uunp
huviline
Registreerunud 10.10.07
Asukoht: harjumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.06.15 21:17
|
|
|
Audi s4 b7 4,2 aut.
Tervitus!
Olen välismaalt toomas ühte audi s4-ja aga vaatamas käies pani muretsema see, et kapoti alt auto tossas kui ta käis.
Tundus et mootor pisut õline ja toss oli põhjustatud õlist mis väljalaske kollektori peale valgunud.
Kas see tähendab klapikambrikaane tihendi vahetust või võib seal ka mingi sügavam tagamaa olla?
Alguses käima pannes vilgutas(ei põlenud ühtlaselt, vaid vilkuski) ka mootori tuld umbes pool minutit.
Muidu käis mootor väga ühtlaselt ja pöördesse minekul ka probleemi ei tundunud.
Kas diagnostikaga vms annab ka keti olukorda kuidagi jälgida?
Lisaks kõik näpunäited mida peaks pingsamalt jälgima on teretulnud.
Suured tänud ette kõigile
|
|
|
aixx
huviline
Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.06.15 06:32
|
|
|
Ei oska nii küll vastata. Tossamine on iga kell halb, kuid see ei pruugi mootoriõli olla. Mootorituli põleb ainult korraks käivitamisel siis peab ära
kustuma umbes sekundi pärast. Keti olukorda näed VCDS kanal 091 ja 092 tasuks vaadata täiesti külma mootoriga tühikäigul ja numbrid võiks olla
võrdsed. Põhimõtteliselt näeid ka kanal 093st ära halvimad väärtused, mis võiks alla 5 olla. Eks kaabliga vaadates näeb ära ka miks mootorituli põleb.
|
|
|
uunp
huviline
Registreerunud 10.10.07
Asukoht: harjumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.06.15 11:21
|
|
|
Tänud infi eest!
Tossamisel oli spetsiifiline lõhn, täpselt nagu mingi kärsakas, ehk vast võis õli olla küll.
Mis veel võib tossamist põhjustada? Kollektori praod/kinnitumine nagu bmw diislite tüüpvigadeks loetud?
Täna lähen vaatan veel seda autot ja ehk viin kohalikku kohta kontrolli ka, siis saab vast parema pildi ette.
Ei tahaks küll kohe ketti ja pinguteid vahetama hakata..
Olen kuulnud ka, et mingi õlifiltri korpuse probleem neil, mis odavam vahetada kui ketti ja pidi ka alguses kerge klõbina mootoris tekitama kuniks
õlipump rõhu üles saab.
Kas kuidagi võimalik ka kontrollida, kumb võiks läbi olla?
On sellel mootoril veel mingisuguseid vigu mida võiks üle vaadata kriitilisemalt?
|
|
|
aixx
huviline
Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.06.15 11:51
|
|
|
Konkreetse mootoriga autosid on Eesti registris 18 tükki, mille omanikest paar inimest on siinse foorumi külalised ( paar meest Soomest ka), ega vist
eriti keegi konkreetselt liiga palju vigu ette lugeda ei oska. Kivistunud klapikambrikaane tihendid kindlasti võivad õli tilgutada, roolivõimendi
komponendid võivad seda ka teha. Välismaa inimeste jutu järgi pole ketti olnud kellelgi vaja vahetada ja 1-2 sekundit ketikolinat käivitades peetakse
normaalseks. Õlifiltri korpus on silmaga vaadeldav kui katte maha võtad.
|
|
|
A-kaheksa
huviline
Registreerunud 23.11.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 4,2Q, Mondeo 11
|
postitati 19.06.15 08:17
|
|
|
See õlifiltri korpuse teema käis läbi seoses minu autoga. Silmaga pole seal midagi vaadata. Klapp asub ikka korpuse sees. Point selles, et tavaliselt
asub klapp metallfiltri küljes ja iga filtri vahetusega saad ka uue klapi. Sellel aga papist filter. Kui klappi pole ammu vahetatud, siis see laseb
seistes filtris ja filtri korpuses oleva õli karterisse. Nüüd siis käivitades läheb esmalt aega, et korpus ja filter täis pumbata, siis saab alles
õlituse ketiliin ja mootori ülemine ots. Seda filtrit võiks vahetada kui külmalt käivitades on kolin 3-5 sekundit.
Antud mootor võib ka päris tublisti õli tarbida (esinduse sõnul on normaalne kuni 1,5 liitrit 1000 km kohta). Kui õli juurde kallatakse ja käsi
väriseb, siis võib ka see kärsata.
Noh ja süütepoolid on ka kuluosad
Ma muidugi jään vastuse võlgu, et mis mootor seal on, sest aastaarvu sa ei ole avaldanud. 2004-2005 võib olla n.n. vana mootor (BAT). Kas uuematele
pandi juba FSI???. Kui nii, siis seal ka sisselaske ummistuse teemad...
Auto LCD displayde remont ja vahetus, armatuuride remont.
www.harteron.ee
|
|
|
|
priidik
huviline
Registreerunud 17.04.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.06.15 09:39
|
|
|
FSI tuli hiljem, seda 4.2 S4 peale ei pandud. BBK peaks olema B6/B7 õige mootoritähis ehk siis nö viimane vanakooli 4.2.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 19.06.15 09:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: priidik
FSI tuli hiljem, seda 4.2 S4 peale ei pandud. BBK peaks olema B6/B7 õige mootoritähis ehk siis nö viimane vanakooli 4.2. |
Vanakool ta enam ei ole. Mootori ketiajam on juba hoopis midagi muud.
|
|
|
|
A-kaheksa
huviline
Registreerunud 23.11.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 4,2Q, Mondeo 11
|
postitati 25.06.15 08:36
|
|
|
Vist 2001+ tuli 4,2 juba ketiga. A6-le pangi 2006 aga kindlasti juba FSI 4,2 peale. Kahtlane, et Audi viitsib tootmises hoida erinevaid mootoreid.
Auto LCD displayde remont ja vahetus, armatuuride remont.
www.harteron.ee
|
|
|
|
MaxPower
huviline
Registreerunud 25.12.07
Asukoht: EU
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.07.15 09:15
|
|
|
natuke huvitab ennastki sellise mootoriga auto. Veidi netis ka uurinud teemat ja eks seal ikka ole asju mida jälgida. Pigem küsiks, et mis koht
Tallinnas oleks kõige mõistlikum kus sellist masinat lasta kontrollida, kus saaks kõige pädevama info? Võib vabalt olla ka mõni tarkpea kuskil
garaazis, mitte ainult margi esinduses.
|
|
|
priidik
huviline
Registreerunud 17.04.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.07.15 18:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: uunp
Tervitus!
Olen välismaalt toomas ühte audi s4-ja aga vaatamas käies pani muretsema see, et kapoti alt auto tossas kui ta käis.
Tundus et mootor pisut õline ja toss oli põhjustatud õlist mis väljalaske kollektori peale valgunud. |
Roolivõimu pumba küljes on survevoolik, mis aja ja kuumaga kipub pragunema, kust siis õli välja pihustab. Kogetud värk ja hea oli, et põlema kogu
kupatus ei läinud...
MaxPower: Ostueelset kontrolli tehakse Flamekos väga hästi. Siit foorumist Teemo (Treiel Auto) tunneb asja kenasti, kuid tema juurde on raske aega
saada. Aga kui Sul auto juba kord soetatud, küll ta siis Sind ikka vastu võtab ja abistab
|
|
|