Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi A6 2,5R5 - 96 - Ullivilli (Vastuseid: 2 | Vaatamisi: 2673)
ullivilli
huviline



Registreerunud 18.05.07
Asukoht: Põhjarannik
Kasutaja on eemal

Auto: C4A 2,5TDIQ, BMW GS1100

postitati 06.07.15 22:27 Tsiteeri
Audi A6 2,5R5 - 96 - Ullivilli



Et kõik ausalt ära rääkida, pean alustama päris algusest.

Kuna hobid ja töö kipuvad tihti segamini minema ning antud segadus aegajalt võsavahel kimbutab sai peale eelmise aasta suve üsna selgeks, et too hetk käes olnud MB C180 on ilmselgelt väike ning on vaid aja küsimus, kuis ma sellel kõhu alla (minu meelest eriti lolli kohta paigutatud) kütusepumba ja -filtri kännu taha ära sõidan.

Pealegi, kuna olen suurema osa oma sõidustaa˛ist sõitnud Sigariga, tundus MB juhitavus ka peale poolt aastat võõras. Asi ei olnud isegi veoskeemi muutuses, kuna esimene auto oli E21 ja olen vahepeal sõitnud igas pikkuses ja kõrguses sõidukitega.
Kuigi tegu on väga vaikse, ökonoomse ja mugava autoga, mida isegi soovitada julgeks. Ütleme lihtsalt, et tunne ei olnud õige.

Hämmastavalt kiiresti sain sellest kärtspunasest raketist lahti ning hoolimata minu peamisest virinast teemal, et too Saksa ime liialt väike mu kola jaoks on, parkis ennast hoovi, Puutsalt soetatud, sedaan kerega A100 2,8Q, millega siis siiani olen sõitnud.

Pean tunnistama, et Audi ei olnud isegi minu esimene valik vaid alguse sai see, kui pakuti mulle 4L mootoriga vana Cherokee-d. Statistika, eelmise omaniku väited ja kõik muu ei olnud isegi kütte kulu osas väga hirmutav, sest ega too 2.8-gi just teab-mis ökorakett ei ole.
Peale 1500€ Cherokee üle vaatamist ja nii mõnegi teise, jõudsin ma ringiga Audi juurde tagasi, sest olin ju ometi pikalt juba kiibitsenud Masuuditoitelist, lohiseva tagasillata C4-ja.
Ega kiiret seni maani ei olnudki, kuni Sõpruse ja Linnuka ristil siduripedaal põrandasse vajus ning võtsin seda kui vihet mootoriruumist, et aeg on edasi liikuda. Eks viga iseenesest kergelt kõrvaldatav, kuid võttes arvesse, et auto on kole kui öö, vaevalt et talle, hoolimata sõidukorrast ja TÜV-st kohe head uut issit võtta on, nii et eks näis.
Äkki teen õigel ajal jäärajal paar kiiremat.

Kuna pakkumises mõned nunnud olid, sai omanikega aru peetud, kokku lepitud bikiini voore ning üles pandud ka siia samasse lugupeetud foorumisse ostukuulutus.
Võttes arvesse, et Eestis too hetk aktiivselt kaks C4 2,5TDI Q Avant-i oli, jõudsin ma tulnud pakkumistega üle vaadata kokku 4ja ning 2st loobuda peale telefonikõne.

Minu poolne kiiduavaldus kõigile pakkujatele, kuna ette loetud veakohad olid kõigil väga realistlikud ning ei olnud ülemäära liialdusi kummaski suunas.

Ostutehing sai vormistatud lõpuks kasutajaga Yrks, mida sai esimesena üle vaadatud ning kere/tehniline pool tundus kõige paremas tasakaalus olevat.
Tõsi: iludusvõistlustele ei ole asja sellegagi konnata, kuid siiski näeb see esinduslikum välja kui mu eelmised autod. Va MB muidugi, kui täiesti läbi olnud küljekarbid ära jätta.

Nüüd siis natukene juttu autost endast ka.

Tegu nagu Eelpool mainitud 96 aasta A6-ga 2,5R5 TDI Quattro Avandiga.

Ajaloost nii palju, et Eestis olnud on too 3 aastat ja siin mail ei ole avariis osalenud, küll aga on elemente, mis viitavad külgmistele koputamistele nagu värvitud detailid, tagu ukse nurgas tehtud remonditööd ja muud väikest tilulilu.
Aga mis sellest, kui massin sirge ja remont tehtud korralikult.
Mootor vahetatud möödunud aastal, ei kolise ülemäära palju, auto puhas jne.

Värvus helevandiluuvalge, s6 kellad(ei oska hinnata kas hea või halb), 1mass hooratas, prj seade, tavaline el. nahsisu 4x soojendustega. 4x el aknad, 6 käiku, püsikiirus (ühendamata) kliima puhub külma jne.

Et ei paistaks see kiidulauluna, kui hea asja ma ikka saan räägin ma sellest mis vajab tegemist, mis tahan teha ja mis oleks nice to have.
Võib Järeldada, et ülejäänu on seega piisavas korras, et ei vääri mainimist.

Eest
* Juhipoolne tiib on roostes - nagu ikka. Kuid veel on mille küljes värv püsib. Vähemalt paar kuud.
* Intercooler tatistab, aga vast ei ole häda, kuni mootoris õli sees püsib ja territooriumi otseselt ei märgista
* Mootorikate vajab tagasi panemist, et pumba rihm ei vahiks vastu. Oli mõrane, nüüd liimitud ja ootab hoolitsevat paigaldust.
* Käimakott on pealt õline.
* Mõned lekke märgid siin seal, mis tuleks üle vaadata, kuid mingeid märkimisväärseid kadusid silma ei hakanud.
Esiklaasil on hulka täkkeid, näis kas hakkavad pimedal ajal segama.

Taga
* Summuti vaja kõrgemale tõmmata
* Tagadiffer päris tatine ja loopinud õli laiali - esmasena vajab üle vaatamist, hinnangut kas muretsemiseks põhjust.
* Kardaanis või diffris on loks, mis teeb kuuldava heleda kolksu. 2.8L ei olnud, seega ka vajab pädevat silma/kätt
* Nipet näpet pukse sureb varsti maha, sumpsi lekked liidetes, aga ei midagi hullu.

Muu
* Püsikiiruse kang on aga ühendamata/aktiveerimata
* Kesklukk ei tööta puldist
* Ees-nahast Juhiiste vajab lappimist
* Tagaklaasi pesur ja kojamees ei tööta.
* Lähituled on kehva võitu - reguleerida, puhastada vms

Nice to have
* Topsi hoidja oleks oi kui tore.
* Koeravõrk vms
* Armatuuri tuled ei põle kõik
* Tõsta - all tehase madaldus. Sain kõrgemad vedrud kaasa. Kõrgem rehv vms.
* Lisa kaugtuled ette
* Lisa tagurdustuled, külg valgustus/töötuled.
* Tagaluugi amordid nagisevad ja ei käi ühtlaselt.
* Reguleeritava intervalliga kojamehed
* Lukustatav differ
* Pikema eluaega puksimajandus, mis kannataks paremini augulisi kruusateid jne. Kõvemad tükid veermikusse.

Mitmed Nice to have asjad ei ole üldse läbi mõeldud ning jooksvalt lisatud kui Nice to have, mitte must have.

Tegin siis väikese tiiru mööda Eestit ja põikasin läbi ka Lätist, kokku ja sain paagitäie keskmiseks ca 6.4L

https://dl.dropboxusercontent.com/s/ucr1n10g8pt1b53/20150628-IMG_5498.JPG

https://dl.dropboxusercontent.com/s/upm4k9jeip2831n/20150628-IMG_5501.JPG

https://dl.dropboxusercontent.com/s/7v1pr19au5zjsku/20150628-IMG_5502.JPG

https://dl.dropboxusercontent.com/s/kj0pf46ee0vg38h/20150628-IMG_5505.JPG

https://dl.dropboxusercontent.com/s/m4zs27g1ksyxtot/20150628-IMG_5506.JPG


Minge metsa!
www.minemetsa.ee / www.ripptelk.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ullivilli
huviline



Registreerunud 18.05.07
Asukoht: Põhjarannik
Kasutaja on eemal

Auto: C4A 2,5TDIQ, BMW GS1100

postitati 14.07.15 17:59 Tsiteeri


Tallasin siis möödunud nädalal Sõle tn Priidu juurest läbi, kes minu õnneks oli tuttav nii autoga kui auto ajalooga.

Uurisime kahtlaseid kohti ning ära sai tehtud ka mõned näpuharjutused ning selgus et taga difris siiski õli oli sees, kuid priisata just ei olnud ning ca 600ml mahtus veel.
Samuti selgus, et terav, metalne kolks tuleb kardaani sisesest lõtkust. Õnneks sellega nagu sain jutust aru, saab veel mõnda aega sõita enne kui ära Peab vahetama.
Kui kuskil on tihe 6 käigulise kardaan pakkuda, siis võib PS saata.

Samuti läksid vahetusse tagumised poolraami puksid ning ülemised amordi padjad (mõlemad) mis väga imelikult olid amordi kinnituse kõrvalt rebenenud.
Sõidan mõnda aega ja kui jälle juhtub, tuleb tõenäoliselt esimesed gaasikad millegi muu vastu vahetada, sest paistab, et need ei sobi kokku patjade ja minu sõidetavate teedega.

Samuti on vahepeal hakanud laulma salongi ventilaator.

Muude teemadele kontrastiks ei ole Roolivõimu õli ja jahutusvedelik enam kuhugi kadunud. Ei kujuta ette kuhu too enne oli läinud, kuid nüüd on ta oma õiges kohas.
Samuti paistab, et hetkel veel toimub intercooleril vaid korralik õlitus, kuna mootoriõli tase ei ole kahe paagiga kummaski suunas muutunud.

Seni on keskmine kütte kulu ca 7 või alla. Maantee umbes 6.
Kui püsika tööle saab, langeb tõenäoliselt keskmine masuudi kulu koos keskmise kiirusega.

Nelivedur masuudipress oma looduslikus keskkonnas ripptelgi taustal.

https://dl.dropboxusercontent.com/s/sbllv1qthbr13je/20150713-IMG_5889.JPG


Minge metsa!
www.minemetsa.ee / www.ripptelk.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ullivilli
huviline



Registreerunud 18.05.07
Asukoht: Põhjarannik
Kasutaja on eemal

Auto: C4A 2,5TDIQ, BMW GS1100

postitati 18.03.16 10:12 Tsiteeri


Hoolimata auto värvist, mis peaks suht hästi rooja tõrjuma, läheb see üli hästi räpaseks.
Võibolla on süüdi ka teed kus sõidan, samas lihtsam on kedagi teist süüdistada.

Ostu hetkest maha kärutatud ca 14 000 km, keskmise kütte kuluga ca 7-8.
Kuna küllalt palju on linnas sõitmist viib see kulu üles, kuid siiani on kõik paagitäied alla 10L/100 linnakeskmise olnud.

Differ enam ei leki, piisas simmeri vahetusest.
Kardaan ikka kolksub aga õnneks on diisel ise sedavõrd lärmakas, et ei kosta eriti välja.
Eints pani õla alla ning ühendas püsika ära. Vahel mingid anomaaliad on, et ei võta uut kiirust mällu, kuid muus osas töötab nagu peab.

Vahepeal vahetatud Intercooleri radikas, mis tõmbas tahmamist koomale ning tekitas mootorile tiba jaksu juurde.
Samuti paranes olukord, kui piduri vaakumpumba klapp sai uue vastu vahetatud ning seega klõbin ning üleliigsed lekked kõrvaldatud.

Võib eeldada, et autol on kõvasti keretöid omal ajal tehtud aga küllap on päris suur % neliveoliseid kunagi ka kraavis käinud.
Tagaluugil ei püsi märgid küljes ning värviparandusi on tehtud imelikes kohtades.
Seni sõitmist ei sega ning suvel vaatab kere kriitilise pilguga üle, et see ka tulevad aastad ilusti ära sõidaks.

Peamisteks probleemideks on hetkel elektriaknad, mis juhi juurest avanevad, kuid ei sulgu. Eilsest ei avane juhi aken.
Esiistujate põrand on märg ja ei taha kuidagi ära kuivada - äravoolu klapid on üle vaadatud ning tunduvad olevat piisavalt puhtad.

https://dl.dropboxusercontent.com/s/yg9qfyeintzdcej/20151226-IMG_9112.JPG


https://dl.dropboxusercontent.com/s/prjxhzhin5kqiie/20151226-IMG_9134.JPG


Minge metsa!
www.minemetsa.ee / www.ripptelk.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 41.6% - SQL: 58.4%]