Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: Audi 80 B4 sedaan 2.0 66 kw => 1.8 92kw => 1.8t 110kw - 1993 - R384n3 VÕIB ENDISTE AUTODE ALLA VIIA. (Vastuseid: 58 | Vaatamisi: 17148)
EnricoN
huviline



Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e

postitati 09.04.16 03:42 Tsiteeri


Ei saa olla


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
r384n3
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro

postitati 09.04.16 07:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: EnricoN
Ei saa olla


Miks ei saa? Mul liikuv pilt tõestuseks. Saadan fb-sse sulle :)


Old Audis never die. They just get faster.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
woush
huviline



Registreerunud 19.10.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: STI

postitati 10.04.16 05:18 Tsiteeri


Tuurita jah seda mootorit 8k rpm, saad järgmise mootori vahele visata varsti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
r384n3
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro

postitati 10.04.16 14:13 Tsiteeri


Nii kõrgetel pööretel jõudu niikuinii pole. 8k rpm see moto ei näe, pole mõtet.


Old Audis never die. They just get faster.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
r384n3
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro

postitati 12.04.16 19:55 Tsiteeri


No ei saa elulooma sellest. Üks häda ajab teist taga. Vahetasin täna õlipumba (Febi pump läks), jahutusvedeliku flantsi (läks originaalosa), klapikaane koos tihendiga (eelmisel kaanel olid süütepoolide poltide keermed maas). Sai kõik kokku, jahutusvedelik ka normi ja lasin soojaks käia, vastavalt lisasin veel veidi jahutusvedelikku. Mootor soe, keerasin punni peale ja väike tiir. Ei saanudki palju sõita, max 1km, temp juba 110'. Lasin paar minti jahtuda, 1km tagasi garaasi, kapott lahti ja lõdvikuid näppima. Kivikõvad teised. Okei, lasin uuesti maha jahtuda, keerasin korgi maha ja mootor käima. Õhku jäigi tulema paisupaagist. Plokikaas ilmselt kõver. Igasugune motivatsioon juba kadunud seda edasi teha. Korras kaas on varudest võtta, kuid tihend ja poldid maksavad ka midagi, finantsi on kulunud niigi 2x rohkem kui oleks pidanud. Ei teagi nüüd, millalseda edasi teen. Uut turbot ka vaja, lekib kuuma koja poolelt õli sumpsi. Kurja, viimane kord kui ostan mootori, mis juba enne mind auto pealt maha võetud on.


Old Audis never die. They just get faster.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
r384n3
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro

postitati 05.05.16 20:32 Tsiteeri


Vahepeal puhkasin närve ning võtsin asja uuesti käsile. Plokikaas on vahetatud(ADR kaas läks peale), turbo veidi kabedam originaal(mitte kauaks). Sõidab hetkel 0.6bar rõhuga. Turbo mis mootoriga kaasa sain, boostis hetkeks 0.5 ja kukkus kolinal alla kohe. Pärast turbo vahetust tuli 1.5bar ja fuel cut. Vahetasin n75 solenoidi ka ära ning sai rõhu praeguseks püsima. Miilile panin ka end kirja kuid loodan, et selleks ajaks juba väikeste modifikatsioonide ja jõulisaga. :) Ajul on keegi pöörete piirajat ikka näppinud endiselt saab 8k kellale lasta. Huvitav on aga see, et rõhku tõstetud pole. Õlitulega ka mingi kala, hakkab vahest põlema, kuid rõhk ise OK. Peab juhtmed üle käima, kui ei aita, siis andurid vahetusse. Kaabli peaks ka sappa viskama ja veakoodid ära kustutama. Eks näis, kas mõni tagasi ka tuleb. :) Praegu aga päikest!


Old Audis never die. They just get faster.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
r384n3
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro

postitati 27.05.16 12:24 Tsiteeri


Nii vahepeal 3000km läbitud. Õli kulub endiselt, ca 0.5-0.6l/1000km kohta. Tagant mingit suitsu ega vingu ei aja. Küttekulu normaalne. Parem esiamort sai löökauku ja ajas kogu õli välja, kolistab ka nüüd. Boost ka 1bar nüüd ning 2.0 pealt 228mm sidur hakkas libisema alates neljandast käigust. Oskab ehk keegi kangemat korvi soovitada? Järgmine nädal hakkan niikuinii käigukasti vahetama, et tippu juurde saada ja maanteel pöördeid maha. Suvine velg sai ka alla, pilte saab pärast pesu. ;)


Old Audis never die. They just get faster.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
r384n3
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro

postitati 17.06.16 12:18 Tsiteeri
The end.



https://www.upload.ee/thumb/5892328/20160617_133819.jpg

Selle teema võib lõppenuks lugeda, sirgeks ma seda enam ajama ei hakka. Kui kindlustusega ühele poole saab, läheb ilmselt juppideks. Mootori jätan esialgu endale, mine tea, kus see järgmisena kasutust leiab. ;)


Old Audis never die. They just get faster.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
EnricoN
huviline



Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e

postitati 17.06.16 12:27 Tsiteeri


Eile müüki-täna selline :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 40.9% - SQL: 59.1%]