Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: C7 2.0 130 kw (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 1543)
sammalselg
huviline

Avatar


Registreerunud 17.04.09
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 530 XD; A6 C7 2.0 130kw ; Jeep GC 3.0 CRD ;Honda CBR R ;Yamaha Grizzly

postitati 23.08.15 09:46 Tsiteeri
C7 2.0 130 kw



Tere!

Küsimus siis pealkirjas mainitud mudeli kohta: suve jooksul on 3... 4 korda juhtunud , et peale mootori seismajätmist mõlemad ventilaatorid jätkavad täistuuridel tööd.
Esimene kord mõtlesin , et kuuma ilma tõttu ja ei teinud sellest välja . Kui aga 15 min hiljem ikka seisma ei olnud jäänud panin auto uuesti käima, tegin väikese ringi ja alles siis saabus vaikus. Kahjuks on juhtunud kogu aeg nii , et ei ole olnud võimalik auto juurde passima jääda , millal siis lõpuks ise seisma jääb .Alati olen pidanud uuesti käima panema ja seeläbi teema lõpetama.

Uurisin välismaistest foorumitest , seal pakutakse , et põletab DPF i. Samas raamatus on kirjas , et kui seda teeb , süttib armatuuril mingi tuli. Poole aasta ja 10000 km jooksul ei ole sellist tuld kordagi märganud.
Mis sagedus võiks olla normaalne kui seda DPF i põletab ?

Tänud ette.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 23.08.15 14:38 Tsiteeri


1. Mingit tuld ei sütti DPF-i põletamise ajal. Süttib tuli siis, kui asi p-s on.
2. Ventilaatorid lähevad käima siis, kui auto seiskamise hetkel on täidetud teatud parameetrid. Näiteks summuti temperatuur üle mingi kindla väärtuse, mootori temperatuur üle kindla väärtuse jne. Kui parajasti DPF-i põletas on loomulikult asi tulikuum ning süttimisohu vältimiseks pannakse vendikad käima.

Paanikaks pole põhjust. Jahtub maha ning lülitub ise välja.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 23.08.15 14:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
1. Mingit tuld ei sütti DPF-i põletamise ajal. Süttib tuli siis, kui asi p-s on.
2. Ventilaatorid lähevad käima siis, kui auto seiskamise hetkel on täidetud teatud parameetrid. Näiteks summuti temperatuur üle mingi kindla väärtuse, mootori temperatuur üle kindla väärtuse jne. Kui parajasti DPF-i põletas on loomulikult asi tulikuum ning süttimisohu vältimiseks pannakse vendikad käima.

Paanikaks pole põhjust. Jahtub maha ning lülitub ise välja.


Just, täitsa normaalne nähtus, vahest vuhistab paar minutit, vahest rohkem.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sammalselg
huviline

Avatar


Registreerunud 17.04.09
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 530 XD; A6 C7 2.0 130kw ; Jeep GC 3.0 CRD ;Honda CBR R ;Yamaha Grizzly

postitati 23.08.15 15:40 Tsiteeri


Tänud , härrased!

Kui järgmine kord teeb, proovin niikaua oodata kui vagusi jääb. Ebakindlus oli sellega seotud , et äkki on aku tühi kui tagasi tulen.

Miks siis raamatus kirjutab , et tuli peab hakkama põlema? Seal on veel õpetus ´´ tule süttides tuleb sõita vähemalt 15 min 2000 rpm ga?

Saan õigesti aru , et kui asi toimib OK ei pruugi tuli üldse põlema hakata ? Mainin veel , et mul on põhiliselt pikad otsad, linnas krutin vähe.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 23.08.15 16:53 Tsiteeri


Kui kõik normaalselt toimib, ei näegi mingit DPF-i tulukest kunagi. Kehtib ka vanemate mudelite kohta.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sammalselg
huviline

Avatar


Registreerunud 17.04.09
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 530 XD; A6 C7 2.0 130kw ; Jeep GC 3.0 CRD ;Honda CBR R ;Yamaha Grizzly

postitati 23.08.15 17:59 Tsiteeri


Tänud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sammalselg
huviline

Avatar


Registreerunud 17.04.09
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 530 XD; A6 C7 2.0 130kw ; Jeep GC 3.0 CRD ;Honda CBR R ;Yamaha Grizzly

postitati 27.08.15 06:30 Tsiteeri


Nüüd oli võimalus seda aega mõõta ,võttis täpselt 15 min. Välistemperatuur oli + 25. Kehva akut sellel masinal ilmselt lubada ei saa.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 27.08.15 09:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sammalselg
Nüüd oli võimalus seda aega mõõta ,võttis täpselt 15 min. Välistemperatuur oli + 25. Kehva akut sellel masinal ilmselt lubada ei saa.


Ei saagi, juba c6-l ei saa kehva akut lubada. Paljud muidugi sellest ei hooli ja lasevad "võiduka" lõpuni. Vähemalt igal teisel c6-l, mida uurin, on aku kehv. Sellega seoses jällegi vearegister punane.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 29.7% - SQL: 70.3%]