Deprecated: Implicit conversion from float 256583.99999999997 to int loses precision in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/viewthread.php on line 181
Eesti Audi Klubi foorum - Audi 80, B4, 66kw spidomeetri kaitse ja kojamehed..
Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi 80, B4, 66kw spidomeetri kaitse ja kojamehed.. (Vastuseid: 3 | Vaatamisi: 942)
arles
huviline



Registreerunud 08.03.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B5

postitati 09.09.15 10:23 Tsiteeri
Audi 80, B4, 66kw spidomeetri kaitse ja kojamehed..



Tere,

kõik oli korras, kuni lambist ei töödanud kiiruse- ja kütuseseier. Odomeeter kiilus samuti kinni. Seni olen uurinud ja proovinud kaitsmeid vahetada, kuid need põlevad järjest läbi. Läbi lähevad kaitsmed nr 12 ja 18 (http://album.ee/album/554481/50350409?). Viimati põlesidki kumbki kaitse läbi peale auto käivitamist ning parkimiskohalt välja tagurdamist ja peale 500m sõitu selgus, et nii kaitse nr 12 kui ka 18 olid jälle läbi.

Teine murekoht on kojamehed - kui kojamehed välja lülitada, siis ei lähe nad automaatselt alla vaid jäävad täpselt sealmaal seisma, kus sai välja lülitatud...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 09.09.15 10:41 Tsiteeri


Nr. 12 all on tagurpidi käigu tuled ning kui tagaluugi juhtmestik on sedaanil tüüpilisest kohast katki, siis võib kuskilt massi minna ning seetõttu põletabki selle läbi.

Kiiruse seieri ja odomeetri mitte töötamine viitab kiiruse impulsi puudumisele. Kergemal juhul vajavad kiiruse anduri klemmid puhastamist või andur vahetust, aga halvemal juhul on kasti sees magnetrõngas purunenud. Too ka muidugi vahetatav.

Nr. 18 viga peitub ilmselt el.peeglite juhtmestikus. Üks koht kus juhtmed võivad viga olla saanud, on juhiukse kummiluti sees olev murdekoht. Kui selle kummi ühest otsast lahti võtad, siis saad juba venitada seda eemale ja uurida juhtmeid.

Kojameeste mure peaks lahendama uus relee.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
arles
huviline



Registreerunud 08.03.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B5

postitati 09.09.15 10:46 Tsiteeri


Unustasin mainida seda, et tegemist on universaalkerega Audi 80ga. Varustuse poole pealt üsna plank ja elektripeeglid puuduvad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 09.09.15 14:33 Tsiteeri


Ka avandil on see luugi juhtmestik õrn. Ilmselt on seal kere ja luugivahelise kummiluti sees tagurpidi käigu tulede juhe katki ja tagumise kojamehe oma ka. Lisaks neile võivad seal ka teised juhtmed lappimist vajada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 26.0% - SQL: 74.0%]