Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Klõbin mootoris (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 2673)
galaxy09
huviline



Registreerunud 25.03.15
Kasutaja on eemal


postitati 12.06.15 16:08 Tsiteeri
Klõbin mootoris



Tervitus!
Olen sunnitud jällegi teie abi paluma, saades teada, mis võib põhjustada klõbinat mootoris.

Lugu siis selline, et õli tuli hakkas armatuuris eile põlema. Peale seda sõitsin maksimum 2km, kuni auto ära parkisin.
Täna siis auto oli seisnud peaaegu 24h, kui uuesti korra tööle panin ja tuli taas koheselt põlema lõi. Sai mootor välja lülitatud ja õli juurde kallatud...

Nüüd siis on mootoris koguaeg klõbin/tiksumine vms, mis ennem oli alati millegipärast autot käima pannes maksimum 3-4 sekundit ja ära kadus. Nüüd võid autot kedrata kasvõi 5min, aga ära ei kao. Tegin väikese videoklipi, et saada aimu mis klõbinat mõtlen, loodan et sellest on kasu. Saan veel niipalju öelda, et klõbin tuleb täpsemalt sealt just, kuhu sai õli valatud :D

4 sekundiline video (youtube)

Ehksiis ootaks teiepoolseid mõtteid, kuna ise eriti ei jaga autodest väga palju veel.

Edit: Unustasin mainida, et tegemist on Audi 80, 2.0 85kw mootoriga:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Aiku
klubiliige



Registreerunud 03.04.04
Asukoht: Tallinn- Tõrva
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A6 C5 1,8T 2000a.

postitati 12.06.15 16:11 Tsiteeri


Kui juba õlituli põleb on asi halb.
Õlitaset oleks ikka viisakas ageajalt ise kontrollida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
galaxy09
huviline



Registreerunud 25.03.15
Kasutaja on eemal


postitati 12.06.15 16:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Aiku
Kui juba õlituli põleb on asi halb.
Õlitaset oleks ikka viisakas ageajalt ise kontrollida.

Tean, et see hea näitaja ei ole. Viimane kord kontrollisin (ei ole kaua aega tagasi), siis oli veel normis. Kuna vahepeal läks kaitse läbi, siis oli ka pardakompuuter kustus, millest sain alles peale kaitsme väljavahetamist aru. Kaitme ära vahetamisel süttis õlituli ka mõne aja pärast.. ning nagu öeldud sai, sama klõbin oli ka ennem, kuid ainult käivitamisel mõned sekundid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 12.06.15 17:00 Tsiteeri


Soovituslik tegevus on hetkel ikkagi mootor alt ja pealt lahti lasta võtta, sel juhul selgub, mis olukorras on kaas ja selles "elutsev" ja altpoolt siis kepsusaaled ja väntvõll. Kui läheb hästi, siis piisab ehk kogu kuluosade ja "mahlade" vahetusest ja soovituslikult ka õlipumba vahetusest ning masin sõidab taas. Teine variant on leida suuremate õlikadudeta ja kenasti toimiv teine mootor ja peale tõsta - kui kauaks seda võiks jätkuda ei ütle siit foorumist küll keegi (kui siis ehk mõni, kellel pakkuda) ja pigem iseenese loterii :).


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
galaxy09
huviline



Registreerunud 25.03.15
Kasutaja on eemal


postitati 13.06.15 21:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Soovituslik tegevus on hetkel ikkagi mootor alt ja pealt lahti lasta võtta, sel juhul selgub, mis olukorras on kaas ja selles "elutsev" ja altpoolt siis kepsusaaled ja väntvõll. Kui läheb hästi, siis piisab ehk kogu kuluosade ja "mahlade" vahetusest ja soovituslikult ka õlipumba vahetusest ning masin sõidab taas. Teine variant on leida suuremate õlikadudeta ja kenasti toimiv teine mootor ja peale tõsta - kui kauaks seda võiks jätkuda ei ütle siit foorumist küll keegi (kui siis ehk mõni, kellel pakkuda) ja pigem iseenese loterii :).

Suured tänud sulle, kps!
Vähemalt keegi, kes viitsis võhikut aidata :D Küsiks üle, et seda vist peab garaazis üle vaatama kuskil, et mujal ei kannata teha, või kannataks? :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rix30
huviline



Registreerunud 19.04.09
Asukoht: Lielahti.
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S3 1,8T 8L

postitati 14.06.15 01:43 Tsiteeri


Pigem lase seda teha, tuleb kiirem ja säästlikum. Päris taevaall ikka ei tasuks lamutama hakata, muidugi on ka neid osavnäppusi kes teeks seda ja isegi -20 külmaga kui vaja:D Aga kui ise suht roheline mootori asjades siis pigem asjatundja tuleks kasuks.


Adolf Hitler!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 14.06.15 20:41 Tsiteeri


Noh jah, üle peab ikka asjatundja vaatama ja päris siledal pinnal seda teha on suhteliselt tülikas. Vajalik oleks ikka garaa˛ ja soovituslikult ka kanali võimalus, lisaks oht, et masin võib sinna kauemaks jääda. Kuidas iganes selle masinaga poleks, siis on see omajagu kulukas nii remondil kui ka terve tüki vahetusel (arvestades just masina reaalset turuhinda). Kui just väga suurt tahtmist peal pole, siis poleks ehk mõistlik hakata ise laiali midagi kakkuma ;).


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 29.5% - SQL: 70.5%]