r384n3
huviline
Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro
|
postitati 14.09.15 17:25
|
|
|
B5 immo
Nii, mure järgmine. Auto käib 2 sekki ja sureb välja. Veakood selline:
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-00 -
Ilmselgelt immo kala, kuid alles läheb põnevaks. Sellel ajul on umbes 1a tagasi tehtud immo kill, ehk siis immo eemaldatud. Kuni tänaseni pole sellega
mingeid probleeme esinenud(praegu nüüdseks teine auto, millel ta peal on). Veel eile käis pill nagu antsu viiul, kuid nüüd vaikus. Oskab keegi öelda,
kuidas saab immo tagasi tulla?
Edit: Kui akuklemm korraks maha võtta, siis saab auto 1x käivitada. Kui korra seisma jätta ning uuesti käivitada, siis käib 2 sekki ja sureb maha ning
immo viga sees jälle.
|
|
|
yks
huviline
Registreerunud 04.05.11
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.09.15 19:10
|
|
|
Kuidas see immo "killitud" on?
Emulaator sisse joodetud või ecust tarkvaraliselt välja lülitatud?
Auto ja ecu muidu sobivad kokku? Mudel ja aastaarv klapivad või midagi hoopis muud kapotiall.
|
|
|
r384n3
huviline
Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro
|
postitati 14.09.15 19:21
|
|
|
ECU tarkvarast maha kirjutatud. Kogu kompott on B4 kerel. Sama aju oli mul eelmise B4 peal sama mootori juhtmestiku ja sama mootoriga, nendes probleem
olla ei tohiks.
|
|
|
M2ki
huviline
Registreerunud 14.08.07
Kasutaja on eemal
Auto: B3q; B4q;
|
postitati 17.09.15 08:02
|
|
|
Immo karbi pistikus W ja K juhe on kokku ühendatud?
|
|
|
r384n3
huviline
Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro
|
postitati 17.09.15 10:13
|
|
|
Immo karp lendas kauge kaarega minema juba aasta tagasi. 
|
|
|
M2ki
huviline
Registreerunud 14.08.07
Kasutaja on eemal
Auto: B3q; B4q;
|
postitati 17.09.15 10:31
|
|
|
Arusaadav, aga peale immo eemaldust tuleb pistikus K ja W kokku ühendada.
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 17.09.15 10:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: M2ki
Arusaadav, aga peale immo eemaldust tuleb pistikus K ja W kokku ühendada. |
Ma usun, et pole ka tema autol seda pistikut enam alles ning tehtud nii, et b5 mootori juhtmestiku kapotialustest pistikutest edasi tulevad juba b4
juhtmed. Enda autol tegin nii, kuna tol hetkel polnud mul isegi b5 armatuurialust juhtmestikku olemas ning seetõttu sai auto poolsed pistikud võetud
romulast mingi passati pealt. Need tinutasin kokku b4 abt mootori juhtmestiku selle osaga, mis jäi armatuuri alla ning nii jäid armatuuri alt kõik
ühendused nagu tehase poolt. Mootor mu autol küll 1.8T, aga seal pistikutes neil erinevust pole, mistõttu on lihtne näiteks b5 kerel ükskõik mis
mootorit kasutada, mis sinna tehase poolt pandud või siis kui ise mõne teise mootori juhtmestikule b5 pistikud otsa panna 
|
|
|
|
r384n3
huviline
Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro
|
postitati 17.09.15 11:20
|
|
|
Täpselt nii ongi B4 juhtmestik on moditud nii, et ma saan nüüd igat b5
mootorit kasutada plug'n'play, mootori juhtmestiku ning aju vahetuseks piisab kindalaeka eemaldamisest.
|
|
|
M2ki
huviline
Registreerunud 14.08.07
Kasutaja on eemal
Auto: B3q; B4q;
|
postitati 08.10.15 21:53
|
|
|
Milles siis probleem oli lõpuks?
|
|
|
r384n3
huviline
Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro
|
postitati 08.10.15 22:25
|
|
|
Põhjust ei tea siiani. Aju läks tagasi kodaniku kätte, kes sellel aasta tagasi immo eemaldas ning tehti tasuta korda. Igati mõistlik lahendus. Nüüd on auto taas probleemideta liikvel.
|
|
|