Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: RS6 C5 mootoripadjad (Vastuseid: 3 | Vaatamisi: 3827)
KasparD
huviline



Registreerunud 30.03.15
Asukoht: TALLINN
Kasutaja on eemal


postitati 27.06.15 17:49 Tsiteeri
RS6 C5 mootoripadjad



Olen mõnda aega proovinud mootoriviga enda autol leida. OBD annab veakoodi system too rich mõlemal süütepoolel (P0172 ja P0175). Kõigepealt tehti kindlaks, et intercoolerid lekivad. Sai lekkivad vahejahutid ära vahetatud uute KWE vastu. Enam ei ole vea põhjus siis rõhulekkes.

Samas pole veakoodid ega mootori jõuetus (limp mode) ära kadunud. Hetkel annab parem mootoripadi veokoodi (P1575). Kas oskab keegi nõu anda kuidas edasi toimetada?

Esiteks, kas vahetada mootoripadjad või piisab lihtsalt takistite vahelepanemisest? Takisti peaks ECU "ära lollitama" ja ei anna veakoodi, lastes mootoril normaalsetel pööretel töötada. Padjad ise ei leki ja liigset mootorivärinat autos ei ole ehk siis pigem tundub et elektroonika on liiga tundlik.
Otsingute põhjal tundub, et antud seade oleks kõige õigem: http://www.europaparts.com/034motorsport-motor-mount-resistor-bypass-v8.html ? Seal pole küll RS6 C5-e märgitud, aga need isendid väidetavalt samad, mis B6 S4-l.
Kas neid saab Audi esindusest (või kuskilt Euroopast) ka osta?

Kui ikkagi peab padjad ära vahetama, siis milliseid isendeid soovitate osta? Tundub, et aftermarket variandid on originaalides paremad ja suhtselt sama hinnaga: http://www.europaparts.com/034motorsport-motor-mount-set-street-density-v8.html
http://www.apikol.com/index.php/stern-s4-rs6-pro-mount-motor-mounts.html


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant

postitati 27.06.15 20:00 Tsiteeri


Mul on ka hetkel padja veakood sees:
17985 - Right Engine Mount Solenoid Valve (N145)
P1577 - 004 - Open Circuit

Pole aru saanud, et see kuidagi mootori tööd mõjutaks... Kuigi olen lugenud, et see viga võib laaderõhku piirata. Et "mootorit aiste vahelt ära ei väänaks" :D Samas keegi kätt piiblile ei pane, et see viga rõhku piirab.
Padja sees pidavat olema "pulk", mis väntsutamise peale ära murdub ja siis veakoodi annab. Tihti ei pidavat padjal endal veel midagi viga olemagi.


"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
indro
meeskond



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 27.06.15 21:28 Tsiteeri


Minu omal oli ka ostes ühe mootoripadja viga aga marsuudil Leedu-Eesti see auto käitumist küll kuidagi ei mõjutanud. Kuna peale koju jõudmist sai uus OEM padi külge keeratud, siis paraku rohkem kommenteerida ei oska. See on küll vaid minu arvamus aga minu arust ei maksa see padi nii palju, et peaks mingite takistite ja muu taolise juraga tegelema hakkama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 28.06.15 01:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KasparD
Olen mõnda aega proovinud mootoriviga enda autol leida. OBD annab veakoodi system too rich mõlemal süütepoolel (P0172 ja P0175). Kõigepealt tehti kindlaks, et intercoolerid lekivad. Sai lekkivad vahejahutid ära vahetatud uute KWE vastu. Enam ei ole vea põhjus siis rõhulekkes.

Vale!
Kui intercoolerid lekivad nii, et mingit rõhku süsteem ei hoia, siis ei ole võimalik midagi muud kontrollida.
Kas peale intercoolerite vahetust on rõhulekketest uuesti tehtud ning kõik peab?

Tsitaat:
Samas pole veakoodid ega mootori jõuetus (limp mode) ära kadunud. Hetkel annab parem mootoripadi veokoodi (P1575). Kas oskab keegi nõu anda kuidas edasi toimetada?

Esiteks, kas vahetada mootoripadjad või piisab lihtsalt takistite vahelepanemisest? Takisti peaks ECU "ära lollitama" ja ei anna veakoodi, lastes mootoril normaalsetel pööretel töötada. Padjad ise ei leki ja liigset mootorivärinat autos ei ole ehk siis pigem tundub et elektroonika on liiga tundlik.

1. Mootoripadja veakood ei mõjuta jõudlust.
2. Selle saab ajust välja kirjutada kui väga vaja on
3. Asenda lihtsalt mootoripadi uue originaaliga. Igasugused aftermarket padjad EI OLE "paremad". Nende kõigiga lööb rämeda vibra sisse. "Racing värk", mis tavakasutuses oleval autol on täiesti mõttetu.

Tööde järjekord selline:
1. Rõhulekketest (veenduda, et reaalselt peab).
2. Diagnostika (ja ma ei mõtle veakoodide lugemist).


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 53.6% - SQL: 46.4%]