Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: A8 D3 4.0tdi tahmalont järgi juhi poolt (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 2687)
veix2
huviline



Registreerunud 10.06.15
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4.0tdi 2005a.

postitati 26.08.15 10:40 Tsiteeri
A8 D3 4.0tdi tahmalont järgi juhi poolt



Tege mist siis 2005a. autoga ja probleem siis järgmine.Juhi poolsest summutist must suits pidevalt,tühikäigul ei ole aga kui hakata liikuma ja varba otsaga gaasi anda on juba tahm väljas.Maanteel 100km/h sõites ka õrn silmaga nähtav must lont järgi.Kiirendades ühe foori tagant ei viska midagi,järgmisel ristil jälle nii hull et tagumist autot ei näe.
Pool tundi täiga tallates põhjagassiga kaob ka tossamine ära lõpuks aga järgmise poole tunni rahulikul sõidul hakkab sama jama jälle kummitama.Samas autol jõudu on ja liigub nagu loom.
Käivitub soojalt-külmalt sama moodi koheselt,pöörded ei kõigu,mootorituld pole põlema visanud 7000 km jooksul,diagnostika mootoris vigu ei näita,selle aja jooksul 3 korda juhe taha pandud erinevates kohtades aga tulemusteta.
Mõni arvab et pihustid,mõni pakub turbot,mõni egr jne.
Tahmafiltrit autol pole juba tehasest.

Mis teie teeksite sellises olukorras,kust alustada,ettepanekuid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
raimo21
huviline



Registreerunud 21.08.09
Kasutaja on eemal

Auto: A6

postitati 26.08.15 12:31 Tsiteeri


Sellel juba elektrilised egr-id? Kui mehaanilised, siis proovi vaakum tagant ära võtta ja proovi siis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
veix2
huviline



Registreerunud 10.06.15
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4.0tdi 2005a.

postitati 26.08.15 13:24 Tsiteeri


Egr klapid manuaalsed vaakumiga,kui vaakumid klappide küljest ära tõmban ja voolikutele pimedad ette panen siis viskab mootoritule põlema? Peaks katsetama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
raimo21
huviline



Registreerunud 21.08.09
Kasutaja on eemal

Auto: A6

postitati 26.08.15 14:58 Tsiteeri


Ei tohiks visata. Ise sõidan samamoodi juba 4 aastat :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kodanik88
huviline



Registreerunud 22.02.09
Asukoht: põlva ja võru vahel
Kasutaja on eemal

Auto: audi 90q 2.5tdi 10v, ford mustang gt cobra look, vw pasteet 1.9, Audi a8 4.0 tdi

postitati 26.08.15 20:12 Tsiteeri


Minu omal oli parempooses sumpast toss väljas, ja lõpus lõi eelsüütetule vilkuma. Viga oli turbos, geomeetria kinni.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
veix2
huviline



Registreerunud 10.06.15
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4.0tdi 2005a.

postitati 26.08.15 20:45 Tsiteeri


Kui geomeetria kinni siis peaks veakood ajus nähtav olema.Seda aga pole.Proovin egr teema ära nädalavahetusel ja annan teada mis toimus.

Samas olen tähele pannud et külma mootoriga ei tossa.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 27.08.15 10:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: veix2
Kui geomeetria kinni siis peaks veakood ajus nähtav olema.Seda aga pole.Proovin egr teema ära nädalavahetusel ja annan teada mis toimus.

Samas olen tähele pannud et külma mootoriga ei tossa.


Sa muidu seda tead, et sellel autol on kaks mootoriaju? Mõlemast vaatasid veakoode?
Sest kui ühes on sees, ei tähenda, et teises on.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
veix2
huviline



Registreerunud 10.06.15
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4.0tdi 2005a.

postitati 27.08.15 10:48 Tsiteeri


Selles olen teadlik et kaks aju,kummagis veakoode pole.Ostsin auto 2 kuud tagasi ja eelmine omanik rääkis et oli just vahetanud parempoolse turbo elektroonika (actuator vms),aga siis oli mootoritule põlema visanud kui see katki oli.Mina olen nüüd 7000 km läbinud tossamise saatel ja pole ühtegi tuld põlema visanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kodanik88
huviline



Registreerunud 22.02.09
Asukoht: põlva ja võru vahel
Kasutaja on eemal

Auto: audi 90q 2.5tdi 10v, ford mustang gt cobra look, vw pasteet 1.9, Audi a8 4.0 tdi

postitati 27.08.15 16:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: veix2
Kui geomeetria kinni siis peaks veakood ajus nähtav olema.Seda aga pole.Proovin egr teema ära nädalavahetusel ja annan teada mis toimus.

Samas olen tähele pannud et külma mootoriga ei tossa.


No mul algul tuli lihtsalt musta parempoolsest korstnast. See järjest rohkem süvenes, kuniks lõi turbod tagant ära ja eelsüüte tule vilkuma. Ma eeldan, et mul turbo viga kuna geomeetria oli kinni. Esmaspäeval või teisipäeval lähen lätti käigukasti järgi, siis viin turbod ka remonti/taastamisse. Eks siis paistab äki ei olnudki turbo viga :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 27.08.15 21:33 Tsiteeri


Ühesõnaga see probleem on diagnoositav arvutiga, miks tahma tuleb.
Lihtsalt veakoodide lugemine ei ole diagnostika.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
veix2
huviline



Registreerunud 10.06.15
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4.0tdi 2005a.

postitati 06.09.15 05:53 Tsiteeri


Kirjutan siis vahepealsetest katsetest. Tõmbasin egr klappidelt vaakum voolikud küljest ja panin pimedad ette.Solenoididele jätsin pistikud külge. Tahmalont kadunud ja seljatagune puhas.Küll aga mingi aja pärast viskas mootori tule põlema.
Kas järgmine samm oleks egr välja kodeerida ajust või peaks nad siiski alles jätma? Mis siis tegelik süüdlane seal on,kas egr klapp,solenoid või õhulugeja?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 31.1% - SQL: 68.9%]