Lehekülgi: 1 2 |
stonestick
huviline
Registreerunud 08.07.15
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S3 8P
|
postitati 07.03.16 15:35
|
|
|
Täiesti lambine pakkumine - äkki on piduripedaali lüliti mingis väga piiripealses asendis? Väljasuremist sellega ei seleta, aga äkki jõnksutamist ja
tulede vilgutamist (polnud mainitud, mis tuled).. Mul oli ühe Volvoga nii, et sidurit vajutades läks ka pidurilüliti piisavalt alla, et pidurituled
põlema viskaks ja poos mootorit pmst seni, kuni jalg sidurilt ära võtta. Läks päris kaua, et selle jälile jõuda.
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 07.03.16 15:39
|
|
|
Vaata üle, ega rooli taga armatuuri all olev aju vett pole saanud (juhib tulesid). Jääb kaitsmekarbi taha releede juurde. B6-l oli seal vesi sees ja
tagurpidi käigu tuled tegid diskot (olenemata sellest, kas süüde sees või mitte või üldse olid uksed lukustatud).
|
|
|
|
mihtu
huviline
Registreerunud 05.07.15
Asukoht: Tallinn/Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.03.16 15:56
|
|
|
Vabandust, minu viga. Tegemist on esituledeg nimelt bixenonid. Muid tulesid põlema ei löö.
Sellist jõnksutamist alates 2000 pöördest ma ei ole terve nädala täheldanud.
Sellest võdinast niipalju, et Karla auto diagnostik diagnoosis vea pihustites, ilmselt siis need 2 viimast mida ma ära ei vahetanud. Loodan, et peale
nende vahetust kaob ka seisma jäädes hetkeline kütuserõhu langus ära railis mis 2-3 sekundiks paneb mootori paremale vasakule liikuma.
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 07.03.16 16:06
|
|
|
Varem pole poole sõnagagi juttu olnud, et 2 pihustit jäid vanad.
Nii palju kui ma väljamaa foorumites lugenud olen, siis see piduripedaali jama on rohkem B6 kerel.
B7 puhul on rohkem juttu elektrilisest gaasipedaalist. Ühenduspistik on ajukarbis ja kui niiskust saab, siis hakkab trikke tegema.
|
|
|
|
mihtu
huviline
Registreerunud 05.07.15
Asukoht: Tallinn/Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.03.16 16:12
|
|
|
Sul on õigus, et ei ole. Vahetatud sai 4tk kuna diesellandi stendi tulemused näitasid, et kaks pihustit kuseb ja kahel lähevad otsad niiskeks ja kaks
tükki korras. Öeldi veel, et kõigil pihustil tagasivoolud korras.
Igatahes tuleb seda pistiku asja minna kaema.
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
|
mihtu
huviline
Registreerunud 05.07.15
Asukoht: Tallinn/Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.03.16 19:05
|
|
|
Paremaks ma teda valetama ei hakka. Ütlen ausalt, mööda järvevana tipptunnil on manuaal paras võimlemine.
|
|
|
mihtu
huviline
Registreerunud 05.07.15
Asukoht: Tallinn/Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.04.16 16:31
|
|
|
Peale parempööret hakkas põlema ABS, ESP ja BRAKE tuli.
Kas keegi on kokku puutunud sellise veakoodiga: 01200 - ABS Valves Supply Voltage
Kontrollisin kaitset - kaitse korras.
Hetkel ei oska kuskilt peale hakata.
|
|
|
mihtu
huviline
Registreerunud 05.07.15
Asukoht: Tallinn/Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.04.16 20:01
|
|
|
Tänase seisuga sai vahetatud veel viimased kaks pihustit, õli, õlifilter ja kütusefilter. Läbisõit 274751 km.
Meel on kohe päris kurb kuna eelnevalt kirjeldatud viga kus seisma jäädes mootor võbiseb 2-3 sekundit on ikka alles. Veel parem on see, et ta enam
mitte ainult ei võbise vaikselt vaid mõnus klõbin ja lonkamine on tekkinud.
Peale tänast hooldusesaagat panin tähele, et kui auto kohapeal käib siis on kuulda mootoriruumist kiuksu. Nagu treitera käiks õrnalt vastu detaili aga
summutatuna.
https://www.youtube.com/watch?v=xwtEDeNn7G0 video lõpus 9-11 sekundit on
kõige paremini kuulda.
Ei oska enam kellegi juurde pöörduda ka. Kõik oletavad, kindlat ei oska keegi öelda.
Keda ikka süüdistada kui ennast.
|
|
|
mihtu
huviline
Registreerunud 05.07.15
Asukoht: Tallinn/Pärnu
Kasutaja on eemal
|
|
mihtu
huviline
Registreerunud 05.07.15
Asukoht: Tallinn/Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.06.16 09:59
|
|
|
Kuidas defekteerida drosselklappi? Kas kõige lihtsam on hammasratastele otsa vaadata ja sealt on näha kas drossel on õhtal?
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 13.06.16 13:15
|
|
|
See defekteerib ennast ise.
Kui viga sees ei ole, siis töötab.
|
|
|
|
Elxx
klubiliige
Registreerunud 11.04.12
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 2.7TDi 140kw S-Line Quattro
|
postitati 21.07.16 06:07
|
|
|
Mis siis mootoril veaks?(jäi a24 silma, et vigase mootoriga müügis)
|
|
|
mihtu
huviline
Registreerunud 05.07.15
Asukoht: Tallinn/Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.07.16 06:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Elxx
Mis siis mootoril veaks?(jäi a24 silma, et vigase mootoriga müügis) |
Ma absoluutselt ei tea mis tal viga on.
Vahepeal kõikus latis rõhk meeletult. Kohati töötas normaalselt tühikäigul ja järgmisel hetkel läks täitsa lolliks, lonkas ja vahel suri välja.
Autohoolduses öeldi, et mingi pihusti vigane ja vajab vahetamist. Ma ei suutnud seda uskuda kuna uued pihustid max 1000km sõitnud. Käisid pihustid
stendis ja kõik head. Tuli välja, et üks pihusti pistik oli saba andnud. Sai ära vahetatud.
Ühe päeva sain sõita kõik oli normaalne, teisel päeval peale tööd koju sõitma hakates oli see mootori võbelemise probleem, mida ma olen kogu aeg taga
ajanud, ikka alles.
Ma enam ei taha lihtsalt mitte millegi eest raha maksta. Loodan, et mõni asjalik vend auto ära ostab ja korda teeb.
|
|
|
mihtu
huviline
Registreerunud 05.07.15
Asukoht: Tallinn/Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.08.16 15:59
|
|
|
Teema lukku! Auto vahetas omanikku.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |