sky7
huviline
Registreerunud 16.08.09
Asukoht: Tartu / Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8T Facelift
|
postitati 16.07.15 09:17
|
|
|
Audi A4 B5 automaat tulede lülitus
Tere
Kas keegi oskab anda nõu?
Nimelt sai soetatud auto Audi A4 B5 2000a Facelift, kuid tunnen puudust automaatsest tulede lülitusest.
Kas sellel autol peaks originaalist olema automaatne tulede lülitus või on tal mingisugune valmidus kuidas neid lihtsasti automaatselt põlema
saada?
Maru tüütu on seda tulede kangi edasi tagasi vägistada koguaeg.
Tänud juba ette ära!
rh
|
|
|
|
sky7
huviline
Registreerunud 16.08.09
Asukoht: Tartu / Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8T Facelift
|
postitati 16.07.15 13:22
|
|
|
Üks targem inimene väitis sellise asja kohta nii:
VCDS-iga tulede moodulisse ja sealt paned setingu "scandinavian" peale.
On keegi sellist asja teind ja kas antud isendil oleks see reaalne ???
rh
|
|
|
|
hamlet
huviline
Registreerunud 29.03.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.07.15 14:31
|
|
|
Mul lähevad küll automaatselt tuled põlema kuid kui kang üleval on seistes pikalt siis imeb aku tühjaks. Tahaks vastupidi sellest lahti saada.
|
|
|
sky7
huviline
Registreerunud 16.08.09
Asukoht: Tartu / Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8T Facelift
|
postitati 16.07.15 14:38
|
|
|
Ise arvan ka, et faceliftil võiks nad automaatselt juba käija.
Lugenud olen palju et tahetakse sellest lahti saada isegi oli kuskil õpetus olemas aga mul vastupidine probleem 
Kopp ees sellest kangi lagistamisest A6ga harjund, et automaatselt põlema läksid.
Tsitaat: | Algselt postitas: hamlet
Mul lähevad küll automaatselt tuled põlema kuid kui kang üleval on seistes pikalt siis imeb aku tühjaks. Tahaks vastupidi sellest lahti saada.
|
rh
|
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 16.07.15 14:56
|
|
|
B5-l ei ole mingit tulede moodulit, seega ei ole seal VCDS-ga midagi teha kahjuks.
Mina tegin nii, et udutuled koos parktuledega läheks automaatselt põlema. Selleks oli vaja kahte relee pesa+releed, kahte dioodi, kaitsme pesa+kaitset
ja väikest lülitit (et soovi korral automaatika täiesti välja lülitada), võibolla saab ka lihtsamalt.
Kuna ma paigaldasin autole lisaks FL udutuled, mis ongi ainult selle automaatika kaudu ühendatud, siis ilmselt tuleks teha pisike muudatus minu
skeemis. Udutulede toide tuleks ühendada kuhugi udutulede ahelasse pärast lülitit ning massi pole mujale vaja, kui ainult releede mähistele.

EDIT: Niipalju lisan veel juurde, et RY2 relee peaks kannatama vähemalt 15A ning D1 ja D2 dioodid, peaks kannatama kumbki vähemalt 2A.
|
|
|
|
sky7
huviline
Registreerunud 16.08.09
Asukoht: Tartu / Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8T Facelift
|
postitati 16.07.15 15:03
|
|
|
Kahjuks nii pädev elektriskeemiga pole, et joonise järgi midagi installima hakata.
Kui ma nüüd su jutust õigesti aru saan siis Faceliftil peaks olema automaat tulede lülitus ?
Minu masin on 2000a Facelift.
Tsitaat: | Algselt postitas: R-I-X
B5-l ei ole mingit tulede moodulit, seega ei ole seal VCDS-ga midagi teha kahjuks.
Mina tegin nii, et udutuled koos parktuledega läheks automaatselt põlema. Selleks oli vaja kahte releed ja kahte dioodi, võibolla saab ka
lihtsamalt.
Kuna ma paigaldasin autole lisaks FL udutuled, mis ongi ainult selle automaatika kaudu ühendatud, siis ilmselt tuleks teha pisike muudatus minu
skeemis. Udutulede toide tuleks ühendada kuhugi udutulede ahelasse pärast lülitit ning massi pole mujale vaja, kui ainult releede mähistele.
|
rh
|
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 16.07.15 15:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sky7
Kahjuks nii pädev elektriskeemiga pole, et joonise järgi midagi installima hakata.
Kui ma nüüd su jutust õigesti aru saan siis Faceliftil peaks olema automaat tulede lülitus ?
Minu masin on 2000a Facelift. |
Ma olen üpriski kindel, et selles osas mingit erinevust Pre FL ja FL puhul ei ole. Kui üldse, siis ehk niipalju, et mingist hetkest oli seda ehk
võib-olla võimalik lisaks tellida. Kuid pigem usun, et B5 puhul saab olla tulede automaatika ainult järelpaigaldatud kujul.
|
|
|
|
tiitk
huviline
Registreerunud 16.03.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 2,4Q 2004
|
postitati 16.07.15 15:16
|
|
|
Tuledelülitis peaks olema klemm TFL. Sinna ühendad vaheleastujaga (s.t. algseid juhtmeid läbi lõikamata) kas lähitulede või udutulede juhtme. Nüüd
süttivad soovitud tuled süüte sisselülitamisel. Muu töötab vanaviisi. Gabariidid ei peaks põlema, kui soovid, ühenda ka need juhtmed TFL-i.
|
|
|
sky7
huviline
Registreerunud 16.08.09
Asukoht: Tartu / Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8T Facelift
|
postitati 16.07.15 15:16
|
|
|
Selge, igaljuhul tänud põhjaliku vastuse eest.
Nüüd siis tuleb mõelda kas vägistada tulede kangi edasi või lasta kellegil see automaatika külge installida.
Tsitaat: | Algselt postitas: R-I-X
Tsitaat: | Algselt postitas: sky7
Kahjuks nii pädev elektriskeemiga pole, et joonise järgi midagi installima hakata.
Kui ma nüüd su jutust õigesti aru saan siis Faceliftil peaks olema automaat tulede lülitus ?
Minu masin on 2000a Facelift. |
Ma olen üpriski kindel, et selles osas mingit erinevust Pre FL ja FL puhul ei ole. Kui üldse, siis ehk niipalju, et mingist hetkest oli seda ehk
võib-olla võimalik lisaks tellida. Kuid pigem usun, et B5 puhul saab olla tulede automaatika ainult järelpaigaldatud kujul. |
rh
|
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 16.07.15 15:20
|
|
|
Küll ei soovita, sest sellises eas auto puhul mõjuvad võõrkehadena, aga üks variant on paigaldada LED päevasõidu tuled ja asi unustatud (neil üldjuhul
ainult 3 juhet: mass, +12V ja üks, mille ühendad a la park tulede juurde, et päevatuled kustuks, kui lülitad sisse tavalised tuled).
|
|
|
|