plz
huviline
Registreerunud 06.11.11
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B4 SEQ; Mazda 6;Mazda 3; cabriolet 2.8 ; MB-w115D; LR FR
|
postitati 03.07.15 09:30
|
|
|
Audi 80 b4 Quattro 2.0 ABK -> 1.8T - 1992 - plz
Tere. Mõnede tuttavate/foorumlaste soovil saab siia ka teema tehtud. Enda jaoks rohkem remondipäevik, et saada täpne ülevaade, mis, mida ja millal
tehtud aga ka see "vabandus" on nii igapäevane.
Tausta poolest pigem vanem kraam alati huvitanud, eelkõige b2 ja kuubik ning nendega mässatud ning rariteet ja defitsiit detailid käsikäes kõigega.
B4 nüüd on minu jaoks kahtlaselt uus ja liiga mainstream aga viimase ehitamisel ja kõpitsemisel muidugi omad suured plussid enamjaolt detailide
leitavuse kerguse osas. Ehk siis tulevikus üritaks tervele autole ringi peale teha ja kõik vähegi häirivad ja kriimulised/defektsed x detailid välja
vahetada, et ise võimalikult rahul olla.
Saamisloost ka. Tuli masin ise kätte mulle 2014 esimestel nädalatel korraliku lumega. Suvaline vaba päev oli ning sai huvi pärast niisama masinaid
siit-sealt üle vaadatud aga mitte ostmise eesmärgil, vaid ehk leiab mõne end huvitava detaili ja annab omanikuga kaubale saada. Antud isend jäi silma
oma vana hea ja põhimõtteliselt lemmiku Nardi sportrooliga, mida kuubikule ammu tahtnud olin. Masinast vist oli väljast ainult üks hägune pilt, mis
ütles, et väidetavalt nelik, vahel 2.0 r4 ja värvus punane aga sellesse ei süvenenud. Omanik oli nõus roolist loobuma aga nagu Eestile omane, siis
auto tuleks rooliga kaasa. Omanik pakkus välja variandi, et sõidab ise hoovi külla ja sealt arutame ning ei saa ju keelduda. Loetud tunnid hiljem
muidugi rooli seisukord ei olnud kiita, mida esmalt sai uuritud aga rariteet ja ei ole valida ning kindlasti asja tahtsin. Sai ka autoga kiire tiir
tehtud ja tehniliselt midagi kahtlast välja tuua ei olnudki ja meeldis seda enam. Väliselt muidugi puuduolevaid detaile esines, udukad jalutama
läinud, stangevõred puudu, kriime kraapse, tiivaroostet - samas ei midagi imestamisväärset. See et ta oli tehnika poolest Q ning konkreetselt 2.0
määrasid enim. B4 mudelivalikus dislad ei ole kunagi huvitanud, V6 ei vaata ammugi ja ülejäänud 2.0id teeksid põhimõtteliselt sama välja. Kiirendust
ei otsinud aga see-eest pommikindlaim ja muretuim soodne variant ning sai masin ära võetud tervikuna ning igati rahul olnud.
Peale ostu ega muud ei teinudki kui sai sõidetud, enamjaolt siis neiu roolis, kuna neliku pidamine ja roolis tekkiv rahulolu meeldis väheke rohkem
kui ülejäänud hoovi rwd isendid. Veoskeemide üle arutelu käima tõmbama ei hakka aga jah täiesti võrreldamatud asjad. Ei ole see isend ka minu esimene
nelik, või Audi liinist quattro, nii et endale täpselt teada, mis asja olemus ja suutlikkus on. Kettad ja klotsid olid üsna õhtul ning nende vahetus
toimus esmalt. Peale lume lõppemist jäi masin tagaplaanile 4.-5. igapäevasõidukina ja sai ülivähe läbisõitu. Kevad-suvi-sügis kuidagi ei tõmmanud
aeglase nelikuga sõitma absoluutselt, kuidagi omast mullist väljas vale tunne raisata nö. kardaani ja diffrit tühja ja tekitada rohkem veeretakistust.
Muidugi täiesti tühja masin ei seisnud, kuna see osa hästi ühelegi isendile ei mõju ja õrnalt sai pisikõpitsusi samuti tehtud. Esmalt tulid udutuled
ette ja töökorda ning stangevõred Alvadist. KKK sai vahetatud, õlivahetus sai tehtud, jahutuslõdviku kolmik lekkis kaunilt ning sai ka see vahetatud.
Pisipirne jms olmelist ei tasu vist mainidagi, ärkasid ellu ka nr.tuled. Tagasupportid tulid veel uued ning kässarimajanduse sai korda. B-varuosa
kapotitross on vist juba kolmas kasutusel, roolialune plastik on juba mitmes ja ikka kokkujooks häirib jpm pisemat. Mootori rihmavahetusi ei tahtnud
juba kohe eos teha, kuna me kõik teame, kuhu see 2.0 r4 saaga edasi viib. Nii et tegemata see osa siiamaani, rihm ise näeb veel täiesti korralik
välja, geneka rihm väheke hapum ja rabedam ning vendirihm juba ka pooleks ja eemaldatud. Vahepeal erinevad motivatsioonikriisid muidugi käisid ka üle
ning sattus masin lühiajaliselt müüki. Peamine põhjus oli too hetk rohkem õrna $ osa vabastamine, et tuua ligi üks muud marki väga huvipakkuv
vähelevinud isend, mis oli ka juba ülevaadatud, ei olnud avalikus müügis ja põhimõtteliselt kõik kindlalt kokkulepitud. Kahjuks või õnneks ei suutnud
omanik kaua minu järgi oodata ja viskas avalikku müüki ning oli ka tundidega läinud. Peale seda sai ka ise Q müügist maha võetud ja endale jäetud.
Täppisanalüüsid siiski näitavad, et masin igati perfektne kooslus, vähemalt minu jaoks kindlasti ning igal juhul tasub edasi paremuse poole arendada,
nii et kokkuvõttes olen õnnelik, et masin ära ikkagi ei läinud.
Jõudes nüüd tänasesse päeva, siis Nardi rool on müüdud foorumlase kuubikule, käis peal ka b4 bagiga rool ja nüüd hetkel peal kõige tavalisem aga
ülikorralik originaal Eintsi varudest. Autoga igapäevaselt ei noki aga hetkel realiseerin vajaminevate vidinate nimekirja, ostukuulutus siinsamas
olemas, nii et kel miskit pakkuda, võib alati kirjutada ja saame kaubale. Kuna masin on punane ja kellegi poolt mitte kõige paremini värvitud, siis
ontoonivahed ropud. Käsil oligi mm pealt pigieemaldus, mida ei olnud siin tehtud ka teab, mis ajast. Kõik kohad täis akendeni välja, stanged eest
tagant, pealt alt. Hetkel on käsil esistange pigiga maadlemine, 1x700ml +1x1000ml juba kulunud vahendit. Peale seda on vaja masin täielikult üle
poleerida, lähenen taas käsitsi, vahendid olemas ja testalgus toonivahede väljatoomiseks tehtud juba. Aega võtab aga kiiret ei ole ja saab asja küll.
Ning suurim töö on hetkel karvases seisukorras velgede tegemine, mida üldiselt mõni tund päevas kenade ilmadega olen teha üritanud. Käsitsi
liivakatega 80-2500 ja hetkel kõigi neljaga tonniste paberite juures. Rehvid+uued ventiilid on juba ka peal ja valmis, haruldase mõõduga 65-57
tsentreerimisrõngad olemas ja ootavad paigaldust ning törts pikemad veljepoldid samuti valmis. Ehk siis peale velgede lihvimise lõpetamist ja
poleerimist, koheselt alla. Kokkuvõttes 1.8 20vt tuleb ja tuleb võimalikult ruttu kui doonori leiab ja ära toob, ajaliselt suvi-sügise algus eeldaks
sellega ühele poole saada aga liiga palju ette ei hakka kõvatama, sest teada ju, kuidas need asjad x põhjustel minna võivad. Autode osas tegelen kolme
igapäevaauto üldhooldustega uute ülevaatusteni välja, et sügishooaeg muretult alata saaks ning Q osas nokib vaikselt kere kallal, realiseerib
jupinimekirja ja pisiliigutusi ning toimetab velgedega ja muud suurt kohe lähiajal muutumas ei ole. Eks teemasse annan teada mõnest paremuse poole
pisiliigutusest, et ise lihtsalt mäletaks ja on pisiasjad väga tähtsad enda jaoks. Enne suuri kapitaalseid muutusi koosnebki auto paremuse poole
kõpitsemine minu jaoks hunnikust pisiliigutustest, mis kokku annavad arvestatavalt suure muutuse.
Auto ise siis 1992 isend, sedaan, 2.0 R4 85kw, manuaal 5k, Quattro. Lisadest täitsa üle keskmise isend, mõningaid haruldasemaid detaile ka sekka ja
seda vähem nimekirja asju lisada:
Roolivõim
Kesklukk
ABS on/off ( permanentselt off siis hetkel )
2x el aken ( järelpaigaldatud aga töökorras, läheb üle uuetüübi 4x el aken polstritele )
2x el välipeeglid soojendusega ( kõik funktsioonid töökorras )
el katuseluuk ( ei ole töökorras, uut releed ootab )
tulede kõrguse reg.
toonklaasid
1x peegel päiksesirmides
4x kohtvalgustid
ruloo tagaaknal
tagaistujate peatoed
tagumine käetugi
tagaistmed allaklapitavad
tagaklaasi soojendus
tulede kõrguse reg
jäik vedrustus
õrn madaldus
udutuled ees ja taga ( töökorras )
Sportistmed ees ( perfektses seisus toestava osa poolelt, ei ole quattro kirjadega ja juhinurk on klassikaline )
1x diff lock ( töökorras )
kärukonks ( tulevikus eemaldab ja veab tavaari Land Roveri või ühe fwd isendiga )
lisakellad VDO
ABT käigukanginupp ( Müügis ja liigub originaali peale tagasi )
juhiistme külge kinnituv käetugi laekaga
lukustuv kütuseluuk
perfektne mitterippuv laepolster
4x käetoed + nagid laes
kitsas liisturing
kerevärvi välipeeglid ja ukselingid ( taoline liin meeldib ja jääb tulevikus samuti )
Zender lõug ( Väidetavalt ühe käe sõrmedel loetav Eestis. Kasutaja Adr3naline käes lõppes ootamatult üsna hiljuti teine enim teadaolev isend endale.
Stange peab kindlasti lõuaga olema, std originaal läheks kiiremas korras vahetusse. )
Näpitud esigrill ( Tavaline originaal olemas ja milline täpselt lõpplahend tuleb, polegi teada hetkel. )
Sees on ka paras kogus heli, millest ise lugu ei pea ning tulevikus eelistaks ilma kõlariteta uksepolstreid ja ei tahaks ka tweetereid näha
armatuuril. Makk, random CD aga mängib ja toimib, vaikuses olema ei pea. Antennijuhe on samuti ripakil.
Eks mõned pildid ka, et päris imelik ei oleks:
Salong kevad 14:
Kevad-suvi 14, ilma udukate ja võredeta veel, lääpas stange keskosaga, rooste kõrvalistujapoolsel esitiival, all 15" Aluett õrna randiga, L-Saksa
toodang. Stange kokkujooksu pidevalt muudetud, tuleb ka lähiajal uuesti maha ja saab veel teha:
ABT:
Katus ilmet võtmas:
Suvi 14 udukad küljes ja töökorras ( Kruviauke katvad imitatsioonid olemas aga üks üsna kildudeks, lapitud aga ei ole rahul. Samuti on üks udukas
Depo, teine Hella, jäävad õrnad toonivahed katvate äärtega, ideaalis asendan parema Hella paariga loogilisema üldmulje nimel )
Jan 2015, korralikud võred ees, kere tõsise virtsakihi all, 15" plekid aga tutika 1cm mustri ja 100% naeltega:
Tsentr. rõngad ja kole pagasiluugivärvus :
Kulunud liivakad siiamaani:
Rohkem pilte ja tervikust lähemalt lisab aja jooksul. Hetkel lood sellised, tänud vaatamast ja edu mulle.
|
|
|
FunFox
huviline
Registreerunud 26.05.14
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.8T
|
postitati 03.07.15 09:57
|
|
|
5+ sulle et viitsisid pikemalt kirjutada. Väga põnev lugemine oli. Auto näeb täitsa viisakas välja. Eks tööd on sellega kindlasti palju aga usun et
lõpptulemus on super. Edu!
|
|
|
majanduskriizz
huviline
Registreerunud 23.10.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 4000S;
A80Qx2
|
postitati 03.07.15 20:16
|
|
|
Egas muud polegi kui et lõpuks tuli ära teema ikka ja edu!
80-ndatel lõppes autode tootmine.
|
|
|
|
Light
huviline
Registreerunud 17.06.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.07.15 12:01
|
|
|
Väga kena! Eriti mahe näeb välja see esimene stange. Kas tehasest on väljunud sellisega või on mingi aftermarket asi?
Endal sama mootoriga ja värviga b4 quattro, seoses sellega uuriks palju sinul kütust maanteel rüüpab? Endal sain täis paagi meetodil 11.5 sajale.
|
|
|
plz
huviline
Registreerunud 06.11.11
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B4 SEQ; Mazda 6;Mazda 3; cabriolet 2.8 ; MB-w115D; LR FR
|
postitati 06.07.15 14:28
|
|
|
Tänud Funfox. Eks ta ole jah kahjuks tüüpiline Eestile omane seisukord, vanust, roppu läbisõitu, elu ja koledaid teid näinud ja iluvigu ikkagi
meeletult. Pikema teksti osas üritas isegi lühidalt teha, muidu keegi läbi tuleb, siis ikka tundidepikkune arutamine/kõvatamine ja ei paista lõppu
kusagil.
M.Kriiz, eks tule läbi millalgi lühidalt!
Tänud, Light. Mõlemale küsimusele pean miskit ebamäärast vastama ilmselt. Pakun, et oli saadaval tehasest, sama lugu nagu sigarite Treseri valikud.
Kütust pole kunagi mõõtnud ja täpselt arvutanud kusjuures. Üldiselt lähtunud teada marsruutidest, mida teiste isenditega läbib ja nendega võrlduses
samasse auku. Pakun üle 8-9l ei ole aga eks mul on ka mnt. vs linn nii 90/10 suhe. Muidu veel masinat sõitu ei võta ja täpsemalt üle mõõtma ei lähe
lähiajal. Veljed hetkel plekid talvekatega ja liigutab hoovis murul kuni liivakatega ühele poole saan ja teine jooks alla suvekatega. Kindlasti peab
ka 0-100kmh selle mootoriga ära mõõtma ja kirja panema siia.
Lisaks esiosaga olen rahul, udukad siis vahetada veel ja ilmselt tavaline grill. Jäävad kusjuures lühikesed tuled ja selle osaga ammu rahul olnud.
Tagaosani veel jõuame teemas, seal juba on küsimusi, et mis stange peale minna, mis kogu tagatulede majandusega, kas vahetada luuk tervikuna, kas
lisada tiib, kas ikkagi jätta konks jne.
|
|
|
plz
huviline
Registreerunud 06.11.11
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B4 SEQ; Mazda 6;Mazda 3; cabriolet 2.8 ; MB-w115D; LR FR
|
postitati 15.07.15 16:55
|
|
|
Nii, siia ka väike üleskirjutus. Ei ole masina kallal rohkem kui vaikselt velgedega nokkinud. Võtavad ilmet teised ja hakkab juba meeldiv läige
tekkima. Hetkel 1500ste peal ja tööd mm-haaval kõvasti ees veel, 2500 peal siis lõpetab ning peale seda auto enda kriimude eemaldus, väline puhastus,
poleerimine, plastikuvärskendus ja sisupuhastus ning velg alla, on aeg sõitu võtta. Hetkel peaks velgede all nii 150 inimtöötundi olema, läheb teine
50h veel ilmselt. Tavainimese jaoks muidu on asjad põhimõtteliselt valmis ja korras ilmselt aga ei rahuldu niisama kergelt. 1m pealt jätavad juba
hetkel suhteliselt ideaalkorras mulje, 5-15cm kauguselt on endal igasugu etteheited teha mikrotasandil. Velgedel vanust on ja 100%
muuseumieksponaadiks teisi päris ei saa, suuremate täkete, kriimude ja mõrade tõttu. Hetkel olen rahul, ilma on ja on meeldivalt liigutamist ja
päikese võtmist ühes paremuse poole tööga. Auto enda osas jupinimekiri varuosade all täitsa olemas, mida kõike veel ligi võtaks, nii et kui kellelgi
miskit pakkuda, kirjutagu julgelt.
Enne ja pärast pildid tulevad veljejooksust kui asjad valmis, hetkel niisama teaser, et päris pildivaba lugu ei oleks:
|
|
|
plz
huviline
Registreerunud 06.11.11
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B4 SEQ; Mazda 6;Mazda 3; cabriolet 2.8 ; MB-w115D; LR FR
|
postitati 20.07.15 17:20
|
|
|
Niinii velgedega siis omadega ühelpool lõpuks tänase seisuga, kõik kenasti 2500 all, mõned värviparandused ja poleeriraundid veel muidugi teha. Ühe
viisin siis täielikult lõpule ja olen absoluutselt rahul asjadega. Pilt siis sellest ühest, kogu jooks + enne-pärast pildid hiljem kui teistega asjad
sealmaal.
Minu jaoks siis tegu põhimõtteliselt all-time lemmikveljega, ehk siis Ronal Turbod ning 28 aastat vanad Saksa originaalid, mitte nö. uuekooli R10
replicad, mida ka esineb Eestis ja vohab päris ohtralt Euroopa turul. Harulduse koha pealt utoopia ja eksisteerib rohkem soovituslikes juttudes kui
reaalsuses, nii et seda enam jooksu ja ka masinaga tervikuna ülirahul. Ideaalis muidugi tahtsin neid b2 ja kuubiku all rakendada aga sai kuubik müüdud
enne velgede hankimist kahjuks ning liiguvad siis teemas oleva b4 alla, mis endiselt liiga uuena mõjub aga see selleks.
Muid huvitavaid muutusi raporteerida ei ole hetkel.
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 20.07.15 20:38
|
|
|
Tikutakuvärki Ronalite puhul. Tubli töö.
|
|
|
|
plz
huviline
Registreerunud 06.11.11
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B4 SEQ; Mazda 6;Mazda 3; cabriolet 2.8 ; MB-w115D; LR FR
|
postitati 28.07.15 16:23
|
|
|
Tänud Kivitarele!
Veidi aega möödas ja eks ilmade ning muu elu kõrvalt taas väga palju muutunud pole. Velgede lihviosa jõudis vahepeal lõppeda täielikult kõigi neljaga,
kaks vajasid siiski timmistamist, silm vastu velgi oli kohti, mis segasid ja ei saanud asja nii jätta. Muidu päris karm töö ja nõrganärvilistele
soovitada ei julge, vajab tõsiselt viitsimist/püsivust/kannatust ja kanget närvi ning võtabki sinna 200 inimttöötunni kanti. Minul jagunes aeg
sujuvalt täpselt kahe kuu peale ja kiimlevaid hetki, kus juba alla kütaks, oli korduvalt aga siiski korralikult lõpuni. Uuesti ma ei tea, kas sama
tööd kunagi uuesti ette võtaks, tõenäoliselt mõne ulme kultusveljega, mille vastu tõsine automaatne respekt on, küll. Viimaseid hetkel midagi nii
ulmelist pähe ei tule muidugi. Üleüldse tõsine kriis oli b4 alla legitiimse velje hankimisega, mõtteid ja visioone oli lõputult aga täiskiimlust ja
seda tunnet, et vot jep neid tahaks, ei tekkinud. Üks tõsine variant oli muidugi 12-spoke ja tagasihoidliku 15", mis aga oleks kohest 5x112
konversiooni tahtnud ning ei miskit huvitavat muud. Eks poleerin järgneva nädala jooksul jooksu üle oma 3-raundiga ja alles siis lähemalt pilte.
Hetkel pole poleeriga keskendunud kodaratele ja tähtedele, nii et tööd veel jagub kenasti. Salongist said liivakad ja muu üleliigne tavaar/praht välja
visatud, et minna salongi puhastusega edasi. Lihvi teema lõpetuseks kulunud liivakatest annus aiakärus:
Vahepeal siis läksin ka kere kallale, et kohe kui velg valmis ja all, rohkem seismist ja ootamist ei toimuks ning kohe võtta oleks. Hetkel on siis
kere puhastatud pigist, üldpesu ja kuivatus, suuremate kriimude eraldi eemaldamine ning korralik poleer taas käsitsi koos vahatamisega. Värvikvaliteet
ei ole kiita, nagu eelnevalt maininud. Eriti võigas on juhipoolne tagumine tiib ning pagasiluuk - mõlemad lahja mattvärvi all ja ei anna mingit läiget
sealt välja võluda. Eks tagaluugi osas muidugi on vahetus imelihtne sama värvikoodiga luugi vastu aga nimme just punaseid pole hetkel leida suutnud.
Veel on toda matti eesmisel lõual ja peeglitel, nii et 50 shades of red ja 100% tulemust ilma kergemate keretööde ja uue ülevärvita siit välja ei võlu
paraku. Seis muidugi eelnevaga on igati meeldiv vahe ja pole häbi liiklusesse naaseda. Välised plastikdetailid said ka värskenduskuuri ning pildil
tagumine numbrialus maas, kuna enne värskendamist vajas ülevärvi ja pole veel külge pookinud. Mõned imelike nurkade alt pildid ülevaate saamiseks:
Kere osas siis järgnevatel päevadel kui ilm ja aeg lubab salong ette võtta. Tolmuimejaga põhjalik ring peale ning klaaside sise- ja välispesu. Muud
polstrid ja plastikud kannatavad kriitikat isegi.
Masina tagaosa igatahes peaks hetkel jääma selline, nagu ta pildil on. Ehk siis stange sama ja muud ei lisa. Ideaalis aknasirm ja luugitiib, konks
minema ja originaaltoontagatuled kui mingit muud visiooni ei taba just.
Eks edasiste muutusteni!
|
|
|
plz
huviline
Registreerunud 06.11.11
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B4 SEQ; Mazda 6;Mazda 3; cabriolet 2.8 ; MB-w115D; LR FR
|
postitati 08.08.15 15:20
|
|
|
Nii väheke ülesmärkmeid teha rem.päeviku, kuna natuke aega möödunud.
Kangem vihmaperiood tegi juhialuse kenasti märjaks ning sai sellega tegeldud. Kuivatamine ja kuivamine võtsid kena aja mõlemad. Süüdi oli, nagu
eeldasin, kapotitrossi vahejunn. Originaali ei kasuta enam ammu ja omaaretus oli saba andnud ning sai uus tehtud. Seekord siis jalgratta lenksu
käepidemest ja Macroflexist ning peab nagu vana loom. Kui juba sealkandis majandada, sai ühtlasi kõik äravoolukanalid läbitestitud ja olid õnneks
korras. Veel sai L kojamehe maha võtta ning puhastada kogu sodi plastiku pealt ja alt. Salongifiltri imitatsioon sai samuti maha võetud ja ära
puhastatud, vendi ja nö. filtriga probleeme pole olnud ja momendil jääb endiseks.
Edasi oli aeg salong ette võtta ja see kujunes päevade pikkuseks protsessiks. Nimelt on karvu istmetel, põrandal ja laes utoopiline kogus ja just
turritamas välja istmete seest, nii et tolmuimejaga saab kätte neid ainult mingi tühise protsendi. Pidi lähenema manuaalselt pintsettidega ja sama
lugu nagu veljega mm pealt, on kogu sisu tegemine karvhaaval parajalt aeganõudev. Tagaistme alumine osa sai välja tõstetud ja seda õhtuti toas käes
tehtud. Samuti istme alt väljatulnud sodi sai kõik eemaldatud. Kõlab võikalt aga ei taha neid karvu igaveseks salongi ringlema ja kaasa rändama,
sügisel/talvel nii põhjalikult asja ei teeks raudselt ja tuli kasutada juhust kui päevavalgust kenasti on. Pilti ka, millest täpsemalt räägin - sisu
peaks olema hall, mitte hall-valge:
Edasi sai astutud läbi ühest lammutusest, kus 4xb4 sees ja ka minu värvi isend. Eeldasin, et toon ligi parema sama värvi tagaluugi aga ei, seisukord
veel kehvem ja jäi võtmata. Enda nimekirja järgi vajalik kraam oli läinud ja erilist midagi võtta ei olnud aga päris tühjade kätega lahkuda ka ei
tahtnud. Tagaluugi L vastus oli mul puudu, selle sain ja on ka küljes. Sai ka üks väline kitsas liist ja el. katuseluugirelee võetud. Tagantjärgi
siiski oleks pidanud võtma lisakellad koos konsooliga, viimase plastiku osas on etteheiteid ja läheb vahetusse. Liistuselektsioon:
Edasi läheb vahetusse ABT käigukanginupp koos väga kulunud plastikuga aga jälle siis kui konsool vahetatud ja korraga rohkem teha on. Hetkel valikus
2x nupp+nahk:
Sai veel maha võetud eesmine käetugi. Seda eraldi karvadest puhastama ei hakanud aja kokkuhoiu mõttes, kuna seisukord on alla igasugu arvestust ja ei
ole temaga edasi ilmselt mitte midagi teha. Läbi on plastikosad põhimõtteliselt iga külje pealt, lukustatav ta samuti ei ole ning riide narmendamine
ja karvad on seal väikseim mure. Samuti on teda keegi eelnevalt koduselt kruvide ja metallliistudega üritanud lappida ja seda võikam see seisukord.
Tegu samas taas maheda defitsiidiga ja ei pruugigi seda kunagi leida uuesti väheke pädevamas seisukorras. Sõiduosas on käetoega igas masinas nii
harjutud, et ilma kuidagi ei kannataks olla ja peab siiski midagi välja mõtlema. Suvalisi universaalseid nagu ka ei seedi. Peale selle käetoe on veel
variant Kameilt, mis kinnitub hoopis kahe välise toega mõlema istme siinide külge. Seegi variant ei ole erutavaim ja ilmselt seda teed ka ei lähe. C4
pealne käetugi peaks kinnituse osas sobima b4 aga b4 istmevahe nii palju kitsas, et ei pruugi sinna füüsiliselt mahtuda ära. Mõõtude järgi peaks
nibin-nabin mm pealt istuma aga ega enne ülevaadet ei saa, kui füüsiliselt ära ei proovi. Kuigi olla teine väidetavalt ka S2 levinud lahendus ning
istmetevahe peaks jääma samaks. Kui kellelgi taolise x küsimusega on kokkupuuteid, võib julgelt kirjutada. Pilti ka siis, praegune vs C4 käetugi.
Viimast veel pealt väheke puhastada ja võib igati mint seisukorraks lugeda õnneks:
Avatuna:
Veel on olemas 4x el.aken variant uuetüübi uksepolstrid aga ikkagi ei ole minule sobilikus seisus ning ilmselt neid kasutama siiski ei lähe. Pilti
lisada ei ole aga plaan uuetüübi sisu peale üle minna on. Nii et kui kellelgi ülikorralik komplekt pakkuda ka 2x el aken variandis, võib alati
pakkuda.
Väliselt seisab masin hetkel endiselt plekkide ja talvekatega ning on puudu kõik tagatuled, mis ära läksid masinalt. Nagu mainitud on kindel visioon
minna originaaltoontulede jooksu peale üle ning nende enam-vähem ükshaaval hankimisega tegelenud. Eelnevast Audi-ajaloost on põhimõtteliselt kõik
isendid tooni all olnud ja seda suurem rahulolu terviku osas. Mingi hetk oli hoov selline, pildilt küll jäi välja ilma toonita b2 sedaan 4000s, mis
mul oli jupitamiseks planeeritud aga leidis hea kodu majanduskriizi juures.
Nii nagu b2 kuubikud ja c3ed, on originaaltoon magus defitsiit ka b4jal ja ei ole lihtne neid üle riigi välja kaevata. Nüüd suured tänud kasutajale
r384n3, kes oli mulle nõus otse enda masina küljest L tuled müüma ja sain komplekti kokku. Ülejäänud tuled jõudsin 800-2500 liivakatega ette üle
lihvida, et vabaneda väiksematest kriimudest ja saavutada üldine sile ja läikiv pind. Samuti on nüüd kogu jooks üle käidud nii lihvi kui ka, nagu
mulle öelda meeldib, raund üks poleeriga. Kasutan siis T-Cut plastikupoleerpastat. Seisukorra osas on 3 neist Hellad ja 2 Depod. Mõlemad Depod on L
poole omad. Sügavamaid kriime ja mõrasid esineb samuti aga ei olnud kuskiltpidi kuubikud+200TQ oma tuledelt ideaalsed, pigem vastupidi ja lähedalt
uurides üsna kaugel sellest. Ühes tükis vähemalt on nad kõik ning hakkavad juba korralikku läiget saavutama, nii et kurta siin ei tohiks ja saab taas
igati rahul olla. Homse jooksul ilmselt round kaks kõigile, üks jääb üle varudesse, lõppviimistlus ja külge lähevad alles siis kui korraliku luugi
hangib ning L poole sisemise tule vastuse, mis on täielikult puudu.
Järgmise nädala to do list: Veljed round kolme alla ja vahatada, juhiiste välja tõsta, käetoe kinnitused eemaldada, ligipääsmatud kohad veel
karvadest puhastada, sisu puhastus viia täielikult lõpule, el katuseluuk saada tööle, hankida luuk+tuleplastik, panna külge viimane puuduolev korralik
välimine kitsas liist.
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
|
r384n3
huviline
Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro
|
postitati 10.08.15 14:04
|
|
|
Tuled läksid vähemalt õigesse kohta. Ma ise poleks ilmselt niikuinii
viitsinud parema poole tulesid taga ajama hakata.
|
|
|
plz
huviline
Registreerunud 06.11.11
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B4 SEQ; Mazda 6;Mazda 3; cabriolet 2.8 ; MB-w115D; LR FR
|
postitati 17.08.15 17:24
|
|
|
Tänud härrased. Nädal jälle möödas ja vastikult kiirelt ning kõiki soovitud lükkeid ei saanudki tehtud. Tagatuled siis valmis igati ja ootavad hetke,
mil külge minna. Ideaalis aga juba teise luugi külge, nii et kel pakkuda ja veel tiivaga, andke julgelt märku endast, häda pärast ka must värv sobib.
Eks varuosade all ostukuulutus endiselt olemas. Tagatuled siis:
Muidu õrnalt näppida jõudis ka teisi masinaid ning Audil siis jätkus põhjalik sisupuhastus karvadest. Hetkel võib öelda, et nii 95% on asjaga ühelpool
aga saab veel timmistada ja mõne töötunni sinna libistada. Sai ka välja võetud kardaanitunnelit kattev tagumine plastik ja kaunis kogus karvu sealtki.
Võrdluseks sai hoovis sisupuhastus ka kaheksa meetrisele limusiinile tehtud ja vast nii tunnitöö, samas Audis tunnid muudkui lendavad ja karvad on
sõna otseses mõttes igal pool aga saab hea ja mis seal ikka põdeda.
Veel sai ligi toodud üks jooks 15" Speedline, ilma põhjuseta, niisama. Täpne seis teadmata, testimata nii sirgsus kui rehvide igasugune seis. Mis
neist täpselt saab, ei oska öelda, vb niisama varuks, vb samade plekkide pealt talvekad peale ja talveks alla, vb müüki. Mida aga ei tee, on käsitsi
põhjalik lihvimine/taastamine. Seisukord siis karvane, nagu nende kõigiga ikka kombeks ja ei olnud Turbod ka kuskiltpidi kaunimad alustades:
Auditeema jätkuks astusid läbi nii majanduskriiz kui weix neiuga, ainult positiivseid emotsioone ning lisatarkust juurde meeldivas õhkkonnas. Nii et
tänud teile kõigile ja iga kell teinekordki!
Eks edu ja vaikselt toimetada uuel nädalal, kellel ka mingeid juppe pakkuda, andke märku julgelt.
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 17.08.15 17:54
|
|
|
Kas turbod tulid ühe 80 kuubiku alt ja olid üpris inetud? Tundub, et minu vanad veljed sel juhul.
|
|
|
plz
huviline
Registreerunud 06.11.11
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B4 SEQ; Mazda 6;Mazda 3; cabriolet 2.8 ; MB-w115D; LR FR
|
postitati 04.09.15 11:41
|
|
|
Just nimelt typ85 Q kuubiku alt sõna otses mõttes. Samad ikka, palju neid siin riigis olla saab reaalselt. Kusjuures detailseid close-up pilte algsest
seisust ei teinudki, nii et kellel siin endistest omanikest ülevaatlikumat pildimaterjali on, lisage julgesti. Seisukord oli jah üle keskmise karvane,
alustades lihviga sai juba skeptiline oldud, et kas see kuhugi ka viib aga nüüd tagantjärgi hea meenutada, kuidas üks suur eepiline saaga õnneliku
lõpu on saanud, nii et sai asja.
Q enda osas augusti lõpp vajus kuidagi ära ja ning sept. algus samuti ülikiire olnud. Esiteks sai Speedline jooks alla pandud ja testiringid tehtud.
Selgub, et tunnetuslikult sirged, rehvid mustri osas utiilid aga piisav, et näiteks okt-nov kandis töökojani sõita ja talvekate vastu vahetada. Jooksu
peale üks rehv ei taha ca nädala peale väga rõhku hoida, teised eeskujulikult paigas. Viimane silma riivav liist - tagumine juhipoolne uks - sai ka
vahetatud perfektse vastu.
Ette tulid nüüd korralikud Hella udutuled koos külgmiste kinnitustega ja jooks koos kenasti:
Edasi sai väheke salongi puhtamaks roogitud ning käsipiduri plastikkatte ja lisakellade plastiku alt kardaani tunneli pealt veel kauni koguse karvu
leitud ja eemaldatud.
Salongi pisividinad viisin tuppa ära, et alustada carbon kiletamist, mis jälle oli nö. uus kogemus alustades. Sai alustatud suvalise koduse fööniga,
mis tolku ei andnud ning kiirelt kuumapuhuri peale üle minnes hoopis teine tera. Pikalt mingit DIY õppematerjali siia kirja panema ei hakka, kuna
terve nett infot täis ning kellel pealehakkamist ja viitsimist on, saab kindlasti asjaga ise hakkama ja ei pea teenust sisse ostma. Endal on
kvaliteedinõuded ülikõrged ja mitte ühtegi venitatud kohta, mulle, kriime, defekte kuhugi jääda ei tohi - sama kange nagu tehasest, või uuesti. Muidu
kes mõne kohaga eksib, ei pea kohe 0ist alustama, jagub liimi oma 3-4x taaskasutamiseks aga võib lisapuudujääke tekitada. Kergemad detailid teeb
esimese katsega, keerulisematega võib neid tulla 5+ rahulikult. Üldiselt võiks eeldada, et 92' Audi on piisavalt lihtne, robustne, retro ja
primitiivne ning igati kerge töö, tegelikult üsna vastupidi. Igal detailil on omad tüütud nurgad, kumerused, nõgusused ja läheb eritöövõtetega, kuigi
idee on laias laastus sama. Keerulisim detail oli ilmselt lisakellade juures olev tuhatoosi luuk. Lisakellade enda raam on lihtsalt väheke pikem
ajaliselt aga siiski keskmise raskusastmega ja kindlasti tehtav ka esimese katsega. Mõned näited kiirkorras:
Lisakellade plastikklaasid said ülepoleeritud enne kokkupanekut veel:
Tuhatoosi luugil on tüütu kumerus, millele ei tohi õhku vahele jääda ning ei tohiks ka peale venitamist kortse/täkkeid kuhugi jääda ning perfektse
kokkujooksu saavutamine on üsna tüütu. Antud pildil on näha mõned õhumulli meenutavad täpid, mis tegelikult olid luugi, ehk pinna enda defektid. Need
on ülekäidud 1k-2.5k liivapaberitega nüüdseks ja pind absoluutselt sile, et võtta vastu kile sama siledalt. Lisaks on näha, et äärtes paistab vähem
ruudustiku mustrit, need kohad said siis liigselt kuuma ja päris endiseks enam ei jahtu, nii et kuumaga mängides päris kärssama kilet lasta ka ei
maksa. Muusosas on kokkujooks ideaalne ja läbib kvaliteedinõuded aga teeb siiski uuesti:
Rohkemaga praegu tüütama ei hakka. Kulus ära üks rull 150x60cm ning sellega saab edukalt kogu sisu ära teha, ise pean juurde tooma materjali, kuna
detaile, mida perfektsemalt üle teha, siiski jagub. Endiselt pole uuetüübi uksepolstreid või armatuuri ning paljusid muid salongiplastikuid, mis
vahetusse lähevad, nii et salong laiali ja kiiret kokkupanekuga ei ole. Üks teaser, kuidas pliidinuppude raam omal kohal välja näeks:
Edasi on ostunimekirjas ka 3-spoke rool ja tagaluugi tiib olnud, need sai nüüd kätte aga koos terve autoga. Tuli doonoriks siis 1993a fwd 2.0 ABK.
Esimese hooga hakkasin juba kruvikaga salongile lähenema aga siiski peatusin ja ei hakanud esialgu hulluma. Sama fenomen nagu paljude eelnevate
isenditega: seisukord, säilivus, originaalsus jne on kõik nii paigas, et ei taha kuidagi ühte perfektsuse lähedal olevat isendit mõttetult rappida.
Lammutamise asemel sai hoopis ära puhastatud, ülepoleeritud, pestud, plastikud läikima aetud ja kulub majapidamises sõitudeks hoopis ära. Nii et
hetkel masin AS IS, sõidus, kel rohkem huvi asja vastu, kas endale juppideks või on hoopis etemas seisus kui enda isend, siis rohkem infot U2U või
autode müügi sektsioonist leitav. 3-spoke rool on peal aga liigub siiski Q peale, ühtegi muud detaili ei puutu. Mõned pildid siia ka, kuigi müügi all
on neid rohkem ülevaate saamiseks:
Mootorid+mootoriruumid:
|
|
|
r384n3
huviline
Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro
|
postitati 04.09.15 13:04
|
|
|
Mis lisadega esiveolist õnnistatud on ka?
|
|
|
plz
huviline
Registreerunud 06.11.11
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B4 SEQ; Mazda 6;Mazda 3; cabriolet 2.8 ; MB-w115D; LR FR
|
postitati 04.09.15 16:38
|
|
|
Fwd siis omab: el katuseluuk, kesklukk puldist, lukustuv kütuseluuk, ABS, tuledekõrguse reg, eesmised udutuled,roolivõim, 3-spoke sportrool,
tagaklaasisoojendus, lisakellad, sportsisu. Salong siis samuti perfektne, ei ole kriime, kruviauke või muud pornot. Kõlareid on ees kaks ja mujal
mitte, aknad on käsitsi, antenni osa ei ole veel tuvastanud. Sisu muidu törts vähemlevinud musta värvi ja igati atraktiivne. Juhiiste õrna rebendi
saanud teada tuntud kohas aga lapitud korrektselt, et põdema ei pea ja ajudele ei hakka. All 15" plekid säästu MSidega, mõlemal pool eri ilukilbid.
Konksu peaks Q pealt ka siia ümber tõstma. Üldse on mul siit isendist oma 70% sisust võtta ja ümber laduda aga ideaalis veel seda teha ei tahaks.
Sõidab ja hoiab puutumatuna müügis kuni ütleme lumeni, mil esiveos väga sõita ei tahas. Kui selleks ajaks läinud ei ole, siis saab sisu hakata ümber
tõstma. Pean silmas just kõiki plastikuid nii keskel kui piilarites ja istmeid, enne peaks ideaalis uksepolstrite tarbeks taolise musta tagaistme
komplekti hankima, mida otseselt veel ei otsi aga kui leiab, peab ära tooma. Suuremaid muutusi Ql hetkel tulemas ka ei ole ja kui juppe leiab, eks
siis lisab ka siia muutusi. Nii et endiselt ei saa rahul mitte olla ja vaikselt edasi.
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
|
plz
huviline
Registreerunud 06.11.11
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B4 SEQ; Mazda 6;Mazda 3; cabriolet 2.8 ; MB-w115D; LR FR
|
postitati 12.10.15 16:09
|
|
|
Tere taas ka siia. Aega jälle möödas ja pole oma päevikut uuendanud. Iga pisiliigutuse peale samas kohe kirjutama ka ei jookse. Muu elu kõrvalt
aeglaselt on asjad kulgenud aga ikka igal võimalusel toimetada püüdnud. Eelmine kuu siis läks rohkem juppide hankimise alla, enamus raskesti leitavat
tuli ka kätte, mõned lihtsamad vidinad on hetkel veel puudu. Algas siis salongi lammutus, et see hiljem kokku tagasi panna.
Kronoloogiliselt veljed olid juba valmis mõnda aega. Enne pilte juba lahkelt jagati aga lisan ka siia:
Valmis kujul jooks siis selline:
Ja veel:
Edasi oli doonor siis tervikuna müügis ning jupitama ei hakanud liiga head isendit. Pädev ostja tuli, jäi igati rahule ja viis masina. Doonoriga sai
igapäevaselt liigeldud ja tõesti 99% veatu hästi säilinud isendiga tegu oli ning hea malli võtta, milline Q tulla võiks. Ühtlasi läksid veel ära
Speedlined ja ABT nupp. Speedline ostjal oli meeletu kiire taga ning kiirkorras neid alt võttes Q vajus väheke ära ja seisis viimase nädala kahel
tellisel, ehk siis liiga madalal. Kõrvale sai augud kaevatud ja veljed alla, kuna rõhk sõnal kiirkorras, siis on muidugi rotationid valed hetkel.
Samuti oli Q nii palju laiali ja asju täis juhiistme piirkonnas, et käivitama ja aukudest välja sõitma veel ei hakanud ning ootab oma korda. Salong
siis:
Koristas ka ebaolulised juhtmed ühtlasi jalust ära, et saaks jälle kokku laduma hakata.
Uuetüübi armatuurilt tuli siis keskmine plastik, millel maki ümbrus sile, meeldis vanem olemasolev rohkem ja läks ka see käiku:
Edasi läks armatuur ise sisse probleemideta. Enne aga tuli õhukanaleid natuke muuta, et uuetüübi armatuuri kõrvalistuja airbagi tagant loogilise
nurga alt tuleks, nö. vanatüübi oma seal välja ei mänginud enam. Kellel peaks kuskil nurgas toda detaili vedelema, võib kindlasti pakkuda. Airbagi
olemasolu ise ei meeldi, kuna Q veel nii palju vana ja ilma selleta tehasest ja ainult lisamassi hetkel. Samuti oli puudu originaal kinnituspolt, mida
niisama naljalt koduste vahenditega ära ei lahenda. Väike K-Rauta ots muidugi selle vastu aitas ja istub nüüd perfektselt kogu kupatus omal kohal.
Eelnevalt üks kodune polt, mis pikkustelt perfektne aga peaks olema oluliselt kitsam, samuti enne kindalaegast paigaldada ei saa:
Edasi sai carboniga tehtud ka kogu lisakellade alune tuhatoosi alus, et ka asja avades liigselt plastikut vastu ei vaataks. Viimasega selgus, et oli
üks metallkinnitus täielikult puudu ja jõuab see minuni homme õhtul.
Kupatus siis hakkas vaikselt ilmet võtma:
Endised 4xel akende uuetüübi polstrid leidsid kodu weixi enda kasutuses ja oli tükk tegemist, et leida korralikud uued. Leitud nad sai ja ära toodud
isiklikult teisest Eesti otsast. Tegemist siis 2x el aken variandiga, mille vastu mul ka alguses mitte miskit ei olnud. Armatuuri külge jätsin samuti
originaalkõlarid ja on nad ka tagaustes nüüd ( ühendamata ). Üks nö. kõlari katetest oli ostu hetkel puudu ning sai üks tervikkõlar juurde ostetud
ning komplekti kokku, mis vähemalt minu kriteeriumitele seekord ideaalkorras ka vastab. Kahtlase nurga alt pildid siis neistki:
Salongis siis kõrvalistuja iste väljas ja tuleb ka juhiiste välja, neid hetkel vahetamiseks paremaid pole ja kahju doonori lahkumisest selle koha
peal aga hea küll. Juhiistme küljes on veel endise eesmise käetoe jurakas kinnitus ees ja selle kõrvalt ei taha käsipiduri ümbrisplastikut pressima
hakata hetkel. Uksepolstrid olen vanad autost eest ära eemaldanud nüüdseks ja uutel kõik käepidemed ja paigaldust segavad detailid eemaldanud. Teooria
samas rääkis, et uus vs vanatüüp õrnalt modifikatsioone tahtsid aga täpselt hetkel teadmata ja jõuab selleni. Salong ise hetkel sellisel kaugusel
varudest parima kknaha-nupuga:
Tagatuledel oli pikalt puudu sisemine L kinnitusplastik, mis nüüdseks käes aga pleki enda puudujääkide tõttu tulega ühilduma panna ei saa. Nii et L
poole tule korrektse kinnitamisega on veel tööd. R istus täpselt paika ilma draamadeta, keskmised ja nr alus tahab veel sättimist ning pole käes ka
paremat, mõlgivaba tagaluuki tiivaga ning olemasolev tahab samuti kokkujooksu timmimist. Eelmiste tuledega oli mutreid pea 2x vähem ja ka neid on vaja
ligi tuua. Samuti toonil vs tavalisel on omad erinevused pirnipesades aga jälle täpne selgus on hetkel saamata. Olulisimad ääretuled on el. osas igati
paigas. Puuduolevad luugitulede sisemised plastikkatted on ka olemas, eelnevalt ilma olnud kogu aja. Samuti läheb originaal ja teisaldatav Westfalia
kärukonks minema auto küljest ja müüki, kaudne ostja asjale olemas.
Nii et pisilükkeid on meeldivalt ees veel ja teha palju. Lisaks eelmine doonor läks ja loodus tühja kohta teatavasti ei salli, tuli uus doonor -
seekord siis mootorile ja juhtmestikule. 1996a lõpu VW Passat b5 1.8T kliimaga esivedu. Viimasest väga midagi pajatada polegi, korralikult iluvigu,
õrnalt sillakolinaid, all 16" Audi velg, millele ka juba kaudne ostja olemas - lakikahjustuste ja kriimudeta perfektsed hetkel veel! Masin sõidab ja
on täiesti igapäevasõidukõlbulik, mõned päevad igapäeva otsi temaga testi ja harjumise mõttes teinud ning mootori osaga kurta küll ei ole. Diagnost
näitas samas ainult ühte tuntavat viga - maf, mis korralikult pöördesse minna ei lase aga siiski tunnetuslikult hästi liigub. Tehasest mingi erilise
kiirenduspilliga tegu nagunii ei olnud ja olen rahul kindlasti. Hetkel ka to-do-listis maha võtta ja vähemalt alustuseks ära puhastada.
Nii ja kiire plaan sai tehtud, et laob Q siiski olemasolevate detailidega kokku, sõidab ABK otsas mingi perioodi, käib selle aasta ülevaatusel selle
mootoriga ära veel ja millalgi peale seda - nov/dets võtab mootorivahetuse ette ja sealt siis jälle saab jooksvalt teemat täiendada. Praegu teoorias
detaile ette rääkida pole mõtet lihtsalt, nii et pisitoimetusi kamaluga ootab esmalt.
|
|
|
plz
huviline
Registreerunud 06.11.11
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B4 SEQ; Mazda 6;Mazda 3; cabriolet 2.8 ; MB-w115D; LR FR
|
postitati 25.10.15 09:36
|
|
|
Nii vahepeal sai siis tulede kokkujooks lõpuks ära timmistatud ja kõik toontuled kenasti ka külge. Veel on vaja luugi enda kokkujooksuga mängida, on
alati juhipoolne pool mõned mm nihkes olnud ja silma riivanud. Nendest pisiasjadest hetkel pilti ei hakka lisama. Uksepolstrid ei taha ka hästi istuda
ja jõuga paigaldades jäävad väheke muhklikud, kuna lingiosad sisemiste plekkidega nihkes ja hetkel siis ilma polstriteta seis. Hetkel siis otsin igaks
juhuks uuetüübi sisemisi ukseplekke, et kokkujooks korralik saada. Salongist hetkel puudu rool ja käsipiduri ümbrisplastik. Viimasega tuleb kahest üks
kokku panna:
Endine pealolev igati kole ja praguline, doonordetail siis ilma sigarisüütajateta ja kassetihoidjatega, mis rohkem meeldib. Tuleb lõigata diffriluku
auk ja ilmselt ka eesmine sigarisüütaja oma. Algselt mõtlesin süütajat mitte lisada, kuna otseselt ei kasuta, samas aeg ajalt rehvipumba jaoks siiski
võiks olla olemas. Lisaks peale juhiistme eemaldamist saab minna rooli lisama:
Rool on õnneks igati ideaalne ja lihtsalt puhastamata mustusest, pildikvaliteet hetkel on ka nagu ta on. Nahahooldusvahendeid ka varudes ja läheb see
viimane lõppdetail peale ja külge ikkagi meeldivalt kiirelt. Eks rohkem pilte kui nende polstrite ja kokkujooksudega ühele poole saab. Muidu igati
rahul, ca 70% salongist vahetatud aga jääb veel detaile tulevikuks. Plaan siis hetkel kõik toimivana kokku laduda ja mingi aja nii ka sõita, samas
setupis ka läbida ülevaatus ning sealt hiljem mootorivahetusega tegeleda. Passat viimase nädala hoovinurgas kasutult seisnud ja ei ole ka seal midagi
lähemalt rääkida. Nii et kel juppe pakkuda on soovitatavalt mitte teisest riigi otsast, andke julgelt teada endast ja astuks ligi.
|
|
|
plz
huviline
Registreerunud 06.11.11
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B4 SEQ; Mazda 6;Mazda 3; cabriolet 2.8 ; MB-w115D; LR FR
|
postitati 22.07.16 16:29
|
|
|
Nii...räige ajaline vahe sisse tulnud postitustega ja võivad lükked täitsa ununeda nii, nagu kogu see teema kuidagi ununes...enda remondipäevik ju
ikkagi. Masin loomulikult kenasti alles, samas tehnilises seisus ning saanud edasi minilükkeid paremuse poole. Motovahetus või suurem
sisuga/välimusega seotud tegevus lõppeski kusagil viimase postituse ajal novembri alguses. Doonor Passat jäi suurema lume ja talvega kasutuks ning
liikus tervikuna müüki tagasi ning selle osa juurde tuleb tagasi viimasena. Hetkel on prioriteet kere, ehk siis võimalikult perfektsed doonordetailid
ajada ligi, mis ei nõua liiga ulmelisi eeltöid ning sealt siis uue värvini välja minna ning on konkreetne eesmärk seda kõike ise teha, seega
minimaalse kogemuse tõttu on eksimisruumi igal pool meeletult.
Nüüd jätkates, kuhu pooleli jäime, sai siis tehtud käsipiduri ümbrisplastik kahest üks ning tuli välja see ülimalt perfektne ja enam rohkem rahul
olla ei saagi:
Edasi oli juttu uste sisemistest plekkidest, uus- vs vanatüüp. Tõepoolest on neil vahed/erinevused sees ja uuetüübi polstrid vs uuetüübi plekid
käivad siiski käsikäes. Vanatüübi pleki korral peaks lingipiirkonda jääva polstrikinnituse mahasaagima aga ei tahtnud mingeid drastilisi meetmeid
kasutada, seega on need kõik neli nüüdseks vahetatud:
Pildilt nähtav tüütu kõks enam-vähem kõige tugevamal kohal kerel. Kurjad keeled soovitavad pahtliga kuivalt ära täita aga ei lähe nii mitte ning
katsun leida spotteri variandi selleks, ideaalis kellegi, kes nõus enda isiklikuga korra tunniks läbi astuma. Talveks teda poolikuna talvituma ei
tahtnud jätta ning sai sisu välja tõstetud ja uuesti tagasi sisse. Armatuur+polstrid+B/C piilarite katted. Enam- vähem kõik vähegi silma riivav
asendus ideaalilähedasega. C-piilari katted läksid sisse ideaalsed aga ilma tagumise ruloo kinnitusteta. Tänaseks hetkeks on pedereerimata tagumine
aknalaud koos perfektse rulooga ootamas ning käivad nendega kaasas omakorda järgmised C-katted koos ruloo kinnitustega.
Random pilt progressist:
Endine utiilne kraam väljas:
Uuetüübi armatuur koos juurdekuuluvaga sees+polstrid. Samuti utiilsele kolmnurkklaasile asendus ootamas oma aega:
Mõned kokkujooksuga nurinad siiski jäid. Lisaks läks ikkagi sigarisüütaja kasutusse ning tähelepanelik lugeja näeb ära, et ei ole tegu Audi
detailiga. Tegemist kunagise Cossu Scorpa ainukesest ülejäägist ning lampi testides tunnistasin endale, et meeletult meeldib ja jääbki ka edaspidi
sellise rohkem väljaturritavana oma asendisse. Tagumist sigarisüütajat lisada ei otsustanud:
Edasi kolisid ka istmed sisse järgi ja sai selle osa lugeda lõppenuks. Istmete lahendusteni tuleb kunagi tagasi, olemasolevaid tõenäoliselt sisse
tagasi ei tahaks, pigem miskit kangemat. Jäi üks Ergo Recarode diil ära ning see andis piisava maigu suhu. Läks ka foorumlasele ära käetugi, mille
lisamise plaan eos oli. Olemasoleval kõrvalistuja istmel käetoe kinnitus iseenesest olemas aga jääb see seljatugede swappimise osa ära. Istmed värvilt
tõenäoliselt originaal hall quattro-kirjalise temaatikaga tulevikus. Antud riiet on meetrikaupa uuena saada aga tellides nii materjali+kõigi
istmete+peatugede+polstrite temaatiliseks tegemise, miskise neljakohalise summaga peaks arvestama. Eks ka arvestanud aga kui juba, siis esiistmed
võiksid olla vähe kõvemast puust, nii et mingi taolise paari otsinguil ja hetkel kiiret pole õnneks. Sisu teeks täielikult viimasena peale kere- ja
mootoritöid. Laepolster + päiksesirmid+käepidemed+ vb ka ABC-piilarid - nende peale detailselt mõelnud ei olegi. Nii et kogu sisu on hetkel toimivana
vahetatult sees aga tuleb mingi hetk uuesti väljas. ( Originaalkõlarid armatuuris ja ustes ning nendele vastavaid pistikuid ei ole, seega natuke
valetatud, et päris kõik sees toimib ) Igavusest sai hoopis jõuda järeldusele, et mis rooli siiski sees kasutada ning variant üks lambise Momo
näol:
Ei mänginud välja ja läks peale BBS:
Väga hetero aga ikka ei tundunud, et see on see ja jääb ikkagi vana hea 3-spoke variant. Nuppude reale ka istmesoojenduste nupud olemas ja ootel.
Iseasi, kas tulevikus enam kui imitatsiooniks jäävad. Hetkel paus ja jätkab lähipäevil lükete dokumenteerimist edasi.
|
|
|
|