Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Mure A4 1.8T mootoritulega (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 1485)
sky7
huviline

Avatar


Registreerunud 16.08.09
Asukoht: Tartu / Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8T Facelift

postitati 26.08.15 07:30 Tsiteeri
Mure A4 1.8T mootoritulega



Tervist
Ehk oskab keegi nõu anda.
Autoks Audi A4 B5 1.8T Facelift mootorikood AWT
Aegajalt viskas põlema mootoritule ja näitas lisaõhupumba viga. Arvutiga sai kustutatud ning mõned päevad hiljem läks uuesti põlema ja diagnost näitab sama viga.
Sai siis otsitud uus töökorras lisaõhupump ning vahetatud ära koos aju karbis oleva kaitsmega.
Nüüd siis 4 päeva muretut sõitu ning läks jälle mootorituli põlema ning kustub alles siis ära kui arvutiga viga kustutada ( diagnost näitab endiselt lisaõhupumba viga).
Pump ise töötab laitmatult arvutiga saab ilusti ta käima panna ja kõik nagu toimiks ja oleks korras.
Mootorituli ei lähe külmkäivituse ajal põlema ( kuigi see pump peaks ainult külmkäivitusel toimetama) vaid läheb põlema siis kui tosooli temp on 70-90 vahel.
Diagnost muid vigu ei näita ning mõistus hakkab juba vaikselt otsa saama. Eks näis kas nüüd läheb uuesti mingi aeg põlema jälle või mitte aga ehk on kellegil olnud sama probleem või oskab nõu anda ?
Sõiduomadusi see mootorituli ei mõjuta aga häirib kui to tuluke armatusi põleb.

Suured tänud juba ette ära!!!!


rh
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 26.08.15 07:46 Tsiteeri


Mis kood?
Oled vast ise ka juba lõpuks aru saamas, et sellist veakoodi ei ole olemas, mille ühene tõlgendus on see, et see pump vajab vahetust.


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rs156
Suletud konto



Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal


postitati 26.08.15 07:57 Tsiteeri


Ilmselt jah, ütleb, kas surve liiga madal, suur või pole üldse. Vabalt võib viga olla hoopis torudes või klapis, mida mööda see õhk liigub. Ilma koodi teadmata ei oska siin keegi eriti päriselt aidata, ma arvan.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sky7
huviline

Avatar


Registreerunud 16.08.09
Asukoht: Tartu / Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8T Facelift

postitati 26.08.15 07:59 Tsiteeri


Kahjuks koodi ei tea remondimees kes diagnosti tegi ütles et näitab pumba viga rohkem ei oska kommenteerida.
Imelik et ta sooja mootoriga viga sisse peksab :(


rh
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sky7
huviline

Avatar


Registreerunud 16.08.09
Asukoht: Tartu / Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8T Facelift

postitati 26.08.15 10:22 Tsiteeri


Mees kes diagnosti tegi ütles et veaks oli : secondary air injection


rh
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 26.08.15 10:42 Tsiteeri


Kood uuri välja, sest muul juhul hulbid inforägastikus.
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Special:Search?search=secondary+air+injection&fulltext=Go


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sky7
huviline

Avatar


Registreerunud 16.08.09
Asukoht: Tartu / Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8T Facelift

postitati 06.09.15 14:30 Tsiteeri


Peale viimast kustutamist läks jälle 4 päeva möödudes mootorituli põlema. Pold aega asjaga tegeleda ja täna sai arvuti taha pandud ning veakood siis selline:

http://www.upload.ee/image/5182123/CAM00206.jpg

Ehk oskab nüüd keegi rohkem infot jagada :)


rh
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ragnara
huviline



Registreerunud 23.03.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b9 2.0TDI Quattro

postitati 06.09.15 16:50 Tsiteeri


Siin ju kaks veakoodi? Üks seotud vist nukkvõlliga? Mingi nuka andur vms? See lisaõhupump küll ei tohiks mootorituld põlema panna. Mul ühel a4 oli see nii pekkis, et kui ta tööle hakkas siis kõlas see nagu kohe lendab miskit vasta taevast aga ei põlenud midagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sky7
huviline

Avatar


Registreerunud 16.08.09
Asukoht: Tartu / Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8T Facelift

postitati 06.09.15 17:01 Tsiteeri


Veakoode tõesti kaks.
Nukaviga on ta esimest korda sisse viskand eelnevatel kordadel on aint pumba viga sisse viskand ja see on ka mootoritule põlema pannud, sest muid vigu ei ole sisse tuld.
Mul vana pump oli täiesti ära mädanend vett oli ka omajagu sees ja kaitse oli puru. Sai pandud uus pump ja uus kaitse ning arvutiga testides toimib kõik aga millegipärast viskab veab sisse ja mootoritule põlema.




Tsitaat:
Algselt postitas: ragnara
Siin ju kaks veakoodi? Üks seotud vist nukkvõlliga? Mingi nuka andur vms? See lisaõhupump küll ei tohiks mootorituld põlema panna. Mul ühel a4 oli see nii pekkis, et kui ta tööle hakkas siis kõlas see nagu kohe lendab miskit vasta taevast aga ei põlenud midagi.



rh
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 06.09.15 17:16 Tsiteeri


http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16795/P0411/001041

Tööta see läbi.


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tomes
huviline



Registreerunud 12.10.11
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 1.8T 140KW

postitati 06.09.15 17:25 Tsiteeri


Kui vana pump vett täis oli, siis jääb mootori taga olev klapp avatud asendisse ja väljalaskes olev niiskus koguneb õhupumpa (kuna see on kõige madalamal). Klapi lahtijäämises on tõenäoliselt süüdi klapp ise (võll oksüdeerunud), kuid igaks juhuks võib üle kontrollida ka seda juhtiva solenoidi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sky7
huviline

Avatar


Registreerunud 16.08.09
Asukoht: Tartu / Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8T Facelift

postitati 07.09.15 03:59 Tsiteeri


Annab seda klappi kuidagi puhastada või remontida ka juhul kui tolles viga on? Või peaks uut vaatama?
Täna aega saab siis võtan asja ette.


Tsitaat:
Algselt postitas: tomes
Kui vana pump vett täis oli, siis jääb mootori taga olev klapp avatud asendisse ja väljalaskes olev niiskus koguneb õhupumpa (kuna see on kõige madalamal). Klapi lahtijäämises on tõenäoliselt süüdi klapp ise (võll oksüdeerunud), kuid igaks juhuks võib üle kontrollida ka seda juhtiva solenoidi.



rh
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sky7
huviline

Avatar


Registreerunud 16.08.09
Asukoht: Tartu / Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8T Facelift

postitati 07.09.15 07:27 Tsiteeri


Sai garaazi all käidud ja süsteemi uuritud väheke.
Klappi suht keeruline kätte saada aga selgus et solenoidil pole vaakumitki küljes.
Vaakum sai külge pandud ja nüüd ehk enam selle probleemiga tegelema ei pea.


rh
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 28.8% - SQL: 71.2%]