Tsitaat: | Algselt postitas: Alksu
Tervist. Peale esimese amordi vahetust(õhk) Püsikiiruse hoidja ei toimi(ees sõitva autoga distantsi hoidja ka peal). Kas tõesti vaja masin nüüd uuesti
kalibreerida kuskil?
Hetkel ütleb et ACC not working. Diagnostika ka midagi ei näita.
Rehvi mõõdud paigas, stange peal olev andur ka korralik( pole kriime või kuhugi otsa sõidetud). kaitsmed ka kõik kontrollitud
Kellegil kogemust?
Tänud! |
Ei usu hästi, et ühtegi viidet probleemile veamälus pole. Millega vaadati? Tavalised põhjused on vale radari kiir(t)e nurk, lubatud hälve on 0,8
kraadi, katkine soojenduselement (mida sa anduriks pead, radar on selle taga) jne. See on päris peen süsteem, loeb rooli asend, pidurid ... kõik peab
korralikult töötama. Esinduses kalibreerimine u. 200 eur., tihti on vaja ka rem. komplekti, sest reguleerkruvid roostes. Hiljuti C6 FL peal läbitud
asi.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|