Ardo100
huviline
Registreerunud 28.05.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.07.15 20:23
|
|
|
100 C4 pirni läbipõlemine
Tere!
Mure siis selline, et nädalake tagasi põles mul kõrvalistuja poolses esilaternas lamp läbi, ostsin uued nightbreakerid asemele ja täna põles sama tule
lamp uuesti läbi. Huvitav, millest võib selline asi olla põhjustatud? Plaanis oleks sõita 2 põleva lambiga kauem kui nädal.
a.
|
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.07.15 20:28
|
|
|
Milline on pardapinge 2000p/m juures?
|
|
|
|
sir-mac
huviline
Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal
Auto: S6 4,2 Avant
|
postitati 29.07.15 05:30
|
|
|
Mis seisukorras on pistiku kontaktid?
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 29.07.15 06:12
|
|
|
1. Pingeregulaator võib pahandusi teha ja vajab vahetust. Seda ei pruugi mõõtes isegi avastada, kuna pinge üleliigne tõus käib kaootiliselt ja
hetkeliselt "üles". Peaks kasutama mingit testrit, mis on võimeline fikseerima nii maksimumi kui miinimumi ja lihtsalt ringi sõitma mingi aja
masinaga erinevates tingimustes.
2. 14,5V pingeregulaatorit sel kerel Nightbraker ei talu, tuleb kasutada 14V pingeregulaatorit.
3. Kui pingest asi ei tulene, siis kontrolli üle kõik tule füüsilised kinnitused ja kas tulereflektor on korralikult ikka kinni kõrguse regulaatori
küljes ja ei töllerda - point selles, et see viimasel piiril põlev lambike ei kannata teravaid pisikesi lööke ja töllerdamist ja peab olema
maksimaalselt värinakindlalt oma pesas kinni. Auto üldmass lihtsalt leevendab teravad paugud sel juhul ära.
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
aixx
huviline
Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.07.15 07:19
|
|
|
Ma panin enda autole parktuledeks whatever ultravalged, esimene paar kestis kolm nädalat, teise paari esimene kestis ühe päeva, pinge tühikäigul
töötava mootoriga 14,09V+-0,03. Tavalised kestavad ca aasta. Ja mul on riidest kindad pirnide paigaldamiseks, kui seda kahtlustada.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
|
aixx
huviline
Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.07.15 09:49
|
|
|
Eks ma pean uurima, mis on või pole. Üks asi on selge, aku dateering on 38/04 ja vajab enne talve kardetavasti vahetust.
|
|
|
aixx
huviline
Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.08.15 16:13
|
|
|
Tegin sõidupealt logi. Tühikäigul on keskmine VCDS järgi 13,9V. Suvaliselt kruiisides hüppab üsna tihti üles 14,91V on suurim number. Eks parem aku
kindlasti pisut ühtlustaks seda.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 02.08.15 16:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: aixx
Tegin sõidupealt logi. Tühikäigul on keskmine VCDS järgi 13,9V. Suvaliselt kruiisides hüppab üsna tihti üles 14,91V on suurim number. Eks parem aku
kindlasti pisut ühtlustaks seda. |
Unusta see aku jutt ära ja vaheta genekal pingeregulaator paugust välja. Selline kõikumine ei mõju ka muule elektroonikale hästi.
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
aixx
huviline
Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.08.15 17:30
|
|
|
Eks sul on õigus. Erinevalt teemaalgatajast on minu omal pingeregulaator üsna nõdra hinnaga (077903803C ) ja mul pole õrna aimugi kui töömahukas
vahetus on. Üks kogemus on olemas, kus vahetus maksis 10x rohkem kui regulaator ise.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
|