Proovin ka teie teadmisi Tegu 3,0l diisel 176kw,sõiduajal lõi mootorise
kõva värina/mürina,loomulikult kohe seiskasin mootori.Kui uuesti käivitasin siis käis algul ebaühtlaselt ja vähese gaasi lisamise tagajärjel hakkas
tööle korralikult aga kolinaga? Nüüd siis veel see:külmalt käib normil aga soojenedes hakkab taas kolisema?
Jagage kogemusi.
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
postitati 02.07.15 07:40
Asjatundjal lasta ülevaadata, vastasel korral on uus mootor. Internetiteel ei diagnoosi suurt. Ilmselt saale, pihustid.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
osaarlane1
huviline
Registreerunud 29.09.14
Asukoht: saaremaa
Kasutaja on eemal
postitati 02.07.15 20:46
Mina soovitaks, õli välja lasta ja sealt vaadata, kas on metalli puru sees,või kui palju seda õli seal mootoris üldse on. Kui on metalli puru sees
siis teretulemast klubisse saale.
sir-mac
huviline
Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal
Auto: S6 4,2 Avant
postitati 02.07.15 21:21
Ega palju variante tohiks olla. Võib olla, et on mingi saale ringi tõmmanud või lihtsalt väga kulunud. Kasutada ei tasu, sest hea õnne korral võib asi
piirduda vaid uue paigaldusega. Oma mälus sobrades (küll ainult veokate valdkonnas) ei tule meelde ühtagi momenti, et tuksis pihusti tekitaks kolinat.
Kolvi sõrme korral on kõlin hetkeliselt hästi kuuldav- kui lisada kergelt gaasi või kui maha lasta. Hiljem klõbin ühtlustub. Raami- ja kepsusaale
korral sõltub meloodia pööretest.
Eelnevad postid igati õiged- kas kohe taibu kõrv ligi või kodustes oludes õli välja.
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 26.7% - SQL: 73.3%]