Tehtud !
ja täpselt nii oligi, võtsin täna õhtul ploki tuppa kaasa, lammutasin rahumeeli laiali, kusjuures see plokk tuleb ikka äärmiselt lollikindlalt laiali
ning läheb hiljem kokku tagasi ka , ei mingeid üllatusi ega peavalu, nagu lego.
Kui lõpuks platsi puhtaks sai oli kohe näha kus ühendus läbi põlenud oli:

väike tinutus, test ning seejärel kokku ja autosse ning nüüd hakkasid ka kohe tööle nii armatuuri valgustus,kui ka vent nupud

( pena pirn on lihtsat lahjem kui teised)
Mida ma aga üldse ei teadnud, et automaatkastil on kangi kõrval ka käikude valgustus, ennem pimedas tunnetasin nõksude järgi mis käigu ma sisse
lülitasin, nüüd enam seda tegema ei pea, piisab lihtsalt vaatamisest. Im just so happy now
Kogu selle peo juures oli ainult üks kurb avastus, nimelt ei ole armatuuris käikude indikaatori valgustus pirnid vahetatavad nagu ülejäänud plokil on,
kuna ka see osa põles läbi siis lähitulevikus tuleb mul lihtsalt need pirnid läbi lõigata ja led dioodid asemele tinutada, aga see on nii väike ja
kerge töö, et see võib rahus oma järge oodata.
pealt poolt:

altpoolt(pirni jala otsad)

Kellel sama jama on , aga ei julge plokki lammutama hakata siis panen siia mõned step fotod, et siis saate poindist pihta , miks selle ploki
lammutamine nagu lego on, aga muidu edu !

1. keerake välja 3 musta ristpea kruvi , ning eemaldage must komponent(tuleb lihtsalt otse välja)
2.keerake maha reostaadi 2 mutikat ning tõmmake see otse välja (must reguleerimise varras võib jääda armatuuri maha!)
3. keerake lahti 2 halli ristpea kruvi , et vabastada käikude indikaatorpistik.
4.keerake lahti 11 torx kruvi (1 kruvi tuleb nähtavale kui olete komponent nr 1 eemaldanud)(ei hakanud selle jaoks eraldi fotot tegema)(kollane rõngas
viirutatud)
5. NB! pärast seibiga torx kruvi eemaldamist liigutage must vidin kruvi augu suunas ja see tuleb lahti mugavuse huvides
pange seibiga torx kruvi koos selle jubinaga eraldi ülejäänud torx kruvidest.
6.NÄPPUDEGA nokkige igapoolt ploki äärtest ning valge osa eraldubki plokki mustast osast imelihtsalt.
(üks plastik konks hoiab kinni kütusenäidiku reguleerimisvarda juures sinise pistiku lõpus)seal aidake väikese
miinuskruvikaga see vabastada.

nüüd ongi kogu raske töö tehtud, edasi läheb imelihtsalt.
7. võtke lehtvõti nr 7 , keerake lahti penanäidiku tagant 2 mutrit ja sama ka termostaadi omalt (foto 1). keerake plokk laua peale näidikutega enda
poole ning väikese miinus kruvikeerajaga aidake penanäidiku külgedelt kahe plastikkonksu tagant vabastada, sama ka termostaadi puhul.(istuvad
läbipaistvast plastikust pesades)

edasi läheb veelgi lihtsamalt, nüüd lihtsalt nokkige näppudega tahhomeeter välja ja sama moodi ka spidomeetriga.
ei ole seal kuskil ei mutreid, ega konkse, lihtsalt rahulikult mudite,kuni nad lihtsalt oma kohtadest välja tulevad.
mudimise all pean ma siis silmas seda, et te liigutate neid komponende skeemiplaadist sirgejooneliselt eemale, nad istuvad skeemiplaadil mõnel juhul
pikkade, mõnel juhul lühikeste sirgete kontaktidega mis neid seal plaadipeal kinni veel hoiavadki.

skeemiplaati vaadates, peaks teile kohe läbipõlenud koht silma hakkama.

(valged jooned tõmbasin enda tarbeks.

|