sky7
huviline
Registreerunud 16.08.09
Asukoht: Tartu / Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8T Facelift
|
postitati 26.08.15 07:30
|
|
|
Mure A4 1.8T mootoritulega
Tervist
Ehk oskab keegi nõu anda.
Autoks Audi A4 B5 1.8T Facelift mootorikood AWT
Aegajalt viskas põlema mootoritule ja näitas lisaõhupumba viga. Arvutiga sai kustutatud ning mõned päevad hiljem läks uuesti põlema ja diagnost näitab
sama viga.
Sai siis otsitud uus töökorras lisaõhupump ning vahetatud ära koos aju karbis oleva kaitsmega.
Nüüd siis 4 päeva muretut sõitu ning läks jälle mootorituli põlema ning kustub alles siis ära kui arvutiga viga kustutada ( diagnost näitab endiselt
lisaõhupumba viga).
Pump ise töötab laitmatult arvutiga saab ilusti ta käima panna ja kõik nagu toimiks ja oleks korras.
Mootorituli ei lähe külmkäivituse ajal põlema ( kuigi see pump peaks ainult külmkäivitusel toimetama) vaid läheb põlema siis kui tosooli temp on 70-90
vahel.
Diagnost muid vigu ei näita ning mõistus hakkab juba vaikselt otsa saama. Eks näis kas nüüd läheb uuesti mingi aeg põlema jälle või mitte aga ehk on
kellegil olnud sama probleem või oskab nõu anda ?
Sõiduomadusi see mootorituli ei mõjuta aga häirib kui to tuluke armatusi põleb.
Suured tänud juba ette ära!!!!
rh
|
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.08.15 07:46
|
|
|
Mis kood?
Oled vast ise ka juba lõpuks aru saamas, et sellist veakoodi ei ole olemas, mille ühene tõlgendus on see, et see pump vajab vahetust.
|
|
|
|
rs156
Suletud konto
Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.08.15 07:57
|
|
|
Ilmselt jah, ütleb, kas surve liiga madal, suur või pole üldse. Vabalt võib viga olla hoopis torudes või klapis, mida mööda see õhk liigub. Ilma koodi
teadmata ei oska siin keegi eriti päriselt aidata, ma arvan.
|
|
|
sky7
huviline
Registreerunud 16.08.09
Asukoht: Tartu / Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8T Facelift
|
postitati 26.08.15 07:59
|
|
|
Kahjuks koodi ei tea remondimees kes diagnosti tegi ütles et näitab pumba viga rohkem ei oska kommenteerida.
Imelik et ta sooja mootoriga viga sisse peksab 
rh
|
|
|
|
sky7
huviline
Registreerunud 16.08.09
Asukoht: Tartu / Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8T Facelift
|
postitati 26.08.15 10:22
|
|
|
Mees kes diagnosti tegi ütles et veaks oli : secondary air injection
rh
|
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
sky7
huviline
Registreerunud 16.08.09
Asukoht: Tartu / Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8T Facelift
|
|
ragnara
huviline
Registreerunud 23.03.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: A4 b9 2.0TDI Quattro
|
postitati 06.09.15 16:50
|
|
|
Siin ju kaks veakoodi? Üks seotud vist nukkvõlliga? Mingi nuka andur vms? See lisaõhupump küll ei tohiks mootorituld põlema panna. Mul ühel a4 oli see
nii pekkis, et kui ta tööle hakkas siis kõlas see nagu kohe lendab miskit vasta taevast aga ei põlenud midagi.
|
|
|
sky7
huviline
Registreerunud 16.08.09
Asukoht: Tartu / Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8T Facelift
|
postitati 06.09.15 17:01
|
|
|
Veakoode tõesti kaks.
Nukaviga on ta esimest korda sisse viskand eelnevatel kordadel on aint pumba viga sisse viskand ja see on ka mootoritule põlema pannud, sest muid vigu
ei ole sisse tuld.
Mul vana pump oli täiesti ära mädanend vett oli ka omajagu sees ja kaitse oli puru. Sai pandud uus pump ja uus kaitse ning arvutiga testides toimib
kõik aga millegipärast viskab veab sisse ja mootoritule põlema.
Tsitaat: | Algselt postitas: ragnara
Siin ju kaks veakoodi? Üks seotud vist nukkvõlliga? Mingi nuka andur vms? See lisaõhupump küll ei tohiks mootorituld põlema panna. Mul ühel a4 oli see
nii pekkis, et kui ta tööle hakkas siis kõlas see nagu kohe lendab miskit vasta taevast aga ei põlenud midagi. |
rh
|
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
tomes
huviline
Registreerunud 12.10.11
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 1.8T 140KW
|
postitati 06.09.15 17:25
|
|
|
Kui vana pump vett täis oli, siis jääb mootori taga olev klapp avatud asendisse ja väljalaskes olev niiskus koguneb õhupumpa (kuna see on kõige
madalamal). Klapi lahtijäämises on tõenäoliselt süüdi klapp ise (võll oksüdeerunud), kuid igaks juhuks võib üle kontrollida ka seda juhtiva solenoidi.
|
|
|
sky7
huviline
Registreerunud 16.08.09
Asukoht: Tartu / Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8T Facelift
|
postitati 07.09.15 03:59
|
|
|
Annab seda klappi kuidagi puhastada või remontida ka juhul kui tolles viga on? Või peaks uut vaatama?
Täna aega saab siis võtan asja ette.
Tsitaat: | Algselt postitas: tomes
Kui vana pump vett täis oli, siis jääb mootori taga olev klapp avatud asendisse ja väljalaskes olev niiskus koguneb õhupumpa (kuna see on kõige
madalamal). Klapi lahtijäämises on tõenäoliselt süüdi klapp ise (võll oksüdeerunud), kuid igaks juhuks võib üle kontrollida ka seda juhtiva solenoidi.
|
rh
|
|
|
|
sky7
huviline
Registreerunud 16.08.09
Asukoht: Tartu / Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8T Facelift
|
postitati 07.09.15 07:27
|
|
|
Sai garaazi all käidud ja süsteemi uuritud väheke.
Klappi suht keeruline kätte saada aga selgus et solenoidil pole vaakumitki küljes.
Vaakum sai külge pandud ja nüüd ehk enam selle probleemiga tegelema ei pea.
rh
|
|
|
|