mariusv
huviline
Registreerunud 09.04.12
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 TDI QUATTRO
|
postitati 22.08.15 17:04
|
|
|
Audi A6 C4 2.5TDi Quattro - 1996 - Marius
Tere kõigile Audi huvilistele
Otsustasin ka teha oma liikurist teema, autoks A6 C4 2.5TDi Quattro, väljalaskeaastaks 1996. Pikalt sai seigeldud erinevate autode roolis, kuid ükski
ei tundunud piisavalt hea. Lõpuks sai langetatud otsus, et järgmiseks autoks on just see. Põhjuseks võiks tuua ilmselt selle, et tegu on Minu silmis
autoga, mis on tõesti Auto. Praktiline, (väga) töökindel, ökonoomne ning samuti ka väga mugav ja silmapaistev.
Teemas kajastuvad lühikesed ülevaated tehtud töödest, et oleks endal hea jälgida, mis tööd tehtud ning kuna.
Autost lähemalt, võibolla rohkem lisadest, kuna muu on kõigile nagunii teada, kui öelda A6 C4 2.5TDi
Elektriline helehall sportsisu, millest juhiiste on kahjuks üsna kehvas seisukorras ( mõlemad vasakpoolsed padjad katki )
4x istmesoojendused
Bose heli, koos originaal maki ja cd-boxiga.
Servorool
Püsikiirusehoidja
Webasto - hetkel küll garaazis karbi sees, tuligi ostes karbiga kaasa, üsna väsinud näeb välja teine. Enne talve tuleb kindlasti lähemalt uurida asja
ja loodetavasti ka külge panna.
Soojendusega ning kokkuklapitavad peeglid, kokku nad küll ennast pakkida veel ei taha, kuna ei tunne puudust sellest, aga ühel päeval kindlasti uurin
välja milles probleem.
Tulede pesurid ning Xenonid ( philips )
Rohkem nagu hetkel ei meenugi, igast kardinad ja koeravõrgud ka olemas, telefon vedeleb ka kusagil.
Auto ajaloost võibolla natuke.
Minu kätte sattus auto nüüdseks umbes pool aastat tagasi Tallinnast. Enne seda olla toodud 2012 Leedust ning enne seda on veerenud Saksa teedel,
millest on järel ka täidetud hooldusraamat kuni 200tkm, mille sissekanne oli 2009 aastal. Hetkel on ees 326tkm, niiet tahaks isegi uskuda, et tegu on
õige läbisõiduga.
Endajaoks : ÕV + filtrid 325000
Mõned pildid ka : heh, avastasin, et polegi suurt midagi üleslaadida
Sai numbrimärk kahepoolse teibiga pandud ja tuledesse ledid, ise rahul.
|
|
|
indrek1000
huviline
Registreerunud 20.06.10
Asukoht: Mõisaküla / Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c4 Avant 2,5TDIQ, vaz 21013, passat
|
postitati 23.08.15 08:36
|
|
|
Tere
Kas tehase originaal xenon v ise paigaldatud?
Jõudu masinaga!
Indrek
|
|
|
mariusv
huviline
Registreerunud 09.04.12
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 TDI QUATTRO
|
postitati 23.08.15 11:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: indrek1000
Tere
Kas tehase originaal xenon v ise paigaldatud?
Jõudu masinaga!
Indrek |
Ise paigaldatud, aga mitte minu poolt.
|
|
|
mariusv
huviline
Registreerunud 09.04.12
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 TDI QUATTRO
|
postitati 30.09.15 20:54
|
|
|
LS 332000
Ette said uued kettad - klotsid ja genekarihmapinguti amort. Muidu kulgenud kalla ja talla re˛iimis.
|
|
|
sector
huviline
Registreerunud 24.10.14
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 2.2 20vt
|
postitati 03.10.15 23:47
|
|
|
Ilus ja puhas...
Paar veidi paremat pilti ka:
|
|
|
mariusv
huviline
Registreerunud 09.04.12
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 TDI QUATTRO
|
postitati 27.10.15 18:24
|
|
|
LS 333000 vahetusse läks juhtpihusti kuna vanal suri andur ära.
Hetkel painab üks huvitav hääl, mis tekib külma mootoriga. Tundub nagu oleks generaatori pinguti, aga proovitud 3 erinevat pingutit ja amorti, ikka
sama probleem. Ehk oskab keegi aidata ? Heli ja pilt https://www.youtube.com/watch?v=1N98IUfaZM8
Uueks suveks sai 16 tollised Flat Fived ostetud.
Huvitavalt kombel sööb juhipoolset rehvi, väliskülge, sild paigas ja korras, igatpidi läbi loksutatud. Kas võibolla, et rooliots on sut sut pehme, et
lõtkutestis ei näita välja, aga reaalses olukorras annab järgi. Maanteel kerge vibra ka roolis.
|
|
|
Kmerevits
huviline
Registreerunud 04.03.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 27.10.15 18:32
|
|
|
Mul tegi ka sellist häält pill kunagi Tagajärg oli see, et see
leevendiga rihmaratas alt oli lahti. Väntvõlli käbi hukas jne. Palju Õnne!
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 27.10.15 18:32
|
|
|
Olen suht kindel, et visco laager. Mul hakkas ka sellist häält tegema lihtsalt lambist peale pikemat seismist ja võtsin panin 85kw pealt pärit kronsa
külge millel odavam laager. Selle laagri kohta siin kuskil teema ka olemas. Originaal jube kallis 160e oli äkki vms . Võimalus on kas seal natuke
treida ja panna 3 eraldi laagrit või siis 85kw kronsa millel 3 poldiga laager.
|
|
|
mariusv
huviline
Registreerunud 09.04.12
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 TDI QUATTRO
|
postitati 27.10.15 18:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kuno666
Olen suht kindel, et visco laager. Mul hakkas ka sellist häält tegema lihtsalt lambist peale pikemat seismist ja võtsin panin 85kw pealt pärit kronsa
külge millel odavam laager. Selle laagri kohta siin kuskil teema ka olemas. Originaal jube kallis 160e oli äkki vms . Võimalus on kas seal natuke
treida ja panna 3 eraldi laagrit või siis 85kw kronsa millel 3 poldiga laager. |
Aga miks ta seda pingutit niimoodi väristaks ?
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 27.10.15 18:41
|
|
|
No pinguti peab nagunii mingil määral värisema. Võta korra rihm maha ja siis pane käima ja kui viga kadund siis keera kõik rullikud läbi ja on kuulda
kohe mis kõriseb. Ma endal nii sain teada.
|
|
|
Sparkle
huviline
Registreerunud 27.12.07
Asukoht: põlva
Kasutaja on eemal
Auto: 80 typ85(Q), S6 C4 AAN, A3 8V Tdi Q
|
postitati 27.10.15 18:55
|
|
|
Soovitan kiirel laiali lõhukada enne kui väntvõlli otsas käbi ära keerab, siis on nägemist nukkvõll-klappid-plokikaas-kolvid jne.
Kuskilt olen kuulnud et arvutiga näeb ka seda, kas käbi lahti või mitte, et pidi süütenurk väga ebamäärane olema. Korras autol on see number ühtlane.
|
|
|
teitur
huviline
Registreerunud 07.07.10
Asukoht: Hiiumaa/Kärdla
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad C5, VAZ 2105
|
postitati 27.10.15 19:55
|
|
|
Väntvõlli rihmaratas läbi. Omal läbikäidud tee, sümptomid olid samad.
|
|
|
mariusv
huviline
Registreerunud 09.04.12
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 TDI QUATTRO
|
postitati 06.11.15 16:41
|
|
|
LS 335000
Vahetatud sai hammasrihm koos rullidega, pumbarihm koos rullidega ja genekarihm, lisaks ka vända rihmaratas koos kõige pudinatega. Klõbistamine
kadunud.
LS336000
Õlivahetus + filtrid. Castrol täissünt 5w40
LS 337000
Xenon 55w kaugtulesse. Punane ledriba salongi.
http://www.upload.ee/image/5365540/DSC_0478.JPG
|
|
|
mariusv
huviline
Registreerunud 09.04.12
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 TDI QUATTRO
|
postitati 19.12.15 17:37
|
|
|
LS 341000
Kommiraha eest tuli kätte üks korralik S4 paneel - panin külge ka.
Muidu kõik hästi toiminud ja aina juurde valanud ja sõitnud.
LS342000
Kuna ei saanud ideaalselt paika silda läksid vahetusse esimesed rooliotsad(lemförder) ja tagumised reg. vardad (moog). Lisaks said ka taha uued kettad
klotsid ja sild 3d pingis paika.
Järgmiseks on plaanis sidurile uuenduskuur teha, üsna läbi teine.
Uus aku, Varta F18 85aH ja 800A käivitusvool, 315x175x175 ilmselt suurim mis mahub.
|
|
|
mariusv
huviline
Registreerunud 09.04.12
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 TDI QUATTRO
|
postitati 24.01.16 11:46
|
|
|
-20+ kraadidega on selline probleem, et võibki ketrama jääda, käima ei lähe. Alla selle käib enamvähem poolest pöördest. Eelsüüteküünlad
korras(Kontrollitud oommeetriga) piipu vool tuleb. Nööriga tõmmates läheb üsna probleemivabalt. Oskab keegi vihjeid anda milles võib probleem olla ?
Süüde hiline? Pump nõrk? Mootor hõre ?
|
|
|
teitur
huviline
Registreerunud 07.07.10
Asukoht: Hiiumaa/Kärdla
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad C5, VAZ 2105
|
postitati 24.01.16 15:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mariusv
-20+ kraadidega on selline probleem, et võibki ketrama jääda, käima ei lähe. Alla selle käib enamvähem poolest pöördest. Eelsüüteküünlad
korras(Kontrollitud oommeetriga) piipu vool tuleb. Nööriga tõmmates läheb üsna probleemivabalt. Oskab keegi vihjeid anda milles võib probleem olla ?
Süüde hiline? Pump nõrk? Mootor hõre ? |
Variante on palju:
1. Aku kehva, starter veab mootorit küll ringi, aga pumba jaoks on pinge juba liiga madal, et kütet peale anda.
2. Starter väsinud, ei vea mootorit piisavalt kiirelt ringi.
3. Süüde hiline.
|
|
|
mariusv
huviline
Registreerunud 09.04.12
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 TDI QUATTRO
|
postitati 23.02.16 16:19
|
|
|
LS 346000
Vahetusse läks sidur koos 2mass hoorattaga - Sachs, mis oli uuevääriline
Samuti mootoriõli koos filtritega
|
|
|
mariusv
huviline
Registreerunud 09.04.12
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 TDI QUATTRO
|
postitati 12.03.16 09:14
|
|
|
müüdud
|
|
|