huli644n
huviline
Registreerunud 15.08.15
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: '86 Audi 80 B2
|
postitati 15.08.15 14:04
|
|
|
Audi 80 B2 1,8 - 1986 - huli644n
Aastal 1986 hakkas selle Audi 80ne elu pihta saksas. Seal ta sõitis 1998. aastani ja omas kahte omanikku.
1998. aastal ostis mu isa selle, siis oli 145000km sõidetud. Isa sõitis sellega 2014 aasta detsembrini, mil ta ise kahjuks lahkus.
Palju ta sellega ei sõitnud, praegu on läbisõit 280000+km. Selle aja jooksul on kõvasti selle eest hoolt kantud ja palju mälestusi tekkinud.
Kõik mis tegemist vajas sai alati tehtud. Hammasrihm vahetatud ka hiljuti.
Nüüd siis minu käsutuses see audi.
Andmetest siis niipalju, et 1,8 karpa, 66kw manuaal ja esivedu. Varustust eriti nagu polegi, kõik lihtne mehhaanika. Puudust tunnen hetkel ainult
roolivõimust.
Aga nüüd siis, detsembrist jäi ta seisma. Kuu tagasi panin aku peale, viskasin suverattad alla ja läksin ülevaatusele. Ainus asi mis neid häiris oli
see, et tulekustuti oli taatlemata. Muu oli laitmatu. Hämmastav !
Kuna sidur libises juba viimased paar aastat, siis lasin selle nüüd lõpuks ära vahetada.
Bensufiltri vahetasin, 98-t tankisin, hakkas paremini käima, aga vaja ikka karpat sättida, liiga janune on .
Tehtud õlivahetus + uus õhufilter 282000 13.08.
Vahetasin tagumised kõlarid hertz-ide vastu, panin oma peoneegri maki sisse ja lajatasin ka xplodi pagassi, aga kuna see võtab seal nii palju ruumi,
siis väga kauaks see sinna ilmselt ei jää .
Tegin ka usa-style pargid.
Kõige murettekitavam on hetkel kere. Aeg-ajalt on saanud ikka midagi teha, et väga käest ei läheks, aga ega sellest nii lihtsalt ei pääse.
Paar aastat tagasi sai keevitatud põhja ja tagasilla kinnitusi, nüüd tuleks veel välimuselt kere ära teha. Saaks ehk ühtlasemaks, hetkel ikka päris
lapiline eelmistest tegemistest .
Aga noh, mis ma siin ikka omaette lobisen.. Vaadake ise.
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 15.08.15 18:55
|
|
|
Endal ka kodus taoline b2, mis sõidab igapäevaselt Tõsised ellujääjad on neeed. Edu ehitusel ja kui vaja abi jüu ja nüu ja varuosadega, siis võid
vabalt küsida.
|
|
|
|
huli644n
huviline
Registreerunud 15.08.15
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: '86 Audi 80 B2
|
postitati 16.08.15 01:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KeveN
Endal ka kodus taoline b2, mis sõidab igapäevaselt Tõsised ellujääjad on neeed. Edu ehitusel ja kui vaja abi jüu ja nüu ja varuosadega, siis võid
vabalt küsida. |
Nad on ellujääjad jah, aga mannetult väheks on neid jäänud kahjuks.
Varuosadest rääkida, siis esimene asi mis pähe tuleb, on tuledelüliti. Seda oleks tarvis. Nagu olen kuulnud, siis see on suht kuluv värk neil, hetkel
endal ka, jootsin seal lülitis need klemmid jämedamaks, aga mingil põhjusel jäi tagumine udukas peale tänu sellele.. ei ole päris täpselt pihta
saanud.
Ideaalis muidugi on mõte saada ette 4 tuld usa stiilis ehk siis oran˛ide nurkadega ja 90 b2 kupee stange. Aga see pole odav lõbu ja see ilmselt
lähitulevikus ei juhtu.
Edit: Tuli meelde veel üks tüüpiline asi, roolilati küljes leevendusamort koliseb, see oleks vaja ka välja vahetada.
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 16.08.15 07:06
|
|
|
Tuledelüliti suht minev asi jh. Tee tuled releede peale, muidu jäädki vahetama neid lüliteid. Mul midagi on enda varudes, pean tuhlama.
Roolilatt on müüdud, mina sinuasemel muidugi võtaks mingi varuosade b3 küljest terve toimiva roolivõimu süsteemi. Õige inimese käest saad pumba,
voolikud, lati ja rihmaseibid vast mingi 50 euriga. Endal ka olemas, aga hoian endale varuks. Kindlasti seda vahetust teed siis peab doonorautolt
kiilrihma rihmasebid võtma roolivõimuga masina omad, sest need eirnevad.
See usa tulede teema võid veel teostada, aga audi 90 stangede teema unusta ära. Tolleks sul vaja esi ja taga kroomliiste, taga ja esistanget ja siis
küljekarbi katteid. Ühesõnaga raske leida, kallid ja alalt oht et katki lähevad. Pigem jäta selliseks nagu on, tee aind korda.
|
|
|
|
huli644n
huviline
Registreerunud 15.08.15
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: '86 Audi 80 B2
|
postitati 16.08.15 12:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KeveN
Tuledelüliti suht minev asi jh. Tee tuled releede peale, muidu jäädki vahetama neid lüliteid. Mul midagi on enda varudes, pean tuhlama.
Roolilatt on müüdud, mina sinuasemel muidugi võtaks mingi varuosade b3 küljest terve toimiva roolivõimu süsteemi. Õige inimese käest saad pumba,
voolikud, lati ja rihmaseibid vast mingi 50 euriga. Endal ka olemas, aga hoian endale varuks. Kindlasti seda vahetust teed siis peab doonorautolt
kiilrihma rihmasebid võtma roolivõimuga masina omad, sest need eirnevad.
See usa tulede teema võid veel teostada, aga audi 90 stangede teema unusta ära. Tolleks sul vaja esi ja taga kroomliiste, taga ja esistanget ja siis
küljekarbi katteid. Ühesõnaga raske leida, kallid ja alalt oht et katki lähevad. Pigem jäta selliseks nagu on, tee aind korda. |
See roolivõimu mõte mul ka peast läbi käinud.
Aga usa tuledega tuleb mingi stange ikka leida, millel suunatuled stanges ja 90 oma minu silmis näeb kõige viisakam .
Eks aeg näitab mis saab. Esialgu rõhk ikkagi kere korrastamisel
|
|
|
huli644n
huviline
Registreerunud 15.08.15
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: '86 Audi 80 B2
|
postitati 21.09.15 17:29
|
|
|
Sain piltide lisamise selgeks, muutsin esimest postitust.
Vahepeal oli igav.
Numbrituledesse sai pandud led, kellaploki valgus mis oli enne ka punane, aga tuhmunud hõõgpirniga on nüüd eredam punane led. Häiris salongivalgus,
mis originaalis on ainult juhiukse kohal. Oli üle üks 48led plaat mis sai kasutusse võetud, juhe pikemaks tehtud ja kunagisest nissanist oli üle
laelamp mille küljest võtsin klaasi. Ise olen rahul (kunagi juhe vaja paremini peitu panna).
Kõik sellised modifitseerimised, mida saab hõlpsasti originaaliks tagasi teha vajadusel.
|
|
|
huli644n
huviline
Registreerunud 15.08.15
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: '86 Audi 80 B2
|
postitati 11.11.15 15:02
|
|
|
Vahepeal sai natuke iluravi tehtud.
Mõnda aega peale valmimist läks pahasti, aga nüüd asi korras jälle.
Roolivarras läks kõveraks, sarniiri poldid murdusid, tiib kõver ja põll vigane.
Roolivarras koos rooliotsaga vahetatud, uus õõts sarniiriga, tiib sirgeks (enamvähem), põll lapitud.
Talverattad all.
Kannatab hetkel ära niikaua, kuni ükskord võimalus tekib kogu kere põhjalikult ette võtta.
|
|
|
|