Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: n75 viga (Vastuseid: 17 | Vaatamisi: 6375)
karla14
huviline



Registreerunud 30.03.15
Kasutaja on eemal


postitati 12.07.15 21:06 Tsiteeri
n75 viga



Tere , mure siis selline ,et auto viskab n75 viga sisse ning ei ole enam nii ergas kui ennem.Kui süüde sees pistikust pinget mõõta siis see on 3,45V,kas natukene vähe seda ei ole? Netist vastust otsides sain aru,et peaks aku pinge peale tulema sinna,äkki keegi oskab kinnitada või ümber lükata mu arusaama ning soovitada kust koshast alustada kaduma läinud voltide otsingut(n75 pistik on terve).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kas2par
huviline



Registreerunud 25.07.05
Kasutaja on eemal

Auto: S4 Avant 2.7BiT 2000a.

postitati 29.11.16 18:41 Tsiteeri


Täpselt sama probleem ka minu S-il. Pistikust mõõtes 3.45V, või peabki nii vähe olema?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kas2par
huviline



Registreerunud 25.07.05
Kasutaja on eemal

Auto: S4 Avant 2.7BiT 2000a.

postitati 09.12.16 17:05 Tsiteeri


Algul kahtlustasin kohe solenoidi. Kahjuks on sellel mootoril solenoidi vaakum ühtne tuulutusega ehk ainuke vaakum sisselaske koldest. Kontrollige kõik liited üle. Sisselaske ja klapikambrikaante ühendus on mingi kummi tihendi ja kiirühendusega. Lappisin lekkivad kohad teibiga,et kas on kasu. Järgmine etapp vahetada kõik need plast tuulutuse ühendused


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 09.12.16 17:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kas2par
Algul kahtlustasin kohe solenoidi. Kahjuks on sellel mootoril solenoidi vaakum ühtne tuulutusega

Sellel solenoidil ei käi mingit vaakumit peale. Ajad segamini midagi. Y-ga tuleb rõhk turbode külmast kojast alumisest otsast sisse ning teine Y läheb küljepealsest lühikesest otsast wastegate-i aktuaatoritesse.
Kolmas (pikk küljepealne ots) on bleederi väljund, mis läheb õhulugeja ja turbo vahele. Sama hästi võib selle ka atmosfääri jätta, lihtsalt emissiooninormid ei luba tehasel seda teha. Mingit vaakumit seal aga peal pole, veel vähem ühendus sisselaskekollektoriga - ainult nii palju, kui õhufiltri takistus on, mis on imeväike.

Mis pingesse puutub, siis ilmselt mõõdate valesti.

Peale tulevat pinget tuleb ikka mõõta läbi mootori massi, mitte pistikust.
Solenoidi juhitakse massiga ning ilmselgelt ei saa see mass pidev olla, muidu oleks solenoid kogu aeg põhjas.

Mõlemat pin-i tahate mõõta, siis üks variant on teha VCDS-ga output test ning seejärel mõõta pinget kahe klemmi vahel. See peaks vahelduma 12V ja ca. 0V vahel sel juhul.
Kui seda võimalust ei ole, siis tuleb aju pistik lahti võtta ja mõõta aju pistikust juhtme takistust, mis teise pin-i külge läheb.
12V on sellel solenoidil ühine väga mitme muu asjaga ning kui see reaalselt vigane oleks, oleks seal päris mitu viga.

Ise pakun, et kas pistiku tagant on juhe katki või on klapp surnud.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
kas2par
huviline



Registreerunud 25.07.05
Kasutaja on eemal

Auto: S4 Avant 2.7BiT 2000a.

postitati 10.12.16 06:33 Tsiteeri


https://www.google.fi/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://www.ibiblio.org/tkan/audi/2.7Biturbo-SelfStudy.pdf&ve d=0ahUKEwjyzOTY0-bPAhXiQJoKHWBKCHgQFggiMAE&usg=AFQjCNGEfdV8fatvMSW8htnRlrWLbMJsGA Lehekülg 18 ja on näha kuidas tuulutuse vaakumist läheb üks ots solenoidi. Sisselaske kollektori ja mõlema klapikambrikaane küljes on kummi tihendiga liited mis lausa loksusid.Ühte plasttoru oli juba enne paigatud teibiga. Tüüpviga nende plast torudega, lähevad kõik välja vahetamisele.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kas2par
huviline



Registreerunud 25.07.05
Kasutaja on eemal

Auto: S4 Avant 2.7BiT 2000a.

postitati 25.02.17 07:09 Tsiteeri


17866 temp sensor 2 shorted to ground, intermittent ja 17956(N75) open circuit, permanent. Kas see väljalaskegaasi andur võib seotud olla n75-ga ja sellepärast lähebki limp mode?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 25.02.17 07:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kas2par
https://www.google.fi/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://www.ibiblio.org/tkan/audi/2.7Biturbo-SelfStudy.pdf&ve d=0ahUKEwjyzOTY0-bPAhXiQJoKHWBKCHgQFggiMAE&usg=AFQjCNGEfdV8fatvMSW8htnRlrWLbMJsGA Lehekülg 18 ja on näha kuidas tuulutuse vaakumist läheb üks ots solenoidi.

Tuulutusel ei ole mingit vaakumit. See ämblik jookseb lõpuks turbo ja õhulugeja vahele, nagu ma ütlesingi.
Ka ei lähe see ämblik sisselaskekollektorisse. Üks pisike voolik one way klapiga ainult, mis läheb kohe kinni, nii, kui gaasi vajutad.
Selle N75 otsa peal ei ole mitte mingit vaakumit, pane kell vahele kui pea ei võta :)

Tsitaat:
Algselt postitas: kas2par
17866 temp sensor 2 shorted to ground, intermittent ja 17956(N75) open circuit, permanent. Kas see väljalaskegaasi andur võib seotud olla n75-ga ja sellepärast lähebki limp mode?

Ei, need ei ole omavahel seotud, aga avariis on ta nagunii kummagi veaga.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 25.02.17 08:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kas2par
17866 temp sensor 2 shorted to ground, intermittent ja 17956(N75) open circuit, permanent. Kas see väljalaskegaasi andur võib seotud olla n75-ga ja sellepärast lähebki limp mode?

N75 open circuit ütleb ära ju kas pistik lahti, solenoid katki või solenoidi juhe/juhtmed katki.


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kas2par
huviline



Registreerunud 25.07.05
Kasutaja on eemal

Auto: S4 Avant 2.7BiT 2000a.

postitati 25.02.17 10:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
Tsitaat:
Algselt postitas: kas2par
17866 temp sensor 2 shorted to ground, intermittent ja 17956(N75) open circuit, permanent. Kas see väljalaskegaasi andur võib seotud olla n75-ga ja sellepärast lähebki limp mode?

N75 open circuit ütleb ära ju kas pistik lahti, solenoid katki või solenoidi juhe/juhtmed katki.

Juhe ilusti taga ja tuleb peale 3.45V. Aku pealt voolu andes toimib klapp ilusti, kas on lahti või kinni


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 25.02.17 12:10 Tsiteeri


Siis vaata juhtmestik üle. 12V peab peale tulema.


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kert85
huviline

Avatar


Registreerunud 30.12.14
Kasutaja on eemal


postitati 25.02.17 21:19 Tsiteeri


prj kirjutas:

Peale tulevat pinget tuleb ikka mõõta läbi mootori massi, mitte pistikust.
Solenoidi juhitakse massiga ning ilmselgelt ei saa see mass pidev olla, muidu oleks solenoid kogu aeg põhjas.



Kas on +12V ilusti olemas massi suhtes? Nendel autodel on teatud asjad ühe ahela (kaitsme) taga, kus tekib erinevatele anduritele/aktuaatoritele +12V või +5V (12 ja 5V siis erinevate ahelate taga kindlasti.)
Neid seadmeid juhitakse massiga mootori aju poolt. Kui seal oli 3,..V, siis võib seal tõesti olla sellisel hetkel nö PWM-signaal ja see tester ei näitagi sul midagi.


Aga....kui süüde sees, siis ühel klemmil N75 pistikus peab massi suhtes olema +12V, kui seda pole, siis hakka otsima, kas vigast juhe või kaitsmekarp roheline ehk seest.

Kui see olemas ja kindlasti solenoidis viga pole, siis tuleb ajust tuleb juhe testida. Seda mõtled nüüd ise, kas lihtsalt nö helistad läbi või testid 55W pirniga, et veenduda siiski.

Kui see juhe korras ja siiski kindel, et solenoid pole vigane, siis on aju järgmisena.

Olen varasemalt näinud solenoidi, mille takistus korras, töötab ka, aga soojenedes tekib siiski katkestus sees.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kas2par
huviline



Registreerunud 25.07.05
Kasutaja on eemal

Auto: S4 Avant 2.7BiT 2000a.

postitati 05.03.17 12:03 Tsiteeri


Mul näitab ühe väljalaske temp anduri viga. Plaanis mõlemad välja vahetada, siis teab, et nende viga enam pole. Oskab keegi öelda kust need saaks hea hinnaga soetada? Kas võib olla ka selline variant, et üks temp andur on vigane ja sellepärast ka n75 ei toimeta õieti?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 05.03.17 22:06 Tsiteeri


Teema kipub huumoriks ära minema. Vigu, mille diagnoosimine ja kõrvaldamine võtab 30 minutit, üritatakse kõrvaldada pool aastat.
Nuta või naera :D


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
kas2par
huviline



Registreerunud 25.07.05
Kasutaja on eemal

Auto: S4 Avant 2.7BiT 2000a.

postitati 06.03.17 06:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Teema kipub huumoriks ära minema. Vigu, mille diagnoosimine ja kõrvaldamine võtab 30 minutit, üritatakse kõrvaldada pool aastat.
Nuta või naera :D
Igasugu asju tuleb elus ette. Omalgi on piinlik aga mis teha:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kas2par
huviline



Registreerunud 25.07.05
Kasutaja on eemal

Auto: S4 Avant 2.7BiT 2000a.

postitati 29.03.17 10:40 Tsiteeri


Huumor huumoriks. Minu viga, et ei teinud vaakumi lekke testi. Pesin läbi cleaneriga n75 klapi ja kahe bypassi vahel olevale kolmikule lisasin klambrid, plast kolmik liikus sooja mootoriga liiga vabalt. Hetkel toimib igast asendist. N75 vaakumi poolelt tuli korralikult musta jama välja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 29.03.17 15:12 Tsiteeri


Viimast korda - N75el ei ole sellel mootoril mingit vaakumit.
On bleeder. Kui bleederi ots umbes mingist sogast on, siis ei saagi midagi bleedida, kõik rõhk läheb wastegate-i klapi alla olenemata N75 asendist ja boosti ei tule.

Aga see ei põhjusta antud veakoodi.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
kas2par
huviline



Registreerunud 25.07.05
Kasutaja on eemal

Auto: S4 Avant 2.7BiT 2000a.

postitati 30.03.17 09:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Viimast korda - N75el ei ole sellel mootoril mingit vaakumit.
On bleeder. Kui bleederi ots umbes mingist sogast on, siis ei saagi midagi bleedida, kõik rõhk läheb wastegate-i klapi alla olenemata N75 asendist ja boosti ei tule.

Aga see ei põhjusta antud veakoodi.
Ok jälle targem. Äkki selgitad veel mis on bleederi ülesanne?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 30.03.17 16:15 Tsiteeri


Bleeder laseb rõhu maha. Kui N75-l signaali peal pole, siis jookseb rõhk n.ö. otse wastegate aktuaatori toosi ning teeb wastegate-i lahti, seega rõhku on nii palju, kui wastegate-l vedru jätkub.
Kui N75-l signaal peal on, siis rõhk wastegate-i toosile peale jookse, vaid tehakse lahti bleeder, kustkaudu ta enne maha jookseb. Kas siis atmosfääri või siis kuskile õhulugeja ja turbo vahele. Mingit vaakumit pole bleederile vaja - piisab, kui on atmosfääri rõhk.
Kui bleeder mingit crappi täis on, siis vahet ei ole, kas bleederi klapp on lahti või kinni, sest sealt ei käi õhk nagunii läbi...

Kui bleeder lahti, siis rõhk kasvab. N75 signaali muudetakse sagedusega ca. 50hz, sellega reguleeritakse rõhk täpselt paika.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 43.5% - SQL: 56.5%]