Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: probleem kelladega! (Vastuseid: 16 | Vaatamisi: 1751)
marx800
huviline



Registreerunud 22.06.15
Kasutaja on eemal


postitati 22.06.15 17:32 Tsiteeri
probleem kelladega!



Autoks Audi a6 avant 2002

Mure siis selline et kui süüte sisse keeran näitab seier temperatuuriks 70 kraadi ja sõites tõuseb ta juba 110 kraadi peale.Nii siis ongi et normaalne on tal koguaeg 110 kraadi.
Suveti probleem selles et temperatuur kipub pidevalt veel kõrgemaks minema ja siis läheb seier juba põhja ja kompuuter annab märku et auto keeb,ent tglt vist ei kee,aru ise kyll ei saa et keeks :)
Kui eelmine suvi hakkas natukese aja pärast jahutusvent tööle ja läks temp uuesti 110 peale tagasi siis nüüd see aasta ei taha kuidagi enam see temperatuur langeda enne kui välja suretad auto mõneks ajaks.
Kas viga siis kelladeblokis või on mingi muu probleem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 22.06.15 18:37 Tsiteeri


Kui juba kellaplokis märku annab, siis viga kellaplokis olla ei tohiks. Tõenäoliselt on asi tõsine ja viga termostaadis (kui ka jahutusradika elektriline vent tööle ei hakka). Samas mina vahetasin enda autol viimase poole aasta jooksul 3x termostaati (sest mootor ei läinud soojaks), lõpuks vahetasin ära temp anduri ja nüüd ei teagi, kas viimane termostaat lahendas probleemi või oli viga ainult anduris, sest viimased paar nädalat ei liikunud temp seier mitte grammigi ka 100km sõidu peale, enne seda aga mõnikord peale pärast käivitust ja 100m sõitu oli juba 70-80 peal ja vahepeal viskas ka sinna 100-110 kanti. Kui termostaadi vahetus tundub esimese hooga keeruline/kulukas, siis uue temp anduri saab ~7-20€ eest (olenevalt tootjast).


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
marx800
huviline



Registreerunud 22.06.15
Kasutaja on eemal


postitati 22.06.15 18:57 Tsiteeri


Huvitav just see et eelmisest sügisest kuni kevadeni probleem kadus ning nüüd hakkas jälle umbes paar nädalat tagasi jama pihta..
Ent kella seier ei peaks ka ju olema algasendis 70 vaid 60 kraadi peal,keeran süüte esimesse asendisse siis seier seisab kohe 70 peal.Aga ei tea,eks peab siis proovima esimesena temp anduri vahetamist,vaatan kas muutub ka miskit ültse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Elxx
klubiliige

Avatar


Registreerunud 11.04.12
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 2.7TDi 140kw S-Line Quattro

postitati 22.06.15 19:07 Tsiteeri


Esimesena otsi mõni sõber kaabliga:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 23.06.15 06:59 Tsiteeri


Mina mõõdaks kella temp. anduri üle.
Kui süüde sisse keerata ja ta kohe kipub 70 peale hüppama, siis ju termostaadi viga küll olla ei saa....mootor pole veel töölegi hakanud ju.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
marx800
huviline



Registreerunud 22.06.15
Kasutaja on eemal


postitati 05.07.15 10:07 Tsiteeri


nu nii.Sai siis autole arvuti järgi ühendada ning lugu siis selline.Kui auto näidik näitas et auto keeb ja temperatuuri seier põhjas siis arvuti näitas temperatuuriks 92 kraadi.Seega milles siis probleem et auto näiliselt keeb? :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
pontu
huviline



Registreerunud 22.03.06
Asukoht: kesk-eesti , Porvoo
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2,8Q C5 , on ajalugu.

postitati 05.07.15 18:52 Tsiteeri


Ära mingil juhul avalad mis mootoriga tegu on, muidu äkki aitab keegi vihjega.;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
marx800
huviline



Registreerunud 22.06.15
Kasutaja on eemal


postitati 05.07.15 20:05 Tsiteeri


sorry tõesti,olen jätnud mootori andmed ära kuidagi.Aga mootoriks 2.4 125kw bensukas :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
pontu
huviline



Registreerunud 22.03.06
Asukoht: kesk-eesti , Porvoo
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2,8Q C5 , on ajalugu.

postitati 05.07.15 20:16 Tsiteeri


No näed teine asi kohe. Ja saad vastuse https://www.youtube.com/watch?v=rzxwREBlT0M
Sisaldab 2 andurit, kelladele ja ecu-le. Kellade oma sinul vigane ja sellest vale näit, kaabliga näed ecu näitu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
M.Jaaska
huviline



Registreerunud 18.08.12
Asukoht: Võru/Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 05.07.15 20:46 Tsiteeri


Oleneb kuidas vaadata.w


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
huviline30
huviline



Registreerunud 01.04.12
Kasutaja on eemal

Auto: A4 avant,1.9TDI 85kw

postitati 06.07.15 03:59 Tsiteeri


Mis kelladega tegu?Kui magneti marelli toodang,siis tüüpviga seieri mootoris või kehvas ühenduses.Enadl oli sama probleem,et mingi aja näitas õieti,siis jälle pendeldas siia-sinna.Koputus armatuurile mõjus.Minul oli kehva ühenduse viga.Uus mootor ca 30eur.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ülks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD

postitati 06.07.15 05:36 Tsiteeri


Võta selle anduri, mis kelladele infot jagab, pistik lahti ja mõõda takistus ära. Igale kraadile vastab kindel takistus. Või mis juhtub siis, kui pisitiku lahti võtad ja süüdet keerad? Pole raketiteadus, saad hakkama küll.


Mobiilse kümblustünni rent Tartus->
www.teemetünni.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 06.07.15 08:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: marx800
Kui auto näidik näitas et auto keeb ja temperatuuri seier põhjas siis arvuti näitas temperatuuriks 92 kraadi.Seega milles siis probleem et auto näiliselt keeb? :)



Kui arvuti sai oma temperatuuriinfo auto anduri küljest, siis võiks see andur ju korras olla.
Järelikult näitab kell ise aiateibaid.

Aga anduri takistused mõõdaks ikkagi üle, see pole tõesti keeruline ja igaüks saab hakkama.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
DiaLAB
huviline



Registreerunud 04.11.06
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant

postitati 06.07.15 19:30 Tsiteeri


Mõistlik oleks alustuseks näidikud stendi panna, siis on ju pilt selge.


http://www.dialab.ee - Chiptuning, DPF off, Adblue off, EGR off, DTC off, etc.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kaspara
huviline



Registreerunud 25.07.09
Kasutaja on eemal


postitati 06.07.15 19:48 Tsiteeri


Vaheta temp andur ära ja siis sul asi korras, ise jamand sama asjaga. Kui andurit ostad siis osta korralik andur mitte mingi odav( enamus panevad villast)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
pandiit
huviline

Avatar


Registreerunud 16.12.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal


postitati 06.07.15 21:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kaspara
Vaheta temp andur ära ja siis sul asi korras, ise jamand sama asjaga. Kui andurit ostad siis osta korralik andur mitte mingi odav( enamus panevad villast)


Kumba andurit mõtled, kas radika oma või seda mis mootoriploki küljes on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
kaspara
huviline



Registreerunud 25.07.09
Kasutaja on eemal


postitati 07.07.15 15:11 Tsiteeri


see mis mootoriküljes on, peaks olema ehk 4klemmiga


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 30.6% - SQL: 69.4%]