alan2
huviline
Registreerunud 07.04.10
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 2.5TDiQ. Audi D2 S8
|
postitati 19.06.15 14:11
|
|
|
Vastukaja CTS Pärnu
Tere foorumlased. Olen erinevate autodega käinud nii Jyrisoo juures kui ka Jõujaamas. Nüüd vaikselt plaanin 2004a. 2,5 TDi v6 132 kw automaati kaasa
aidata. Oskab mulle keegi miskit rääkida CTS pärnu tegelastest. Nii positiivset, kui ka negatiivset, kui seda üldse on? Kes siia ei taha kirjutada
võib ka u2u ning informatsioon on sellisel juhul ainult minule.
|
|
|
freeser
huviline
Registreerunud 24.06.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 2,2 20v, S3 8V
|
postitati 19.06.15 16:20
|
|
|
Ühe auto kohta tean, et pani cts-is chipi peale ja oli rahul, aga sai prj softi ja asi oli kõvasti paremaks muutunud. Tean ka ühte 2,5tdi v6 132kw mis
prj softi saanud ja asi liigutab end kõvasti paremini kui stock. Eks muidugi hinna vahe on ka natuke. Endal tahtsin ka cts-is ühe asja ära teha, aga sellejaoks on aju veidi vana. Samas paljud cts-is chipitud autod mis pärnus silma jäänud ei tahma hullult ja
samas tunduvad toimivat.
|
|
|
|
spool
huviline
Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.06.15 10:21
|
|
|
Isiklik kogemus puudub, aga tuttavatelt olen kuulnud head. Tunduvad olema kogemustega vennad - teavad mida teevad.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 20.06.15 10:22
|
|
|
Tavaline "lae soft maha", "saada kuskile", "pane peale", "võta raha" süsteem, nagu 99% kohtades Eestis.
Hind on sellistel kohtadel oluliselt parem, kui nendel, kes ise midagi teevad, kvaliteet reeglina väga kõikuv, sest keegi ei kontrolli midagi üle.
|
|
|
|
alan2
huviline
Registreerunud 07.04.10
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 2.5TDiQ. Audi D2 S8
|
postitati 21.06.15 17:29
|
|
|
Oligi kahtlus, kas CTS teeb siis tarkvara niiöelda ise valmis või tuleb kuskilt mingi tundmatu valmis tehtud asi ja siis laetakse peale.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 22.06.15 04:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: alan2
Oligi kahtlus, kas CTS teeb siis tarkvara niiöelda ise valmis või tuleb kuskilt mingi tundmatu valmis tehtud asi ja siis laetakse peale.
|
Minu informatsiooni kohaselt need, kes Eestis on, ei tee ise midagi peale paigalduse.
Vastab ka tõele, et olen seal chipitud autosid ringi teinud mitmeid, aga see ei tähenda, et kõik saadav halb on - rahulolevad kliendid ilmselgelt
minuni ei jõua, ainult need, kellel midagi nirusti läks.
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 22.06.15 13:11
|
|
|
Kui ma oma auto aju softivahetuse probleemidega maadlesin siis see oli CTS seda laadi ettevõtjate seast ainus kus konkreetne lahendus välja pakuti.
Jõujaamast täpselt vastupidine kogemus, isegi ei vaevutud kaasa mõtlema. Kuid kuuldavasti jõujaamas nüüd uued tuuled ja uued inimesed, loodetavasti ka
suhtumine uus.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
marx008
huviline
Registreerunud 26.03.05
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi A4 B7, 100 C4
|
postitati 11.10.15 19:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: alan2
Tere foorumlased. Olen erinevate autodega käinud nii Jyrisoo juures kui ka Jõujaamas. Nüüd vaikselt plaanin 2004a. 2,5 TDi v6 132 kw automaati kaasa
aidata. Oskab mulle keegi miskit rääkida CTS pärnu tegelastest. Nii positiivset, kui ka negatiivset, kui seda üldse on? Kes siia ei taha kirjutada
võib ka u2u ning informatsioon on sellisel juhul ainult minule. |
Käisin ka neist ühe juures, eemaldati DPF jne. aga nüüd tuli uus jama kaela, nimelt õlitase hakkas kerkima, mis siin nüüd teha annab?
Vabandan teema teema solkimise eest
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 11.10.15 19:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: marx008
Käisin ka neist ühe juures, eemaldati DPF jne. aga nüüd tuli uus jama kaela, nimelt õlitase hakkas kerkima, mis siin nüüd teha annab?
Vabandan teema teema solkimise eest |
Pihustid vöi nende tihendid lekivad.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 11.10.15 20:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ferdinand
Kui ma oma auto aju softivahetuse probleemidega maadlesin siis see oli CTS seda laadi ettevõtjate seast ainus kus konkreetne lahendus välja pakuti.
Jõujaamast täpselt vastupidine kogemus, isegi ei vaevutud kaasa mõtlema. Kuid kuuldavasti jõujaamas nüüd uued tuuled ja uued inimesed, loodetavasti ka
suhtumine uus. |
Sul oli Temici klikiaegse ajuga EGR vaja välja progeda.
Selliste ajudega on ainult Mercedese vanemat tüüpi 400CDI mootorid ning kuna päringuid selle aju koha tuleb 1-2 korda aastas, siis
tõesti ei ole mõtet seda endale selgeks teha.
Kuna ma kõik oma asjad teen ise, mitte ei osta kellelgilt softe, siis ütlesin sulle konkreetselt, et mina seda ei tee ja kõik, küsi mujalt.
Päris naljakas on nüüd sinupoolset laimu siin "suhtumise" kohta lugeda.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 12.10.15 04:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Tsitaat: | Algselt postitas: ferdinand
Kui ma oma auto aju softivahetuse probleemidega maadlesin siis see oli CTS seda laadi ettevõtjate seast ainus kus konkreetne lahendus välja pakuti.
Jõujaamast täpselt vastupidine kogemus, isegi ei vaevutud kaasa mõtlema. Kuid kuuldavasti jõujaamas nüüd uued tuuled ja uued inimesed, loodetavasti ka
suhtumine uus. |
Sul oli Temici klikiaegse ajuga EGR vaja välja progeda.
Selliste ajudega on ainult Mercedese vanemat tüüpi 400CDI mootorid ning kuna päringuid selle aju koha tuleb 1-2 korda aastas, siis
tõesti ei ole mõtet seda endale selgeks teha.
Kuna ma kõik oma asjad teen ise, mitte ei osta kellelgilt softe, siis ütlesin sulle konkreetselt, et mina seda ei tee ja kõik, küsi mujalt.
Päris naljakas on nüüd sinupoolset laimu siin "suhtumise" kohta lugeda. |
Õige, oma ala proff jätabki alati endale õiguse kliente valida. Ja polegi tegelt vahet, kas töö on vastuvõetamatu või lihtsalt nägu ei meeldi. Nii
ongi.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
mrko
huviline
Registreerunud 01.11.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.10.24 12:11
|
|
|
Kaks isiklikku autot lasknud seal teha. BMW ca 8a tagasi ja Audi ca 2a tagasi. Sõidavad tänaseni probleemivabalt ja vahe tehaseseadistusega
persedynoga vägagi tuntav. Audiga nüüd plaan minna ka huvi pärast pinki aga reaalset vahet teada ei saa kuna tava softiga jäi dyno tegemata. Kui kW
tulebüle oem andmete siis võib pidada tulemust edukaks😁 Igatahes kui mõni auto veel peaks majja tulema siis külastan seda kohta ka
edaspidi.👍
|
|
|
|