Lehekülgi: 1 .. 11 12 13 |
indro
meeskond
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.05.18 13:06
|
|
|
Minu jutu point see oligi, et see läbisõit võib ju 265tkm olla aga kui kast/turbod jne. on originaal, siis tuleks seda hinnastamisel ka arvestada.
Võibolla ma eksin aga minu arust osatavad selliseid autosi pigem fännid kes teavad palju maksavad coolerid, turbod, käigukasti remont jne. Kui ma püüa
panna ennast ostja seisukohta ja kalkuleerin palju maksab ühe või teise asja tegemine (mida varem või hiljem tuleb nagunii teha), siis ma kas ostan
odavama auto ja teen need asjad ise ära või võtan kallima kus kõik vajalik juba tehtud. Küllap see on minu kiiks aga tavaliselt ma autot ostes (eriti
kui räägime erilsematest) mõtlen kas sellele, et hiljem tuleb ta maha ka müüa
PS: vabalt võib selle arutluse ka eraldi teemaks tõsta kui autoomanik on sellega päri.
Tsitaat: | Algselt postitas: end3l
Kas poleks parem mitte osta ausa läbisõiduga (hetkel siis 2003a ja 260 000km ehk alla 20 000km aastas) autot, kui 159 000km mitu aastat kuskil nooblis
müüme-kõike-kiiret salongis seisnud, sest salong on odavalt kätte saanud ja taastanud avarii + poleerinud ja vahatanud. Auto seismine on auto vaikne
surm. Sellise läbisõiduga kindlasti natuke määrab hinda kas vedrustus on vahetatud ja turbod või mida peaks kohe tegema. Sealt see plussmiinus tuleb
natuke.
|
|
|
|
masuurik
huviline
Registreerunud 05.03.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo S
|
postitati 28.05.18 13:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: aadumees
Tegemist ongi S/RSi värviga, Daytona hall. Muidugi olenevalt ostjaskonnast vaadatakse enamus mustasi ja siniseid S/RS, ning üldiselt on see ka teiste
mudelitega nii..
Aga kindlasti on Daytona hall väga tahetud värv Audide seas ja see pole hetkel argument, miks pole auto müüdud.
Oman sama värviga Sport versioon A8't ja mäletan, et paar sõpra kohe küsis, kas on ikka musta värvi auto? Kui reaalselt nähti siis mäletan midagi
sellist: "see värv on isegi parem kui must". Jah, sõna hall võib inimesi külmaks jätta aga reealsuses on see värv midagi enamat (effektne värv).
Tähtis on see kuidas seda värvkatet on hoitud ehk selline auto võiks olla poleeritud ja läikida meeldivalt vastu.
|
Ferrarisi on ka halle ja hall on ka Ferrari värv. Samas enamus ostab ju punased, mustad või kollased. Seega 20 ferrari huvilisest 18 ostab kindlasti
muu värvi peale halli, kui võimalus. Sellega kaotas omanik ju 90% potentsiaalseid kliente ja see on suur kadu(eriti sellist autot müües, mida
ostetakse väga vähe). Ma ei ütleks, et hall on RS seas VÄGA tahetud. Pigem A mudelite teema, et igapäevaks lihtne oleks. Uute RS3 ja RS6 peal on
suhteliselt popid jah, aga seal on muud tegurid selle värvi juures. Auto on uus näiteks ja superäge niigi. Paljud on veel NARDO grayd, mis hoopis
midagi muud, kui ``Corolla SIlver``. Vanemat, kasutatud ja konkreetset RS6 müüks kindlasti paremini mõni teine värv, sellele jään kindlaks.
Ma ei taha selle värviga liigselt suruda, aga kaldun arvama, et see on üks oluline asi, kui sul 10 autot ees on teist ja säravamat värvi. Teisalt pole
sellel arutelul mõtet, omanik ju ei hakka teda värvima ja me saame siin lihtsalt konstanteerida fakti, et ta on hall.
|
|
|
antsvolli
huviline
Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 911T, A8 D2
|
postitati 28.05.18 14:06
|
|
|
Uus omanik saaks ju vastavalt soovile auto kiletada.
|
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 28.05.18 17:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: aadumees
pagasniku varustuses võib leida 1l mootoriõli kuna konkreetne auto pidi tarbima seda... Nu ei jäta ju head muljet või mis? |
Palun näita mõnda turbo mootoriga v8't mis õli ei tarbiks, eriti kui sihtotstarbeliselt autot kasutada.
Nii palju kui ma seda autot näinud olen, on see alati puhas olnud. Ma saan aru, et siin on paljud autopeded, kes käivad iga õhtu lapiga auto üle.
Tegu ei ole tavalise halli värviga ju. Minule see meeldib rohkem kui Jorma roheline. Aga igaühe maitsed on erinevad.
Seda autot lihtsalt ei müü siin Eestis hetkel, kuna puudub huvi selle vastu. BiTDi C7 ju ägedam ja saab liisingusse ka. Sellele 15.a. vanale masinale
ei anna keegi noore pere laenu, kus oma perega elada saaks
|
|
|
|
aadumees
huviline
Registreerunud 23.08.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.05.18 18:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: masuurik
Ferrarisi on ka halle ja hall on ka Ferrari värv. Samas enamus ostab ju punased, mustad või kollased. Seega 20 ferrari huvilisest 18 ostab kindlasti
muu värvi peale halli, kui võimalus. Sellega kaotas omanik ju 90% potentsiaalseid kliente ja see on suur kadu(eriti sellist autot müües, mida
ostetakse väga vähe). Ma ei ütleks, et hall on RS seas VÄGA tahetud. Pigem A mudelite teema, et igapäevaks lihtne oleks. Uute RS3 ja RS6 peal on
suhteliselt popid jah, aga seal on muud tegurid selle värvi juures. Auto on uus näiteks ja superäge niigi. Paljud on veel NARDO grayd, mis hoopis
midagi muud, kui ``Corolla SIlver``. Vanemat, kasutatud ja konkreetset RS6 müüks kindlasti paremini mõni teine värv, sellele jään kindlaks.
Ma ei taha selle värviga liigselt suruda, aga kaldun arvama, et see on üks oluline asi, kui sul 10 autot ees on teist ja säravamat värvi. Teisalt pole
sellel arutelul mõtet, omanik ju ei hakka teda värvima ja me saame siin lihtsalt konstanteerida fakti, et ta on hall. |
Hõbedane ei ole hall A mudelite teema on ikka pigem hõbedane, kui Daytona
hall.
IMHO, 15 aastat vana RS autot selle värvi pärast küll keegi ostmata ei jäeta. Ma usun, et sina ise ka ei tee kasutatud autot ostes otsuse värvi põhjal
või siiski.. Ei tea ja see ei ole ka teema hetkel, lihtsalt mina ei saa aru miks sa selle värvi teema siin välja tõid. Kas soovitad Joonasele lasta
värvida sobivat musta värvi nagu Sinu enda auto, et müüks paremini... Vahet ei ole. Lihtsalt arvan, et see sügava tooniga daytona hall küll tõsist RS6
huvilist ära ei peleta.
Tsitaat: | Algselt postitas: andrec
Palun näita mõnda turbo mootoriga v8't mis õli ei tarbiks, eriti kui sihtotstarbeliselt autot kasutada.
|
Mu enda 4.2 diisel? No kui Nürburgring päevast päeva lasta siis muidugi,
aga siis pole enam vahet, kas ta on ülelaetud v8 või R4 Või sa tahad öelda,
et kõikidel 4.2BiT omanikel on starter kitis alati 1l mootoriõli kaasas? Nõustun sinuga kui pilli kasutatakse otsast lõpuni ära, aga seda uus ostja
küll teada ei taha... Ehk videos pole selle potsiku näitamine küll vajalik..
|
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 28.05.18 19:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: aadumees
Mu enda 4.2 diisel? |
Jutt käib bensukast hetkel. Ja oled sa kindel, et see juurde ei tooda sul karterisse midagi?
|
|
|
|
kassu
huviline
Registreerunud 28.12.03
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D4 Lang
|
postitati 29.05.18 16:44
|
|
|
Te olete kole keeruliseks selle teema rääkinud. Auto müük on ju tegelikult imelihtne. Keegi ei osta? Alanda hinda! Ikka keegi ei osta? Alanda veelkord
hinda. Ja seda korrata niikaua kui auto on müüdud. Töötab see metoodika absoluutselt iga auto puhul, olenemata margist, mudelist, kubatuurist,
väljalaskeaastast, veoskeemist ning isegi värvist Kui ei taha hinda
alandada, siis pole ka mõtet olla üllatunud, et keegi ei osta.
|
|
|
audinaator
huviline
Registreerunud 17.02.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C7 230kw
|
postitati 29.05.18 17:13
|
|
|
Teema läheb juba lausa koledaks, aga minu arvates värv küll just väga eht, igakord, kui linnas näen, siis hakkab kaugelt silma. Loodan, et "Corolla
silver" ajas vähemalt autorit ennast korraks muhelema.
|
|
|
ragnara
huviline
Registreerunud 23.03.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: A4 b9 2.0TDI Quattro
|
postitati 30.05.18 13:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kassu
Te olete kole keeruliseks selle teema rääkinud. Auto müük on ju tegelikult imelihtne. Keegi ei osta? Alanda hinda! Ikka keegi ei osta? Alanda veelkord
hinda. Ja seda korrata niikaua kui auto on müüdud. Töötab see metoodika absoluutselt iga auto puhul, olenemata margist, mudelist, kubatuurist,
väljalaskeaastast, veoskeemist ning isegi värvist Kui ei taha hinda
alandada, siis pole ka mõtet olla üllatunud, et keegi ei osta. |
Nii kummaline, kui see ka poleks siis vahel aitab ka hinna tõstmine :/
|
|
|
JoonasJJ
klubiliige
Registreerunud 29.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: '08 Civic Type R / '07 GRB STI
|
postitati 21.08.18 14:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: indroPS: vabalt võib selle arutluse ka eraldi teemaks tõsta kui autoomanik on sellega
päri. |
Minu meelest mõnus arutelu. Las jääda.
Kas keegi on moodsamat multimeediamasinat oma RNS-D asemele paigaldanud nagu pildil olev Pioneer SPH DA-120?
Huvitab just juhtmete sobivus ja asetumine RNS-D auku. Kas sellele avale on Audi poolt olemas 2-DIN panipaik, et ei oleks vaja genereerida mingisugust
ümbrise erilahendust?
Ideaalis võiks nii jääda, et soovi korral saab originaaliks tagasi panna (RNS-D tervikuna alles ja suures osas jäävad juhtmed-üleminekud samaks).
|
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 21.08.18 14:46
|
|
|
Miks kohe androidi ei pane sisse.? Endale ostsin autodigi.ee st andrpid rns e ja vägarahul. Istub 1:1 pessa ja kõik juhtmed ja asjad kaasas. Kui bose
siis vaja vist mingi asi juurde võtta aga seda teavad nad ose ka. Helikohapealt parem või samahea kui originaal, ekraan piisavalt suur ja puhta
pildiga, menüü kiire, mf rool jääb toimima ja aasta aja jooksul pole ühtegi probleemi olnud. Lisaks saab igast asju juurde panna nii tv tuuner kui ka
tagurduskaamera. Lisaks saab kuulata usb, mälukaardi või läbi wifi mussi. Samuti on olemas waze ja mingi enda navi sellel. Ütleme nii, et paremat asja
ei oskaks tahtagi
|
|
|
masuurik
huviline
Registreerunud 05.03.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo S
|
postitati 21.08.18 15:46
|
|
|
See näeb suht OEM välja ka.
|
|
|
JoonasJJ
klubiliige
Registreerunud 29.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: '08 Civic Type R / '07 GRB STI
|
postitati 21.08.18 17:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kuno666
Miks kohe androidi ei pane... |
Tsitaat: | Algselt postitas: masuurik
See näeb suht OEM välja ka. |
Mul see Pioneer käepärast. Tuli teise autoga kaasa, kus sellest mitte mingit kasu pole.
Olen RNS-E'd ka vaadanud eBay'st vahepeal, aga see 350€ on piisavalt palju raha 15 aastat vana tehnoloogia eest.
Üldiselt see vahetus ei kipita, sest auto jääb praeguse seisuga jälle ca. 9'ks kuuks suuremalt jaolt seisma, aga kui see ülearu peavalu pole, siis
võiks lasta ära teha.
|
|
|
|
galaxy09
huviline
Registreerunud 25.03.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.08.18 15:44
|
|
|
Tsitaat: |
Olen RNS-E'd ka vaadanud eBay'st vahepeal, aga see 350€ on piisavalt palju raha 15 aastat vana tehnoloogia eest.
|
Teadmiseks, et see ei ole originaal RNS-E (mida sa eBay'st vaadanud oled), mis tolle pildi peal on. See on mudelipõhine hiinakas, aga androidi
versiooniga ja originaalist suure tõenäosusega 10x parem võimaluste poolest.
|
|
|
JoonasJJ
klubiliige
Registreerunud 29.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: '08 Civic Type R / '07 GRB STI
|
postitati 05.10.18 21:13
|
|
|
Kuningas on lahkunud, elagu kuningas!
Võttis aega, mis võttis, aga peale 2,5 aastat kuulutuste üleval hoidmist leidis ka see auto endale uue omaniku. Edaspidi hakkab vurama endiselt
Quattro kliimavöötmes, aga üsna peatselt saab baasiks olümpialinn Vancouver Kanadas.
Ma usun, et sihtkoht Kanda võib mõnedele tõstatada küsimusi stiilis “aga kuidas?” ja ilma mingit saladuseloori laotamata:
ma ei teinudki mitte midagi erilist selle jaoks, et auto sinna müüa.
Kontakt ostjaga tekkis läbi Mobile.de augusti keskpaigas, aitasin tal atra seda nii kuidas oskasin ja tänaseks päevaks on auto konteineris ning üsna
pea Kanada poole teel.
Eriti hindan müügiprotsessi juures siin aset leidnud viimast arutelu. Kummaline on lugeda, et “ega see enda põlve peal peetud ajalugu pole ühti midagi
väärt” ja “ainus võimalus seda ehk müüa on taastada concours’i tasemele, et üldse keegi huvi tunneks”.
Esimese mõtte kohta küsiks siis, et miks siis seda foorumit üldse peetakse (mina ise-enesest väga suur foorumi fänn) ja teise pealt võib igaüks teha
ise kalkulatsioonid, et kui palju see maksma oleks läinud vs. palju auto tegelik väärtus ja müüdavus sellest tõusnud oleks. Mina omad kalkuleeringud
said tehtud subjektiivse analüütilise protsessi käigus ja minu jaoks oli vastus lihtne.
Siinkohal ei tasu minust valesti aru saada – ma hindan kõigi panust, kes üldse kunagi mulle mingisugustki nõu on andnud. Infos peitub võim ja igaüks
teeb soovitustest/mõtetest omad järeldused. Sai teinegi kord siin ikka korralikul kombel oma arvamust avaldatud ja loodan, et seda tegid ka teised.
Arutelus peitub võim ja x+1 pead on ikka x+1 pead, seega “aitäh ja kummardus” kõigile kaasarääkijatele.
-----
Saadan ka tervitused kõikidele “7000€, tulen järgi” tõbrastele (eriti neile, kellede pakkumised FB kommentaari tasemelt kaugemale ei jõudnud). Et teil
ikka oleks jaksu edasi põrutada ja oma asja ajada. Antud autoga oleks ma pigem:
1. lasknud endale kuhugi metsa augu kaevata
2. sinna sisse sõitnud
3. muld peale
…ennem, kui teiesugustele troppidele selle loovutanud oleks.
Igasugu kõiki aistinguid hellitavaid infovahetusi mälestades taaslooksin siin meelsasti ühe lõigu kõnest ühe soomlasega selle aasta augusti keskpaigas
(soome aksent mõelge ise juurde):
Funnlander: “What is your lowest price?”
JJ: “My lowest price is marked in the advert.”
F: “I think my lowest price is 5000€.”
JJ: “Then I think we have nothing further to discuss.”
Eks kõik, kes mõndagi autot müünd on, on selliste inimestega kokku puutunud, seega ega see väike seik Pandora laegast ei ava, aga ehk pakub vähe
kergkirjanduslikku meelelahutust.
-----
Milline oli minu isiklik kogemus selle autoga?
Eks siin üht-teist ole arutletud ka, aga peamiselt ikkagi tegemist sellise väga mõnusa pereautoga, mis tänaseks päevaks kergelt antikvariaadi hulka
liigitumas tehnoloogiliste lahenduste poolest. Siiski pakub igati rahuldavat kompotti sõidumõnust ja mugavusest. Kui tehnoloogiat puudutada, siis
tegelikult jäin lõpuni igatsema ainult võimalust BT kaudu muusikat mängida ja minu arvates muud nagu puudu ei olnudki. Raua poole pealt võiks välja
tuua tohutu janu (suhteline) ja Milleeniumi-eelse käigukasti, mis oligi ainus nõrk lüli sõidurõõmust lähtudes. Olles kogenud “waixu” analoogset autot,
millel on VKM'i tehtud seade mootorile ja kast tehtud Hollandis enne toomist, siis ütleks, et seda käigukasti muret kannatab natuke ravida ka ilma
midagi laiali lammutamata. Seadega masin on võrreldes tehasest tulnuga nagu öö ja päev, eriti just teravuse poolest.
Kokkuvõttes ikkagi mina suuresti peale selle BT millestki puudust ei tundnud ja isegi sellele probleemile olid lihtsad lahendused olemas, kuid üks
hetk ei olnud võimalust ja teisel jälle muud prioriteedid. Jäi lahendamata seekord ja üsna tihti ei mänginudki mulle mingi müra taustaks peale auto
enda mehaaniliste helide ning oma mõtete. Ei igatsenudki, eriti suvel, kui sai aken lahti sõita ja kuulata, kuidas turbod natuke veoautole sarnanedes
vilistasid.
Kindlasti võib tekkida siin küsimus, et kui ma nii rahul olin, et miks siis üldse müüa?
Tegelikult 1. päevast oli plaan ca. aasta maksimaalselt seda autot pidada ja jälle midagi uut otsida-kogeda. Enne seda olin pidanud üht autot kõige
kauem aasta ja kolm kuud ning ARK’ist saadud numbrimärke autole külge kleepides ei osanud ma arvata ka, et see odüsseia nii pikk saab olema.
Eriti hea kogemus oli vahepeal see, kui müüsin Brabuse klõbinatega W220 S500L’i ära kõigest kuu-pooleteisega samas ise ennustades, et nüüd see MB
meile jääbki, kui RS6 pole senimaani müünud (möödunud oli ca. 8 kuud). Selle W220 puhul oli tegemist pea kõige kallima masinaga turul ja see on
senimaani ka ainus auto, mida müües olen, küll väikese, aga kindla kasumi teeninud. Forrest Gump ikkagi teadis (vaatamata sellele, et ta vähe rumal
oli), millest räägib, kui oma kommikarbi postulaadi põrutas ja see MB juhtum on kõige ilmsem näide minu jaoks.
-----
Sai vist enamvähem kõik esmane pähe tulnu öeldud ja ega see euloogia oma “sõbrale” lühem olla ei oleks saanud ka. Teenis truult, kui välja arvta
tõesti see, et tegemist oli esimese autoga, mis mind nö. tee peale jättis (sõitis kohale, aga seistes läks katki). Kuid seegi juhtum oli omamoodi
harukordne, õpetlik ja mitte igapäevane mehaaniline tõrge.
Autot sai kasutatud, kui igapäevast sõiduvahendit ja selleks otstarbeks on tegemist väga oivalise, kuid ülalpidamise poolest vähe kallivõitu ja
aktuaalsuse mõttes kergelt juba “pööningul ämblikuvõrkudesse mattunud” paketiga.
Head teed ja järgmist 265 tuhandet*!
Aitäh kõigile osalistele ja eriti Andresele, tänu kellele oli selle auto puhul ainult vaev võtit keerata ja pedaale talluda.
*45 000 neist minu käes
-----
Kui kedagi peaks huvitama, siis siin leiab
erinevaid ettevõtmised, mis mul selle autoga olid ja video kujul talletatud sai. (VAJUTA TEKSTILE)
Mõned pildid läbi 3 aasta ja 2 kuu:
Esimene pilt esimeses bensiinijaamas peale Übach-Palenberg’ist lahkumist…:
…usinasti veakoode kustutamas:
Märgid küljes koju tulekuks:
Jõudu sai tehtud alati kõige paremast, mis saada oli:
Vaatamata sellele, et ei saanud päris kindel olla, kas “finišijoon” (tänasel päeval peaks olema suur Audi R8 V10 reklaam?) saab ületatud, mindi ikkagi
missioonile:
Vahejahutilõdvik küljest ära tulemine ei takistanud (pärast kodus avastatud) ringi tegemast…:
…ja ilma üle 3000rpm piiri ületamata koju sõitmist (pilt Leedus):
Sõbrapilt juba kodus:
Hall eestimaine argipäev (NB! Minu auto ei ole ja ei ole kunagi olnud “hall”.):
Esimene talv garaažis, teine talv sai õiges seades elementidele vastu mindud:
Meie aja kangelased #1:
Meie aja kangelased #2:
Lõpuks sellisena välimuselt nagu soovisin (NB! Esteetika ei ole mitte kunagi isegi ligilähedaselt sama oluline, kui funktsionaalsus!):
S/RS:
Viimane #1:
Viimane #2:
Head teed!
|
|
|
|
Petu
|
postitati 06.10.18 02:31
|
|
|
Olles ise Kanadas viimased 4 kuud olnud ja juhuslikult töötanud käesolevas foorumis kummardatava brändi heaks, siis võin kinnitada kui tahetud ja
haruldased sellised kohalike Audi fännide jaoks on. Isegi tavaline A6 C6 Avant on haruldane ja huvitav auto siin, sest Avante on Põhja-Ameerika turule
lihtsalt nii vähe müüdud. Rääkimata siis veel ükskõik mis kombinatsioonis RS6-st sest neid ei müüda isegi sedaanina siin praegu. Ja C6 RS6-te ka siia
ei müüdud. C5t müüdi aga olen selle aja jooksul siin vaid kahte näinud - üks USA-st imporditud sedaan ja teine kuskil Aasiast pärit Avant.
Igatahes põnev näha, et see auto minust vaid 1,5h lennu kaugusele jõudis või veel jõuab.
Edu järgmise otsingul!
|
|
|
JoonasJJ
klubiliige
Registreerunud 29.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: '08 Civic Type R / '07 GRB STI
|
|
Lehekülgi: 1 .. 11 12 13 |
|