erxheins
huviline
Registreerunud 10.11.14
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 Avant 2.7TDI, A6 C6 Avant 2.7TDI FL Q
|
postitati 19.07.15 10:24
|
|
|
C6 ABS / ESP ja Handbrake malfunction vead (brake pressure sensor)
Olen siis ka see üks õnnelik kelle audile need vead ilmusid. Vead tulevad vahest kohe autot käivitades, vahest lihtsalt keset sõitu, vahest harva ei
tule üldse. Kui ilmuvad siis ABS / ESP viga kõigepealt ja 1-2 min pärast Handbrake malfuntion viga.
Autoks C6 2005 2.7 TDI. Käisin Pärnu Autoasi teeninduses, loeti välja üks veakood: 059B Brake pressure sensor signal improbable . Ei
osatud midagi eriti arvata, et 15 juuli lähen uuesti ja vahetavad pidurivedeliku ära ja vaatavad pistikute ühendused üle. Ja kui ei aita siis ABS
plokk ära vahetada (mitusada euri see on?), kus sees see andur asub. Kas seda praegust ABS plokki testida ei saa kuidagi kas viga on selles ikka
üldse? Lugedes siin ja mujal foorumites, siis selle ESP / ABS ja Handbrake vea ilmnemisel võib sada põhjust olla.
Mis viimati auto kallal tehtud? Lasin (eelmie omaniku paigaldatud) pool-sportvedrustuse tagasi standardvedrustuse vastu vahetada Pärnu Automaailmas ja
selle käigus silda alla lastes lõhuti vasaku tagaratta käsipiduri mingi juhe (armatuuris olevat käsipiduri viga) või oli see nüüd ABS anduri
juhe/pistik mis ära lõhuti (Plaan ka sinna tagasi minna). Enivei, kas see võib olla seotud minu praegu ilmunud veaga? Lasen kindlasti üle vaadata
tagaratta juhtmed/pistiku.
Olen siit lugenud ka selliste vigade ilmnemise põhjuseks võimalikku piduripedaali lüliti viga, kuna aga minu autol seal midagi tehtud/timmitud pole,
siis see viga vast olla ei saa? Piduritulede toimimist ma muidugi veel kontrollida pole jõudnud, siis kui need minu ABS/ESP ja käsipiduri vead
aktiivsed on.
Samuti, et kui aku nõrk on, siis võivad erinevad vead ilmneda, aku mõõtmistulemused näitasid et aku on juba nõrk jah aga auto käivitub veel ilusti (ka
möödunud talvel). Kas asi võib siis ka akus olla? See oli nüüd ka plaanis enne talve ära vahetada.
Kas kellelgi mingeid mõtteid kustkohast mida edasi uurida/proovida? Kas tõesti arvutit järgi pannes rohkem infot kätte ei saa autost, kui seal
Autoasjas vaadati, või pole neil piisavalt võimekust ehk. Viimane variant on Revalisse minna aga sealt ootab ees vähemalt 1000 eurone arve.
Tänan juba ette igasuguse kasuliku info eest.
|
|
|
tyyp1234
huviline
Registreerunud 13.12.14
Asukoht: Harju mk
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.07.15 12:16
|
|
|
Minu c6-el lõid samuti kõik tuled põlema ESP,ABS jne....viga oli piduripedaali asendi anduris(lüliti).Andur ise maksis mingi 15raha ja asi ok.Kas sama
viga ka Sinu c6-el.Ei oska ütelda.
|
|
|
M.Jaaska
huviline
Registreerunud 18.08.12
Asukoht: Võru/Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.07.15 14:20
|
|
|
Loed ja imestad.
Ma ei saanudki täpselt aru, et, kas pidurivedelik vahetatakse niisama korralise hooldusena või arvatakse, et selles viga.
Igatahes jah, pidurilülititi viga on põhiline, kuid ka selle oleks pidanud suutma sealne "diagnostik" kindlaks oma arvutiga teha. Samuti saanuks
diagnostik vaadata arvutiga pidurirõhu väärtust.
|
|
|
|
erxheins
huviline
Registreerunud 10.11.14
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 Avant 2.7TDI, A6 C6 Avant 2.7TDI FL Q
|
postitati 19.07.15 14:57
|
|
|
Nojah nii ta on, siuke tunne, et parandaks ise juba, kui kõik tehnika ja tööriistad olemas oleks.
Kas ja kuidas seda piduripedaali lülitit testida saab, kas asi on selles?
Pidurivedeliku vahetust peeti vajalikuks, kuna pole teada, millal seda vahetatud on (Auto mul 7 kuud olnud). ja et see võib ka midagi sassi ajada seal
kui vana vedelik on. Nii arvati seal.
Vale pidurirõhu väärtus näitaks siis, et viga on milles?
Et targem siis juba otse Revalisse minna? Vähemalt ehk leiavad milles üldse täpselt viga on. Või teab Pärnus keegi kedagi kes seda oskaks uurida?
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 20.07.15 03:19
|
|
|
Arvutiga kontrollid brake switch F toimimist, tihti on viga tõesti selles. Kui kässari juhe parandatud, Tuleks test teha ja vead kustutada.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
erxheins
huviline
Registreerunud 10.11.14
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 Avant 2.7TDI, A6 C6 Avant 2.7TDI FL Q
|
postitati 30.07.15 09:23
|
|
|
Käisin siis Pärnu Reval autos, tuvastasid ikka sama vea: brake pressure sensor viga. Auto korda saamiseks ABS pumba vahetus koos ajuga: 2027 eurot +
vahetus 3-4 tundi. Ehk siis maksumus üle neljandiku auto kogu väärtusest
Öeldi et pump on ilmselt oma aja ära elanud. Kas pumpa taastada vms ei saa? Kas lammutuses oleva auto pealt pole mõtet võtta seda? Ei ole eriti
normaalne ju 2005 a. auto mingi junni eest 2200 euri maksta
Kas neid toiminguid on enam mõtet proovida, mis te välja pakkusite:
G201-le Basic settings teha.
Arvutiga kontrollida brake switch F toimimist
Njah, kui kellelgi on mõnda head mõtet siis andke teada
|
|
|
opstii
huviline
Registreerunud 18.10.10
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: a4 b6 1.9 quattro
|
postitati 30.07.15 09:32
|
|
|
Helista sellele numbrile Sven Kimmel +37255510718 ja räägi oma lugu ära, endal oli sama viga, nad saadavad remonti ja saab 2 aastat garantiid kah
veel.
Annan maili kah nii igaksjuhuks sven@demontering.ee. Maksumuseks läks 250+ eurot.
Just Quattro!
|
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.07.15 09:42
|
|
|
Kas Reval-is siis ei kontrollitud neid asju seal?
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/01435
Vast ikka vaadati enne, kui sellise diagnoosi panid(?)
Kui tahad kindel olla siis sõida teise arvuti juurde ja lase kõik üle kontrollida. Lambist seda moodulit vahetama või remontima hakata ei kõla
igatahes läbimõeldud plaanina.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 30.07.15 11:14
|
|
|
Vaheta brake switch F ära, enne kui midagi muud tegema hakkad. Seejärel kustuta vead moodulist ja vaata mis saab. Kulu on marginaalne, samas võid väga
palju võita. Sellest on abi olnud.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Wildkart
huviline
Registreerunud 18.01.14
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.08.15 14:53
|
|
|
Enda Aadut vaevas juba ostmis hetkel sama häda. Käisin korra möödaminnes Revalis ja seal öeldi 2.5a tagasi ABSi hüdraulika ploki hinnaks 1960.-,
tundub et ka seal on hinnaed tõusnud. Aga vahetus 3-4 tundi??? Igatahes peale jubina hinna kuulmist mõtlesin et las põleb ja piiksub. Nagu aru olen
saanud, siis probleemiks on hüdraulika moodulis asuv mõne eurine andur mida kahjuks erdaldi vahetada ei saa ja hüdraulika plokki ilma ajuta eraldi
osta pole võimalik (aju saab eraldi küll). Sel talvel tekkis ikkagi huvi asjaga tegelda ja tuttava kaudu sai Leedust jubinat otsitud, seal seda
kahjuks polnud, aga leedukas leidis selle Varssavi autoturult. Hinnaks kujunes 140.- + postikulu 7.-. mooduli vahetasin ise, tegin töö enda jaoks
veidi keeruliseks- vahetasin koos ajuga, oleks pannud uue ploki vana aju külge, oleks pääsenud ainult õhutamisega. kuid tänu teise aju paigaldamisele
tuli ühendada vana aju pistikute otsa, võtta arvutiga ajust mingi number, ühendada uus järgi, kodeerida ja õpetada rooli asendi andur ja güroskoop.
Alles peale esimest kiirendust kustus tuli ning sellega sai see mure murtud. igatahes alla 2 tunni oli kogu see üritus tehtud, nagu ütlesin pidin
omast lollusest kulutama aega ka ületegemiseks ja arvutiga töö võttis liiga kaua aega, kuna ei saanud pihta et tuli kustub alles proovisõidu käigus
ise ära.
Vääna lammutus vahendab ka absi plokkide remonti, kuid kataloogis ma vähemalt enda ploki koodi ei leidnud.
|
|
|
raimo21
huviline
Registreerunud 21.08.09
Kasutaja on eemal
Auto: A6
|
postitati 04.10.15 08:31
|
|
|
Güroskoop, kuidas seda õpetasid?
|
|
|
siim_106
huviline
Registreerunud 16.08.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: C6 Avant Quattro
|
postitati 06.03.18 07:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Vaheta brake switch F ära, enne kui midagi muud tegema hakkad. Seejärel kustuta vead moodulist ja vaata mis saab. Kulu on marginaalne, samas võid väga
palju võita. Sellest on abi olnud. |
brake switch F - kas tegemist on detailiga nr.1, OE kood 1K2945511 ?
|
|
|
|
erxheins
huviline
Registreerunud 10.11.14
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 Avant 2.7TDI, A6 C6 Avant 2.7TDI FL Q
|
postitati 20.03.18 14:19
|
|
|
Jah, pildil olev detail nr 1 ongi Brake switch F /brake light switch (kuidas keegi nimetab). Mul juhuslikult vedeleb siin Pärnus laua peal üks -05 C6
oma, originaal, koodiga 3B0945511C. (Miks su ja mu kood vähe erinev on, seda ei oska öelda). Kui huvi, võin selle mõne eurtsiku eest ära anda.
Vahetasin ka endal ära aga viga polnud selles ja jäi üle, ABS pump oli õhtal hoopis.
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 20.03.18 16:30
|
|
|
Praegu esindusest ostes saabki 1K2945511 koodiga toote. Sama detail sobib ka B7 kerele.
|
|
|
|
|