Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi 80 B4 quattro 2.3 20v R5 (müüdud) - 1992 - kolmelehmajook (Vastuseid: 47 | Vaatamisi: 14738)
kolmelehmajook
huviline



Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B5 / A6 C5

postitati 16.04.16 17:43 Tsiteeri


Sai siis asi lõpuks kätte võetud ning mootor käib ilusti.
http://i.imgur.com/YJlTA77.jpg

Mis vaja veel teha?
* Õlivahetus
* Summuti kinni panna
* Salong kokku panna (taguistmed on juba vahetatud, plastikud ja esiistmed tahavad vahetust)
* Radiaatori ventikale juhtmed ehitada.
* Kellaplokk tööle saada. (mitte ükski seier ei tööta, samuti õlituli ega akutuli ei tööta, muidu valgustus ja kell, suunad, täistulepirn jne toimivad)
* Roolivõimule õli sisse kallata ja rihm pingule.
* Akule kinnitus mõelda.

On muidu kellegil juhtnööre jagada, mismoodi see jahutusvendi juhtmestik toimib?
Samamoodi kellaplokiga suur mure.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 16.04.16 18:05 Tsiteeri


Radika temp anudrist toimub ventika lülitus. Ehita relee vahele.


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kolmelehmajook
huviline



Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B5 / A6 C5

postitati 16.04.16 18:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
Radika temp anudrist toimub ventika lülitus. Ehita relee vahele.


Hea küll, õnneks on mul pistikud alles, vaja ainult juhtmeid jätkata.

Kellaploki sain ka kogemata tööle, avastasin, et selle voolud käivad läbi kaitsme. Tempi näitab, kütet näitab, pööret näitab ja kiirust näitab. Homme siis õlivahetus ja kui jõuab, vaatan ka summuti üle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kolmelehmajook
huviline



Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B5 / A6 C5

postitati 22.04.16 20:36 Tsiteeri


Õlivahetus tehtud, summuti lapitud, istmed vahetatud. Roolivõimupumpa pole siiamaani saanud, kui kellegil homme (23.04) oleks Rapla või Tallinna läheduses pakkuda sellist vidinat, siis U2U.

Kütusefilter sai ka alt ära võetud, tükk tegu oli, et kätte saada. Kõigepealt paagikinnitused lahti laskma ja siis üks eriti roostes kuuskant, et filter oma pesast välja tuleks. Arvatavasti oli see seal originaalfilter veel vahel, nägi selline välja ja audi kirjadki peal, korralik tökat tuli sealt välja. Homme saan ehk uue filtri (ostsin B3 kere järgi, ei teadnud et on erinevad), siis saab jälle leegi kolvile.

http://i.imgur.com/bt2qtxq.jpg

Ahjaa, juba unustasin, uued pihustid ostsin ka ära. Ootan ebayst hetkel üleminekuid, siis saaks külge panna.

http://i.imgur.com/z5vBY3Bg.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kolmelehmajook
huviline



Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B5 / A6 C5

postitati 14.05.16 17:38 Tsiteeri


Nii, vahepeal sai siis Forsist veidi jubinaid toodud ja esisillas pukse vahetatud.

Külge läksid SWAG-i tooted.

4x õõtsapukse
2x rooliotsasid
2x sarniire

http://i.imgur.com/fNfU5bM.jpg

Samuti sai ka pidurid korda tehtud, nüüd veidi julgem pidurdada.
Uued kettad ja klotsid, liugurid uuesti määritud ja uued kummid. Supportid ise töötasid (kolvid ok ja kaitsekummid korras).

http://i.imgur.com/YDi0x2s.jpg
http://i.imgur.com/rMFXuVR.jpg

Kõvasti sai ka vahatatud ja veidi roostetõrjet tehtud.
http://i.imgur.com/7JVt36h.jpg

Hetkel siis probleem jõnksutamisega, kui pöörded üle 3k RPM lähevad, alla selle väänet on. Külmema mootoriga gaasi veidi rohkem vajutades tõmbab üldse nina vastu maad ja tahab välja surra. Soojana kuidagi üle 4 tuhande pöörde ajada, siis jälle käib edasi nagu üks 7A mootor ikka käib. On kellegil ideid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kiku
huviline

Avatar


Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: S2, 90q 20vt

postitati 14.05.16 19:19 Tsiteeri


Deto andurid.
Trosselklapi elektriline andur (phmt terve trosselklapp, kuna eraldi asendi andurit ei saa).
Õhulugeja.

Need asjad võiks üle vaadata.


WWW.MOTORAL.EE (Motul õlid [] KS, Triumf ja CP tööriistad [] Corghi, Uni-troll, Apac ja ATH garaa˛iseadmed)
kristjan@motoral.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 14.05.16 19:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kolmelehmajook
Hetkel siis probleem jõnksutamisega, kui pöörded üle 3k RPM lähevad, alla selle väänet on. Külmema mootoriga gaasi veidi rohkem vajutades tõmbab üldse nina vastu maad ja tahab välja surra. Soojana kuidagi üle 4 tuhande pöörde ajada, siis jälle käib edasi nagu üks 7A mootor ikka käib. On kellegil ideid?


Ei oska öelda kas võib sarnane põhjus olla, aga mul (2,3 10V) on vahemik 1000-2000 (võibolla ka nõks üle 2000) rpm selline kahtlane, ühtlaselt sõites on vahel jõnksutamist tunda, tundub ka et veidi oleneb bensiinist (95 vs 98), Pidavat olema pritsepea teema, sinna ei anna ilma pead vahetamata midagi teha. Õnneks ei ole väga tuntav ja segav probleem see mul, ei hakka küll pritsepead vahetama.:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kolmelehmajook
huviline



Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B5 / A6 C5

postitati 14.05.16 19:40 Tsiteeri


Sellel autol pritsepead enam pole, aju ja pihustitega juba. Samamoodi summuti läheb ebareaalselt kuumaks väga lühikese aja peale, kas tegu võib olla vale süütega?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 14.05.16 20:52 Tsiteeri


Pigem kuumaks minemise probleemiks lahja segu.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kolmelehmajook
huviline



Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B5 / A6 C5

postitati 14.05.16 21:11 Tsiteeri


Samas ma just lugesin veidi ning kõik sümptomid viitaksid nagu detoandurile. Üritan homme veakoode lugeda. On neid andureid muidu saada ka veel kuskilt?

Tsitaat:
FWIW, my CQ20V would idle steady as a rock and had no misfire, even with a bad knock sensor. The only downside was terrible fuel consumption and the huge hole in the power band at 4000RPM, as posted on one of the other threads. A defective knock sensor will cause the ignition timing to be permanently retarded as a precaution as the ECU can't tell if the engine is knocking or not.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
butan
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: (80Q 20V ex :( ) A4 1.9TDI

postitati 15.05.16 08:04 Tsiteeri


Mina isiklikult panin nende 7a deto andurite asemele uuema tuubi andureid koos avaga (kuhu kaib kinnitus polt). Need on adavam ja lihtsalt leida (pandi 80,100 a4 a6 a8 praktiliselt igale mootorile). Deto andureid on vaja veel qigesti pingutada, neid vanema tuupi vist, kui ei eksi, 10Nm ja uuema tuupi 20Nm momendiga.


http://www.autohausaz.com/secure/partimages/0261231038.jpg




http://www.autohausaz.com/secure/partimages/0261231036.jpg


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
kolmelehmajook
huviline



Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B5 / A6 C5

postitati 15.05.16 11:52 Tsiteeri


Üritasin veakoode lugeda ...

Töötava mootoriga kui tuli küljes ja jumper ühendatud, läks tuli põlema ja pöörded tõusid peale paari sekundit. Peale nelja sekundit lasin jumperi lahti, mootori pöörded langesid, kuid ei mingeid vilgukoode.

Seisva mootoriga kui tuli küljes ja jumper ühendatud, läks tuli põlema ja oligi kõik, ei mingeid vilgukoode.

Samamoodi läks see tuli põlema isegi siis, kui süüde polnud sees.

Mis ma valesti teen?

Samuti võtsin töötava mootoriga detoandurite pistikud tagant, ei mingit muutust mootori töös. Pingutasin ka natuke peale neid, ikka ei mingit muutust mootori töös.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 15.05.16 12:52 Tsiteeri


Detoanduritel pole midagi peale pingutada. Vana kasutatud andur keerata kinni 10nm ja uus 20nm. See vana pingutamine on eriti oluline, kuna niigi pole sul ilmselt teada, kas just õigesti need töötavad.


Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Rolevents digiturundus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
kolmelehmajook
huviline



Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B5 / A6 C5

postitati 15.05.16 18:42 Tsiteeri


Avastasin, et üks pihusti pistik oli lahti jäänud. :mad:
Keerasin ka küünlad maha, kõigil otsad valged, mis viitaks lahjale segule. Õhukululugeja on puhas, trosselklapil väike mikrolüliti toimib, samuti on seal kõik puhas, tühikäigumootor sai ka üle käidud. Lahtiseid vaakumeid pole, sai eetriga üle käidud. Kütteregulaator on ka paigas (4.2bar, kui gaasi vajutada).

http://i.imgur.com/A6v8Tl4.jpg

Kui viitsiks keegi ehk seletada, mis ma veakoodide lugemisel valesti teen, saaks ehk veale jälile ka.

Muidu madala pöördega täitsa sõidab, aga kohe kui 3k RPM juurde jõuab, hakkab puterdama ... sealt edasi saades (4.5k RPM), käib jälle ilusti edasi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kiku
huviline

Avatar


Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: S2, 90q 20vt

postitati 15.05.16 19:17 Tsiteeri


Vaheta need pihustid ka veel ära ja siis vaata mis toimub.


WWW.MOTORAL.EE (Motul õlid [] KS, Triumf ja CP tööriistad [] Corghi, Uni-troll, Apac ja ATH garaa˛iseadmed)
kristjan@motoral.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kolmelehmajook
huviline



Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B5 / A6 C5

postitati 10.06.16 19:19 Tsiteeri


Tere

Tükk tegu oli, et need uued pihustid külge saada, kuid enam ei leki.
Mootori töö läks küll tükk maad paremaks, st et maanteekiirusel kruiisida saab, kuid nii kui teise-kolmanda käiguga tahad paar kiiremat teha, siis puterdab 3-4 tuhande pöörde kandis ...
Ehk mõni oskajam mees teab täpsemini neist mootoritest, siis võin ka näitama tulla.

http://i.imgur.com/lnBzD8P.jpg

http://i.imgur.com/hbGxW3f.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kolmelehmajook
huviline



Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B5 / A6 C5

postitati 26.06.16 13:27 Tsiteeri


Peale pihustite vahetust ja kütterõhuga 4.2bar olid küünlad mustad ja kõik samad sümptomid (külmana poob täiesti kinni, st et poole gaasiga tõmbab nina vastu maad ja soojana tühikäik umb 1000rpm, teise-kolmanda käiguga gaas põhja, siis 1000-3500rpm tõmbab ilusti, 3500-4500rpm puterdab ja sealt edasi jälle tõmbab normaalselt)

Keerasin rõhku veidi maha ning sümptomid ikka sama, kuid küünlad läksid pigem hallikaks, kui valgeks/mustaks.

Kas tõesti pole kedagi, kes oskaks neid mootoreid ilusti käima panna?

Üks küsimus veel, kas B4 esivedu ja B4 quattro tagumised summutipütid on samasugused? (praegusel sõelad lahti)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 27.06.16 14:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kolmelehmajook

Kas tõesti pole kedagi, kes oskaks neid mootoreid ilusti käima panna?

Tsitaat:


On, Tallinnas Speedsteri Hannes.



Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Rolevents digiturundus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
kolmelehmajook
huviline



Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B5 / A6 C5

postitati 19.07.16 15:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kolmelehmajook
Üritasin veakoode lugeda ...

Töötava mootoriga kui tuli küljes ja jumper ühendatud, läks tuli põlema ja pöörded tõusid peale paari sekundit. Peale nelja sekundit lasin jumperi lahti, mootori pöörded langesid, kuid ei mingeid vilgukoode.

Seisva mootoriga kui tuli küljes ja jumper ühendatud, läks tuli põlema ja oligi kõik, ei mingeid vilgukoode.

Samamoodi läks see tuli põlema isegi siis, kui süüde polnud sees.

Mis ma valesti teen?


Samuti sai ka õhukululugeja ära vahetatud, nüüd algus (1000-3000rpm) tuleb väga kiiresti, sealt jälle hakkab puterdama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kolmelehmajook
huviline



Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B5 / A6 C5

postitati 29.07.16 15:52 Tsiteeri


Sai nüüd roolivõimu süsteem lõplikult korda. Uus pump ja teine latt. Esimese hooga sai need voolikud tagurpidi külge pandud, sellepärast ka ühe pumba korpuse lõhki lõi ja rool ise keerama hakkas. Sisse läks SWAG-i roheline roolivõimu õli.

Silindrite surveid sai ka mõõdetud:

1 silinder: 14bar
2 silinder: 13bar
3 silinder: 15bar
4 silinder: 15bar
5 silinder: 15bar


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kolmelehmajook
huviline



Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B5 / A6 C5

postitati 17.08.16 12:24 Tsiteeri


Lõpuks sain masina käima ... Pidin siiski mehaaniliselt otsima üles esimese silindri, tehase märgid kokku ei läinud, kuid noh, vähemalt käib. Käib nii, nagu ta B3 kere peal käis.

Nüüd otsin tervet salongi (armatuurlaud, klappide süsteem sinna taha, uksepolstrid ja salongiplastikud), kui kellegil on pakkuda, siis andke teada.

Kuna sain masina käima, sai kohe hooldus ka tehtud.
* Õli
* Õlifilter
* Õhufilter
* Kütusefilter

Samuti sättisin ka kütuserõhu 4.2bar peale tagasi, külmalt gaasi andes korra puterdab, aga soojast peast käib väga mõnusalt.

http://i.imgur.com/xoJOZp1.jpg

http://i.imgur.com/I3OmNxO.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kolmelehmajook
huviline



Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B5 / A6 C5

postitati 18.08.16 17:32 Tsiteeri


Selle auto lugu jätkub antud lingil: http://www.s2forum.com/forum/showthread.php?t=79928


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kolmelehmajook
huviline



Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B5 / A6 C5

postitati 17.09.16 08:32 Tsiteeri


Auto müüdud, lukku.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 80.7% - SQL: 19.3%]