Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi A8 3.3 TDI ei käivitu (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 2031)
Tarmo12
huviline



Registreerunud 22.01.14
Asukoht: Tartu/Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.5 TDI

postitati 11.08.15 14:08 Tsiteeri
Audi A8 3.3 TDI ei käivitu



Autoks siis A8, mootoriks kuulus V8 3.3. Täna suutis üllatada sellega et hommikul külmast peast läks käima väga hästi, kas just paugupill, aga väga ketrama ei pidanud, see-eest eile sooja mootoriga ketrasin mõnusad 15-20 seki enne kui elu sisse võttis. Täna mõtlesin sõita väheke, kuid peale 20 kilomeetrit suri pidurdades välja ja enam tööle ei läinudki. Eelnevalt on sõidu ajal vilgutanud ka eelsüüte küünla tuld, kui see juhtub, siis jõud kaob ja pöörded üle 3k ei lähe.

Tean et siin on sarnaseid teemasid, lugesin kõik läbi, kuid sümptomid tundusid veidikene erinevad.
Oisu Diisel pakkus et mul on mingi pihusti jama. Järgmine kuu arvatavasti läheb auto sinna ka parandusse, kuid mõtlesin et igaks juhuks küsin Audi-gurudelt et äkki kellelgi on samasugune asi juhtunud ja oskab aidata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
raidoaudics
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal


postitati 13.08.15 20:39 Tsiteeri


Oskan varuosadega aidata, kui midagi vaja peaks minema :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raimo21
huviline



Registreerunud 21.08.09
Kasutaja on eemal

Auto: A6

postitati 13.08.15 22:41 Tsiteeri


Pihusti vea peaks arvutiga àra nägema.
Arvan, et viga akki paagis voi lekivad paagist tulevad voolikud, mis lahevad pumpa.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 15.08.15 04:46 Tsiteeri


Arvan, et seda pihusti viga ei näe arvutiga, kui see lihtsalt liigselt kütust tagasivoolu laseb. Vigast pihustit on kõige lihtsam otsida neid ühekaupa pimedaks pannes, või siis kohe mõõta tagasivoolud.

Mittekäivitumise põhjus on tavaliselt arvutiga näha, kõrgrõhu poolel ei saavutata ettenähtud 100bar rõhku. Aga täpse põhjuse kindlakstegemine on paras ulme sellel autol. Minu töökoja taga seiseb üks selline juba pool aastat, igasugune huvi on kadunud omanikul. Tagatipuks lendasid peale pikemat seismist käivitades nookurid vahelt minema, lahti võttes olid nukkvõllid kulunud nagu 2.5 "Hitleril". Loomulikult saaks korda need autod, korraga 8 pihustit stendi/remonti, mõni uus rõhuregulaator jne., aga keegi ei ole nõus nii palju raha välja käima:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tarmo12
huviline



Registreerunud 22.01.14
Asukoht: Tartu/Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.5 TDI

postitati 21.08.15 09:01 Tsiteeri


Sai nüüd lõpuks aega töölt ning sõber pistis arvuti taha autole pandud ja kõige tõenäolisemad vead mis silma jäid olid need:
17428 - Fuel Pressure Regulation
P1020 - 35-10 - Control Range Exceeded - Intermittent
17687 - Valve for Fuel Metering (N290)
P1279 - 35-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

googlist leidsin sellise jutu:
The fuel metering valve -N290- is installed in the high-pressure
pump. Renewing the solenoid valve involves replacing the entire
high-pressure pump.
The high-pressure pump supplies far more fuel than is delivered
by the injectors. The high-pressure pump is therefore driven at
camshaft speed by the engine management system toothed belt.
In addition, the fuel metering solenoid valve is responsible for fuel
return as a function of power. Thus the amount of fuel delivered
and compressed is only slightly in excess of that injected so as to
reduce the pump power requirement and the extent to which the
fuel heats up.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 34.0% - SQL: 66.0%]