Rauno639
huviline
Registreerunud 13.07.13
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.09.15 19:24
|
|
|
AdBlue
Autoks a4 3,0 TDI, 2010 aasta. Masinal nimelt AdBlue kord, kütuse korgi kõrval. Seega küsimus, kui AdBlue otsa peaks saama, kas võib lisada ka
tanklates müüdavat? Ja kas on võimalik ka ise seda lisada?
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 07.09.15 19:32
|
|
|
Jah muidugi. Auto annab teada kui vaja lisada.
|
|
|
-karla-
huviline
Registreerunud 01.12.09
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B9 2,0 TDI
|
postitati 01.10.15 04:47
|
|
|
Adblue'd veokitele mõeldud tankurist võttes, võib ilmneda probleem, et püstolist ei tule suurt midagi. Nimelt on püstolil kaitseklapp, mille
aktiveerib veoki adblue sisselaskeavas olev magnet (selleks, et seda vedelikku kogemata kütuse paaki ei lastaks). Kas audi on selle peale mõelnud, ei
oska öelda, aga bmw'ga oli küll jama. Alternatiiv on adblue'd osta tanklapoest kanistri sees.
|
|
|
vibro
huviline
Registreerunud 01.10.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.04.19 09:45
|
|
|
Kui osta adblued kanistriga, siis kas on ka vahet mis firma oma? Mida soovitaksite?
Autoks 2015 2.0 A6.
|
|
|
80quattro
klubiliige
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3
|
postitati 02.04.19 18:06
|
|
|
Audi Eesti esinduses on sõiduautode püstolist täitmine originaalvedelikuga: AdBlue 0,86€/l + täitmine hoolduse sees 7€ (eraldi teenusena 15€).
Ise täita saab spets pika kõriga anumast, mis on 1,89l (8,42€). Võib osta ka 10l kanistri (14,1€), sellele saab eraldi korduvkasutatava täitetoru
tellida (9,5€)
Toomas
|
|
|
|
Leopold661
huviline
Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.04.19 14:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: 80quattro
Audi Eesti esinduses on sõiduautode püstolist täitmine originaalvedelikuga: AdBlue 0,86€/l + täitmine hoolduse sees 7€ (eraldi teenusena 15€).
Ise täita saab spets pika kõriga anumast, mis on 1,89l (8,42€). Võib osta ka 10l kanistri (14,1€), sellele saab eraldi korduvkasutatava täitetoru
tellida (9,5€) |
Sama rahaeest saab Circel-K-s mitu korda täita ja ilusti tankurist paaki. Poole mugavam kui kanistriga jamada. Aga soovituslik ikka esindusest osta
100x hinnaga
Vb jah mõnel margil muidugi see täitmine keerulisem.
|
|
|
80quattro
klubiliige
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 03.04.19 17:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Leopold661
Tsitaat: | Algselt postitas: 80quattro
Audi Eesti esinduses on sõiduautode püstolist täitmine originaalvedelikuga: AdBlue 0,86€/l + täitmine hoolduse sees 7€ (eraldi teenusena 15€).
Ise täita saab spets pika kõriga anumast, mis on 1,89l (8,42€). Võib osta ka 10l kanistri (14,1€), sellele saab eraldi korduvkasutatava täitetoru
tellida (9,5€) |
Sama rahaeest saab Circel-K-s mitu korda täita ja ilusti tankurist paaki. Poole mugavam kui kanistriga jamada. Aga soovituslik ikka esindusest osta
100x hinnaga
Vb jah mõnel margil muidugi see täitmine keerulisem. |
See esinduse äädbluu ei maksa midagi võrreldes jamaga, mis tekib mingi suvalise sola sisse valamisel. Kui ta ei tunnista seda vedelikku, siis palju
õnne.
Pole just koht, kust kokku hoida. Veel kasulikum on sellest süsteemist üldse eemale hoida. Isiklikult pole just seepärast FL soetanud, kuna see
süsteem on täielik kräpp kuubis. Viimane lause on minu isiklik arvamus ja edasikaebamisele ei kuulu.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 04.04.19 02:56
|
|
|
Kas eestis millegi muu kasutamine, kuii adblue ka maksupettus on?
Nimelt süsteem toimib ka palja veega, kui peaks tekkima situatsioon, et just kohe pole käepärast õiget asja.
Kas sõiduautodel toimub ka võimsuse kärpimine adblue paagi tühjenedes?
Veokite poolel on olnud kasutusel ja väga edukalt juba pikalt ja üsna lollikindel süsteem.
|
|
|
|
80quattro
klubiliige
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3
|
postitati 04.04.19 05:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mulk
Kas eestis millegi muu kasutamine, kuii adblue ka maksupettus on?
Nimelt süsteem toimib ka palja veega, kui peaks tekkima situatsioon, et just kohe pole käepärast õiget asja.
Kas sõiduautodel toimub ka võimsuse kärpimine adblue paagi tühjenedes?
Veokite poolel on olnud kasutusel ja väga edukalt juba pikalt ja üsna lollikindel süsteem. |
Eks see vee kasutamine süsteemile hästi ei lõpe, aga see on on nüüd välistatud tarkvarauuenduse ja/või osadel mudelitel NOx/lambda andurite
vahetusega. Pärast seda aktsiooni saab ka klient käia 4x esinduses tasuta AdBlued täitmas.
Tühjenemise hoiatus juba vähemalt tuhat km enne tühjenemist. Kui paak tühi, siis mootor enam ei käivitu.
Toomas
|
|
|
|
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TDI quattro, S8 40V
|
postitati 04.04.19 21:47
|
|
|
Hulka aastaid juba raskema tehnika juures AdBlue-teemaga kokku puutununa, julgen väita, et pole küll mingi probleemne süsteem. Igasugused
'katsetused' soovitan siiski ära jätta. Milleks tankida vett? Samas võiks ju kütusepaaki kah suhkurt panna...
veekaheksa
PLUS TDI Die Menschen sollten nicht
schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
|
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 05.04.19 02:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: veekaheksa
Hulka aastaid juba raskema tehnika juures AdBlue-teemaga kokku puutununa, julgen väita, et pole küll mingi probleemne süsteem. Igasugused
'katsetused' soovitan siiski ära jätta. Milleks tankida vett? Samas võiks ju kütusepaaki kah suhkurt panna...
veekaheksa |
Ei propageeri vee kasutamist, kuigi süsteem toimib veega laitmatult, et olukorras kus ei ole midagi muud üle, sõita on vaja, siis sisuliselt võid
sinna kasvõi kusta, mitte küll heitgaasi puhastuse osas.
Tegemist ei ole kütuse lisandiga, mis osaleb põleemisprotsessis.
Ja tõestatult suhkur paagis ei tee mootorile midagi, lihtsalt kohatu võrdlus.
|
|
|
|
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TDI quattro, S8 40V
|
postitati 05.04.19 08:49
|
|
|
Vesi toimib seal tahmafiltrit puhastavana kah või nagu niisama? Pärast on filtrid kinni jne. Sileda maa peal tahavad nad pidevalt põletustsüklit teha
ja ma pakun, et vesi on seal ainult augutäiteks. Piisavalt kättesaadav on AdBlue, et mitte muuga eksperimenteerima hakata. Ja tanklaoma on täpselt
sama koostisega, mis mõne muu tootja 'originaal preemium'.
veekaheksa
PLUS TDI Die Menschen sollten nicht
schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 05.04.19 10:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: veekaheksa
Vesi toimib seal tahmafiltrit puhastavana kah või nagu niisama? Pärast on filtrid kinni jne. Sileda maa peal tahavad nad pidevalt põletustsüklit teha
ja ma pakun, et vesi on seal ainult augutäiteks. Piisavalt kättesaadav on AdBlue, et mitte muuga eksperimenteerima hakata. Ja tanklaoma on täpselt
sama koostisega, mis mõne muu tootja 'originaal preemium'.
veekaheksa |
Ei puhasta ta mitte kuidagi tahmakat, adbluu pritsitakse peale tahmakat olevasse katti, kus nox gaasid muunduvad adbluega reageerides lämmastikuks ja
auruks. Ja seda tööd kontrollib nox sensor, mis maksab mõnusalt 700 eur., selle aju ka jäetud põhja alla mädanema, et ikka rikki läheks. Igasugu
uuematel sarannidel ja alhambratel ning ka muudel markidel on palju muresid selle süsteemiga. Ja kõik jubinad maksavad palju raha, mis langeb paraku
autoomaniku kaela. Siit ka mu vastumeelsus selle süsteemi vastu, puhta looduse vastu pole meil ju midagi, pigem selle "räpase äri" vastu, mis
sellega seondub. Kui tahetaks tegelikult keskkonnale panustada, maksaks need jubinad väga mõistlikku hinda, oleks doteeritud, või oleks hoopis tasuta,
kui veidi laiemalt mõelda. See oleks ju kogu inimkonna huvides.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
tarts
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.04.19 19:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Kui tahetaks tegelikult keskkonnale panustada, maksaks need jubinad väga mõistlikku hinda, oleks doteeritud, või oleks hoopis tasuta, kui veidi
laiemalt mõelda. See oleks ju kogu inimkonna huvides. |
Kelle peale Sa õigupoolest siis heitgaasi puhastuse süsteemi ja selle hindade pärast pahane oled? Ega autotootjad neid Euro norme välja ei mõtle ja
pidevalt heitmete sisaldust üksteise võidu vähendada ei soovi, see on ikka oluliselt kõrgemalt määratud, kui normi ei suuda täita, siis ära tooda/ müü
enda toodangut - autot. Autotootjad peavad üha karmistuvate nõuete täitmiseks erinevaid lahendusi välja töötama, see ei ole nende teenistus vaid
ainuvõimalus tootmist jätkata. Point pole mitte doteerida heitgaasi puhastuse süsteemi vaid vastupidi, viia nõuded sellisele tasemele, et heitgaasi
(antud juhul siis diiselmootoriga) tootvate sõidukite tootmine ei oleks enam võimalik või otstarbekas. Pole diiselmootoreid pole ka probleemi, see on
laiemas plaanis inimkonna huvides keskkonnale kasulik.
www.eksperthooldus.ee
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 07.04.19 03:17
|
|
|
Praegusel hetkel lähtuda "pole mootorit, pole probleemi" on ikka väga vara. Millal viimati Poolas käisid rekkarongidega võidu sõitmas?
Keelamine-piiramine oleks omale jalga tulistamine hetkel, saastavad sama palju ka bensukad. Aga seda "mina nõuan-sina toodad-loll klient maksab"
mängu autoomanike rahakoti peale veeretada pole aus. Mingil moel sõltuvad autoliiklusest tänapäeval kõik inimesed, imikust raugani. Kindlasti oled
näinud pereema nägu, kes oma turvatoole täis sarasannile peab uue nox sensori ostma....
Arvan, et nende detailide omahind on 1:10 letihinnast. Minu meelest võib tumenevate peeglitega seda mängu mängida, mitte kõiki puudutava hetgaaside
puhastusega.
Kui Eeuul oleks mune, kehtestataks ka piirhinnad nendele süsteemidele-detailidele. See lahendaks samuti nende süsteemide eemaldamise katku. Aga muu
maailm saastab ikka edasi, seega parim lahendus oleks "pole inimest, pole probleemi".
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.04.19 12:46
|
|
|
Autoomanik on kes(?) Lihtsustatult moodustab ta nn nõudluse. See tähendab terve rida ajusignaale - alustades finantsvõimekusest kuni nõuandjateni.
Mitte keegi ei sunni ka "kõige rumalama raha omanikul" seda-või-teist sõidukit osta. "Loll klient" olla on pigem luksus. Olge ausad: ostetakse mitte keskkonda vähem saastajat vaid mõttemaailma, et
diisliga on odavam A-st B-sse saada. Eeldada, et eile oli odav ja ju siis homme ka on odav... ...näed lastetooliga tädi võib saada teise tulemuse
selle konkreetse sõiduki tarbimisel oma kasutusahelas.
Arvamine detailide omahinna osas on tänamatu töö - oma vererõhu ajad mõttetult üles ja vaevalt see "istuvale töötajale" kasulik. Konkreetselt
sellest sensorist rääkides on lõvikulu arenduskuludes, mõnel juhul royalty ja mõnel kujul detaili hankeahela rentaabluses. Tahta, et EU seda
"nähtamatut kätt" reguleerima hakkaks siis tulemus on sisuliselt arendustegevuse tapmine, sest EU ei ole ette kirjutanud ega ei hakka ette
kirjutama, mis tehnoloogiat peab keegi autotootja kasutama, et keskkonnanormide sisse jääda. Nagu eelkõneleja juba ütles - diisel on väljasuremisele
kallutatud ja mingit imet kuidas nendele mootoritele sinna põhja alla tekitada süsteeme, mis reipalt vananemist pärsivad ei ole leiutatud ning
suure-suure tõenäosusega seda ka ei teki, sest selle arenduse (tehnoloogia) üles viimist ka see "lolli raha omanik" ei ole enam nõus finantseerima -
dieselgate-ga said ka investorid vastu pükse ning teises otsas ei taha sellist asja ka lihtne lollist-vaesest 200 000km+ nõudluse moodustav nõudluse
pool.
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Aga seda "mina nõuan-sina toodad-loll klient maksab" mängu autoomanike rahakoti peale veeretada pole aus. Mingil moel sõltuvad autoliiklusest
tänapäeval kõik inimesed, imikust raugani. Kindlasti oled näinud pereema nägu, kes oma turvatoole täis sarasannile peab uue nox sensori ostma....
Arvan, et nende detailide omahind on 1:10 letihinnast. Minu meelest võib tumenevate peeglitega seda mängu mängida, mitte kõiki puudutava hetgaaside
puhastusega.
Kui Eeuul oleks mune, kehtestataks ka piirhinnad nendele süsteemidele-detailidele. See lahendaks samuti nende süsteemide eemaldamise katku. Aga muu
maailm saastab ikka edasi, seega parim lahendus oleks "pole inimest, pole probleemi". |
|
|
|
|
|