Registreerunud 03.03.15
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Allroad 2.5 132kw 2003
postitati 15.06.15 08:42
kliima radika ja kuivati vahetus
Küsimus siis selles, et mida peaksin arvestama nende vahetusel? Kas ühenduskohtadele mingit määret vmdgi ka vaja panna? Kas kuivati vahetuseks tuleb
nina maha võtta? Mida veel peaks teadma selle kohta? Mis osad vaja veel puhastada ja kas vaja veel midagi lisaks nendele juurde osta(radikas ja
kuivati uued) ?
Ette tänades, Keijo !
keijo741
huviline
Registreerunud 03.03.15
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Allroad 2.5 132kw 2003
postitati 15.06.15 11:10
Lisaks veel, et kas rõhuanduri võin vana radika küljest võtta?
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
postitati 15.06.15 11:38
Orig. tihendid kõik uued. Soovitavalt ka kõik kinnituskohad uued või vähemalt korrosioonivabaks. Vaata täpsemalt varuosajoonist ja seal olevaid
kinnitusi. Andur ei pea uus olema.
Registreerunud 03.03.15
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Allroad 2.5 132kw 2003
postitati 15.06.15 11:59
Kas radika ja torude vahele ka tihendid käivad? Kuivatiga olid tihendid kaasas, ka veel mingid lisatihendid, mis otstarve neil? Ja kui olen vahetatud
saanud, siis kuidas kodus ise kontrollida, et süsteem lekkevaba?
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
postitati 15.06.15 12:10
Lähtu sellest, mida tehas on sinna disaininud. Torudel ikka ka jah omad tihendid.
Kodustes tingimustes sa seda süsteemi vaakumisse ei tõmba ja seetõttu ei saa ka hermeetilisust kontrollida. Seda teeb täitja ning ühtlasi saab lasta
teha nn. värvainetesti, mida UV lambiga analüüsida.
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 30.8% - SQL: 69.2%]