Tsitaat: | Algselt postitas: DonNiger
Seoses elekt. vendi seiskumisega tekkis küsimus vooluskeemi kohta.
Mootoriks 1.9TDI (C5 2004)
Ühenduspistik on roolivõimu õli paagi juures, kiiruseregulaator vahejahuti juures kusagil. Küsimus: kas pistikust läheb vool juba otse venti või läbi
kiiruseregulaatori?
Eelnev lugemine andis tulemuseks, et pigem sureb ära kiiruseregulaator, kuna sellel mingit katet peal ei ole.
Ja kui juba, siis mis moodi on vent kinni? Näha on kolme kõrva, ülemine on fikseeritud kruviga, alumist kahjuks kuidagi näha ei ole. Kolmas (kus
jookseb ka kaabel) on ilma lisakinnituseta. Peaks keerama nagu päripäeva, kuid alumine ei liigu kuidagi. Kas seal on lisaks mingi lisakinnitus a'la
kruvi või kõrv, mille peaks eelnevalt lahti tegema? Või peab vendi eemaldamiseks nina maha võtma? |
Ise vastan:
Pistikust läheb juba otse mootorisse
Vent käib maha päripäeva (autoga samal suunal siiski vastupäeva) keerates, alumisel kürval olev lukk vaja alla lükata. Nina maha võtma ei pea,
asenduseks sobib ka Passati oma (pistik vaja ringi tõsta).
P.S: Audi vent on taastatav: lihtsalt käib lahti ja sees 4 harja (üllatavalt väiksed). Kui õnnestub harjad saada, saab uuesti tööle.
|