-marek-
huviline
Registreerunud 02.01.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.05.15 14:52
|
|
|
Viskab veidi musta!
Tere!
Autoks audi a6 2006a 3.0d. Mure selline, et kohapealt minnes ja käiku vahetades viskab musta suitsu. Milles võib viga olla?
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 31.05.15 15:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: -marek-
Tere!
Autoks audi a6 2006a 3.0d. Mure selline, et kohapealt minnes ja käiku vahetades viskab musta suitsu. Milles võib viga olla? |
DPF väljas ja pihustid kulunud puusalt pannes.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
WVP
huviline
Registreerunud 31.01.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.05.15 15:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
DPF väljas ja pihustid kulunud puusalt pannes. |
Mismõttes kulunud?
|
|
|
-marek-
huviline
Registreerunud 02.01.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.05.15 15:10
|
|
|
Et DBF filter vahelt ära võetud ja pihustid vigased?
aasta otsa kuskil sõitnud ja nüüd mõni aeg tagasi hakkas nii tegema.
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 31.05.15 15:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: -marek-
Et DBF filter vahelt ära võetud ja pihustid vigased?
aasta otsa kuskil sõitnud ja nüüd mõni aeg tagasi hakkas nii tegema. |
Mõlemat viga saab diagnostika tuvastada.
|
|
|
|
-marek-
huviline
Registreerunud 02.01.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.05.15 15:20
|
|
|
Hetkel ei ole võimalik diagnosti teha!
Ma ei saa hetkel aru kumma viga see on kas pihustite või siis selle viga et DBF filter välja võetud? JA kui pihustid läbi kas ta ei peaks kohapeal
käies ka tossama?
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 31.05.15 15:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: WVP
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
DPF väljas ja pihustid kulunud puusalt pannes. |
Mismõttes kulunud? |
Tavalises mõttes, nagu paljudel. Suures miinuses kõik või enamus, aju ei suuda enam korrigeerida avatuse aega, kusevad ja tossavad. Lisaks ei toimu
enam õigesti eel ja järelpihustused jne. Tavaliselt võetakse ka sel põhjusel DPF välja, et sõita saaks.
Nagu Yanekk ütles, arvuti selgitab palju, stend veel rohkem.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 31.05.15 15:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: -marek-
Hetkel ei ole võimalik diagnosti teha!
Ma ei saa hetkel aru kumma viga see on kas pihustite või siis selle viga et DBF filter välja võetud? JA kui pihustid läbi kas ta ei peaks kohapeal
käies ka tossama? |
Kui diagnosti ei saa minna, siis selgust ka ei saa. Võimalik, et vigane egr või erinevad rõhulekked jne. Kui tagant on musta näha, siis dpf-i enam
raudselt pole, seega "üks mure vähem".
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 31.05.15 17:31
|
|
|
Kulunud pihustitega ei viska musta tagant, pigem suitseb tühikäigul.
Täiesti mõttetu on foorumis sellega jaurata. Tuleb korralik diagnostika teha, mitte ainult veakoodide lugemine ning saab vastuse, mida remontima
peab.
Mõned võimalikud vead:
Rõhuleke
Õhulugeja
Kinni kiiluv EGR
|
|
|
|
WVP
huviline
Registreerunud 31.01.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.05.15 18:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Tsitaat: | Algselt postitas: WVP
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
DPF väljas ja pihustid kulunud puusalt pannes. |
Mismõttes kulunud? |
Tavalises mõttes, nagu paljudel. Suures miinuses kõik või enamus, aju ei suuda enam korrigeerida avatuse aega, kusevad ja tossavad. Lisaks ei toimu
enam õigesti eel ja järelpihustused jne. Tavaliselt võetakse ka sel põhjusel DPF välja, et sõita saaks.
Nagu Yanekk ütles, arvuti selgitab palju, stend veel rohkem. |
Kuule jobu ära võta sõna teemas millest sa biiti ei jaga!
|
|
|
-marek-
huviline
Registreerunud 02.01.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.05.15 18:29
|
|
|
Suured tänud teile, teen esimesel võimalusel diagnosi. Olin lihtsalt huvitatud mis ees võib oodata.
Tänud teile!
|
|
|
rihonet
huviline
Registreerunud 26.06.12
Kasutaja on eemal
Auto: Hilux 2012, superb combi 2016
|
postitati 31.05.15 19:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: WVP
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Tsitaat: | Algselt postitas: WVP
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
DPF väljas ja pihustid kulunud puusalt pannes. |
Mismõttes kulunud? |
Tavalises mõttes, nagu paljudel. Suures miinuses kõik või enamus, aju ei suuda enam korrigeerida avatuse aega, kusevad ja tossavad. Lisaks ei toimu
enam õigesti eel ja järelpihustused jne. Tavaliselt võetakse ka sel põhjusel DPF välja, et sõita saaks.
Nagu Yanekk ütles, arvuti selgitab palju, stend veel rohkem. |
Kuule jobu ära võta sõna teemas millest sa biiti ei jaga! |
Vot õige, igal jopskil pole mõtet pendli Matit mängida kui laksu ei jaga.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 01.06.15 03:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rihonet
Tsitaat: | Algselt postitas: WVP
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Tsitaat: | Algselt postitas: WVP
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
DPF väljas ja pihustid kulunud puusalt pannes. |
Mismõttes kulunud? |
Tavalises mõttes, nagu paljudel. Suures miinuses kõik või enamus, aju ei suuda enam korrigeerida avatuse aega, kusevad ja tossavad. Lisaks ei toimu
enam õigesti eel ja järelpihustused jne. Tavaliselt võetakse ka sel põhjusel DPF välja, et sõita saaks.
Nagu Yanekk ütles, arvuti selgitab palju, stend veel rohkem. |
Kuule jobu ära võta sõna teemas millest sa biiti ei jaga! |
Vot õige, igal jopskil pole mõtet pendli Matit mängida kui laksu ei jaga. |
Kuulge, "laksujagajad" äkki täidaks enne profiili ära, kui lõvipasteeti sööma hakkad?
Kaks väga taibukat postitust, edu teile ja jätke meelde, et "suuri laevu saadab alati kajakate kisa". Eriti sina, rihonet.
Äkki ajate nüüd sõrmed pulka ja seletate üksipulgi lahti piezo elektriliste CR pihustite täpse tööloogika, siis võib edasi diskuteerida ja mõne sõna
kallal ilkuda. Rihonet, kumbapidi piezoelement töötab CR pihustis?
Senikaua olen mina out siit naistekast.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
-marek-
huviline
Registreerunud 02.01.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.07.15 06:09
|
|
|
Sai nüüd lõpuks arvuti autole külge pandud. Kontrolliti nii ühest kui teisest küljest aga kompuuter autol ühtki viga ei näidanud, täiesti veatu. Kuid
soovitati nüüd pihustitestend teha.
Pluss veel tahmafilter on vahelt välja võetud.
Mis aga ise tähele panin on see, autol kaob nagu minekut pole 1900-2000 rpm. Kuid mitte alati nii just siis kui pöörded satuvad käiguvahetuse ajal
sellele tasemele. Samas on ka nii kui gaasipedaali korraks lahti lasen ja uuesti vajutan siis nendel pööretel nagu toimimise kõik 100 %.
Kas on kellelgi äkki kogemusi sellega ?
|
|
|
yks
huviline
Registreerunud 04.05.11
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.07.15 08:33
|
|
|
Tuleb teine koht otsida, selline kus osatakse näitusest midagi välja lugeda. Vea koodide vaatamine ei ole veel diagnostika.
|
|
|
-marek-
huviline
Registreerunud 02.01.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.07.15 10:26
|
|
|
Oskab keegi mõnda Head kohta Tartus soovitada?
|
|
|
priidik
huviline
Registreerunud 17.04.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.07.15 15:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: -marek-
Mis aga ise tähele panin on see, autol kaob nagu minekut pole 1900-2000 rpm. Kuid mitte alati nii just siis kui pöörded satuvad käiguvahetuse ajal
sellele tasemele. |
Oli ühel autol sarnane teema. Vigane oli EGR klapp ja ühtlasi turbo geomeetria ei liikunud korralikult, kipub teine ajapikku kinni jääma, kuid eks
korraliku diagnostikata asjas selgust ei saa.
|
|
|
-marek-
huviline
Registreerunud 02.01.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.07.15 11:14
|
|
|
Aga kus saaks korraliku diagnostikat teha. Mulle parim oleks Tartus kui keegi teab seal mõnda korraliku kohta?
|
|
|
-marek-
huviline
Registreerunud 02.01.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.07.15 16:06
|
|
|
Sai nüüd vahetatud pihustid, kõik kuus ja täiesti uued.
Hetke seisiga nagu olukorda paranenud. Kuid miski viga tundub veel olevat, gaasi andes viskab veidi musta ja vahepeal 1900-2050 rpm pole õiget
minekut. Nagu jäeks korra mõtlema.
Ei oska midagi teha enam, 5 erinevas kohas diagnostika teinud ja keegi ei midagi!
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 20.07.15 16:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: -marek-
Sai nüüd vahetatud pihustid, kõik kuus ja täiesti uued.
Hetke seisiga nagu olukorda paranenud. Kuid miski viga tundub veel olevat, gaasi andes viskab veidi musta ja vahepeal 1900-2050 rpm pole õiget
minekut. Nagu jäeks korra mõtlema.
Ei oska midagi teha enam, 5 erinevas kohas diagnostika teinud ja keegi ei midagi! |
Uued pihustid ikka kodeeriti ajju ka nagu peab? Igaks juhuks küsin, kuna osad õlinäpud pole sellest kuulnudki, rääkimata kodeerimisest. Eeldan, et
lasid vanad pihustid ikka enne stendida, kui suure papi välja ladusid?
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
-marek-
huviline
Registreerunud 02.01.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.07.15 17:47
|
|
|
Räägiti et kui sama koodiga pihustid panna ei pea midagi kodeerima. Muutust on märgatavalt näha enam nii ei tossa aga hästi õrnalt gaasi andes ja siis
see jama et vahepeal õiget minekut pole.
|
|
|
-marek-
huviline
Registreerunud 02.01.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.07.15 20:08
|
|
|
EGR ka kontrollitud lähemalt, see toimetas korrapäraselt.
Kui kellelgi on mingisugust kogemust või teab kes oskaks aidata siis olen valmis ühendust võtma.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 21.07.15 03:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: -marek-
Räägiti et kui sama koodiga pihustid panna ei pea midagi kodeerima. Muutust on märgatavalt näha enam nii ei tossa aga hästi õrnalt gaasi andes ja siis
see jama et vahepeal õiget minekut pole. |
Ah nii, siis mine sinna tagasi ja tee neile selgeks, et PEAB kindlasti kodeerima. Ajus olevate vanade andmetega ei hakka uued pihustid korralikult
tööle. Aju poolt piezo elemendile pealeantava pinge aeg millisekundites on vale, sellega seoses ka pihustatav kogus. Ja see on VÄGA oluline. Kus
käisid vahetamas? Kui hakkama ei saa nad, tule Viljandisse, teen ära.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
-marek-
huviline
Registreerunud 02.01.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.07.15 12:10
|
|
|
Pihustid nüüd kodeeritud, kuid see viga siiski alles. 1900-2000 rpm jõudu vahepeal kadunud. Gaasipedaali lahti lastes ja kohe uuesti vajutades pole
probleemi. Diagnostika ei näita midagi EGR ka pidavat toimetama korrapäraselt.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 23.07.15 13:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: -marek-
Pihustid nüüd kodeeritud, kuid see viga siiski alles. 1900-2000 rpm jõudu vahepeal kadunud. Gaasipedaali lahti lastes ja kohe uuesti vajutades pole
probleemi. Diagnostika ei näita midagi EGR ka pidavat toimetama korrapäraselt. |
Tee rõhu test ka ära. Kuidas egr-i kontrolliti? See must, mis kiirendades tagant tuli, viitab siiski rõhu lekkele kuskil.
Vanade pihustite näidud olid muidugi ajus, nagu oligi arvata. Pealegi olid need päris hullud, üks oli -35, ülejaanud -57 kuni -75 vahemikus 300bar
juures. Uute kodeerimine oli väga vajalik. Loodame, et leiad lekke ja saad auto normaalselt tööle.
Edu.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
|