rs156
Suletud konto
Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.07.15 17:02
|
|
|
Audi uste tõstmine/reguleerimine ?
Tere,
Kas keegi oskab öelda, kuidas see A6 C5 puhul käiks?
Mingi teema B3/B4 kohta oli, kuid ei teagi, kui täppi ta läheb C5-l..
Mingi teema on siin:
http://www.audizine.com/forum/showthread.php/285792-adjusting-door
seal räägitakse, et kolm tähikut hoiavad hingede küljes ning keera tähikud lahti, tõsta uks ülespoole ning keera tähik taas kinni. Mõeldud tehtud,
kuid tulemus eriti paremaks ei läinudki kahjuks. Lisaks saab liigutada üles-alla, liigutada seal ust torxi pesades pisut ka nö edasi-tagasi, kuid ka
see väga ei aidanud. Proovisin ka seda, et aknaraami sissepoole painutada, see andis isegi tulemust ja märgatavalt, kuid ikkagi just akna tagumisest
kõrgemast poolest. Eespoolt ja keskelt oleks ka efekti vaja. Nii, et näiteks 5 eurose vahele pannes ja uks kinni pannes, siis tõmmates tuleb ta pisut
takistusega välja. Täiesti ukse tagumine osa sai nagu okeiks painutades, kuid keskmine mitte, esimene osa oleks ka okei, aknaraami mõttes.
Okei - painutan vastu auto kere aknaraami, tore. Kuid allapoole on ikka kaldu, eriti kui ukse lahti teed siis vajub kohe sentimeeter alla.
Kas kellelgil on kogemusi / ideid? Mõni rääkis, et panna sinna kuhugi seibe lisaks, kuid ma ei saanudki aru, kas hingedele või torxidele või kuhu.
|
|
|
Tegelane5
huviline
Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.07.15 07:17
|
|
|
Tundub et on väga sarnane Audi 80nele
https://www.youtube.com/watch?v=R_YLfGRi-0A
Tundub et sul on vaja aknaraami poldid lahti keerata ja siis sättida aknaraami. Hingedega tuleks siis tegeleda kui terve uks on ära vajunud.
|
|
|
|
rs156
Suletud konto
Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.07.15 10:58
|
|
|
Kuid ongit ju terve uks ära vajunud.. ? Mis kasu sellest on kui ma aknaraami tõstan (tegelt oli niigi peaaegu maksimumi peal) - uks lahti tehes vajub
peaaegu cm võrra allapoole. See tähendab seda, et kinni minnes tõstab ukse luku mehhanism lukustades ust terve selle alla vajunud vahemaa ülespoole,
või suure osa sellest. Aknaraami tõstes hakkab niimodi aknaraam vastu auto ülemist osa käima. Sellest iseenesest saab mööda kui mega-mega vaikselt
tõstad. Aga see pole päris see, vaese mehe lahendus Samas, ilmselt ma
täpselt seda teengi. Nii palju kui aru sain oma sõbralt-mehaanikult, siis peab hoopis kere-poolsed poldid lahti tegema, mitte hingedest. Sealt on
üli-kebernuut ligi saada, pead esitiiva eest ära võtma, kesse viitsib. Samas, tuleb ikkagi ette võtta, päris kahju on seda ust iga kord kinni peksta
teades, et nii palju ülespoole peab ennast tirima lukustudes.
|
|
|
moora772
huviline
Registreerunud 14.05.08
Asukoht: Paldiski / Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90Q 2.3 100kw 1990
|
postitati 23.07.15 11:31
|
|
|
Audi 80 B3/B4 tõstsin ukse just kerepoolsest alumisest hingest. Seal on ka keeruline seda polti lahti saada, kuid muud üle ei jää.
Silmusvõtmega sain ligi, oli teine just õige nurga ja kaarega.
|
|
|
|
vibro
huviline
Registreerunud 01.10.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.07.15 12:11
|
|
|
Aga tõsta ust ise niisama ülespoole ja vaata milline koht annab selle sentimeetrise mängimise.
Võibolla hinged lihtsalt kulund ja uusi vaja.
|
|
|
rs156
Suletud konto
Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.07.15 12:31
|
|
|
Hinge loksu pidi nii kontrollida sama, et teed ukse nii vähe lahti, et näpp mahub vahele ning siis tõstad üles alla ust, ei tohi ilma autota üldse
liikuda, st täiuslikkuse puhul õõtsub auto täielikult kaasa. Varsti proovin. Räägiti, et kui hingel loks sees, siis ei ole mõtet seda hinge seal
näppida ka, sest loksu tõttu vajub ikka varsti paigast, seega uus osta.
Kui loksu pole siis äkki proovin samuti nagu moora772, silmusvõtmega lähedale pressida end, ehk on õnne. Annan teada kui midagi uuendub.
|
|
|
rs156
Suletud konto
Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.07.15 06:28
|
|
|
Proovisin - juhiuksel on tõepoolest lõtk sees ning tuleb hing ära vahetada. Lõtk polnud suur, mitte piisavalt suur, et tekitada nii suurt vahet ning
peaaegu sama suur vahe oli ka juhi kõrvalistuja uksel, kus lõtku üldse polnud. Seega hingest olenemata ning isegi uue hingega tuleb niikuinii ukse
asend paika reguleerida.
Muus osas aknaraamide tõstmine tegi juhi kõrvalistuja ukse küll paremaks, kinni lükates on kuulda sellist nagu vaakumi tekkimist, kui lükkad auto ukse
kinni, kus tihendid on täiuslikud nt, umbes nagu tagaustel. Juhiukse sai küll paremaks, kuid seal juba teised vead nagu seletasin. Ehk kellelegi
abiks!
|
|
|
Tanello2
huviline
Registreerunud 19.12.13
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: 2x Audi 80 B4 ABK 85kW FWD automaadid ; 2x B4 avandid ABK-d
|
postitati 19.08.15 21:46
|
|
|
ka mulle on audidele spetsialiseerunud mehaanik öelnud, et kui ukse hingedes on lõtk sees mis põhjustab lukule istumist sulgemisel, siis on mõtekas
ainult reguleerida akna raam ära selliselt ,et see jääks sulgudes korralikult kere ja akna raami tihendama, ning samal ajal tuleks kannatada raskelt
sulgetavaid uksi ja otsida ettejuhtuvaid pisema lõtkuga või lausa ilma lõtkuta hingi, mida pidi olema äärmiselt keeruline hankida. B4 kohta siis oli
jutt.
awsome future died long with the fhurer!
|
|
|
|
sir-mac
huviline
Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal
Auto: S6 4,2 Avant
|
postitati 20.08.15 07:11
|
|
|
Kuna tavaliselt vajub kõigepealt ära juhiukse hing, siis otsida on tark parempoolse rooliga masina omi. Selliseid tuuakse GB Eestisse piisavalt,
ainult, kas jaole saad!
|
|
|
|