseb. |
|
|
|
eric72
huviline
Registreerunud 20.02.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 c4 2.5 TDI
|
postitati 13.01.16 18:03
|
|
|
Sai eri loal käia kaitseväe väravate taga ja autot käivitatud. Külma oli õues -12 kraadi. Kuskil 12 sekundit küünlaid, umbes 8 sekundit käiatud ja
käima ta ka läks. Eelmiselt omanikult sain teada, et raadio omadega õhtal ja sööb akut. Pühapäeval sai kaitse välja võetud ja aku oli ütleme nii et
piisavalt hea. Näidiku järgi tundus olevat kuskil 11 volti. Üks kahest nüüd, kas see, et õues oli pea 15 kraadi soojem või siis aitas see kaitsme
välja võtmine. Nüüd saab rahulikult reedel minna linnaloale käivituva autoga .
Sai uuritud natuke foorumit ja kirjutati mingisugusest esiklaasi soojendusest. Ehk siis kui kliimaplokis lülitada sisse vasakult ülevalt esiklaasile
puhur siis peaks tulema sealt kuuma õhku kuna seal on mingisugune soojendi. Kas olen asjast õigesti aru saanud? Täna nagu kohapeal käies tundus et
isegi nagu midagi oleks. Räägiti et AAT mootoriga isenditel on see.
|
|
|