galaxy09
huviline
Registreerunud 25.03.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.06.15 16:08
|
|
|
Klõbin mootoris
Tervitus!
Olen sunnitud jällegi teie abi paluma, saades teada, mis võib põhjustada klõbinat mootoris.
Lugu siis selline, et õli tuli hakkas armatuuris eile põlema. Peale seda sõitsin maksimum 2km, kuni auto ära parkisin.
Täna siis auto oli seisnud peaaegu 24h, kui uuesti korra tööle panin ja tuli taas koheselt põlema lõi. Sai mootor välja lülitatud ja õli juurde
kallatud...
Nüüd siis on mootoris koguaeg klõbin/tiksumine vms, mis ennem oli alati millegipärast autot käima pannes maksimum 3-4 sekundit ja ära kadus. Nüüd võid
autot kedrata kasvõi 5min, aga ära ei kao. Tegin väikese videoklipi, et saada aimu mis klõbinat mõtlen, loodan et sellest on kasu. Saan veel niipalju
öelda, et klõbin tuleb täpsemalt sealt just, kuhu sai õli valatud
4 sekundiline video (youtube)
Ehksiis ootaks teiepoolseid mõtteid, kuna ise eriti ei jaga autodest väga palju veel.
Edit: Unustasin mainida, et tegemist on Audi 80, 2.0 85kw mootoriga
|
|
|
Aiku
klubiliige
Registreerunud 03.04.04
Asukoht: Tallinn- Tõrva
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A6 C5 1,8T 2000a.
|
postitati 12.06.15 16:11
|
|
|
Kui juba õlituli põleb on asi halb.
Õlitaset oleks ikka viisakas ageajalt ise kontrollida.
|
|
|
galaxy09
huviline
Registreerunud 25.03.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.06.15 16:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Aiku
Kui juba õlituli põleb on asi halb.
Õlitaset oleks ikka viisakas ageajalt ise kontrollida. |
Tean, et see hea näitaja ei ole. Viimane kord kontrollisin (ei ole kaua aega tagasi), siis oli veel normis. Kuna vahepeal läks kaitse läbi, siis oli
ka pardakompuuter kustus, millest sain alles peale kaitsme väljavahetamist aru. Kaitme ära vahetamisel süttis õlituli ka mõne aja pärast.. ning nagu
öeldud sai, sama klõbin oli ka ennem, kuid ainult käivitamisel mõned sekundid.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 12.06.15 17:00
|
|
|
Soovituslik tegevus on hetkel ikkagi mootor alt ja pealt lahti lasta võtta, sel juhul selgub, mis olukorras on kaas ja selles "elutsev" ja altpoolt
siis kepsusaaled ja väntvõll. Kui läheb hästi, siis piisab ehk kogu kuluosade ja "mahlade" vahetusest ja soovituslikult ka õlipumba vahetusest ning
masin sõidab taas. Teine variant on leida suuremate õlikadudeta ja kenasti toimiv teine mootor ja peale tõsta - kui kauaks seda võiks jätkuda ei ütle
siit foorumist küll keegi (kui siis ehk mõni, kellel pakkuda) ja pigem iseenese loterii .
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
galaxy09
huviline
Registreerunud 25.03.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.06.15 21:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kps
Soovituslik tegevus on hetkel ikkagi mootor alt ja pealt lahti lasta võtta, sel juhul selgub, mis olukorras on kaas ja selles "elutsev" ja altpoolt
siis kepsusaaled ja väntvõll. Kui läheb hästi, siis piisab ehk kogu kuluosade ja "mahlade" vahetusest ja soovituslikult ka õlipumba vahetusest ning
masin sõidab taas. Teine variant on leida suuremate õlikadudeta ja kenasti toimiv teine mootor ja peale tõsta - kui kauaks seda võiks jätkuda ei ütle
siit foorumist küll keegi (kui siis ehk mõni, kellel pakkuda) ja pigem iseenese loterii . |
Suured tänud sulle, kps!
Vähemalt keegi, kes viitsis võhikut aidata Küsiks üle, et seda vist peab
garaazis üle vaatama kuskil, et mujal ei kannata teha, või kannataks?
|
|
|
rix30
huviline
Registreerunud 19.04.09
Asukoht: Lielahti.
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S3 1,8T 8L
|
postitati 14.06.15 01:43
|
|
|
Pigem lase seda teha, tuleb kiirem ja säästlikum. Päris taevaall ikka ei tasuks lamutama hakata, muidugi on ka neid osavnäppusi kes teeks seda ja
isegi -20 külmaga kui vaja Aga kui ise suht roheline mootori asjades
siis pigem asjatundja tuleks kasuks.
Adolf Hitler!
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 14.06.15 20:41
|
|
|
Noh jah, üle peab ikka asjatundja vaatama ja päris siledal pinnal seda teha on suhteliselt tülikas. Vajalik oleks ikka garaa˛ ja soovituslikult ka
kanali võimalus, lisaks oht, et masin võib sinna kauemaks jääda. Kuidas iganes selle masinaga poleks, siis on see omajagu kulukas nii remondil kui ka
terve tüki vahetusel (arvestades just masina reaalset turuhinda). Kui just väga suurt tahtmist peal pole, siis poleks ehk mõistlik hakata ise laiali
midagi kakkuma .
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|