Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi A4 Avant Quattro 3.0TDI 150kW - 2005 - mihtu (Vastuseid: 39 | Vaatamisi: 10467)
stonestick
huviline



Registreerunud 08.07.15
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S3 8P

postitati 07.03.16 15:35 Tsiteeri


Täiesti lambine pakkumine - äkki on piduripedaali lüliti mingis väga piiripealses asendis? Väljasuremist sellega ei seleta, aga äkki jõnksutamist ja tulede vilgutamist (polnud mainitud, mis tuled).. Mul oli ühe Volvoga nii, et sidurit vajutades läks ka pidurilüliti piisavalt alla, et pidurituled põlema viskaks ja poos mootorit pmst seni, kuni jalg sidurilt ära võtta. Läks päris kaua, et selle jälile jõuda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 07.03.16 15:39 Tsiteeri


Vaata üle, ega rooli taga armatuuri all olev aju vett pole saanud (juhib tulesid). Jääb kaitsmekarbi taha releede juurde. B6-l oli seal vesi sees ja tagurpidi käigu tuled tegid diskot (olenemata sellest, kas süüde sees või mitte või üldse olid uksed lukustatud).


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mihtu
huviline



Registreerunud 05.07.15
Asukoht: Tallinn/Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 07.03.16 15:56 Tsiteeri


Vabandust, minu viga. Tegemist on esituledeg nimelt bixenonid. Muid tulesid põlema ei löö.

Sellist jõnksutamist alates 2000 pöördest ma ei ole terve nädala täheldanud.
Sellest võdinast niipalju, et Karla auto diagnostik diagnoosis vea pihustites, ilmselt siis need 2 viimast mida ma ära ei vahetanud. Loodan, et peale nende vahetust kaob ka seisma jäädes hetkeline kütuserõhu langus ära railis mis 2-3 sekundiks paneb mootori paremale vasakule liikuma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 07.03.16 16:06 Tsiteeri


Varem pole poole sõnagagi juttu olnud, et 2 pihustit jäid vanad.

Nii palju kui ma väljamaa foorumites lugenud olen, siis see piduripedaali jama on rohkem B6 kerel.
B7 puhul on rohkem juttu elektrilisest gaasipedaalist. Ühenduspistik on ajukarbis ja kui niiskust saab, siis hakkab trikke tegema.


https://images.spritmonitor.de/1472718.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mihtu
huviline



Registreerunud 05.07.15
Asukoht: Tallinn/Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 07.03.16 16:12 Tsiteeri


Sul on õigus, et ei ole. Vahetatud sai 4tk kuna diesellandi stendi tulemused näitasid, et kaks pihustit kuseb ja kahel lähevad otsad niiskeks ja kaks tükki korras. Öeldi veel, et kõigil pihustil tagasivoolud korras.

Igatahes tuleb seda pistiku asja minna kaema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 14.03.16 18:14 Tsiteeri


Isu täis: http://www.auto24.ee/used/2203284 ?
Sai korda või jääb uuele omanikule ka rõõmsaid üllatusi?


https://images.spritmonitor.de/1472718.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mihtu
huviline



Registreerunud 05.07.15
Asukoht: Tallinn/Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 14.03.16 19:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mkb
Isu täis: http://www.auto24.ee/used/2203284 ?
Sai korda või jääb uuele omanikule ka rõõmsaid üllatusi?


Paremaks ma teda valetama ei hakka. Ütlen ausalt, mööda järvevana tipptunnil on manuaal paras võimlemine.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mihtu
huviline



Registreerunud 05.07.15
Asukoht: Tallinn/Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 02.04.16 16:31 Tsiteeri


Peale parempööret hakkas põlema ABS, ESP ja BRAKE tuli.

Kas keegi on kokku puutunud sellise veakoodiga: 01200 - ABS Valves Supply Voltage

Kontrollisin kaitset - kaitse korras.
Hetkel ei oska kuskilt peale hakata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mihtu
huviline



Registreerunud 05.07.15
Asukoht: Tallinn/Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 25.04.16 20:01 Tsiteeri


Tänase seisuga sai vahetatud veel viimased kaks pihustit, õli, õlifilter ja kütusefilter. Läbisõit 274751 km.

Meel on kohe päris kurb kuna eelnevalt kirjeldatud viga kus seisma jäädes mootor võbiseb 2-3 sekundit on ikka alles. Veel parem on see, et ta enam mitte ainult ei võbise vaikselt vaid mõnus klõbin ja lonkamine on tekkinud.

Peale tänast hooldusesaagat panin tähele, et kui auto kohapeal käib siis on kuulda mootoriruumist kiuksu. Nagu treitera käiks õrnalt vastu detaili aga summutatuna.
https://www.youtube.com/watch?v=xwtEDeNn7G0 video lõpus 9-11 sekundit on kõige paremini kuulda.

Ei oska enam kellegi juurde pöörduda ka. Kõik oletavad, kindlat ei oska keegi öelda.
Keda ikka süüdistada kui ennast. :mad:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mihtu
huviline



Registreerunud 05.07.15
Asukoht: Tallinn/Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 27.04.16 15:06 Tsiteeri


https://www.youtube.com/watch?v=nnUnibTOj38

Video on küll natukene kehva aga üritasin leida head võrdlusmomenti kui palju mootor hüpleb ja lonkab. See, et ta kohapeal lonkab tekkis täna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mihtu
huviline



Registreerunud 05.07.15
Asukoht: Tallinn/Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 13.06.16 09:59 Tsiteeri


Kuidas defekteerida drosselklappi? Kas kõige lihtsam on hammasratastele otsa vaadata ja sealt on näha kas drossel on õhtal?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 13.06.16 13:15 Tsiteeri


See defekteerib ennast ise.
Kui viga sees ei ole, siis töötab.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Elxx
klubiliige

Avatar


Registreerunud 11.04.12
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 2.7TDi 140kw S-Line Quattro

postitati 21.07.16 06:07 Tsiteeri


Mis siis mootoril veaks?(jäi a24 silma, et vigase mootoriga müügis)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mihtu
huviline



Registreerunud 05.07.15
Asukoht: Tallinn/Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 21.07.16 06:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Elxx
Mis siis mootoril veaks?(jäi a24 silma, et vigase mootoriga müügis)


Ma absoluutselt ei tea mis tal viga on.

Vahepeal kõikus latis rõhk meeletult. Kohati töötas normaalselt tühikäigul ja järgmisel hetkel läks täitsa lolliks, lonkas ja vahel suri välja. Autohoolduses öeldi, et mingi pihusti vigane ja vajab vahetamist. Ma ei suutnud seda uskuda kuna uued pihustid max 1000km sõitnud. Käisid pihustid stendis ja kõik head. Tuli välja, et üks pihusti pistik oli saba andnud. Sai ära vahetatud.

Ühe päeva sain sõita kõik oli normaalne, teisel päeval peale tööd koju sõitma hakates oli see mootori võbelemise probleem, mida ma olen kogu aeg taga ajanud, ikka alles.

Ma enam ei taha lihtsalt mitte millegi eest raha maksta. Loodan, et mõni asjalik vend auto ära ostab ja korda teeb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mihtu
huviline



Registreerunud 05.07.15
Asukoht: Tallinn/Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 05.08.16 15:59 Tsiteeri


Teema lukku! Auto vahetas omanikku.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 39.8% - SQL: 60.2%]