RistoL
huviline
Registreerunud 18.09.11
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.06.15 16:19
|
|
|
Kliima puhub ainutlt kuuma
Tervist! Mure siis selline et temperatuuri muutes auto puhub ikka kuuma. Kliima täidetud. Öeldi et viga võib olla kuuma õhu klapi mootoris vms. Oskab
keegi ehk öelda mida see vahetus/remont endast kujutada võib ja mis see umbkaudu maksma võib minna? Autoks Audi A6 c4 2.5Tdi 103kw.
|
|
|
osaarlane1
huviline
Registreerunud 29.09.14
Asukoht: saaremaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.06.15 16:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: RistoL
Tervist! Mure siis selline et temperatuuri muutes auto puhub ikka kuuma. Kliima täidetud. Öeldi et viga võib olla kuuma õhu klapi mootoris vms. Oskab
keegi ehk öelda mida see vahetus/remont endast kujutada võib ja mis see umbkaudu maksma võib minna? Autoks Audi A6 c4 2.5Tdi 103kw.
|
Tere.
Pole küll c4 kliima ehitusega päris kursus aga c6 aitab sama tõve vastu solenoid klapide puhastamine millega saab ka ise edukalt hakkama. Siin
foorumis sellest pilte ka.
|
|
|
RistoL
huviline
Registreerunud 18.09.11
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.06.15 16:54
|
|
|
Tsitaat: | Tere.
Pole küll c4 kliima ehitusega päris kursus aga c6 aitab sama tõve vastu solenoid klapide puhastamine millega saab ka ise edukalt hakkama. Siin
foorumis sellest pilte ka. |
Ei leia hetkel linki, ehk oskaksid aidata?
|
|
|
sir-mac
huviline
Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on foorumis
Auto: S6 4,2 Avant
|
postitati 02.06.15 06:28
|
|
|
Eeldan, et kinni on jäänud sooja-külma mootor. Asub kojameeste hoovastiku all juhi pool. Sellest teemast on olnud siin palju juttu. Ühed võtavad lahti
ja puhastavad, teised laksavad 12V korraks otse, mõned ostavad uue. Omaniku asi!
|
|
|
VahurAudi
huviline
Registreerunud 26.02.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4 2.8 128kw*Audi A6 c5 2.5TDI 132kw Quattro*Bmw e39 1997.a. 2.5tds 105kw*Bmw e39 2003.a. 2.5d 120kw*Audi a8 2001.a. 4.2
|
postitati 02.06.15 08:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sir-mac
Eeldan, et kinni on jäänud sooja-külma mootor. Asub kojameeste hoovastiku all juhi pool. Sellest teemast on olnud siin palju juttu. Ühed võtavad lahti
ja puhastavad, teised laksavad 12V korraks otse, mõned ostavad uue. Omaniku asi! |
Puhtalt puhastamine minul ei aidanud, soovitaks samuti 12v sisse lasta aga ka samas puhastada. Samuti kliimaplokis külmjooted üle vaadata, oleks üks
tegemine.
|
|
|
RistoL
huviline
Registreerunud 18.09.11
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.06.15 21:37
|
|
|
Täpsustan, et kui kliima on sees ja temp seatud Lo peale puhub edukalt külma, aga temperatuuri tõstes hakkab kohe ainult kuuma puhuma. Olenemata
sellest kas kliima on sees või mitte.
|
|
|
arvo92
huviline
Registreerunud 11.11.17
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5tdi quattro 1996
|
postitati 18.10.19 20:54
|
|
|
Vana teema, kuid aktuaalne. Sama teema mul, et LO peal puhub külma, kasvõi nõks üles sättides kohe kuuma ja kuumemaks vaid läheb. Tore ju, et sooja
saab, kuid mingit vahepealset tempi tahaks kah saada. Kas keegi teab sellele lahendust?
|
|
|
kolmelehmajook
huviline
Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4 B5 / A6 C5
|
postitati 24.10.19 09:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: arvo92
Vana teema, kuid aktuaalne. Sama teema mul, et LO peal puhub külma, kasvõi nõks üles sättides kohe kuuma ja kuumemaks vaid läheb. Tore ju, et sooja
saab, kuid mingit vahepealset tempi tahaks kah saada. Kas keegi teab sellele lahendust? |
Mõni kliima sisetemperatuuri andur paneb mööda, saad VCDSiga või kliimaploki enda diagnostikamenüüst jälgida neid väärtusi, miks nii teeb.
|
|
|
|